Wersja 9.22 zaczyna Nowy Rok z wielkim hukiem
przez Bin4r ·
Tym razem oficjalnie z portalu WoT. Poza szeregiem zmian w radzieckim drzewie technologicznym, usprawnieniami systemu losującego i nowym sezonem bitew rankingowych, sklep premium (o czym wspominaliśmy już wcześniej) zostanie wzbogacony o kilka staro-nowych maszyn 😉 Miłej lektury!
To pierwsza aktualizacja w 2018 roku, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, by była dobra. Wersja 9.22 ma się ukazać w dniu 7 lutego, a oto krótki przegląd tego, co nas czeka. Są zmiany radzieckich czołgów średnich, nowe radzieckie czołgi ciężkie jadące do bitwy, druga linia radzieckich niszczycieli czołgów, usprawnienia systemu losującego i nowy sezon bitew rankingowych.
Co nowego?
Jak pamiętacie, początkowo planowaliśmy zastąpić czołgi średnie z wieżą umieszczoną z tyłu, dodać czołgi ciężkie z wieżą umieszczoną z tyłu i uaktualnić linię pojazdu Object 263, wprowadzając więcej spójności do tych trzech gałęzi.
Gruntownie przeanalizowaliśmy opinie społeczności i statystyki zebrane w serii testów i zdecydowaliśmy cofnąć się o krok ze wstępnego planu dotyczącego linii czołgów średnich. W wyniku tej decyzji, czołgi średnie z wieżą umieszczoną z tyłu zachowają swoje miejsce w radzieckim drzewie technologicznym, a pojazdy Object 430 i całkiem nowy Object 430U stworzą pełnowymiarową gałąź pojazdów szturmowych.
Oprócz naszych standardowych narzędzi takich jak śledzenie forów testu publicznego i analizowanie danych na żywo, tym razem przeprowadziliśmy kilka ankiet wśród uczestników testu publicznego, aby upewnić się, że robimy to, co najlepsze dla gry.
Jeśli chodzi o nowości wśród czołgów ciężkich i niszczycieli czołgów, to dodatkowe dane, które otrzymaliśmy, wykazały, że te dwie linie dobrze się sprawdzają i będą miały pozytywny wpływ na zbalansowanie gry.
Przyjrzyjmy się teraz bliżej zmianom wprowadzanym w wersji 9.22.
Zmiany w radzieckich czołgach średnich
Już jakiś czas temu ogłosiliśmy zmiany w liniach czołgów średnich i ciężkich, a po serii testów rozgrywki linia czołgu A-44 przeszła serię dostosowań, wliczając kilka przesunięć i włączenie w nią pojazdu Object 430U (do którego przejdziemy za chwilę).
W ramach tego przesunięcia, przenieśliśmy 430, który był przyćmiony przez T-62A i Object 140, na poziom IX linii w tradycyjnym układzie tak, że teraz jest on następnikiem T-44.
Potężne 122 mm działo czołgu T-44 naznaczy nową linię radzieckich czołgów średnich z ogromnymi uszkodzeniami od jednego strzału. A należy zauważyć, że linia A-44 nie będzie na razie miała czołgu najwyższego poziomu. Wciąż zastanawiamy się, który czołg najlepiej spisze się w tej roli i przekażemy Wam tę informację po serii testów.
Porada: oszczędzajcie PD zgromadzone w pojeździe Object 430 II do momentu debiutu nowego czołgu.
Object 430U
Jego górna przednia płyta pancerza i pancerz wieży mają odpowiednio do 320mm i 380mm efektywnej grubości z dobrze osłoniętymi włazami. To nie czyni Was jednak niezniszczalnymi. Niszczyciel czołgów lub czołg ciężki przeciwnika wciąż może odesłać Was do garażu, szczególnie, jeśli trafią Was w dolną płytę przedniego pancerza o grubości 180mm.
Jeśli chodzi o prędkość, to Object 430U nie jest najszybszym czołgiem średnim – osiąga 50 km/godz. Ale dysponuje niezłym przyspieszeniem i dobrą dynamiką, co zapewnia mu zwrotność w ogniu bitwy.
