Wersja 1.0 – czwarta iteracja testu publicznego

Poniżej oficjalny Patch Notes 😉

Naprawione problemy

  • Naprawiono problem związany z nieoczekiwanym działaniem przycisku Zamknij w oknie podglądu pojazdu. Teraz, po kliknięciu przycisku Zamknij gracz wraca do garażu;
  • Naprawiono błąd, kiedy Valentine II była wyświetlana jako Valentine I w garażu;
  • Naprawiono problem, gdy elementy koła celowniczego nie reagowały na zmianę przezroczystości;
  • W sektorze C2 na mapie Lodowiec pojazdy nie mogą już wjeżdżać do wnętrza statku, który uniemożliwia im wyjście;
  • Na mapie Nebelburg model kolizji konkretnego budynku jest teraz zgodny z rzeczywistym modelem;
  • Edytowano niektóre nazwy ustawień grafiki w kliencie gry;
  • Edytowano ślady po przebiciach pocisków HE;
  • Naprawiono awarię klienta po minimalizacji i maksymalizacji go w WinXP;
  • Naprawiono problem związany z niewłaściwie wyświetlanymi teksturami gąsienic pojazdów;
  • Naprawiono problem związany z niewłaściwie wyświetlanymi stylami na pojazdach wroga;
  • Teraz emblematy są wyświetlane poprawnie.
Znane problemy
  • Znacznik penetracji jest zawsze czerwony na niektórych pojazdach;
  • Tryb pełnoekranowy nie jest zapisywany;
  • Problemy związane z teksturami są zauważalne na mapie Lodowiec;
  • Na mapie Ensk komin wygasza się po zniszczeniu konstrukcji;
  • Kiedy efekty śladów po gąsienicach są wyłączone, tesselacja jest częściowo wyświetlana na kołach nośnych;
  • Zawieszenia w niektórych przypadkach, gdy pojazd gracza zostanie zniszczony;
  • FPS spada w trybie snajperskim, gdy celujemy przez półprzezroczyste krzaki;
  • Niska wydajność w ustawieniach Ultra w ciągu pierwszych sekund po załadowaniu mapy;
  • Wydajność spada w niektórych przypadkach po przejściu do trybu snajperskiego;
  • Wydajność spada, gdy przedmioty są niszczone przez technologię HAVOK;
  • W trybie pełnoekranowym częstotliwość sygnału (gry) nie odpowiada częstotliwości odświeżania ekranu;
  • Dźwięk jest wyciszany w jednym z kanałów;
  • Czasami rzeczywisty stan domyślny granicy mapy nie jest zgodny z domyślną opcją granicy mapy.

Inne zmiany
  • Naprawiono szereg problemów związanych z różnymi obiektami map;
  • Tylko jeden serwer (WoT CT P1) będzie dostępny po uruchomieniu tego etapu testowego;
  • Uruchomienie serwera WoT CT P2 zostanie ogłoszone osobno.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
12 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kruku_

Naprawiono awarię klienta po minimalizacji i maksymalizacji go w WinXP; xD

To jeszcze ktoś używa XP XD?

nikt

podobno tak

CHWWG

Heviki dostają więcej expa bo odbity dmg też się liczy. Ostatnio zobilem OBJ 140 jakieś 6040 uszkodzeń 3 kille i 1600 spota. I bylem drugi bo IS4 zrobil 200 dmg i 2 kille bez asysty i cos tam odbil. CHORE

CHWWG

2000 dmg*

CHWWG

Dodatkowo dodam że gram obj 140 bo obj 907 ma jeszcze gorzej liczony exp.

Pojebana akcja

Robic 3.8k dmg blokujac 2k dmg zbijajac capa za 61pt dostalem mniej expa niz tvp co robil nie cale 700 dmg i z jego pomoca 1.2k dmg jak tu ***** jest exp liczony na tych rangingowkach

tankista4

Im jesteś bliżej walki tym masz więcej expa. Dodatkowo fragi bardzo punktowane.

lelol

walic najlepiej do wyższych tierów

tankista4

tak k*** do wyższych tierów na rankingówkach. Do XV.

nikt

XD

qiyi

za zablokowany dmg nie dodaje sie expa. Moze mial duzo spota ten tvp? Poza tym jak ktos juz napisal, trzeba byc blisko walki, tam gdzie sie dzieje a nie kampic. Niestety niektore czolgi sa przez to poszkodowane, np jak gram batem, mysle podczas walki jak by tu pomoc druzynie/zrobic dmg i czuje sie wy***jany bo czasem zeby moc zrobic dmg z wiekszej odleglosci to trzeba wiecej pomyslec niz taki is7, ktory tak duzo myslec nie musial, zeby zrobic mniejszy dmg od mojego a na koniec ma wiecej expa. A wcale nie uwazam, ze np 2k dmga zrobione z wiekszej odleglosci jest mniej wartosciowe niz 1,4k w zwarciu..

Płaczek

Naliczanie XPa w rankedach to parodia i wielka niewiadoma. Raz miałem bitewkę, że zrobiłem nieco ponad 1k dmg i 4 fragi (taka bitwa, że były problemy coś trafić z bliska, acz dobijać jakoś dało radę…) i się zdziwiłem jak byłem drugi w wygranej drużynie. Innym razem zrobiłem 3,5k dmg z bliska oraz bez fraga i co? 2 od końca. Więc jasna sprawa, że frag na rankedach to podstawa. Robienie spota, czy snajpa to chyba najgorsze co można robić. No i jak się bitwa kładzie to lepiej zając wcześniej dogodniejszą miejscówkę.