Jak będzie wyglądać gra w wersji 1.0
Praska Orkiestra Symfoniczna nagrała nową ścieżkę dźwiękową, która stara się stworzyć militarną muzykę „pancerną” jak najbardziej zgodną z każdą mapą.
W przyszłości każda z lokacji dostanie swój własny zestaw muzyczny z tematem ładowania mapy, dynamiczną muzyką tła, która rozwija się i zmienia w zależności od wydarzeń na polu bitwy oraz muzyką na zamknięcie, towarzyszącą ekranowi wyników. A przy okazji – ostatni utwór, który usłyszycie będzie zależał bezpośrednio od wyniku meczu, z osobnymi utworami dla zwycięstwa, remisu i przegranej.
Oglądamy 😉
Ścieżka główna:
Lakeville:
Prochorowka:
Linia Mannerheima:
Tundra:
Karelia:
Fiordy:
Przełęcz:
Westfield:
Zatoka Rybacka:
Ź: Portal RU
W jakimkolwiek artykule, już w pierwszych postach pojawia się płacz. Ja pierdzielę, nie podoba się to nie graj, a nie ciągłe narzekanie. Tragedia ;/
W ***** mam wersję 1.0 gdzie ***** jest EU3 przez te ****** lagi i wywalanie z gry nie da się grać żadnego trybu, dość płacenia i kupowania wirtualnych przedmiotów jak podstawowej sprawy nie potraficie załatwić .i. .
Z godzę się z tobą w 100% rozumiem serwer testowy ale na i5-6600k podkręconej i na gtx 1060 6gb oraz 16gb ram gra wczytuje się lata świetlne do garażu, nie mówiąc o bitwie do której nie mogę w ogóle wbić staje na ekranie ładowania. Jeśli już się załaduje to modele są kanciaste oraz tekstury są strasznie rozpikselowane.
Bo to zależy też od dysku… Na dysku SDD zawsze ładuje się jakieś 10s przed odliczaniem a na HDD parę sekund po odliczaniu , karta grafiki i ram z prockiem gra w tym wypadku drugie mniej ważne skrzypce i nie ma się co wpienac tylko zainwestować w dysk SSD
Bzdura.
Zgadzam sie, mam SSD i laduje sie zanim nawet cholerne odliczanie sie zaczyna.
Ehhh… Postawienie 3 serwera nic nie da. Tutaj największym problemem jest optymalizacja kodu sieciowego ale też kodu samej gry. WoT działa na już archaicznej technologii dlatego nie bez powodu tak łatwo o problemy z pingiem. Wielkie problemy z naprawianiem bugów to również problem tego w jaki sposób WoT jest napisany.
WoT to jeden wielki zlepek napisany w C++ a serwer został postawiony z już na start wymarłym językiem. Tak, WoT napisany został w C++! 3 serwer nie poprawił by pingu ale jedynie zwiększyłby możliwą ilość dla graczy. To tak jak z samochodami. 3 auta nie pojadą szybciej niż 2 które wydajniej używają mocy.
Więc jaka rada?
Polecam uzbroić się w lepszy internet oraz dobry dysk SSD. Wpłynie to nie tylko na WoTa ale i na całe działanie systemu. Kto raz przesiądzie się na SSD już nigdy nie będzie chciał wrócić do zwykłego HDD.
JAVA Overpowered
a skąd wiesz że nie mam SSD i mocnego kompa i łącza na światłowodzie ?
Gram dla przyjemności na mocnym sprzęcie i nic do tej pory nie niszczyło tego tematu aż to dnia wprowadzenia Eventu (bitwy rankingowe), na serwerze testowym gram na FULL detalach (wszytko włączone) i dział płynnie.
Chodzi mi o zwykłe serwery EU1 i EU2 nic więcej, @Hartke ********* się jak nic nie wiesz o mnie – kolejny debil co wszystkich szufladkuje. Facet z małym fiutkiem.
coś stronka dzisiaj szwankuje…
Problem już opanowany.