9.19.1 – przegląd aktualizacji
Oficjalnie z portalu WoT 😉
Test publiczny aktualizacji 9.19.1 rozpocznie się 22 czerwca o 19:00. Zawiera sporo poprawek i nowej zawartości. Znacie już procedurę – przeczytajcie o nadchodzących zmianach, wypróbujcie je w akcji, a potem dajcie znać na naszych forach, co o nich sądzicie. Pomoże to nam w pracy nad aktualizacją aż do jej wprowadzenia.
Tym razem nasze wysiłki skoncentrowaliśmy głównie na dopracowywaniu głównych elementów gry, zgodnie z Waszymi opiniami o wersji 9.18. Poświęciliście swój czas na grę i podzielenie się swoimi uwagami, więc teraz kolej na nas, by w odpowiedzi na nie wykonać poprawki. Aktualizacja wprowadza również nowy program szkoleniowy dla nowych graczy i 13 modeli czołgów opracowanych w jakości HD. Przyjrzyjmy się zmianom!
Mechanizm doboru drużyn
Plutony: W wersji 9.18 działa samobieżne nie mogły tworzyć plutonów ani do nich dołączać. To ograniczenie było tymczasowym sposobem na zbadanie wpływu gruntownych zmian w działach samobieżnych. Kilka tygodni po publikacji 9.18 otrzymaliśmy od Was ogromną ilość opinii na temat tej zmiany. Po zbadaniu tych danych zdecydowaliśmy się przywrócić działa samobieżne do plutonów (maksymalnie jedno na pluton).
Typy pojazdów: Drużyny znacznie różniące się pod względem składu były jednym z największych problemów mechanizmu doboru drużyn, czego nie dało się w całości naprawić za jednym zamachem. Próbujemy temu zaradzić krok po kroku. Aktualizacja 9.18 znacząco obniżyła liczbę źle zrównoważonych drużyn przez dodanie niszczycieli czołgów do listy parametrów, które są brane pod uwagę przy zestawianiu drużyn. Według większości z Was to rozwiązanie działa dobrze – liczba dział samobieżnych, czołgów lekkich i niszczycieli czołgów różni się co najwyżej o jeden.
To jednak nie wystarczyło, by sprawa została całkowicie rozwiązana. Przykładowo: drużyna ze zwiadowcą X poziomu mogła być zestawiona z drużyną ze zwiadowcą VIII poziomu, co trudno uznać za sprawiedliwe. W aktualizacji 9.19.1 kładziemy temu kres. Do mechanizmu doboru drużyn zostaną wprowadzone nowe uwarunkowania, które w ramach poziomu biorą pod uwagę również typy pojazdów i plutony. Za każdym razem, gdy mechanizm doboru drużyn tworzy bitwę, będzie starał się zapewnić, aby obie strony miały podobną liczbę niszczycieli czołgów, czołgów lekkich i dział samobieżnych na każdym poziomie bitewnym. Powiedzmy, że w drużynie jest niszczyciel czołgów na górze listy, dwóch zwiadowców pośrodku i artyleria na dole. System stara się odzwierciedlić ten układ w drużynie przeciwnej. Jeśli szukanie idealnego dopasowania wymagałoby zbyt dużo czasu, to – jak zwykle – reguły są nieco rozluźniane, aby szybciej dopasować drużyny.
Listy zespołów zostały przebudowane tak, by ułatwić orientację w bitwie, analizę przeciwnika i planowanie swojej taktyki.Listę zaczynają czołgi ciężkie. Zaraz poniżej znajdziecie czołgi średnie, potem niszczyciele czołgów, czołgi lekkie, a na samym dole artylerię. Pojazdy tego samego typu sortowane są według nazw. Najpierw w kolejności są cyfry, potem litery łacińskie, a na koniec cyrylica.
Unitarka
W nadchodzących aktualizacjach, począwszy od 9.19.1, będzie stopniowo implementowany nowy tryb wprowadzający. Mowa tutaj o unitarce. Z biegiem czasu mamy zamiar poszerzać tę funkcjonalność o nowe elementy szkoleniowe.
W pierwszym etapie wdrożenia nowo przybyli gracze będą mogli się zapoznać z główną mechaniką gry poprzez stoczenie serii czterech bitew, które uzupełnione są podpowiedziami wyjaśniającymi podstawy gry i taktyki dla różnych map i scenariuszy. Aby tempo szkolenia nie była zbyt szybkie, unitarka wprowadza złożony interfejs garażu w kilku krokach.
Funkcje garażu są wyjaśniane pojedynczo w szkoleniu, dzięki czemu nowi czołgiści mają jasno wyznaczone cele w drodze do osiągnięcia pełnej gotowości bojowej. Najpierw zapoznacie się z podstawami: zakupem i ulepszaniem pojazdów, prowadzeniem, strzelaniem, rodzajami pancerza, radzeniem sobie z krytycznymi trafieniami, szkoleniem załogi, ulepszaniem pojazdów i materiałami eksploatacyjnymi. Na każdym kroku pokazywane są szczegółowe informacje o elementach gry, które są najważniejsze na obecnym etapie szkolenia.
Szkolenie kończy się ostatecznym wyzwaniem: pełnowymiarową bitwą 15 na 15, w której jednostki sojusznicze i wrogie kontrolowane są przez komputer. Ale nie są to zwykłe boty World of Tanks. Opracowaliśmy znacznie bardziej zaawansowaną sztuczną inteligencję dla unitarki.
Proces wdrażania to nie tylko nauka. Do zdobycia są kredyty, PD, wyposażenie, materiały eksploatacyjne i dostęp do konta premium. Pomoże to Wam w ruszeniu z miejsca i w osiągnięciu swojego pierwszego pojazdu X poziomu, w pełni wyposażonego w sprzęt i umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu.
Zmiany w misjach osobistych
Aktualizacja 9.19.1 wprowadza zestaw odświeżonych misji osobistych. Ich poziom trudności zwiększył się po wprowadzeniu ulepszonego mechanizmu doboru drużyn. Nasz zespół przeanalizował Wasze opinie i dopasował warunki misji, by lepiej odzwierciedlały aktualny stan gry. Dziękujemy za zasygnalizowanie tego problemu i pomoc w jego naprawie!
Nowe modele w jakości HD
W wersji 9.19.1 znajduje się 13 modeli czołgów w lśniących nowością detalach HD.
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Ź: Portal EU
a testowy dalej nie dziala!
Działa wam ten test publiczny?
BO ja mam non stop serwery offline…
Gdzie można pobrać instalator klienta testowego?
Tutaj: KLIK.
No tak a ogłuszenia dalej nigdzie nie widać. Chodzi mi o statystyki po bitwie i łączny czas ogłuszenia. Ale co tam, żeby to było do jakiejś misji potrzebne…
Jest Pudel?
Nie ma buffa dla premek jak is6 ani innych ruskich jeśli ktoś chce wiedzieć..
Będzie prawdopodobnie w 9.20 razem ze zmianami innych pojazdów z innych drzewek.
Więc bie rozumiem po co łatka która dodaje raptem kilka rzeczy
Po co?
No przecież dodaje dwa premium Tygryski 😉
Trochę się nie postarali, jedynie parę modeli HD jest na +