9.20 – nowe pojazdy
W plikach gry wersji 9.20 pojawiło się kilka, stosunkowo „świeżych” czołgów premium 😉 O wielu słyszeliśmy, więc nie powinny być wielkim zaskoczeniem.
T-44 ltwt.
Prace projektowe maszyny rozpoczęły się w 1943 r. Po testach pierwszego prototypu do konstrukcji wprowadzono kilka modyfikacji. Pierwszy model w skali 1:1 T-44A był gotowy w sierpniu 1944 r i został skierowany do dalszych testów. Ten wariant T-44 nie był produkowany seryjnie, dopiero następny wszedł do produkcji przemysłowej.
Tier: LT-8, ZSRR, premium
Wytrzymałość: 1 200
Moc silnika: 750 KM
Waga: 31,37 t
Maksymalne obciążenie: 33,3 t
Moc na tonę: 23,91 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 68 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 52,15 °/s
Prędkość obrotu wieży: 41,72 °/s
Opór gruntu: 0,863 / 0,959 / 1,918
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 700 m
Pancerz kadłuba: 90 / 75 / 45
Pancerz wieży: 120 / 90 / 75
Działo: 85 mm ZiS-S-53BM
Uszkodzenia: 180 / 180 / 300
Penetracja: 170 / 210 / 44
Szybkostrzelność: 10,429
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 877,1
Czas przeładowania: 5,753 s
Rozrzut na 100 m: 0,34
Czas celowania: 1,92 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +20
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
VK 168.01 (P)
Latem 1942 roku firma Porsche otrzymała zamówienie na prace doświadczalno-konstrukcyjne w celu stworzenia czołgu przełamania z możliwie najsilniejszym pancerzem i uzbrojeniem. VK 168.02 (P) stanowił rozwinięcie papierowego projektu Typ 205 Mäuschen. Główną zmianą w stosunku do pierwowzoru było umieszczenie wieży z przodu kadłuba. Projekt nie wyszedł poza szkic techniczny.
Tier: HT-8, Niemcy, premium
Wytrzymałość: 1 700
Moc silnika: 780 KM
Waga: 168 t
Maksymalne obciążenie: 175 t
Moc na tonę: 4,64 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 20 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 18 °/s
Prędkość obrotu wieży: 15,6 °/s
Opór gruntu: 0,767 / 0,863 / 1,918
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 741 m
Pancerz kadłuba: 180 / 130 / 100
Pancerz wieży: 230 / 160 / 100
Działo: 12,8 cm Kw.K. L/50 A
Uszkodzenia: 440
Penetracja: 220
Szybkostrzelność: 4,17
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 836
Czas przeładowania: 14,38 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,59 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +25
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Waffenträger auf E 100 (P)
Projekt wyposażenia podwozia czołgu E 100 w działo przeciwlotnicze o dużym kalibrze. Pojazd miał mieć na wyposażeniu działa kal. 128 lub 150 mm wraz z systemem automatycznego ładowania, jednak projekt nigdy nie doczekał się realizacji.
Tier: TD-10, Niemcy, premium
Wytrzymałość: 2 000
Moc silnika: 1 200 KM
Waga: 100 t
Maksymalne obciążenie: 150 t
Moc na tonę: 12,0 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 26 °/s
Prędkość obrotu wieży: 22,9 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,151 / 2,014
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 750,9 m
Pancerz kadłuba: 80 / 50 / 40
Pancerz wieży: 20 / 10 / 8
Działo: 12,8 cm Kanone L/61 A
Uszkodzenia: 560 / 560 / 700
Penetracja: 276 / 352 / 65
Szybkostrzelność: 4,716
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 640,8
Czas pełnego przeładowania: 55,616 s
Czas ładowania jednego pocisku: 2,0 s
Pocisków w magazynie: 5
Rozrzut na 100 m: 0,278
Czas celowania: 1,44 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +15
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
STG Guard
Nowa wersja radzieckiego STG w malowaniu ojczyźnianym „Guard”. Drugi po Defenderze. Dla porównania również screeny STG bez specjalnego malowania.
