Łatka 0.6.6 zmiany
Lista zmian
- Tryb scenariusza
- Nowy poziom w przebiegu służby
- Zmiany w równoważeniu
- Dźwięk
- Usprawnienia logiki gry
- Zewnętrzny wygląd okrętów
- Nowa zawartość
- Poprawki i usprawnienia
Tryb Scenariusza
Aktualizacja 0.6.6 wprowadza nowy tryb gry: scenariusz. W momencie premiery będzie on zawierać cztery operacje. W każdej z nich gracze wykonują inne zadania. Trzy operacje będą toczyły się na nowych mapach zaprojektowanych specjalnie z myślą o tym trybie. W bitwach w trybie scenariusza 7-osobowe drużyny stawiają czoła przeciwnikom komputerowym. Każda z nich toczy się zgodnie z określonym scenariuszem i obejmuje losowe wydarzenia wpływające na przebieg rozgrywki. Tryb jest dostępny dla graczy na co najmniej 8. poziomie przebiegu służby i wyłącznie dla okrętów V i VI poziomu. Oprócz wyżej wspomnianych zasad każda operacja będzie miała własne ograniczenia dotyczące liczby okrętów tej samej klasy, które mogą wziąć udział w jednej bitwie. Przykładowo: jeśli trzy pancerniki w dywizjonie potwierdziły już swoją gotowość, to kolejny pancernik nie będzie mógł wcisnąć przycisku „Gotowy”. Ograniczenia są następujące:
- Lotniskowce: 0–1
- Niszczyciele: 0–3
- Pancerniki: 0–3
- Krążowniki: 0–4
Operacje
- Obrona bazy marynarki wojennej w Newport: brońcie sojuszniczego portu i przycumowanych w nim okrętów.
- Operacja Aegis: wróg przechwycił sojusznicze statki transportowe. Waszym zadaniem jest zabezpieczyć teren i odzyskać przejęte statki.
- Operacja Killer Whale: weźcie udział w śmiałym ataku na bazę przeciwnika!
- Na ratunek lotniskowcowi Raptor: pomóżcie lotniskowcowi w tarapatach.
Jak wziąć udział w operacji?
Dodano nowy interfejs wyboru typu bitew. Ikona trybu „Scenariusz” pokazuje ostatnią wybraną operację lub operację tygodnia, jeśli nie wybrano jeszcze innego scenariusza. Aby przełączyć operację, należy wcisnąć przycisk „Inne operacje”.
Operacja „Obrona bazy marynarki wojennej w Newport” będzie pierwszą dostępną po premierze wersji 0.6.6. Pozostałe operacje będą odblokowywane w ustalonej kolejności (przy każdej zablokowanej operacji będzie widoczna data odblokowania). Nowo odblokowana operacja staje się „Operacją tygodnia” do momentu udostępnienia kolejnej. Gracz może ukończyć odblokowane scenariusze ponownie, ale tylko jako członek rozszerzonego dywizjonu (do siedmiu graczy).
Operacja tygodnia
Jeśli chcecie wziąć udział w operacji od razu, bez formowania dywizjonu, wykonajcie następujące czynności:
- Wybierzcie Operację tygodnia. W karuzeli okrętów będą widoczne tylko okręty dostępne w tym trybie.
- Wybierzcie okręt odpowiedni dla wybranej operacji.
- Wciśnijcie przycisk „Bitwa!”. Zostaniecie umieszczeni w kolejce i będziecie musieli poczekać, aż mechanizm losujący skompletuje Waszą drużynę.
Jeśli chcecie grać w trybie scenariusza wspólnie ze znajomymi, możecie utworzyć specjalny rozszerzony dywizjon, dzięki któremu w jednej bitwie może wziąć udział maksymalnie siedmiu graczy. Aby utworzyć rozszerzony dywizjon:
- Wybierzcie Operację tygodnia. W karuzeli okrętów będą widoczne wszystkie jednostki dostępne w danym scenariuszu.
- Utwórzcie dywizjon i zaproście do niego graczy.
- Możecie zaznaczyć opcję „Nie wypełniaj drużyny”, aby dołączyć do bitwy w niepełnym składzie.
- Wciśnijcie przycisk „Gotowy!”
