Aktualizacja 1.0.2 wkracza w etap testu publicznego
przez Bin4r ·
Prosto z portalu WoT 😉
Od wprowadzenia naszej ostatniej aktualizacji minęły już ponad dwa tygodnie, więc teraz czeka Was całkiem spory pakiecik przygotowany do wejścia do testu publicznego. Mamy sporo do omówienia, począwszy od nowego podejścia do personalizacji i poprawek w poziomach, po wybrane mapy i nowe radzieckie czołgi X poziomu. Aha, mamy też sporo ulepszeń, które ucieszą początkujących graczy. Zatem zaczynajmy!
Radzieckie czołgi X poziomu
Wcześniej w bieżącym roku drugim najbardziej dyskutowanym tematem (oczywiście po nowej grafice) była modernizacja radzieckiego drzewa technologicznego. Większość poprawek, które pojawiły się w grudniu, weszła na stałe do gry w 9.22. Teraz nadszedł czas na ujawnienie, co wypełni dwa puste miejsca na X poziomie.
Linia czołgów średnich z wieżą z tyłu – K-91
PD wymagane do odblokowania tego czołgu: 252,700
W wersji 1.0.2 Object 430 Variant II będzie prowadził do K-91, a wszelkie zmiany w jego parametrach, które będą dostosowane do pozostałych pojazdów w tej linii, będzie można przetestować w drugiej rundzie testu publicznego. K-91 ma silny pancerz wieży, cechę rozpoznawczą linii – wieżę montowaną z tyłu, a gra się nim jak naturalnym następcą w linii A-44. Jego ponadprzeciętna celność połączona z wyjątkową prędkością wylotową pocisku (1700 m/sek.), czasem celowania (1,9 sek.) oraz współczynnikiem penetracji (276 mm przy pociskach APCR) może stać się potężną siłą niszczącą w sprawnych rękach. Dobra manewrowość i niezłe prowadzenie działa są rekompensatą za kruchy pancerz, słabą zdolność opuszczania lufy (-5 stopni) oraz ograniczony zakres obrotu wieży.
Wskazówki do gry
- Trzymajcie się z dala od bitew na krótkim dystansie: Pomimo że dość sprawnie manewruje, K-91 nie posiada pancerza, który pozwoliłby mu wytrzymać długo pod ostrzałem. 180° obrotu wieży to ograniczenie, które czyni z tego czołgu średniego łatwą zdobycz dla bardziej zwinnego przeciwnika.
- Wykorzystajcie jego zasięg widzenia i siłę ognia: 410 m zasięgu widzenia wyróżnia K-91 w długodystansowych potyczkach. Dzięki wysokim parametrom maskowania, porównywalnym z radzieckimi czołgami średnimi X poziomu, K-91 bez problemu wykryje przeciwnika z trzeciej linii, ale przeciwnik będzie miał ze zrobieniem tego samego.
- Trzymajcie się blisko przyjaciół: Niezła mobilność i stabilizacja działa (poza innymi mocnymi stronami) mogą pomóc K-91 dorzucić swoje trzy grosze do bitwy z drugiej linii. Jednak jedynym solidnym punktem jego pancerza jest wieża. Jeśli zatem podejmiecie ryzyko gry w drugiej linii, lepiej mieć u boku kilka przyjacielskich dział.
Mini-linia czołgów ciężkich – Object 277
PD wymagane do odblokowania tego czołgu: 220 800
T-10 jest znany z wyjątkowej, jak na czołg ciężki, prędkości i działa, które potrafi dać w kość, oraz ze specjalizowania się w zadawaniu uszkodzeń i dobrego pancerza. Agresywny i dobrze chroniony Object 277 idzie w jego ślady, ale podnosi poprzeczkę większymi współczynnikami uszkodzeń na minutę, uszkodzeń alfa i penetracji oraz szybszym celowaniem i większą liczbą PW. Odziedziczył też po poprzedniku wrażliwą dolną płytę, nie najlepszą zdolność do opuszczenia lufy (-5,5 stopnia) i zasięg widzenia (400 m). Ale żeby nie było niedomówień: ten nowicjusz jest w pełni godny zaufania i twardy, a umiejętnie prowadzony może zaważyć na wyniku bitwy.