Rozwijany przez Akademię im. Stalina w ramach programu mechanizacji i motoryzacji WPRA. Według różnych źródeł projekt rozpoczął się po 1949 roku. Pojazd cechował się położeniem przedziału maszynowego z przodu, a bojowego z tyłu, co było niespotykane w pojazdach radzieckiej szkoły konstrukcji czołgów. Prace przerwano na etapie projektu.
Tier: MT-8, ZSRR, premium
Wytrzymałość: 1 350
Moc silnika: 400 KM
Waga: 28 t
Maksymalne obciążenie: 30 t
Moc na tonę: 14,29 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 46,94 °/s
Prędkość obrotu wieży: 36,5 °/s
Opór gruntu: 0,671 / 0,767 / 1,534
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 100 / 45 / 45
Pancerz wieży: 210 / 180 / 45
Działo: 122 mm D-25TS
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 212 / 248 / 61
Szybkostrzelność: 4,47
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 743
Czas przeładowania: 13,42 s
Rozrzut na 100 m: 0,316
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -6 / +17
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
STG
Rozwijany przez Akademię im. Stalina w ramach programu mechanizacji i motoryzacji WPRA. Według różnych źródeł projekt rozpoczął się po 1949 roku. Pojazd cechował się położeniem przedziału maszynowego z przodu, a bojowego z tyłu, co było niespotykane w pojazdach radzieckiej szkoły konstrukcji czołgów. Prace przerwano na etapie projektu.
Tier: MT-8, ZSRR, premium
Wytrzymałość: 1 350
Moc silnika: 400 KM
Waga: 28 t
Maksymalne obciążenie: 30 t
Moc na tonę: 14,29 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 46,94 °/s
Prędkość obrotu wieży: 36,5 °/s
Opór gruntu: 0,671 / 0,767 / 1,534
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 100 / 45 / 45
Pancerz wieży: 210 / 180 / 45
Działo: 122 mm D-25TS
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 212 / 248 / 61
Szybkostrzelność: 4,47
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 743
Czas przeładowania: 13,42 s
Rozrzut na 100 m: 0,32
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -6 / +17
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
AMX Cda 105
Niszczyciel czołgów Canon d’assaut de 105 jest projektem pojazdu bojowego stworzonym przez firmę AMX w 1958 roku. Zgodnie z zapisami archiwalnymi, ten niszczyciel czołgów miał na celu połączenie wysokiej manewrowości i mobilności z grubym pancerzem (do 100 mm w obszarze przednim) i mocnym 105-mm działem. Później rozwój przerwano. Nie wyprodukowano żadnych prototypów.
Tier: TD-8, Francja, premium
Wytrzymałość: 1 000
Moc silnika: 720 KM
Waga: 26,88 t
Maksymalne obciążenie: 32 t
Moc na tonę: 26,79 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -18 km / h
Prędkość obrotu: 29,2 °/s
Prędkość naprowadzania w poziomie: 27,12 °/s
Opór gruntu: 1,247 / 1,342 / 2,301
Zasięg widzenia: 360 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 100 / 40 / 30
Działo: 105 mm CN 105
Uszkodzenia: 390 / 390 / 480
Penetracja: 260 / 310 / 53
Szybkostrzelność: 5,44
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 122
Czas przeładowania: 11,03 s
Rozrzut na 100 m: 0,29
Czas celowania: 1,92 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +20
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Tiger 217
W kwietniu 1944 roku Otto Carius otrzymał czołg Tiger w wariancie E o numerze 217. Ten as pancerny walczył w tym pojeździe do czasu, kiedy został ranny w czerwcu 1944 roku. Pojazd został ciężko uszkodzony i wybuchł niedaleko Piławy w 1945 roku.
