9.18 – nowe pojazdy
Od kilku dobrych patchy w plikach gry znajduje się VK 65.01 (H). Jest to niemiecki czołg ciężki 5 poziomu i w mniejszym lub większym stopniu stale są zmieniane jego charakterystyki. Na chwilę obecną nie pojawi się w sklepie premium, bo jak się okazuje, aż po trzech rundach na Superteście pojazd stale jest niegrywalny.
19 stycznia 1939 roku Filia Wyposażenia Pancernego i Zmotoryzowanego (WaPruf 6) Agencji Wojskowej Armii Niemieckiej ogłosiła projekt 65-tonowego czołgu. Firmy Henschel i Krupp otrzymały zamówienie na pojazdy pilotażowe 1 września 1939 roku. Do kwietnia 1940 roku stworzono drewniany model, a według różnych źródeł, do połowy 1941 roku powstały również dwa prototypy bez wież wykonane z niezbrojonej stali. W 1942 rozwój przerwano, a prototypy zniszczono.
Tier: HT-5
Wytrzymałość: 700
Moc silnika: 600 KM
Waga: 65 t
Maksymalne obciążenie: 70 t
Moc na tonę: 9,23 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 30 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu wieży: 25,03 °/s
Zasięg widzenia: 360 m
Zasięg sygnału: 647 m
Pancerz kadłuba: 80 / 80 / 80
Pancerz wieży: 80 / 80 / 80
Działo: 7,5 cm Kw.K. L/40
Uszkodzenia: 110 / 110 / 175
Penetracja: 108 / 124 / 38
Szybkostrzelność: 14,22
Średnie uszkodzenia na minutę: 1564
Czas przeładowania: 4,22 s
Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 1,82 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 / +20
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Z kolei jeżeli chodzi o Objecta 244 i Objecta 777, to pojazdy są brane pod uwagę na rzecz planowanych misji osobistych. Jednak deweloperzy wciąż nie wiedzą gdzie go dać, czy jako nagrodę za CW, czy za MO (mowa o 777).
Eksperymentalny czołg Object 237 w kolejnej odsłonie. Object 244 wyposażono w potężniejsze działo. Przebudowano również przedział bojowy, radio umieszczono w przestrzeni wieży, zamontowano bardziej skuteczne wentylatory i zmodyfikowano zasobnik amunicji i peryskop. Przedziały kierowcy i układu przeniesienia napędu pozostały niezmienione. Nigdy nie wcielony do służby z powodu problemów z lufą działa.
Tier: HT-6
Wytrzymałość: 880
Moc silnika: 520 KM
Waga: 44 t
Maksymalne obciążenie: 49 t
Moc na tonę: 11,82 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 42 / -14 km / h
Prędkość obrotu: 29,2 °/s
Prędkość obrotu wieży: 27,12 °/s
Zasięg widzenia: 340 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 120 / 100 / 60
Pancerz wieży: 100 / 90 / 90
Działo: 85 mm D-5T-85BM
Uszkodzenia: 180 / 180 / 300
Penetracja: 144 / 194 / 44
Szybkostrzelność: 10,98
Średnie uszkodzenia na minutę: 1976
Czas przeładowania: 5,47 s
Rozrzut na 100 m: 0,34
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +15
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Object 777 to unikalny projekt ciężkiego czołgu. Pojazd opracowała Czelabińska Fabryka im. Kirova. Do roku 1953 stworzono plany projektu i zbudowano pojazd pokazowy. Prototyp miał posiadać odlewany kadłub i opływową wieżę. Planowano montaż działa M-62-T2 kalibru 122 mm. Prac nad projektem nie kontynuowano, a Object 777 nigdy nie wszedł do masowej produkcji ani do służby.
Tier: HT-10
Wytrzymałość: 2100
Moc silnika: 850 KM
Waga: 49,8 t
Maksymalne obciążenie: 53,5 t
Moc na tonę: 17,07 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -16 km / h
Prędkość obrotu: 29,2 °/s
Prędkość obrotu wieży: 27,12 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 850 m
Pancerz kadłuba: 132 / 115 / 45
Pancerz wieży: 258 / 225 / 90
Działo: 122 mm M62-T2
Uszkodzenia: 440 / 440 / 530
Penetracja: 258 / 340 / 68
Szybkostrzelność: 5,09
Średnie uszkodzenia na minutę: 2239
Czas przeładowania: 11,79 s
Rozrzut na 100 m: 0,35
Czas celowania: 2,59 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +18
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Ponadto, poza wyżej wymienionymi pojazdami, w plikach gry można znaleźć wiele innych pojazdów od Objecta 257 po Objecta 268 wariant 5, o których wiele razy wspominano 😉
Warto również nadmienić, że w nowej łatce poprawiono wyglądy wielu pojazdów – w zasadzie wież, poprzez dodanie karabinów, haków czy innych „ficzerów” 😉 Poniżej kilka jaskrawych przykładów:
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Dajcie znać, czy Wy również coś zauważyliście 😉
TY ShockWave 😉
Mnie się podoba ob777. Najfajniejsza ta bańka spirytusu z tyłu wieży
144peny ht 6poziomu to żart???
heh 110 na V lvlu daje rade to i 144 da
110 jest 8 tierem
Pewnie nie chodziło o czołg chiński 110, a penetrację niektórych maszyn o tej wartości (np.: Pz. IV H).
Grałeś T-43 ? Tam jest dokładnie te same działo 😉
A czy Object 244 to nie jest lekkie przegięcie..Statystycznie to pojazd niemalże identyczny z KW-13/stokowym IS-1 zrzucony poziom niżej
Czyli pasuje na kolejną OP premkę…