Wyniki Sezonu beta bitew rankingowych

Oficjalnie z portalu WoT 馃槈

W ci膮gu 28 dni a偶聽208 773聽graczy rozpocz臋艂o d艂ug膮 i trudn膮, ale naprawd臋 satysfakcjonuj膮c膮 przygod臋 w bitwach rankingowych. Po czterech wymagaj膮cych etapach z rado艣ci膮 wr臋czamy nagrody graczom o najlepszych osi膮gni臋ciach i wyr贸偶niamy niekt贸re z najlepszych moment贸w w specjalnej infografice:

Dla pi臋ciu najbardziej popularnych pojazd贸w

Bat.-Ch芒tillon 25 t:

  • 艣redni czas trwania bitwy聽鈥 7,5聽min
  • 艣redni czas zniszczenia聽鈥 5,1聽min
  • 艣rednie do艣wiadczenie聽鈥 512聽PD
  • 艣rednie zadane uszkodzenia聽鈥 1682聽PW
  • 艣rednie zablokowane uszkodzenia聽鈥 93聽PW
  • 艣rednie uszkodzenia zadane w asy艣cie聽鈥 921聽PW
  • 艣rednia ilo艣膰 zniszczonych pojazd贸w na bitw臋聽鈥 0,9

IS-7:

  • 艣redni czas trwania bitwy聽鈥 7,6聽min
  • 艣redni czas zniszczenia聽鈥 5,2聽min
  • 艣rednie do艣wiadczenie聽鈥 484聽PD
  • 艣rednie zadane uszkodzenia聽鈥1386聽PW
  • 艣rednie zablokowane uszkodzenia聽鈥 1262聽PW
  • 艣rednie uszkodzenia zadane w asy艣cie聽鈥 636聽PW
  • 艣rednia ilo艣膰 zniszczonych pojazd贸w na bitw臋聽鈥 0,5

Object 140:

  • 艣redni czas trwania bitwy聽鈥 7,5聽min
  • 艣redni czas zniszczenia聽鈥 5,2聽min
  • 艣rednie do艣wiadczenie聽鈥 512聽PD
  • 艣rednie zadane uszkodzenia聽鈥 1606聽PW
  • 艣rednie zablokowane uszkodzenia聽鈥 495聽PW
  • 艣rednie uszkodzenia zadane w asy艣cie聽鈥 816聽PW
  • 艣rednia ilo艣膰 zniszczonych pojazd贸w na bitw臋聽鈥0,7

T110E5:

  • 艣redni czas trwania bitwy聽鈥 7,5聽min
  • 艣redni czas zniszczenia聽鈥 5,1聽min
  • 艣rednie do艣wiadczenie聽鈥 506聽PD
  • 艣rednie zadane uszkodzenia聽鈥 1557聽PW
  • 艣rednie zablokowane uszkodzenia聽鈥 1227聽PW
  • 艣rednie uszkodzenia zadane w asy艣cie聽鈥 662聽PW
  • 艣rednia ilo艣膰 zniszczonych pojazd贸w na bitw臋聽鈥 0,6

E100:

  • 艣redni czas trwania bitwy聽鈥 7,6聽min
  • 艣redni czas zniszczenia聽鈥 5,5聽min
  • 艣rednie do艣wiadczenie聽鈥 491聽PD
  • 艣rednie zadane uszkodzenia聽鈥 1554聽PW
  • 艣rednie zablokowane uszkodzenia聽鈥 1526聽PW
  • 艣rednie uszkodzenia zadane w asy艣cie聽鈥 597聽PW
  • 艣rednia ilo艣膰 zniszczonych pojazd贸w na bitw臋聽鈥 0,6

Niesamowite, prawda? Te偶 si臋 tak nam wydaje. Jest jednak jeszcze cenniejsza lista, kt贸r膮 wszyscy chcieliby zobaczy膰. Nie b臋dziemy trzyma膰 Was d艂u偶ej w niepewno艣ci. Sprawd藕cie klasyfikacj臋 鈥濴iderzy sezonu鈥 w kliencie gry, aby zobaczy膰 ostateczne wyniki! Niesamowity talent wszystkich graczy z trzech nagradzanych lig budzi zachwyt i mi艂o nam wr臋czy膰 im obligacje, wyj膮tkowe odznaki i skrzynie pe艂ne d贸br.

Wszystkie te nagrody zostan膮 przekazane na konta zwyci臋zc贸w do 9聽lipca. Medale zostan膮 rozdane po nagrodach.

Niestety w trakcie sezonu wykryli艣my kilka przypadk贸w nieuczciwej gry. Gracze, kt贸rzy u偶ywali zabronionych modyfikacji gry stworzonych przez strony trzecie, naruszaj膮c tym samym zasady Gry i Wydarzenia w celu zdobycia stopni, zostali wykluczeni z klasyfikacji i ukarani. Nie mia艂o to wp艂ywu na ko艅cowe wyniki graczy, kt贸rzy grali zgodnie z zasadami. Wszyscy czo艂gi艣ci, kt贸rzy zdobyli swoje stopnie nie graj膮c fair, utracili r贸wnie偶 wszystkie obligacje, kt贸re zdobyli w etapach sezonu.