- Gdy wszyscy uczestnicy (w tym gracz, który utworzył dywizjon) będą gotowi, dowódca dywizjonu może wcisnąć przycisk „Bitwa!”.
- Jeśli dywizjon jest niekompletny i nie zaznaczono opcji „Nie wypełniaj drużyny”, zostaniecie umieszczeni w kolejce, a mechanizm losujący doda losowych graczy, aby uzupełnić skład.
Inne operacje
Grupy znajomych i miłośnicy prawdziwych wyzwań mogą wykonywać inne odblokowane operacje. W tym celu:
- Wybierzcie operację. W karuzeli okrętów będą widoczne wszystkie jednostki dostępne w danym scenariuszu.
- Utwórzcie dywizjon zawierający co najmniej 4 graczy.
- Wciśnijcie przycisk „Gotowy!”.
- Gdy wszyscy uczestnicy (w tym gracz, który utworzył dywizjon) będą gotowi, dowódca dywizjonu może wcisnąć przycisk „Bitwa!”, aby wysłać drużynę do boju.
Jeśli wybraliście Operację tygodnia i nie zaznaczono opcji „Nie wypełniaj drużyny”, mechanizm losujący uzupełni Wasz skład. Jeśli dywizjon składa się z co najmniej 4 graczy, wszystkie tryby z wyjątkiem trybu scenariusza będą niedostępne do momentu, gdy dywizjon będzie zawierać maksymalnie 3 graczy.
Nagrody i gospodarka gry
Nagrody
Każda operacja składa się z zadań głównych i dodatkowych.
- Gracz zdobywa gwiazdę za pomyślne ukończenie każdego dodatkowego zadania oprócz głównego.
- Nagrody za poszczególne gwiazdy są przekazywane graczowi tylko raz.
Przykładowo:
- Ukończyliście operację z 2 gwiazdami i otrzymaliście 2 nagrody – jedną za każdą gwiazdę. Następnie ukończyliście operację po raz drugi z 3 gwiazdami. W tym przypadku otrzymacie nagrodę tylko za trzecią gwiazdę, gdyż nagrody za pierwszą i drugą zostały już Wam przyznane.
- Ukończyliście operację z maksymalną liczbą gwiazd (w tym przypadku 5). Otrzymacie 5 nagród, ale gdy ponownie ukończycie operację z dowolną liczbą gwiazd, nie będą Wam przysługiwać żadne nagrody. Za każdą bitwę przyznawane będą kredyty i PD.
Ekonomia
Liczba PD i kredytów będzie zależeć od liczby zdobytych gwiazd oraz indywidualnej skuteczności w bitwie.
Średnio będziecie zarabiać więcej niż w bitwach w trybie współpracy, ale mniej niż w bitwach losowych.
Osiągnięcia i medale
Za wykonanie operacji można zdobyć specjalne osiągnięcia i medale:
Osiągnięcie |
Warunki |
|
Tarcza
Opiekun Obrońca |
Określona liczba sojuszniczych jednostek przetrwała bitwę. Liczą się tylko zwycięskie bitwy:
|
|
Eksterminator
Najeźdźca Pustoszyciel |
Zniszczcie określoną liczbę kluczowych okrętów i jednostek pomocniczych w operacjach:
|
|
Ważne misje
Rozkazy specjalne Tajne polecenia |
Wykonajcie określoną liczbę zadań w operacjach:
|
|
Zahartowany pogodą
Zaprawiony w bojach Doświadczony |
Ukończcie z sukcesem określoną liczbę operacji:
|
|
Gwiazda morska | Wykonajcie wszystkie zadania dodatkowe w operacji, przetrwajcie bitwę i zadajcie uszkodzenia większe niż 100% PW Waszego okrętu. | |
Torpedowiec | Trafcie przeciwników 15 razy torpedami z okrętu w jednej bitwie i ukończcie operację z sukcesem. | |
Ekspert taktyki | Ukończcie z sukcesem operację poprzez wypełnienie wszystkich zadań dodatkowych. Wszyscy gracze muszą przetrwać. | |
Asystent | Zadajcie uszkodzenia co najmniej połowie okrętów przeciwnika i z sukcesem ukończcie operację. Uszkodzenia zadane każdemu z okrętów muszą przekroczyć 10% jego normalnej PW. | |
Wielki wkład | Zadajcie ponad 50% uszkodzeń zadanych przez Waszą drużynę i z sukcesem ukończcie operację. | |
Selekcja naturalna | Zniszczcie 4 okręty tej samej klasy co Wasz albo 8 okrętów dowolnej innej klasy. Ukończcie z sukcesem operację. | |
Uniwersalny żeglarz | Ukończcie z sukcesem operację, dowodząc okrętami każdej z klas. | |
Wola zwycięstwa | Bądźcie ostatnim zdolnym do walki członkiem Waszej drużyny, wykonajcie zadanie dodatkowe i z sukcesem ukończcie operację. | |
Tajne osiągnięcia |
||
Nazwy i warunki tych specjalnych osiągnięć poznacie, gdy je zdobędziecie. |
Nowy interfejs
Dodano nowe elementy interfejsu bojowego:
- znaczniki scenariusza – widniejące nad obszarami w trójwymiarowym świecie i na minimapie;
- wskaźniki scenariusza – widniejące nad obiektami w trójwymiarowym świecie i na minimapie.
