Supertest: zmiany na mapie Charków
Dziś po raz kolejny deweloperzy prezentują proponowane zmiany na mapie Charków, która w tak zmienionej wersji trafi na Supertest. Generalnie, wprowadzono pewne zmiany aby uczynić ją bardziej grywalną dla wszystkich rodzajów pojazdów, w tym słabo opancerzonych maszyn, które miały trochę ciężkie życie na tej mapie.
- Cześć miejska (strefa 1) została jeszcze bardziej uproszczona. Zmniejszono liczbę możliwych manewrów z boku lub z tyłu, aby bitwy były bardziej przewidywalne i zrozumiałe;
- Strefa 2 przeznaczona jest dla dobrze opancerzonych pojazdów;
- Otwarta część mapy (strefa 3) zostaje nieznacznie zmieniona względem poprzedniej wersji. Tak jak poprzednio – otwarta część zostaje podniesiona do tego samego poziomu co część zabudowana, zwiększono liczbę krzaków i miejsc mogących służyć za osłony, aby zwiększyć szansę na skuteczne prowadzenie ognia;
- Postanowiono nie zamykać dostępu do placu (strefa 4) – liczba wjazdów i wyjazdów z niego zostaje odpowiednio zmniejszona (strefa 5);
- Dodano pozycje dla niszczycieli (strefa 6).
Oczywiście, należy pamiętać że wyżej opisane zmiany mają charakter wstępny i mogą ulec zmianom w zależności od wyników testów na Superteście. Bazując na tym zostanie podjęta decyzja co do przyszłości tej wersji mapy.
via WoT VK
Zabrali fajne mapki na rzecz takiego szajsu jak Charków, Paryż, Pilzno,
mistrzowskie posunięcie jak zwykle
Teraz to wcale nie będzie grywalna. Paryż 2.
Haha pozycje dla niszczarek swietne poprostu
Skoro ta mapa ma teraz wyglądać tak to lepiej żeby wywalili ją całkiem.
Całe dwa spoty dla TDków na stronę… to jak rozumiem teraz będzie wrzucać po max 2 tdki do teamu? A nie tak jak teraz czasem połowa teamu to TD i wszystko stoi :>