Mówiąc krótko, najlepiej będzie, jeśli użyjecie mobilności, aby jak najlepiej wykorzystać uszkodzenia od jednego strzału.
Nowe radzieckie czołgi ciężkie
Jednym z problemów, z którymi borykała się radziecka linia czołgów ciężkich, było to, że niektóre pojazdy najwyższych poziomów nie wyróżniały się niczym szczególnym, gdy rozpatrywano je jako całość. Aby temu zaradzić, wprowadziliśmy ciężko opancerzonego wojownika bliskiego zasięgu, Object 705A.
Ten pojazd jest ukoronowaniem nowej alternatywnej linii radzieckich czołgów ciężkich zaczynającej się od IS-M na poziomie VIII i przechodzącej przez Object 705 na poziomie IX. Cechą wspólną tych czołgów są wieże w tylnej części kadłuba, które definiują ich styl gry.
Klasyczny IS posłuży za podstawę nadchodzącej gałęzi, zacznijcie więc gromadzić PD, aby móc łatwiej ją przetestować.
Object 705A
705A stawia nas w wyjątkowej sytuacji, bo nie ma drugiego takiego czołgu, ale nietrudno wypatrzyć jego ciężką sylwetkę na polu bitwy – szczególnie jego 152mm działo. Ta lufa może zadać 650 uszkodzeń jednym strzałem, ale działa sprawnie tylko na krótki i średni dystans.
Z zasięgiem widzenia 390 metrów nie można go nazwać snajperem, lepiej więc ruszyć prosto do bitwy. 705A przoduje w atakach czołowych i jest zdolny wiele znieść dzięki swojej górnej płycie pancerza o efektywnej grubości 340mm. Jednakże Wasza dolna płyta ma tylko 244mm, lepiej więc ustawić ją pod kątem lub schować za jakąś zasłoną.
Waga czołgu Object 705A to około 100 ton, więc jest on gdzieś w środku stawki, jeśli chodzi o przyspieszanie. Ale ma pod maską wystarczająco dużo mocy, aby dotrzeć tam, gdzie to konieczne.
Uaktualnione radzieckie niszczyciele czołgów
Po modernizacji linii niszczycieli czołgów, radzieckie pojazdy mogą teraz odegrać kilka nowych ról na polu bitwy. Ta linia zaczyna się od SU-100M1 na poziomie VII i przebiega przez SU-101 aż do Object 263. Na poziomie X zamyka ją Object 268 v.4.
Podobnie do ich średnich i ciężkich odpowiedników, te niszczyciele czołgów również posiadają działa zamontowane z tyłu i dobrą mobilnością zrównoważoną niską zwrotnością, a poza tym dysponują solidnym przednim pancerzem. Jako urodzeni napastnicy spędzają życie na linii frontu, gdzie mogą mieć pozytywny wpływ na przebieg bitwy.
Object 268 v.4
Nowy niszczyciel czołgów najwyższego poziomu jest ikoną nowej linii. Jest to zwierzę stadne skuteczne w atakach w grupie. Jego prędkość maksymalna (50 km/godz.) i dobre przyspieszenie pozwolą Wam zająć pozycje zapewniające przewagę, ale słaba zwrotność oznacza, że będziecie musieli polegać na wsparciu członków drużyny, aby uniemożliwić wrogim czołgom średnim okrążenie Was. Poprowadźcie swoją grupę, ale sprawdźcie najpierw, czy sojusznicy kryją Wasze plecy.
Ulepszenia mechanizmu losującego
Aktualizacja 9.22 ulepszy system losujący, aby pozwolić czołgistom częściej napotkać różne tryby bitew (z listy preferowanych).
Oznacza to, że tryb następnej bitwie losowej (standardowy, szturm, spotkanie lub wielka bitwa) ma mniejszą szansę powtórzyć się, jeśli właśnie go rozegraliście.
Pomoże to uniknąć sytuacji, w której ten sam tryb bitwy pojawia się kilka razy z rzędu (częściej w przypadku wielkich bitew). Ale dołączenie do wielkiej bitwy w co drugiej rozgrywce wciąż jest możliwe.
