Wieści od deweloperów – WoWs 15.03
Oto co dziś wysmażył zespół deweloperów na swoim FaceBooku – World of Warships Development Blog
0.7.2, problem z cytadelami.
Drodzy kapitanowie!
Od wydania łatki 0.7.2 otrzymaliśmy kilka wiadomości dotyczących penetracji cytadeli znajdujących się pod wodą przez pociski AP. Warto zauważyć, że okrety, które mają dobrze chronione i umieszczone w niskiej części cytadele, zaczęły otrzymywać częstsze trafienia. Nie planowaliśmy żadnych zmian w tym zakresie, a pierwsze badania nie wykazały niczego niezwykłego. Jednak Wasza opinia zwrotna, nawet w formie wideo, a także szczegółowa analiza problemu, pomogła nam zidentyfikować sprawcę.
Obecnie występuje błąd, który w wielu przypadkach prowadzi do zwiększonej liczby penetracji. Nie ma to wpływu na ogólną efektywność okrętów, ale w tych bitwach, gdy okręty zwrócą się na burtę do salw AP, zmiany można odczuć. Okazało się, że jest to spowodowane korektami balistyki i uszkodzeń, które wprowadziliśmy w aktualizacji 0.7.2, ale ze względu na swój szczególny i rzadki charakter nie pojawiły się w naszych regularnych testach.
Przygotowaliśmy rozwiązanie, które obecnie testujemy i które będziemy stosować podczas nadchodzącego restartu serwera.
Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niewygody, jakie mogliście odczuć i dziękujemy za szeroko zakrojoną informację zwrotną, która pozwoliła nam szybko znaleźć błąd.
Kończąc, chcielibyśmy zauważyć, że widzieliśmy wiele pozytywnych komentarzy na temat skutków tego błędu, ponieważ prawdopodobnie spowodowało to, że gra była bardziej dynamiczna i umożliwiła kilka uszkodzeń cytadeli na raz. Powiedziałbym, że poprawa modelu uszkodzenia okrętu jest jednym z naszych najważniejszych priorytetów i przygotowujemy szereg poprawek. Nie są to też przypadkowe modyfikacje – na odwrót, będą one dokładnie przetestowane, uważnie zaimplementowane i na pewno będziemy udostępniać Wam najdrobniejsze szczegóły, gdy tylko będą gotowe.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
SuperTest, Sowiecki krążownik Kronshtadt
Zmniejszony pule HP z 82300 do 59800. Ilość HP lepiej dostosowuje do klasy i możliwości okrętu. Będzie punktem wyjścia dla procesu balansowania.