- rozmaite wskaźniki, na przykład pasek postępów (tzw. „wózek”, który był widoczny w trybie halloweenowym) lub punkty wytrzymałości jednostki w scenariuszu.
Komunikacja głosowa
Komunikacja głosowa jest dostępna zarówno w rozszerzonych, jak i standardowych dywizjonach. Możecie ją włączyć i skonfigurować w zakładce „Dźwięk”. Domyślnie komunikację głosową aktywuje klawisz „V”.
Inne
Po zakończeniu bitwy okręt, którym walczyliście, otrzyma status „Oczekuje na rozkaz” i będzie niedostępny w trybie operacji przez 30 minut. Natychmiastowe odblokowanie okrętu (tj. wydanie nowego rozkazu) kosztuje 75 000 kredytów. Po zakończeniu operacji rozpoczyna się 30-minutowe odliczanie, a okręt powraca z bitwy. Licznik ma na celu urozmaicenie rozgrywki i składów w bitwach. Jeśli macie w porcie trzy okręty V–Vi poziomu, nie wpłynie on na Waszą możliwość udziału w operacjach. Gdy spróbujecie gry różnymi okrętami, będziecie też mogli znaleźć odpowiedni okręt do ukończenia operacji z 5 gwiazdami.
Operacje zawierają:
- Nowe typy możliwych do zniszczenia instalacji nabrzeżnych – te obiekty mogą zadawać uszkodzenia okrętom gracza, a także same zostać zniszczone.
- Nowe forty – po „stłumieniu” forty pozostaną w tym stanie, ale możecie je odzyskać z pomocą sojuszników.
- Specjalne okręty dla scenariuszy.
Dwie operacje wprowadzają nową funkcję: strefę napraw.
Udoskonalono proces prowadzenia ognia z baterii głównych i dodatkowych do instalacji nabrzeżnych.
Znacznie udoskonalono SI. Teraz boty wybierają cele i zachowują się w bardziej przemyślany sposób, a także mogą wysyłać wiadomości w czacie bojowym. Boty te są dostępne tylko w trybie operacji. Bitwy w trybie współpracy w dalszym ciągu wykorzystują starą wersję botów.
Sojuszniczy ogień jest wyłączony w operacjach. Sojuszników można uszkodzić tylko poprzez taranowanie. Oprócz tego obniżono do zera prawdopodobieństwo eksplozji okrętów graczy.
Statystyki bitew w tym trybie nie będą liczone osobno w profilu gracza.
Nowy poziom przebiegu służby
Wraz z nowym trybem dodano kolejny poziom przebiegu służby. Będzie on umieszczony w bieżących postępach przebiegu służby jako poziom 8.
Nagroda za osiągnięcie tego poziomu to 1 000 000 kredytów. Nagrody za osiągnięcie pozostałych poziomów przebiegu służby pozostają bez zmian.
Zmieniono wartości PD wymaganych do osiągnięcia kolejnych poziomów przebiegu służby. Teraz gracz musi zdobyć 3000 PD, aby awansować w przebiegu służby: z poziomu 5 do poziomu 6, z poziomu 6 do poziomu 7, z poziomu 7 do poziomu 8 i z poziomu 8 do poziomu 9.