Aby jak najlepiej wykorzystać nową mechanikę, system losujący potrzebuje danych z ostatnich 50 bitew rozegranych po ukazaniu się wersji 9.22. Zacznie działać najlepiej, gdy rozegracie 50+ bitew po aktualizacji.
Bitwy rankingowe już gotowe na nowy sezon
Ostatni sezon bitew rankingowych odniósł sukces i był dość zajmujący, a teraz jesteśmy gotowi rozpocząć kolejny – jeszcze bardziej pasjonujący i rozrywkowy.
Poczynając od 7 lutego, sezon będzie miał tylko jeden etap – teraz to tylko 21 dni i 15-stopniowa drabinka do zdobycia. Stopnie 5, 10 i 13 zapewnią Wam specjalną osłonę przed utratą stopnia w przypadku porażki. Nagrody również zostały wzmocnione: osiągnięcia 9. stopnia zapewni Wam 1500 obligacji, a na wyższych stopniach czekają jeszcze większe nagrody.
Mamy nadzieję, że weźmiecie nowe pojazdy w radzieckiej linii na przejażdżkę i że skorzystacie z nowych ustawień systemu losującego. Nie zapomnijcie zajrzeć na forum i podzielić się z nami swoimi opiniami!
Pełna lista zmian
Poprawki w systemie doboru
- Poprawki w systemie doboru zapewnią równiejszy rozkład typów bitew wybranych przez graczy (bitwa standardowa, atak/obrona, bitwa spotkaniowa, wielka bitwa). Przy wybieraniu typu bitwy będzie brana pod uwagę historia poprzednich bitew gracza. Wielkie bitwy nie będą pojawiać się w seriach.
Poprawki w dopasowywaniu wyglądu pojazdów
- Dolny panel interfejsu personalizacji będzie zawierał znak Zastosowane dla elementów, które zastosowano w pojeździe.
- Powiększono miejsca, które można kliknąć dla emblematów i napisów.
- Przy zakupie elementów dopasowania, będzie wyświetlany tekst Kup i wyjdź. Jeśli gracz nie dokona zakupu, ale jedynie zmieni element (elementy) dopasowania, zostanie wyświetlony napis Zastosuj i wyjdź.
Zmiany w bitwach rankingowych
Zmiany w nowym sezonie:
- Teraz sezon będzie trwał 21 dni i nie będzie podzielony na etapy.
- Zwiększono liczbę stopni z 5 do 15.
- Przerobiono warunki zdobywania szewronów:
- Najlepsza 10 graczy z drużyny wygrywającej i najlepszy gracz z drużyny przegranej otrzymują po 1 szewronie.
- Najlepszych 3 graczy drużyny wygrywającej otrzymuje po 1 dodatkowym szewronie.
- Gracze sklasyfikowani na miejscach 11-15 w drużynie wygrywającej oraz 2-5 w drużynie przegranej utrzymają szewrony.
- Gracze sklasyfikowani na miejscach 6-15 w drużynie przegranej tracą po szewronie.
- Dodano nową funkcjonalność: ochrona stopni. Niektóre stopnie będą „ochronione tarczą”. Tarcza będzie miała określoną liczbę punktów wytrzymałości.
- Przerobiono interfejs głównego ekranu bitew rankingowych, by poprawnie wyświetlić informację o 15 stopniach.
- Przerobiono interfejs nagród dla stopni i sezonu. Można do niego przejść z ekranu głównego. Interfejs zawiera:
- informację o nagrodach dla każdego stopnia.
- informację o nagrodach za sezon.
- Zmieniono grafikę stopni pojazdów: zostały zastąpione punktami rankingowymi. Zasada zdobywania punktów rankingowych pozostała bez zmian.
- Usunięto wyświetlanie stopni pojazdów w panelu pojazdów; stopnie pojazdów zostały zastąpione punktami rankingowymi w statystykach pojazdów.
- Zmieniono interfejs postępów w stopniach pojazdu: po osiągnięciu maksymalnego stopnia gracze będą mogli zobaczyć w garażu liczbę zdobytych punktów rankingowych.
- Poprawiono interfejs klasyfikacji dla trybu bitew rankingowych.