Przegląd map
Aktualizacja 1.0 tchnęła nowe życie w 29 map, poprawiając długotrwałe niezrównoważenia i przeobrażając znane krajobrazy w zdumiewającej technologii HD. Pomimo że większość zmian zagrała, dostaliśmy jasne i wyraźne komunikaty, że sporej liczbie graczy nie spodobały się modyfikacje w Fiordach i Erlenbergu. Bazując na Waszych opiniach i statystykach bitew, nasz zespół postanowił zrobić coś brakiem spójności oraz z odczuciem, że mapy nie były fajne. Wprowadziliśmy też zmiany w projektach Malinowki i Przełęczy.
Bądźcie czujni – już wkrótce opublikujemy szczegółowe omówienie zmian, które wprowadzimy w Fiordach, Erlenbergu, Malinowce i Przełęczy w 1.0.2.
Klondike w HD
Systematycznie pracujemy nad przerabianiem pozostałych lokacji do jakości HD i nad przywracaniem niektórych uprzednio usuniętych map. Aktualizacja 1.0.2 to kolejny etap tego procesu, wzbogacający zestaw map HD o zimowe Klondike.
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Personalizacja
Od momentu pojawienia się złożonego systemu personalizacji prosiliście o wprowadzenie nowych możliwości dla większej liczby poziomów. Prosiliście, to macie: począwszy od 1.0.2, farby i zestawy stylizacyjne stają się dostępne dla czołgów VI poziomu oraz absolutnie wszystkich pojazdów VIII poziomu. Początkowo były one dostępne tylko dla pojazdów premium VIII poziomu oraz czołgów X poziomu. Ponadto w drugiej rundzie testu publicznego (oraz oczywiście po wprowadzeniu aktualizacji) możliwa będzie personalizacja pojazdów VI poziomu. Dodatkowo w garażu powstanie osobne miejsce, gdzie możecie spersonalizować wygląd zewnętrzny pojazdu. Będzie tam specjalnie dopasowane oświetlenie, które da Wam lepsze pojęcie o tym, jak farby, emblematy i kamuflaże będą wyglądały na polu bitwy. Sprawdźcie, jak to działa – kliknijcie przycisk „Wygląd” w garażu.
Ulepszone wprowadzenie do gry
Aktualizacja 1.0.2 rozbudowuje wprowadzenie do gry o kolejny zestaw misji. Stają się one dostępne po zakończeniu szkolenia w Unitarce i są przeznaczone dla poziomów II–X; wyjaśniają rozbudowę pojazdów, podstawy personalizacji, materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia i rezerw osobistych.
Inicjacja nowicjuszy powinna teraz być płynniejsza dzięki zestawowi przydatnych artykułów i podpowiedzi na temat wszystkich zagadnień – od penetracji i mechaniki pancerza zaczynając, a na celowaniu i wykrywaniu kończąc.
Ź: Portal EU
no nie ma jak placz arciarza…
co jeszcze? za slabo bije? stun za krotki? moze reload co 10 sek?
O!Jakiś update;cieszę się ale mapy w HD utrudniają często artom np. na środku mapy „kopalnie” przed wejściem do grupy map w HD i tak był słaby przestrzał ,a teraz to 2 razy gorszy niż było wcześniej, z 70% przestrzału zrobili 26%(chodzi mi o arty).
Może to się zmienić bo przecież jak ktoś gra artami to nie zawsze stoi w tym samym miejscu,więc przestrzał może się polepszyć/pogorszyć
No jak mi k***a przykro, że nie masz przestrzału…
To że utrudniają to dobrze.. klikanie z satelity bez ryzyka utraty hp. Debilna klasa gdzie używanie w, a, s, d jest opcjonalne.
Kiedy bendzie łona we komputesze ta aktualizancja?
A co ty napisałeś bo nie rozumiem???