9.20.1 – drugi test publiczny, FV215b HD
Wersja 9.20.1 wchodzi w fazę drugiego testu publicznego. Wstępną listę zmian zamieszczamy poniżej:
Innowacja: Turnieje / konkursy (może być nazwane inaczej. Zależnie od tłumaczenia)
- Dodano możliwość wzięcia udziału w różnego rodzaju wydarzeniach bezpośrednio w kliencie gry. Z obecnymi wydarzeniami można będzie zapoznać się w interfejsie Misji bojowych, w oddzielnej zakładce „Konkursy”;
- Dla biorących udział, dostępna będzie specjalna tabela z wynikami oraz szczegółowy ranking, który pozwoli porównać nasze sukcesy z wynikami pozostałych graczy;
- Kryteria ustalania rankingu mogą być różne dla każdego wydarzenia. Dokładne reguły zostaną określone w regulaminie każdego eventu;
- Niektóre wydarzenia wymagały wstępnej rejestracji uczestników. Od teraz, rejestracja i udział w samym konkursie / wydarzeniu możliwy będzie bez wychodzenia z gry;
- Bitwy do konkursu liczone będą na podstawie trybu Bitew losowych. W zależności od konkursu / wydarzenia, pojawić mogą się dodatkowe ograniczenia: gra solo lub w plutonie, Bitwy rankingowe, a także ograniczenia dt. wybieranych czołgów;
- W garażu pojawi się dodatkowy komunikat, który pomoże zrozumieć daną konkurencję;
- Podczas testu publicznego, będzie można wziąć udział w dwóch testowych wydarzeniach – pamiętajcie, że nagrody oraz ich forma nie są ostateczne. Pierwszy turniej rozegrany będzie na czołgach X poziomu – brytyjskich i radzieckich, drugi zaś – na poziomie VIII tych samych nacji.
Ogólne zmiany:
- Zmieniono tekst na przycisku odpowiedzialnym za zwrot Rozkazów;
- Naprawiono problem przejście pomiędzy operacjami na mapie misji osobistych;
- Liczba misji w filtrze „Pokaż zadania”, jest teraz wyświetlana prawidłowo;
- Interfejs mapy misji osobistych wczytuje się poprawnie;
- Usunięto wyskakujące okno zakończonych misji;
- Naprawiono problem „zawieszającego” się markera artylerii na minimapie;
- Naprawono problemy z działaniem modów dźwiękowych.
Matchmaker
W nowej aktualizacji do równania dodano nowy parametr: oprócz tworzenia zespołów według typów pojazdów, nowy MM będzie brał pod uwagę poziomy opancerzenia pojazdu na poszczególnych typach czołgów.
Dla przykładu, przy składaniu drużyny, czołgi ciężkie (jak również innych typów pojazdów) będą dobierane w zależności od ich pancerza: Maus będzie dopasowany do Type 5 Heavy, T57 HT przeciwko AMX 50B i T110E4 zagra przeciwko T110E3 itd.
Jednak w niektórych sytuacjach może nastąpić odstępstwo od tej reguły – np. jeśli pluton zostanie złożony z różnych typów maszyn.
Zmieniono charakterystyki techniczne następujących pojazdów:
Conqueror:
- Zmieniono kąt opuszczenia działa OQF 32-pdr Gun Mk. II dla wieży Conqueror Mk. II z -7 na -10°;
- Zmieniono kąt opuszczenia działa OQF 32-pdr Gun Mk. II dla wieży Conqueror Mk. II ABP z -7 na -10°;
- Zmieniono kąt opuszczenia działa 120 mm Gun L1A1 dla wieży Conqueror Mk. II ABP z -7 na -10°.
FV4202:
- Zmieniono grubość pancerza wieży.
FV4004 Conway:
- Zmieniono maksymalną prędkość z 50 do 40 km/h;
- Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 20 do 15 km/h.
FV4005 Stage II:
- Zmieniono maksymalną prędkość z 50 do 35 km/h;
- Zmniejszono maksymalną prędkość cofania z 15 do 12 km/h.
Super Conqueror:
- Zmniejszono rozrzut w trakcie ruchu z zawieszeniem Super Conqueror o 25%;
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie kadłuba z zawieszeniem Super Conqueror o 20%;
- Zmniejszono rozrzut działa 120 mm Gun L1A1 przy obrocie wieży o 29%;
- Skrócono czas przeładowania działa 120 mm Gun L1A1 z 9,3 do 8,7 s;
- Zmieniono kąt opuszczenia działa 120 mm Gun L1A1 z -7 na -10°;
- Zmieniono pulę punktów wytrzymałości czołgu z 2 350 na 2 400.