Poprawki w trybie Twierdz
- W potyczkach i natarciach dowódca pokoju bitewnego może wybrać gracza, który będzie korzystał z rezerw bojowych (nalot i ostrzał artyleryjski); może to być dowolny gracz oddziału, wliczając najemników. Gracz staje się wysuniętym obserwatorem i używa rezerw w trakcie bitwy.
Aktualizacja 9.22 wprowadzi do drzewa technologicznego dwa niezapowiedziane pojazdy.
- Pojazd X poziomu, który można badać po T-10.
- Pojazd X poziomu, który można zbadać po Object 430 Version II.
W drzewie technologicznym zapowiadane pojazdy zostaną oznaczone specjalnym symbolem w celu poinformowania graczy, że odpowiednie pojazdy zostaną dodane w najbliższych aktualizacjach.
Zmiany w charakterystykach technicznych następujących pojazdów
ZSRR
Dodano następujące pojazdy:
- IS-M (VIII poziom)
- Object 430U (zastępuje Object 430 na X poziomie)
- Object 268 Version 4 (zastępuje Object 263 na X poziomie)
- Object 257 (IX poziom)
- Object 263 (IX poziom)
- Object 430 (IX poziom)
- Object 705 (IX poziom)
- Object 705 (poziom X)
Usunięte pojazdy:
- Object 263 (poziom X)
- Object 430 (Х poziom)
- SU-122-54 (IX poziom)
Zmiany w charakterystykach technicznych następujących pojazdów:
T-54 first prototype
- Zmieniono moc silnika V-44 z 520 KM na 760 KM.
T-44-100
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 40%.
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 40%.
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 20 km/h na 23 km/h.
- Zmieniono moc silnika V-44 z 520 KM na 760 KM.
T-44
- Zmniejszono rozrzut w trakcie ruchu dla zawieszenia T-44 o 20%.
- Zmniejszono rozrzut w trakcie ruchu z zawieszeniem T-44M o 22%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia T-44 o 20%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba z zawieszeniem T-44M o 22%.
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 20 km/h na 23 km/h.
- Zmieniono moc silnika V-54-6 z 680 KM na 760 KM.
SU-101
- Zamieniono działo 122 mm D-25S mod. 1944 na działo 122 mm D-25-SU-101 posiadające następujące parametry:
- Kąt podniesienia działa: 18,3 stopni
- Kąt opuszczenia działa: 3 stopnie
- Rozrzut na 100 m: 0,44
- Czas przełoadniwa: 11,1 s
- Czas celowania: 2,5 s
- UBR-471: uszkodzenia 390 pkt, penetracja 210 mm
- BR-471D: uszkodzenia: 390 pkt, penetracja 248 mm
- UOF-471: uszkodzenia: 530 pkt, penetracja 64 mm
- Pojemność magazynu amunicji pozostała bez zmian.
- Zmniejszono rozrzut w trakcie ruchu dla zawieszenia SU-101 o 33%.
- Zmniejszono rozrzut w trakcie ruchu dla zawieszenia SU-102 o 37%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-101 o 33%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-102 o 37%.
- Zmieniono prędkość obrotu dla zawieszenia SU-101 z 34 st./s na 23 st./s.
- Zmieniono prędkość obrotu dla zawieszenia SU-102 z 36 st./s na 25 st./s.
- Zmieniono rozrzut dla działa 100 mm D-10S mod. 1944 z 0,35 m na 0,4 m.
- Zmieniono rozrzut dla działa 100 mm D-54S z 0,35 m na 0,39 m.
- Zmieniono rozrzut dla działa 122 mm M62-C2 z 0,37 m na 0,42 m.
- Zwiększono rozrzut przy obrocie działa 100 mm D-10S mod. 1944 o 25%.
- Zwiększono rozrzut przy obrocie działa 100 mm D-54S o 25%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie działa 122 mm M62-C2 o 25%.
- Zmieniono czas przeładowania dla działa 100 mm D-10S mod. 1944 z 6,2 s na 7,1 s.
- Zmieniono czas przeładowania dla działa 100 mm D-54S z 6,7 s na 9,1 s.