Dzi臋kujemy wszystkim uczestnikom sezonu beta za Wasz entuzjazm, po艣wi臋cenie i wszystkie opinie. Wiemy, 偶e ciekawi Was, jak rozwinie si臋 ten tryb po wersji beta, wi臋c zarysowali艣my og贸ln膮 list臋 obszar贸w przysz艂ych usprawnie艅:

Typy pojazd贸w:聽System losuj膮cy zapewnia艂, by r贸偶nica w liczbie artylerii, czo艂g贸w lekkich i niszczycieli czo艂g贸w w sk艂adach dru偶yn wynosi艂a najwy偶ej jeden pojazd, ale nie tworzy艂 dru偶yn podobnych pod wzgl臋dem liczby czo艂g贸w ci臋偶kich i 艣rednich. Prowadzi艂o to cz臋sto do frustruj膮cych sytuacji, w kt贸rych stawali艣cie w dru偶ynie pe艂nej czo艂g贸w ci臋偶kich naprzeciw dru偶yny z艂o偶onej g艂贸wnie z czo艂g贸w 艣rednich. Oczywi艣cie mieli艣cie wtedy wi臋cej PW, ale dru偶yna przeciwna mia艂a mimo to wi臋ksze szanse na zwyci臋stwo, bo byli szybsi i bardziej zwrotni. By艂o to przykre dla wielu graczy i zadbamy o to, by nie mia艂o to ju偶 miejsca w kolejnym sezonie.

Rotacja map:聽Naszym g艂贸wnym celem w sezonie beta by艂o przetestowanie g艂贸wnej funkcjonalno艣ci tego trybu. Zbalansowanie oparte na stopniach, kt贸re wprowadzili艣my, doda艂o kolejn膮 zasad臋 do systemu losuj膮cego 鈥 obok uwzgl臋dnienia wzorc贸w, liczby dzia艂 samobie偶nych i typ贸w pojazd贸w po obu stronach, stara si臋 on postawi膰 Was naprzeciwko graczy o podobnym stopniu. Uwzgl臋dnienie rotacji map w tym r贸wnaniu spowodowa艂oby d艂u偶sze czasy oczekiwania, zniech臋ci艂o graczy i zak艂贸ci艂o test. Wy艂膮czyli艣my regu艂臋 rotacji map w sezonie beta, aby zebra膰 wystarczaj膮c膮 ilo艣膰 danych i teraz pracujemy nad wprowadzeniem jej z powrotem w taki spos贸b, aby minimalne wp艂ywa艂a na czas oczekiwania w kolejce.

Post臋py:聽Stopnie maj膮 odzwierciedla膰 mistrzostwo gracza (s艂u偶膮 za swego rodzaju odznak臋 osobistych umiej臋tno艣ci) i chcieliby艣my to jeszcze bardziej podkre艣li膰. Rozwa偶amy tutaj kilka wariant贸w: od lekkich zmian w liczbie szewron贸w pomi臋dzy stopniami i/lub zmiany liczby stopni do przebudowania ca艂ej struktury sezonu (liczby etap贸w na sezon i czasu ich trwania). Zdobycie najwy偶szego stopnia b臋dzie wymaga艂o nie lada umiej臋tno艣ci i jeszcze wi臋cej czasu, ale im wi臋kszy wysi艂ek, tym s艂odsza nagroda!

Wraz z og贸lnymi usprawnieniami w tym trybie, obecnie oceniamy now膮, niezale偶n膮 funkcjonalno艣膰, kt贸ra by艂a testowana po raz pierwszy w sezonie beta 鈥 mowa o obligacjach i nowych nagrodach (ulepszonym wyposa偶eniu i dyrektywach). Rozwa偶amy tutaj kilka mo偶liwo艣ci: na艂o偶enie ogranicze艅 na ulepszone wyposa偶enie, rozszerzenie listy przedmiot贸w, kt贸re mo偶na kupi膰 za obligacje, udost臋pnienie ich w innych trybach gry i nie tylko. Podobnie jak w przypadku innych mo偶liwych udoskonaleniach, b臋dziemy Was informowa膰 na bie偶膮co.

Wprowadzenie i przetestowanie tych usprawnie艅 zajmie nam troch臋 czasu. Og艂osimy daty i szczeg贸艂y nast臋pnego sezonu, kiedy ustalimy wszystkie zmiany i stwierdzimy, 偶e s膮 gotowe na kolejn膮 iteracj臋 test贸w. Jak zawsze, miejcie oczy szeroko otwarte i 艣led藕cie wiadomo艣ci na temat bitew rankingowych na naszej stronie. Jeszcze raz dzi臋kujemy za do艂膮czenie do nas w sezonie beta!