Tier: HT-6, Niemcy, premium
Wytrzymałość: 950
Moc silnika: 650 KM
Waga: 57,02 t
Maksymalne obciążenie: 61 t
Moc na tonę: 11,4 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -12 km / h
Prędkość obrotu: 27,12 °/s
Prędkość obrotu wieży: 20,86 °/s
Opór gruntu: 1,151 / 1,342 / 2,781
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 741 m
Pancerz kadłuba: 100 / 80 / 80
Pancerz wieży: 100 / 80 / 80
Działo: 8,8 cm Kw.K. 36 L/56
Uszkodzenia: 220 / 220 / 270
Penetracja: 145 / 194 / 44
Szybkostrzelność: 8,94
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 967
Czas przeładowania: 6,71 s
Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +15
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
T-103
Rozwijany na bazie eksperymentalnego czołgu ciężkiego T-100. Pojazd był przeznaczony do neutralizacji umocnionych stanowisk i mógł być używany do obrony wybrzeża. Prace nad pojazdem przerwano na etapie projektu. Pojazd nigdy nie wszedł do służby.
Tier: TD-8, ZSRR, premium
Wytrzymałość: 1 250
Moc silnika: 1 000 KM
Waga: 63 t
Maksymalne obciążenie: 66 t
Moc na tonę: 15,87 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -12 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu wieży: 15,64 °/s
Opór gruntu: 1,3 / 1,4 / 2,5
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 100 / 100 / 60
Pancerz wieży: 220 / 145 / 60
Działo: 130 mm B-13
Uszkodzenia: 440 / 440 / 580
Penetracja: 258 / 307 / 65
Szybkostrzelność: 5,59
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 459
Czas przeładowania: 10,74 s
Rozrzut na 100 m: 0,35
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +30
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Zwracaliście nam uwagę, jakoby w plikach gry 9.20 dodano nowe wzory kamuflażu. Otóż nie. Kamuflaże po raz pierwszy pojawiły się już w wersji 9.12 i nie zanosi się na to, aby WG miało zamiar wprowadzić je w najbliższej przyszłości. Co niektóre mieliśmy okazję zobaczyć / zdobyć podczas bitew klanowych lub kampanii, a część z kolei po prostu jest w plikach gry. W zależności od nacji / typu pojazdu zmienia się wzór – kolorystyka zostaje taka sama.
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
kurde płacz i płacz – nie chcesz nie kupisz – a czy takie są op – nie wiem
Białoruski poziom edukacji, przykład pierwszy, matematyka:
WF E100 – w porównaniu do ważącego 132 tony braciszka (E100) stracił wielką wieżę (58 ton) i dostał 3 tonowe działo w cienkiej nadbudówce z mechanizmem ładującym ważące może 6 ton łącznie, a cały kadłub przeszedł lifting, czy po prostu musieli w wargamingu część blachy zeskrobać na złom żeby móc za czynsz zapłacić? Czołg wykastrowany z połowy blach i odchudzony o 58 tonową wieżę waży tylko 30 ton mniej… Chyba że pracownicy WG spakowali sobie do środka dorobek życia i uciekają nim do Chin, wtedy wszystko by się zgadzało…. A tak na serio to mogliby się mu przyjrzeć i przeliczyć wszystko jeszcze raz… bo jak tak samo przeliczają dochody z EU to niedługo zamkną serwery z braku przychodu…
P.S. z niecierpliwością czekam na „Wreckin Ball VK 186 P” z Miley Cyrus w załodze;)
Nie trawię skinów do Liberte czy Patriota, ale STG wygląda świetnie
Znów WTE-100 jakby się pojawił w grze to by było cudnie 🙂 Pomidorków by się na magazynek pięknie kładło 🙂 Poza tym fajnie nim było taranować 🙂
Własnie pomidorków do takich „cudów” ciągnie.
ale nie będą mieć tego pojazdu ponieważ bedzie to z kampanii
Bardzo fajnie że WG nie zapomina o bogatych graczach i dodaje kolejne premki. Mam nadzieję że w przyszłym roku również wyjdzie 40-50 nowych pojazdów premium. Jeżeli WG ma za mało kasy to wnioskuję żeby bitwy były przerywane reklamami. Zarobią więcej. Pozdrawiam czule.