- Zmieniono czas przeładowania dla działa 122 mm M62-C2 z 12 s na 12,6 s.
- Zmieniono czas celowania dla działa 100 mm D-10S mod. 1944 z 1,7 s na 2,3 s.
- Zmieniono czas celowania dla działa 100 mm D-54S z 2,1 s na 2,3 s.
- Zmieniono czas celowania dla działa 122 mm M62-C2 z 3,1 s na 2,5 s.
- Zmieniono zasięg widzenia z 380 m na 350 m.
- Zmieniono prędkość obrotu działa z 44 st./s na 26 st./s.
- Poprawiono opancerzenie kadłuba.
- Zmniejszono prędkość pocisku UOF-472 dla działa 122 mm M62-C2 o 10%.
- Zmniejszono prędkość pocisku BR-472 dla działa 122 mm M62-C2 o 10%.
- Zmniejszono prędkość pocisku BK-9 dla działa 122 mm M62-C2 o 8%.
- Zmieniono kąt opuszczenia działa 100 mm D-10S mod. 1944 z 2,3 na 3 st.
- Zmieniono kąt opuszczenia działa 100 mm D-54S z 2,3 na 3 st.
- Zmieniono kąt opuszczenia działa 122 mm M62-C2 z 2,2 na 3 st.
- Zmieniono kąty obrotu dział 100 mm D-10S mod. 1944 oraz 100 mm D-54S z -9,3/9,3 na -10/12 st.
- Zmieniono kąty obrotu działa 122 mm M62-C2 z -7,3/7,3 na -10/12 st.
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 16 km/h na 18 km/h.
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 990 na 1100 KM.
SU-100M1
- Zmniejszono rozrzut w ruchu zawieszenia SU-100M1 o 30%.
- Zmniejszono rozrzut w ruchu zawieszenia SU-100M1 Bis o 33%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-100M1 o 30%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-100M1 Bis o 33%
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia SU-100M1 z 32 st./s na 23 st./s.
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia SU-100M1 Bis z 34 st./s na 25 st./s.
- Zmieniono rozrzut dla działa 100 mm D-10S mod. 1944 z 0,37 m na 0,42 m.
- Zmieniono rozrzut dla działa 100 mm LB-1C z 0,33 m na 0,41 m.
- Zwiększono rozrzut przy obrocie działa 100 mm D-10S mod. 1944 o 25%.
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie działa 100 mm LB-1C o 25%.
- Zmieniono czas przeładowania dla działa 100 mm D-10S mod. 1944 z 7,3 s na 7,1 s.
- Zmieniono czas przeładowania dla działa 100 mm LB-1C z 5,9 s na 7,1 s.
- Zmieniono czas celowania dla działa 100 mm D-10S mod. 1944 z 2 s na 2,3 s.
- Zmieniono czas celowania dla działa 100 mm LB-1C z 1,7 s na 2,3 s.
- Zmieniono zasięg widzenia z 360 m na 350 m.
- Zmieniono prędkość obrotu działa z 44 st./s na 26 st./s.
- Poprawiono opancerzenie kadłuba.
- Zmieniono penetrację pocisku UBR-412P dla działa 100 mm LB-1C z 235 mm na 258 mm.
- Zmieniono penetrację pocisku UBR-412 dla działa 100 mm LB-1С z 183 mm na 212 mm.
- Zmieniono kąty obrotu dla dział 100 mm D-10S mod. 1944 oraz 100 mm LB-1С z -8 /8 na -12/12 st.
- Zmieniono prędkość maksymalną z 50 km/h na 54 km/h.
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 14 km/h na 16 km/h.
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 830 na 850 PW.
Francja
Pojazdy opracowane w jakości HD:
- AMX 40
Zmiany powstałe na wskutek wyników 2. testu publicznego
Object 705
- Ulepszono opancerzenie pierścienia wieży z przodu.
Object 705A
- Ulepszono opancerzenie pierścienia wieży z przodu.
Object 268 Version 4
- Uprzednio dostępna do zamontowania Duża osłona przeciwodłamkowa została zastąpiona Bardzo dużą osłoną przeciwodłamkową.
Object 257
- Nieznacznie poprawiono opancerzenie boku kadłuba.