Po wprowadzeniu aktualizacji 0.6.6 wszyscy gracze, którzy osiągnęli co najmniej poziom 7 przebiegu służby, oraz ci, którzy zdobyli co najmniej 7500 PD na poziomie 5, otrzymają 1 000 000 kredytów w ramach nagrody za osiągnięcie nowo dodanego poziomu.
Innymi słowy, nagrodę otrzymają nawet gracze, którzy osiągnęli już poziom 14 przebiegu służby.
Zmiany w równoważeniu
Krążowniki
Główne zalety i wady dział niemieckich krążowników to ogromna siła rażenia ich pocisków przeciwpancernych oraz niskie uszkodzenia zadawane przez pociski odłamkowo-burzące. Jeśli walczycie z lekko opancerzonymi okrętami, które ponoszą uszkodzenia nawet od trafienia w rufę, lub gdy okręt przeciwnika jest skierowany do Was bokiem, niemieckie pociski przeciwpancerne mogą zadać ogromne uszkodzenia. W przeciwieństwie do amerykańskich pocisków kal. 203 mm niemieckie pociski przeciwpancerne nie mają równie „miękkich” kątów rykoszetowania, a jeśli dodamy do tego drobne uszkodzenia zadawane przez pociski odłamkowo-burzące, niemieckie krążowniki są często mniej skuteczne. Przykładowo: jest to widoczne, gdy niemiecki okręt strzela do ciężkiego krążownika pod kątem 45°. Aby zrekompensować niewielkie uszkodzenia zadawane przez pociski odłamkowo-burzące, zwiększyliśmy ich zdolność penetracji, zbliżając skuteczność niemieckich krążowników do innych okrętów tego typu. Dodaliśmy też niewielkie, ale warte docenienia zmiany w okrętach: Nürnberg, Hindenburg, Emerald i La Galissonniere.
- Zwiększono współczynnik penetracji pocisków odłamkowo-burzących w następujących krążownikach: Karlsruhe, Königsberg, Nürnberg, Yorck, Admiral Hipper, Prinz Eugen, Roon i Hindenburg. Od teraz wartości penetracji pocisków odłamkowo-burzących są równe 1/4 kalibru pocisku (w wersji 0.6.5. wynosiły one 1/6 kalibru pocisku).
- Nürnberg: Tylna wieża może się teraz swobodnie obracać w pełnym zakresie.
- Hindenburg: Magazyny tego okrętu są teraz w pełni chronione przed wybuchami pocisków odłamkowo-burzących dużego kalibru.
- Emerald: Zmieniono grubość pancerza kadłuba z 10 mm do 13 mm.
- La Galissonniere: Czas przeładowania głównych dział został skrócony z 10 do 9 sekund.
Niszczyciele
Japoński niszczyciel Yūgumo wykazywał mniejszą skuteczność niż jego odpowiedniki z IX poziomu. Był to efekt ograniczonej różnorodności torped dla tego okrętu, który wymuszał na graczach agresywną walkę na krótkich dystansach. Nie każdy czuje się komfortowo z takim stylem gry. Dlatego dodaliśmy torpedy „Type 39 mod. 3” o zasięgu 12 km, które pozwalają nawiązać walkę z większej, mniej ryzykownej odległości.
W aktualizacji 0.6.6 usprawniliśmy sondę hydroakustyczną okrętu Lo Yang. Teraz jednostka ta jest pełnoprawnym okrętem ofensywnym, a jego wartość dla drużyny wzrosła. Zwiększyliśmy zasięg wykrywania torped i okrętów odpowiednio z 2,52 km do 3,75 km oraz z 3,48 km do 5,43 km. Zwiększyliśmy także zasięg torped „533 mm Mk15 mod. 0” z 6,0 km do 6,7 km.
- Yūgumo: Dodano opcję montażu torped Type93 mod. 3.
- Lo Yang: Zwiększono zasięg wykrywania sondy hydroakustycznej okrętu oraz zasięg torped 533 mm Mk31.
- Zmieniono zasięg wykrywania torped z 2,52 do 3,75 km.