Type 59:
- Zmieniono liczbę amunicji z 34 na 50 pocisków.
Czołgi opracowane do jakości HD
Ź: Portal RU
A dlaczego Lodówka nie dostanie buffa do prędkości? Znowu kogoś w WG porąbało. Niech mi ktoś powie, że ten złom jest za dobry, nawet po zmianach
Wejdź na testowy i popatrz co lodówka robiła z tą mobilnością, ale lepiej płakać a później znowu płakać że lodówki mnie ściągają 🙁
wot robi graczy w bambuko dobre będą premki trzeba kupić kaska płynie
no ja sie świetnie bawię grając op premkami XD ty nie ?
ee a buff dla brytysjkich medow?
jeżeli chodzi o fv4202 to wieża będzie bez zmian… jedynie silnik będzie lepszy…
FV4202:
Zmieniono grubość pancerza wieży.
Bo miał ponad 200, wrócili do 170, kto nie ma testowego niech się nie wypowiada na takie tematy.
Centurion I dostał buffa do wieży, będzie taki sam jak na Primo Victoria.
Typ-59 dostał buffa (kolejnego) do czasu skupienia.
Wincyj premek
w końcu conqueror będzie mógł wykorzystać grać na wieżę, no chyba że te -10 stopni to ma po bokach…
Typku mój kochany :*
Z kolei FV4202 pewnie dali wartości z ostatniego „przecieku” (cofnęli buffa)… szkoda.
FV 4005 stage II zmieniono predkość z 35 na 50km a nie na odwrót , zwiększono prędkość cofania z 12 na 15km ,wychył działa z -5 na -10 ! ,amunicja z 12 do 20 !!!
.html
ale pojmujesz że to druga iteracja, uznali że jednak op i cofnęli zmiany mobilności?
Pojmujesz że to nic nie zmieni, zbyt mocno zbuffowali możliwości tej armaty. -10 depresji, na armacie z dmg 1150, lub 1750, większy wychył działa, lepsze soft staty. To będzie rak.
Mobilność to będzie najmniejszy problem.
to sobie go zrob i przestan pierdzielic, ta gra musi sie boryc z wieloma takimi rakami i swiat stoi
Miał 50 teraz ma znowu 35.
Zabrzmiało to tak jak byś mówił że dostał nerfa. Należy pamiętać, że aktualnie ten niszczyciel ma 35 km/h, wiele ludzi (ta ciemna masa) myśli, że serwer testowy, zwłaszcza pierwsza faza serwera testowego objawi im nerfy/bufy które takie zostaną do wydania faktycznej wersji aktualizacji. A januszowa masa nawet nie rozróżnia supertestu od serwera testowego np. ten youtuber ******.
na ile zminiono grubosc wierzy w fv4202
spowrotem na 170 🙁
zostawili tylko buffa do mobilnosci…
Bez zmian dla T-34-3, tutaj nie pancerz jest problemem a działo. Potrzebny jest buff do celności i czasu skupienia kółka.
skupianie mu polepszą ale rozrzut wciąż zadurzy powinni dać chociaż 40 albo 38 a
dostał bufa na testowym teraz z 3.4 na 2.9 do czasu celowania
Wiem, że dostał bo grałem, ale nadal jest słaby
i co dało się dać super conquerowi 10 stopni depresji i to mnie cieszy 50 hp więcej też fajnie
I na co komu teraz E5 ?
Nie jestem pewny, czy to krok w dobrą stronę. Na Conquerorze przed buffem -7 stopni wystarczało aż nadto, a tutaj mamy dodatkowo grubszy pancerz kadłuba, niemal 100% odporności na HEATy i niesamowicie mocną wieżę. Z tego, co widać na tanks.gg – ten garnek Super Conquerora jest nie do ruszenia przy strzelaniu na wprost (automatyczny rykoszet), dopiero z górki można go przebić bez większego problemu. Po zasłonięciu dolnej płyty nawet HEki będą miały problem, bo wybuchną na warstwowym – tylko arta go ruszy.
Dodatkowo polepszone parametry stabilizacji i przeładowania powodują, że zgodnie ze słowami przedmówcy T110E5 staje się mniej użyteczny. Należałoby mu przywrócić wzmocniony kubeł z patcha 9.17 – nooby narzekały, że opiera się srebrnej amunicji, więc w 9.18 znów dostał nerfa;