Pojazdy dodane do sklepu:
- 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger
- Panzer 58 Mutz
- M46 Patton KR
- M56 Scorpion
- AMX M4 mle. 49
- AC 4 Experimental
Pojazdy usunięte ze sklepu:
- FCM 50 t
Ź: Portal EU
Gdzie są ci „znawcy ” co pisali że nie dostaniemy niektórych czołgów za free 😀
wpadło mi dokładnie 3x-9 tki i po sprzedaniu 5100,000 kredek :)Od 7 lat gry w wota , widzę te ameby tak piszące a potem zdziwienie że nie zrobili(wyexpili) czołgu lub nie kupili t34 jak dawali za free.
tam samo pisali jak cirqoflex expił IS na tego patha (na nową linie)- to tez było wielkie zdziwienie PO CO ? lol po to że jak wyszedł teraz path ot odrazu sobie odblokowałem iSM
Rzeczywiście mm został poprawiony! Na 13 bitew na is-m, żadna (nawet pierwsza) nie była na topie, brawo WG! MM jest coraz to lepszy, niedługo 3 na 10 będzie rzucało
Czytaj ze zrozumieniem. Prawidłowo zacznie wszystko działać od 50 bitew każdego gracza.
Zauważyliście, że są aktywne misje na obligacje (te które były nie dawno) do 29.012019. To znowu jakiś błąd WG czy będą dostępne?
czy po otrzymaniu obj 257 powinienem razem z nim dostać załogę 100%?
miałem przed aktualizacją T-10
chyba jednak załogi nie dostajesz – zostaje na T-10 (ewentualnie dostajesz darmową załogę, czyli 50%) – tak zawsze było, więc sądzę, że teraz też tak jest. Nie pamiętam jak było na teście publicznym, ale skoro nie zauważyłem, to znaczy załoga z T-10 została na T-10 a nic nie było na nowym Ob.257.
Jak dla mnie i tak super, byłem przekonany że T-10 będę musiał odkupić, a tu proszę. No WG jednak potraficie być dobrzy 🙂
„Aktualizacja 9.22 wprowadzi do drzewa technologicznego dwa niezapowiedziane pojazdy.”
A za chwilę:
„(…)odpowiednie pojazdy zostaną dodane w najbliższych aktualizacjach.”
Masło maślane.
Radzieckie SUki dostały w dupę i to ostro. Rozumiem, ze chcą by walczyły na bliskim i średnim dystansie to można zmniejszyć prędkość pocisków by zmusić graczy do tego. Ale ****** ponad 10 stopni obrotu to ja już nie rozumiem… Co za zjemy genetyczne pracują nad balansem?! Przecież te dwa czołgi były rewelacyjne!
Już myślałem że do sprzedaży trafi kirovets 1…
W którym dacie nie skończoną ilość Golda, Złota, XP żeby gracze mieli do wyboru albo serwer z nieograniczoną ilościa XP, złota, golda lub zwykły serwer na wbijanie czołgów według mnie to by byl sztos !!
I wszyscy jeździliby na tym testowym co nie? Wtedy zwykły serwer nie byłby potrzebny, a panowie z WG przymieraliby z głodu. Brzmi nieźle.
Hmm ile ty masz lat 10 ?
….
Każdego roku była tylko zniżka na Valentine II (14 lutego są walentynki), a teraz dają za darmo i to jeszcze z rezerwami (misje są BARDZO łatwe). WG ładnie zaczęło ten rok, dodając wierzchołek drzewa na dopiero co wprowadzoną linie francuskich HT i jeszcze chiński nowy rok gdzie dodali misje która trwa miesiąc (nawet pomidor jest w stanie ją wykonać). Więc korzystajcie albo odinstalujcie WoTa, by nie mieć więcej „tych dni”.
czyli jak chce t25 pilot wymienic na lowe to ile musze dopłacic?