- Zmieniono zasięg wykrywania okrętów z 3,48 do 5,43 km.
- Zmieniono zasięg torped „533 mm Mk15 mod. 0″ z 6,0 do 6,7 km.
Naprawiono błędy w wartościach związanych z grubością pancerza pokładu:
- Fletcher, Benson, Shimakaze, Yūgumo i Kagero – zmieniono na 19 mm.
- Sims, Mahan, Farragut, Shiratsuyu, Hatsuharu i Fubuki – zmieniono na 16 mm.
Pancerniki
Montana, Iowa i Missouri: obniżono cytadelę; górny poziom jest teraz blisko poziomu wody, co ma zachęcać graczy do aktywniejszej rozgrywki i manewrowania. Trafienie cytadeli będzie teraz trudniejsze.
Przestrzeń zajmowana wcześniej przez cytadele została dodana do kazamatów, co zwiększyło ich łączną objętość. Nastąpiła więc niewielka redystrybucja punktów wytrzymałości; część z nich została przeniesiona na przód i tył nadbudów do centralnej części okrętu (kazamatów).
Lotniskowce
W grze występował błąd, który skutkował wykrywaniem okrętów z nieznacznym współczynnikiem wykrywalności przez samoloty znajdujące się poza zasięgiem widzenia. Działo się tak dlatego, że jeden samolot ma mniejszy zasięg wykrywalności niż cała eskadra. Doszliśmy do wniosku, że ta mechanika jest zbyt problematyczna, i od teraz wszystkie samoloty (w tym eskadry lotniskowców, myśliwce katapultowane katapulty i samoloty rozpoznawcze) mają taki sam zasięg wykrywania. Oprócz tego zasięg wykrywania samolotu został zwiększony z 5 do 8 km (z morza) i z 4,5 do 7 km (z powietrza).
Karma
W odpowiedzi na liczne prośby naszych graczy zwiększyliśmy codzienny limit pochwał i skarg. Od teraz, gdy gracz osiągnie określony poziom karmy, limit dzienny zostanie zwiększony.
Poziom karmy | Limit skarg i pochwał |
0–19 | 7 skarg i 7 pochwał |
20–49 | 8 skarg i 8 pochwał |
50–79 | 9 skarg i 9 pochwał |
80–109 | 10 skarg i 10 pochwał |
110+ | 11 skarg i 11 pochwał |
Po opublikowaniu aktualizacji każdy gracz otrzyma odpowiednią liczbę skarg i pochwał, stosowną do posiadanego poziomu karmy.
Dodaliśmy także kolejny typ skargi – „Przeszkadza w grze”. Skarga „Bot” została usunięta i zastąpiona pozycją „Z dala od klawiatury / AFK”, natomiast pochwała „Pomaga w czacie” została zmieniona na „Ma dobre maniery”.
Dźwięk
W wersji 0.6.6 wprowadzono znaczące zmiany w oprawie dźwiękowej.
- W trybie bitewnym dodano drugą warstwę interaktywnej muzyki. Aktywuje się ona w miarę zmniejszania odległości między graczem a okrętem przeciwnika. Podkład obejmuje instrumenty perkusyjne oraz różne efekty dźwiękowe (zmniejszenie/zwiększenie tonów niskich, talerze). Muzyka powraca to początkowego stanu w miarę zwiększania odległości między graczem a okrętem przeciwnika.
- Dodano nowe ścieżki muzyczne: Główny motyw, szereg wielowarstwowych ścieżek dla stanu „Wykryty”, kilka podkładów odliczania w bitwie oraz nowe ścieżki na ekranie Portu. Dodano ścieżki muzyczne odtwarzane podczas bitwy.
- Usprawniono dźwięki pogody oraz otoczenia w bitwie.
- Usprawniono efekty dźwiękowe zalania okrętu.
- Dodano nowe efekty dźwiękowe ruchu kamery dla wszystkich pancerników.
- Dodano i usprawniono efekty dźwiękowe otoczenia w portach.
- Dodano głosy w języku włoskim oraz włoskie modyfikacje głosów „krajowych”.
