🇮🇹 Progetto M35 mod 46 – wydarzenie na czołg

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

67 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Wojw

Czy Progetto M35 mod 46 będzie można kupić później bez dodatkowych bajerów?

zef

czołg będzie dobry przez chwilę jak zazwyczaj wszystkie premki

q

mozesz elaborate? Mam wiele premek, zadna z nich nie strracila z biegiem czasu na swojej funkcjonalnosci.
Lajty? nadal dobre.
Medy? Co sie niby zmienilo?
Skorpion ? Pena ta sama kamo nigdy nie bylo.

Nie badz negatronem.

iBlackLagon

Wiele premek dostało buffy 😉

Siema. Kto PL?

😀 “zadna z nich nie strracila z biegiem czasu na swojej funkcjonalnosci.” Prosszę mi w takim razie wymienić T34 na Patriota, Liberte, Defendera czy chociażby na Chryslera.

touche

to nie koncert zyczen. T34 vs Liberte? bez problemu. T34 vs Chrysler? Bez problemu. Defender to inna liga, zastrzezona dla eu.
Nowe = lepsze w wot. To nie oznacza ze stasrze permki niedomagaja.

Siema. Kto PL?

Co to za śmieszne odświeżanie strony, że pierwszy komentarz pojawił się dopiero po 2 minutach, po kilku odświeżeniach i napisaniu drugiego postu?

xyz

co to jest TEASER ? a może lepiej IWENT ? a moze to hamerykanskie forum ?

w

Ty tak zawsze? Weekend tez nie mozna napisac? demo? Intro? etc

gsh0ck

Mam nadzieję , że nie będzie warunku “wygraj bitwę”..

Beny

Spokojnie. WG sporo pewnie zarobi na maratonie. Dadzą żetony i 2-3 trudne misje. Dużo ludzi zapłaci za brakujące żetony. Zarobią na masówce. Bo dużo graczy nie chce już kupować premek za 150-200zł. Ale 50zł za brakujące żetony zapłacą. W końcu to będzie VIII tier za 25% wartości

NiezlySzajs

Jak był maraton na Pilota, można było go kupić w trakcie trwania maratonu.

Zbyszko66

O *****, ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ, WORGEJMINK CHCE ZAROBIĆ NA SWOIM PRODUKCIE!!!!!11!111!11111ONEONE

Nie no srsly, pisanie pod każdym postem dot. premek że WG je sprzedaje tylko po to, żeby sobie nabić kabzę jest porównywalne do pisania opinii nt. basenów, że pozwalają ludziom pływać tylko po to żeby zarobić! To przecież oczywistość, to jest firma, to że Wam 3/4 zawartości udostępniają za darmo nie znaczy że nie mają niczego monetyzować, tak długo jak są to zbalansowane pojazdy, a nie Defendery, Patrioty i tym podobne cuda.

Swoją drogą, społeczność też jest śmieszna z Defenderem, jak go wypuścili to płacz, że go wypuścili, potem jak stwierdzili (skądinąd słusznie) że nie powinni go na EU sprzedawać, bo ludzie płaczą, to ludzie zaczęli płakac że nie sprzedają… I się dziwicie potem że WG ma taki stosunek do niektórych próśb graczy XD toć przecież oczywiste, że każdemu nie dogodzą, więc próby takiego własnie dogodzenia wszystkim byłyby kretynizmem. Spójrzcie czasem trochę z dystansu na WoTa i jego społeczność, to może zrozumiecie bardziej o co w tym biega, zamiast wylewać żale pod każdym, KAŻDYM newsem 😛

anabejakus

tak jak kazdy narzeka na arty a kazdy nimi gra 🙂

jd

Wie ktoś od kiedy będzie ten maraton?

Anonimowo

Nie ma co narzekać, ale liczyłem na Centuriona Mk. 5/1 RAAC. Jeżeli ten drugi będzie jakoś niedługo w sklepie, to będę wręcz zachwycony,

Pietrek

Chyba sporo ludzi kupiło by ten czołg gdyby się pokazał w sklepie premium więc zapewne WG opracowało jakiś chytry plan żeby zarobić jeszcze więcej bo ja w zmianę polityki WG nigdy nie uwierzę.

tuitam

I słusznie bo niedługo gralibyśmy w czołgi. Jeśli zarabianie jak najwięcej kasy uznajesz za politykę WG, to tak, masz rację i całe szczęście.

bres

Ciekaw jestem czy tez czolg bedzie jedzil szybciej do przodu czy do tylu bo jedyne co Wlosi umieja w dziedzinie wojskowej to szybko dawac drapaka

Kalmar

Pomyliłeś ich z Francuzami! 😉 Włosi to Ci, co zmieniają stronę po której walczą! 😀

Snive

Moze wlosi beda mogli zmienic druzyne, podczas gry w taki sposob nigdy nie przegraja XD

nickname

WG, jak wy mnie zaimponowaliście w tej chwili!

Pawel

Wiadomo od kiedy te misje?
Oraz ile misji będzie razem np: 15 i wtedy 5 można opuścić?

Szczecinianin

Bedzie 10 misji i za ich ukonczenie będzie nagroda – ten czołg .

LordFenikX

System ładowania znany mi z AW, zdobędę ten pojazd :). Bo będę w nim ogarnięty 😀

touche

chociaz w jednym 😉

Płaczek

Fajnie by było widzieć te misje w ramach jakiegoś miesięcznego sezonu. 10 zadań o różnej skali trudności (będące oczywiście w zasięgu w miarę kumatych graczy, a nie botów i małp) możliwe do wykonania w najbardziej nam dogodnym czasie. No i jestem zaskoczony, że Włocha z ogromnym potencjałem dali. Myślałem, że najpierw będą chcieli sobie na nim kasę zarobić jak na każdym tego typu pojeździe, a dopiero za X czasu dadzą na niego misję. No i na zakończenie dla tych wszystkich płaczących nieogarów. Weźcie się za swoją grę, a i wasz będzie ten pojazd i nie tylko.