8775
a cebulaczki tylko jojczą, ch… kogo obchodzą wasze gorzkie żale
lament odwalacie jakby ktoś tu mial wplyw na WG lol
No zaje*ście w ujj, bafujecie op ruskie medy za miast zbafować linie A-44 – ten czołg to najgorsza siodemka jaką grałem. Nie dosć że działo to rozrzutnik gnoju, wali gdzie popadnie to jeszcze papierowe boki które powinny pomóc przy side scrapie (wieża z tyłu)
Naucz się nim grać to nie będziesz narzekać pajacu. A-44 to jeden z lepszych medów dzięki niezwykłemu działu, które… Nie służy do snajpienia. Na bliskim dystansie daje radę, a sieknięcie za 300 daje sporo funu. Rozumiałbym te żale, gdyby pojazd był wolny czy coś. Ale nie… On jest bardzo mobilny.
niezwykłemu działu? haha poza tym że wali za 300 i ma pene 167 to nie ma żadnych innych zalet. Skupia godzinami, celność jak u KV2 a na deser praktycznie zerowe opuszczanie działa. Pancerz na papierze 150mm co z tego jak i tak wszystko wchodzi w niego. Jedyny plus to że jest mobilny ale co z tego jak taki powinien być wiec niczym się nie wyróżnia na tle innych medów. A ta wieża z tyłu to chyba tylko po to żeby tyłem wyjeżdżać, bo zanim pokaże wieże to koleś już zdąży nam przywalić i w połowie przeładować
W takim razie grasz jak gówno na dodatek bez modułów i bez jakiegokolwiek wyczucia mordko. Każdy gracz który coś tam potrafi na niego nie narzekał więc to Ty masz braki nie czołg
podaj mi zalety tego czołgu oprócz dmg i peny
Na pewno inny czołg od pozostałym medów, następny po nim Ob.416 to właściwie TD, za to 9 tier jest w jakimś sensie bardziej podobny do A-44.
Świetny czołg do gry na bliskim dystansie, gdzie łatwo można strollować inne medy albo lighty – trzeba tylko sie kątować (side-scrapping).
Porównaj sobie te 7-e poziomy:
https://tanks.gg/compare/a-44?t=kv-13~t-43~t-34100~leo~panther~t20
A tu z T-43:
https://tanks.gg/v0922ct2/tank/a-44/model?cs=t-43&cv=v0922ct2&vm=live
czołg do walki w zwarciu. Pamiętam jak kiedyś załatwiłem jednego fioleta w T49 (US lekki czołg) – ten walił z trolla z HE w gąski albo w mój mocny pancerz przedni, a ja go obiłem z HE. Pamiętam że się nawet zdziwiłem, ze wygrałem z nim walkę bezpośrednią, RNG mu nie dopisał, bo dostałem w gąski za zero DMG, choć też starałem się mu ułatwić trafianie w gąski zygzakując.
To chyba nie grzałeś Chi-Ri
Jeśli przypisanie gracza do bitwy zajmuje zbyt dużo czasu, system losujący może dodać więcej trybów bitwy do tych, które zaznaczyliście. Jeśli czas oczekiwania przekroczy 50 sekund, dołączycie do pierwszej dostępnej rozgrywki w dowolnym trybie.
NO ŻENADA!
„Nie chcesz, nie lubisz grać szturmu czy bitwy spotkaniowej? Pokażemy Ci w jak wielkim jesteś błędzie! WhoreGaming”
a zdarzyło się wam kiedykolwiek czekać te 50s na bitwę? Mi chyba maksymalnie to z 10 sekund, a najczęściej wchodzę do bitwy w ciągu 1-3 sekund od kliknięcia [Bitwa]
No i fajnie 🙂
WoT zaczyna z wielkim hukiem, czyli wywali serwery na tydzień?
Ciebie wywali
Najpierw ciebie.
Dodane do sklepu czyli będzie można za golda kupić te pojazdy w grze czy nie ?
ZA GOLDA ?!
to by było bez sensu dla wg, przeciez po swiatecznych paczkach niemalze kazdy ma po 20,30k golda.
😉
Tak, bo każdy kupił 100 albo więcej skrzynek z nadzieją na Typa 59… jasne
Przecież o to im chodzi, wydasz golda na czołgi które do tej pory były w sprzedaży przez tydzień raz na cztery miechy(albo rzadziej), golda braknie i trzeba będzie dokupić.