- Głos Stevena Seagala aktywuje się w ten sam sposób, co pozostałe modyfikacje. Gdy gracz wkroczy do bitwy w okręcie dowodzonym przez Stevena Seagala, odpowiednie głosy zostaną automatycznie załadowane. Modyfikacja głosu Stevena Seagala będzie dostępna tylko wtedy, gdy gracz posiada tego dowódcę w porcie. Gracze mogą wybrać głos Stevena Seagala z listy modyfikacji.
- Zaktualizowano silnik dźwiękowy do wersji WWISE (2016.2.1 build 5995), a wszystkie oficjalne modyfikacje są teraz dostępne w formacie .wem. Począwszy od aktualizacji 0.6.6, deweloperzy pakietów z modami powinni używać podanej wersji WWISE, aby uniknąć nieprawidłowości w działaniu modów.
- Modyfikacje głosów są od teraz dostępne w formacie .mp3, a zasada działania pozostaje bez zmian. Zaktualizowana struktura folderów zostanie opublikowana na forum.
- Dodano nowe ustawienie jakości dźwięku – ultrawysokie (dostępne za pośrednictwem ekranu startowego).
- Dodano nowe, intensywniejsze dźwięki ognia.
- Dodano efektowny post-processing trafień pocisków.
- Wprowadzono opóźnienia w dźwięku zależne od odległości: im większa odległość, tym większe opóźnienie w odtwarzaniu dźwięku wybuchów, trafień i wystrzałów.
- Zwiększono odległość „zasięgu dźwięku” dźwięków bitewnych.
- Można ustawić maksymalną jakość konwersji często odtwarzanych dźwięków.
Nowe ustawienie będzie rozwijane i usprawniane.
Przewodnik po instalacji:
Po rozpoczęciu pobierania gracze zostaną zapytani, czy chcą zainstalować jakość „ultra”. Jeśli na ekranie startowym nie zostaną podjęte żadne decyzje, zapytanie zniknie w ciągu jednej minuty, a proces pobierania będzie kontynuowany. W karcie głównej ekranu startowego można wybrać jakość dźwięku, na przykład jeśli gracz odmówił instalacji jakości Ultra za pierwszym razem, przegapił zapytanie lub chce powrócić do poprzedniej jakości dźwięku.
W przypadku Wargaming.net Game Centre (WGC) jakość ultra będzie można zainstalować za pomocą ustawień w karcie World of Warships. W tym celu należy wybrać typ klienta „ULTRA” w menu „Ustawienia gry”.
Usprawnienia w logice gry
- Pełna salwa torped zawsze zostanie wystrzelona, nawet jeśli okręt zostanie zniszczony w momencie ich wystrzelenia.
- Priorytet obrony przeciwlotniczej nie zostanie wyzerowany nawet wtedy, gdy eskadra obrana na cel wyleci poza zasięg widzenia.
- Opcja wyłączająca automatyczne przełączanie między głównymi wieżami spowoduje również wyłączenie automatycznego przełączania do wyrzutni torped.
Wygląd zewnętrzny okrętów
Dzięki specjalnej technologii poprawiliśmy wyświetlanie cienkich elementów (głównie olinowania) w okrętach VIII poziomu. Ta poprawka nie będzie miała wpływu na wydajność gry.
- Shokaku
- Amagi
- Mogami
- Akizuki
- Kagero
- Ogniewoj
- Kijów
- Czapajew
- Bismarck
- Hipper
- Z-23
- Edinburgh
- Lexington
- New Orlean
- Benson
- North Carolina
Nowa zawartość
Okręty
Do klienta gry dodano następujące okręty do testowania przez deweloperów, supertesterów i współpracowników:
- Admirał Makarow, radziecki krążownik VI poziomu
- Gallant, brytyjski niszczyciel VI poziomu
- Enterprise, amerykański lotniskowiec VIII poziomu
Dodano okręty z High School Fleet do klienta gry:
- HSF Harekaze
- HSF Graf Spee
Flagi pamiątkowe
Do klienta gry dodano następujące flagi:
- Flaga De Grasse
- Loot Boy
- 75. rocznica bitwy o Midway
Kamuflaż
Do klienta gry dodano następujący kamuflaż:
- Niebieska laguna (cena: 50 dublonów) Premia: +50% PD, +50% PD dowódcy, -10% kosztu serwisowania, +10% zarobionych kredytów oraz standardowe premie do wydajności w bitwie.