Nie bogatych, tylko pracujących, leniu śmierdzący .I.
dobrze że wg dodaje czołgi premium bo na czymś muszą zarobić ale bez przesady zamiast zbalansować nie które pojazdy to oni dodają jakieś premki których się nie da przebić
chcemy wincyj premiumuf bo już panie ni ma na co piniendzy wydawać!
tjjaaa, kaski mało, a tu na nowe Maybachy potrzeba panu sKisłemui jego paziowi Serbowi, a wy naiwni myśleliście, że ważniejsze są mapki hd….
Super jak WT auf E100 będzie za kampanie klanową to same fiolety i niebiescy będą na tym robić po 9k dmg czyli będzie „Nie dla psa kiełbasa” tak WG?.
No chyba że WT będzie 10t za misje osobiste to było by dobre bo każdy miał by szanse
nie rozumiem czemu robią tyle premek 8 tieru, nie każdy może wydać na wota 900złotych przez dwa tygodnie. Dali by kilka premek VI poziomu a 58-65zł to już lepiej niż 185zł
Nie t.VI bo fiolety będą narzekać, że WG lolki dodaje.
********** WG po co tyle czołgów premium potem tylko wbijając jakąs gałąz jest problem bo czołgi z drzewka sa słabsze niż premium i potem spotykając takiego defendera patriota czy liberte masz problem bo z goldem nie dajesz rady. Zamiast dodawac te ****** czołgi premium dodali by mapy HD polskie drzewko lub zbalansowali by pojazdy z drzewka no ,ale niestety hajs musi sie zgadzac .
Japierdole STG to będzie Defender2, przesadzone skurwysyńskie dziecko WG. Tak jak Wafel.
po co rozwijać czołgi jak premki biją je na łeb , zasada miała być taka , że premki są słabsze od czołgów rozwijanych i były do zarabiania a teraz za chwile w bitwie będzie 10 premek i 5 rozwijanych totalne nieporozumienie
WYNCYJ CZOLGUF PREMIÓM
Mam horom curke
Vk 168 01 p, wt auf e100 p i t103 godne uwagi. Reszta to syf. Może jeszcze Francuz i stg ale na tym koniec
Przecież T-103 nikt nie ogarnie z fioletów, oni zawsze narzekają na takie czołgi. Na SU-100Y narzekają.
Dobra, dobra… Pojazdy jak pojazdy. Ale o co chodzi z emblematami na pierwszym screenie? Czemu dodają bonus do camo?
Jak będzie można dostać WT. E100 ?
trza mieszkać w komunistycznych Chinach i se kupić!
Bedzie stosunkowo tani. Raptem 30k golda
Ja czekam na tego francuskiego tdka, nabede go z przyjemnoscia. Reszta mnie nie interesuje zbytnio w tej chwili.
” STG Guard” – po polsku „gwardyjski”, a nie „guard”
Czemu tak mówicie ? A ja tam się cieszę na nowe czołgi, tak powinno być, nowe czołgi, nowe mapy, by fiolety ni wiedziały gdzie jeździć.
chyba ktoś potrzebuje maści na sami wiemy co, czyż nie?
Wafel wracaj do mego garażu miejsce dla ciebie jest 🙂
Już dawno powinno się zbalansować pojazdy z drzewka. Teraz jest tak, że pojazd z drzewka ma problem z przebiciem czołgu premium. Niech sobie na nich zarabiają, jednak nerfienie dobrych czołgów w drzewku a zostawienie premium to już szczyt chamstwa. A niestety taki obraz powoduje, że świeży gracze, którzy nigdy nie grali w WOTA kupują takie czołgi a potem płacz, że nie potrafią nic przebić. A to ich WG próbuje przekonać, gdyż gracze powoli odchodzą.
aż się prosi o buff 8 tierowych drzewkowych chołgów bo nikt nimi nie gra jak nie musi 🙂
niech se robią na czymś muszą zarobić ale zbalansowali by w końcu drzewkowe pojazdy
WG prosze wincyj premium tankow wincyj !!!
’Czołgów” ***** takie to jest trudne?
Bambomabo
O zbiorniki ci chodzi?
nie klnij, bo ci Bozia język *********
Postaramy się i dodamy ich więcej, słuchamy graczy.