Strv S1 – cichy nerf, cz. II
Pojawiło się oficjalne stanowisko Wargaming w tej sprawie:
Ostatnio pojawiły się pogłoski o ukrytych zmianach Strv S1. Chcielibyśmy oświadczyć, że od momentu wprowadzenie go do gry, jego specyfikacja nie uległa zmianie.
Przede wszystkim chcemy przypomnieć, że wszystkie dane, wpływające na zachowanie czołgów podczas bitwy, znajdują się na serwerze. Pliki klienta gry (XML) służą tylko do wyświetlania specyfikacji w interfejsie. Inaczej, każdy gracz mógłby dowolnie zmieniać sobie pancerz lub siłę ognia poprzez zmianę plików – oczywiście, taka sytuacja jest niemożliwa.
Poza tym, wszelkie zmiany w parametrach maszyn są wcześniej badane na Superteście i teście publicznym, o których zawsze wcześniej informujemy. Sprzeczne dane o prędkości obrotu szwedzkiego niszczyciela czołgów – to tylko błąd wyświetlania. Stale trwają prace nad optymalizacją kodu tak, aby usunąć tego typu błędy, które mogą zakłócić prawidłowe wyświetlanie charakterystyk, ale jest to niestety długotrwały proces.
Upewnić się, że prędkość obrotu Strv S1 nie uległa zmianie, można z poniższego filmiku, gdzie porównujemy dwie wersje klienta gry: 9.17.1 i 9.19.
On przypadkiem nie miał wtedy innego wyglądu jeszcze?
wedlug tanks.gg nie
ścieżka dźwiękowa się idealnie zgrywa z 2 filmików ?? i na milimetry wymierzone dokładnie to samo miejsce na mapie ?? chyba tego nie kupuje
To się nazywa dobry montaż
nie wiem, czy to nagranie rzeczywiscie z dwoch roznych patchow, ale raczej na pewno nie jesst to to samo nagranie skopiowane i wklejone 2 razy, popatrz sobie na teren i „rozjasnianie/pociemnianie” go prze chmury.
Kochane WG daje ObiecaneDrzewko wiec nie siej zamętu takimi newsami XD
Dlaczego jeszcze nie ma żadnego komentarza jakie to WG jest umowę, itp?
bo wszyscy czekają aż kupisz sobie słownik
Kupujecie to? 😀