Ulepszenia i poprawki
- Dodano pośrednią opcję w dla trybu alternatywnego interfejsu bitewnego. Ma teraz trzy ustawienia: wyłączony, adaptacyjny, pełny. W przeciwieństwie do wersji pełnej, opcja adaptacyjna będzie pokazywać poszerzone informacje o okrętach w dwóch przypadkach: podczas zajmowania celu w określonej odległości od Waszego okrętu (w przybliżeniu 6,7 km), a także dla grupy okrętów, która znajduje się w zasięgu Waszej lornetki, zależnie od przybliżenia. Wprowadzono też niewielką zmianę w sposobie ułożenia opcji konfiguracji w karcie „Sterowanie”.
- Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie „czystych bitew” w ekranie wyników bitwy. Przed wprowadzeniem wersji 0.6.6 wyświetlana liczba „czystych bitew” potrzebnych do usunięcia statusu Team Killer była mniejsza niż rzeczywiście wymagana. Przykładowo: jeśli gracz jeśli gracz widział w ekranie wyników, że potrzebuje 10 bitew do zdjęcia tego statusu, ale w rzeczywistości potrzebował ich 20, to status był usuwany po 20 „czystych bitwach”. Obecnie wyświetlana liczba zgodna jest z tą rzeczywiście potrzebną do usunięcia „różowego” statusu.
- Shimakaze, Shiratsuyu: Przeprojektowano stojaki mocujące kable do głównych baterii.
- Lexington: Żywotność przekładni sterowania w podstawowej konfiguracji okrętu została dostosowana do ogólnej żywotności okrętu.
- Algérie, Saint-Louis: Usprawniono wygląd zewnętrzny okrętu w porcie.
- Hood: Naprawiono wyświetlanie emblematu okrętu na wieży głównego działa po zastosowaniu kamuflażu.
- G-101: Naprawiono sektory wyrzutni torped. Sektor celowania tylnej pojedynczej wyrzutni został zmniejszony o 10 stopni, aby był taki sam jak sektor burtowych wyrzutni, natomiast sektor celowania podwójnych wyrzutni torped został zwiększony o 12 stopni w kierunku rufy.
- Udałoj: Poprawiono nazwy obu modułów torpedowych.
- Orlan: Usunięto miganie widocznej części pancerza.
- St. Louis: Usunięto błąd w opancerzeniu kazamaty. Zmiana ta nie wpłynie na rozgrywkę.
- Amagi: Poprawiono opancerzenie wieży dowodzenia. Zmiana ta nie wpłynie na rozgrywkę.
- New Mexico: usunięto błąd, przez który zasięg ognia przekraczał maksymalny zasięg widoczności, gdy samolot rozpoznawczy znajdował się w powietrzu. W takich przypadkach zasięg widoczności wynosi 22,4 km.
- Naprawiono położenie okna kolekcji w rozdzielczościach równych lub większych od 2000 pikseli.
- Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie osiągnięć „Polowanie na Bismarcka” w grupie specjalnych osiągnięć.
- Poprawiono tekst opisu prawego przycisku Windows, gdy ten został przypisany w oknie ustawień.
- Poprawiono wyświetlanie liczby codziennych zadań, gdy ich liczba jest większa niż 10.
- Naprawiono niektóre przypadki utraty pamięci w kliencie gry.
- Usunięto błąd skutkujący wyświetlaniem czarnego ekranu po uruchomieniu klienta gry.
- Usunięto błąd skutkujący awarią klienta gry po zamknięciu przeglądarki wyświetlającej profil gracza przywołany z portalu klanowego.
- Usunięto szereg błędów powodujących zawieszenie gry podczas ładowania bitwy.
- Nieznacznie zoptymalizowano proces ładowania okrętów wykrytych po raz pierwszy.
- Usunięto błąd, który skutkował pozostawieniem nieaktywnego przycisku „Bitwa!” po rozwiązaniu dywizjonu w porcie.
- Usunięto błąd, który sprawiał, że gracze nieznajdujący się w dywizjonach pozostawali w kolejkach bitwy w wypadku przeciążenia serwerów. Od teraz przeciążenie serwerów będzie sygnalizowane odpowiednim komunikatem.