Jorguś

A weź ty się walnij w głowę każdy powinien mieć szanse a nie tylko jak to napisałeś “w miarę kumatych graczy, a nie botów i małp” czy to nowy gracz czy stary doświadczony

miklos99_hard

Małpy powinny zostać na 3cich tierach – 4tych ewentualnie. Wiec po co im 8 tier? Zeby robili po 300 uszkodzen na bitwe?

touche

Gdyby nie boty nie byloby fioletow. Naprawde chcialbys grac kazda walke 15 min bo zodyn statfapper nie wyjedzie pierwszy? Chcesz takich walk ich na natarcia albo cw.

Vroo

Może zrobią tak jak z T-34-85M, że jeśli się czegoś nie zrealizuje, będzie można dokupić żeton. A że to ósemka, misje będą pewnie czasochłonne i nie każdy się wyrobi.

BONBEL

a TY JESTEŚ KUMATY?

diego1

10 misji żeby wbić całą włoską linie. Tak przypuszczam….

Kezerek

Jak włoskie wychodzą dopiero w maju xD

Nowaruu

to wygląda jak reklama wota 2.0 z nową mechaniką jak w war thunderze

Berdzick

wszystko bardzo fajnie tylko szkopuł o poziom trudności tych misji :d

Płaczek

Mam nadzieję, że będą wystarczająco trudne by boty i małpy nie były w stanie tego zrobić. Z resztą po co im ten czołg skoro nic nie będą robić nadal.

Ojciec Boguta

Skoro nic nie będą robić nadal to co Ci przeszkadza by go mieli. Płaczki, wszędzie płaczki.

Anonimowo

lubię to

Hmm

Weź się puknij w łeb, grasz za darmo to nie narzekaj na to z kim grasz albo odpuść sobie. Wielce kumaty płaczku, ludzie kumaci nie narzekają na boty i małpy tylko ich wykorzystują

jd

Tak chcesz zagrać 6 tierem i każdy ma ten czołg i zobacz ten progetto jest na topie i zdycha jako pierwszy albo nic nie robi i przegrywasz bitwe bo w przeciwnym gościu pozamiatał widać że same żółte i pomidory na tym forum

Szczecinianin

A ty kim jesteś ?? Bogiem wota ??

PolakZZPolski

Wiesz co ziomek bot czy malpa robi czasem wiecej niz nie jeden zadufany w sobie zielony niebieski czy fiolet wiec jak mozesz to skończ z takimi wypowiedziami

Funiu

Żebyś miał na czym dmg robić

Robi

10 misji. Prwnie coś w stylu wyspotuj 200 czołgów w dowolnej liczbie bitew, zablokuj 100000 dmg w d.l.b. itp.

Anonimowo

xD widziałeś kiedyś takie misje ?

Raxo88

Pewnie będą takie same misje jak były na pilota rok temu

Tomek.Z

WG na pewno na tym zarobi, to nowy stary sposób. Zobaczycie 🙂

Voxerver

Misje na pilota były dosyć trudne, ale do zrobienia. Nie raz zarywałem kilka godzin nocnych przychodząc późno do domu 😉 Ale taki stopień trudności mi się podobał. Jest wyzwanie.

jd

Nie były trudne kwestia umiejętności

Anonimowo

serio -_- pilot to było easy

Teravius

A jednak! 😀 Bardzo dobrze, każdy może sobie Progetta zdobyć i mieć przyjemny start włoskiego drzewka. Takim ruchem WG na pewno więcej ludzi zachęci do robienia włoskich pojazdów.

Małe marzenie się spełniło 😉
gg WG!

LordFenikX

Niet, kasa się grzeje na polskie 😀

Teravius

Maraton tutaj, to kasa pójdzie na włoski okręt Duca degli Abruzzi jak tylko się pokaże 😉
http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Duca_degli_Abruzzi

Midnight

Pewnie nie będą to łatwe misję. zapowiada się ciekawie

ChestnutS

Bardzo pozytywna zmiana WG. Ciekaw jestem tych misji. Ale łatwe nie będą jak dają taki czołg.

warrior

Dosłownie jebłem z krzesła jak to zobaczyłem…
Może spamm progettów na 8 ma na celu naprawę MM ?

touche

A jest spam pilotow?
A jest spam jakichkolwiek premek zdobycznych z maratonow na jakimkolwiek t?

wlacz myslenie 😉

iBlackLagon

Nawet jak był mini prosty maraton na Tog’a to 2-3 na bitwe.
Dzieci ZAWSZE płaczą…. po prostu patola wota

Sebastian

Liczyłem na tego nowego centuriona 🙁

Xenowski

a ja na Caernarvona AX 🙁

:-D

Też jestem w szoku tym bardziej, że to jest pierwsza premka w nowym drzewku, którą by wiele osób kupiło do szkolenia załogi, wiec by sporo zarobili, a tu zmiana polityki. Nowe czołgi premium już nie są takie dobre, tu teraz taka informacja. Czyżby WG zaczeło słuchać graczy lub jakoś zaczyna promować Eu?

Anonimowo

No nie powiem miłe zaskoczenie. Tylko ciekawi mnie stopień trudności tych misji.

Gumiok

No nie powiem. Zaskoczyli mnie 😀

Anonimowo

szczerze nie spodziewałem się go