殴: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

guest
18 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Grze艣

A co wam przyszkadza 偶e kto艣 ma 500 Wn 8 i ma 5 rang臋, gorsze by艂o to 偶e co bitwa by艂y 3 arty albo go艣cie co strza艂 podpalali. Ja utrzyma艂em si臋 w III lidze ale by艂o ci臋偶ko. Gra艂em bo fajna rzecz kt贸r膮 dawali to dopalacz do kredyt贸w gdzie graj膮c premkami mo偶na zarobi膰 przez 2 godz ok 1500000 kredyt贸w a dostalem tego chyba z 25 szt. .Pozdrawiam

marJan

w rankingu znalaz艂o si臋 tylko ok 8k graczy w pierwszej lidze ok 800, tryb by艂 tak skonstruowany 偶eby ci co pograli troch臋 nie powi臋kszyli szans na nagrody graj膮cym aktywniej bo co tydzie艅 wypadali z tabeli. Ja odpu艣ci艂em jak przeczyta艂em mniej wi臋cej w po艂owie jakies Q&A gdzie kole艣 si臋 wypowiada 偶e nie ma si臋 co ba膰 o ulepszone modu艂y bo to b臋dzie tak znikoma liczba graczy 偶e b臋dzie mo偶na si臋 z tego wycofa膰

Podpis11

A czy wg poda statystyki ile razy by艂 uszkodzony magazyn amunicyjny ? Ja mia艂em co bitw臋 praktycznie co 2 strza艂 uszkadza艂 mi magazyn prawie ka偶dy strza艂 zdejmowa艂 g膮sk臋

Mo偶e warto by by艂o poprosi膰 o taki feedback ?
GG wg

Grzybek

tak samo na turniejach o golda, gra艂em z koleg膮 turniej 2vs2 w pierwszej rundzie pierwszy strza艂 i magazyn, druga runda tak samo wi臋c naprawi艂em i znowu ammo uszkodzone. Juz turniej贸w o golda nie gram bo ca艂y czas ammo pada a na randomkach jako艣 nie. WG my艣li 偶e usuwa cheater贸w a to jakie艣 ich sny i mamienie graczy 偶e tak jest

grekus

200tys graczy stoczylo 400tys bitew 馃榾
Czyli wychodzi na to ze wiekszosc zagrala pare razy, zobaczyla jakie zezwierzecenie w tym trybie panuje i ze nie warto si euzerac dla gownianych nagrod i odpuscila dalsze granie 馃槢

grekus

Swoja droga 200tys graczy przy milionie+ aktywnych graczy w ogole to troche zenujacy wynik jak na nowy tryb…

Anonimowo

Miej na uwadze to, 偶e nie ka偶dy ma czo艂g X tieru

J-23 zn贸w nadaje

Patrz膮c na statystyki mo偶na by powiedzie膰 鈥瀢ielki sukces鈥, z tym 偶e dziel膮c ilo艣膰 rozegranych walk przez graczy bior膮cych udzia艂 w nich, powstaje niedosyt, bo 艣redni wynik to 2 (s艂ownie dwie) bitwy na gracza przez miesi膮c trwania trybu.
Podsumowuj膮c jaki tryb taki udzia艂, kto艣 kto go wymy艣li艂 w mojej opinii nie dzia艂a艂 w dobrym interesie ani firmy (wydawcy) a tym bardziej u偶ytkownik贸w (graczy).

spart

A co Ci si臋 nie podoba艂o w tym trybie?

GTX

Tryb bardzo fajny w mojej opinii tylko do “dopieszczenia” chodzi mi g艂贸wnie o szewrony oraz o to 偶e ludzie ~500wn8 maj膮 5 rang臋… (“graj z graczami na swoim poziomie”….)

A co mi si臋 nie podoba – totalne zoo… ba goldowe zoo…
(ale to si臋 raczej tyczy samej rozgrywki)

Grzybek

a co WG robi dla graczy od tego zacznijmy J-23

Anonimowo

Policz ile wykorzystanych by艂o pojazd贸w. 30 w ka偶dej bitwie. Po pomno偶eniu wychodzi 12223800 pojazd贸w w og贸le, czyli ponad 58 bitew na osobe.

paulos237

i kolega wszystko wyja艣ni艂

sebixol92

Twoje obliczenie wygl膮da fajniej ale nie zmienia to, 偶e na kilka milion贸w graczy by艂o tylko 208773.

GTX

Chocia偶 kto艣 wspomnia艂 o tym fakcie 馃槈

Bo jak czyta艂em 2-ie bitwy na gracza to troch臋 si臋 g艂upio to czyta艂o 馃檪
(bez jakiejkolwiek urazy 馃槈 )

grekus

~60 bitew w ktorych wzielo udzial za kazdym razem 30 roznych graczy (zalozenie) czyli na gracza przypada statystycznie ok. 2 bitew
Wszystko sie zgadza 馃槢

J-23 zn贸w nadaje

“艢wiatem doros艂ych 偶膮dz膮 liczby”, wi臋c warto si臋 uczy膰 liczy膰, mi臋dzy innymi dlatego matematyka jet nazywana kr贸low膮 nauk.

Pasjonat

Nie pare razy bo 400 tysiecy bitew razy 30 graczy w bitwie daje 艣rednio na 200 tysia graczy po oko艂o 60 bitew. Podstaw贸wka by to wiedzia艂a ale gimbaza ju偶 tego nie ogarnia