Test publiczny 0.6.4, część 2
Uwaga: Druga część testu publicznego rozpocznie się w czwartek, 12 kwietnia o 18:30.
Test publiczny wersji będzie otwarty od 15:00 w czwartek, 6 kwietnia do 15:00 w poniedziałek, 17 kwietnia. Pamiętajcie, że jest to środowisko testowe, więc w dowolnym momencie w trakcie testu publicznego możemy przeprowadzać niezapowiedziane przerwy techniczne i publikować łaty.
Czego możecie się spodziewać w teście publicznym 0.6.4?
Francuskie krążowniki
Francuskie krążowniki są w finałowej fazie testów i planujemy wprowadzić je w aktualizacji 0.6.4. Nowa gałąź będzie reprezentowana przez: Émile Bertin, La Galissonnière, ciężki krążownik Algérie oraz siedem innych okrętów. Aby uzyskać więcej informacji na temat nadchodzących okrętów, obejrzyjcie „Dzienniki deweloperów”. Zobaczcie, co jeszcze przygotowaliśmy w wersji 0.6.4.
Mapy i pogoda
Pracujemy nad ulepszeniem wyglądu map w grze. W tej wersji znacząco zmieniliśmy mapy Gorący punkt oraz Sąsiedzi.
Naprawiliśmy też kilka błędów i wprowadziliśmy nieco ulepszeń do następujących map: Pierścień, Nowy Świt, Pułapka, Lodowe wyspy, Wyspy oraz Trójząb.
Efekty pogodowe będą pojawiać się teraz na mapach Przystań oraz Pierścień. Na mapie pierścień deszcz będzie możliwy na początku bitwy, a na mapie Przystań będzie 10% szansy na pojawienie się cyklonu.
Wraz z nadejściem cyklonu zmniejszać się będzie stopniowo zasięg wykrywania. Dokładny aktualny zasięg wykrywania będzie wyświetlany na ekranie. Pojawi się on na wskaźniku nadchodzącego cyklonu.
Nowy port
Nowy port premium, Suchy dok, będzie dostępny zamiast portu premium Hawaje, który będzie teraz portem standardowym. Został on zaprojektowany na wzór prawdziwych portów, np. Norfolk Navy Yard z początku lat 40. XX wieku.
Będzie się on wyróżniać obecnością dynamicznego oświetlenia, które stworzyliśmy, używając dedykowanej technologii. Kolejną różnicą będzie, to iż w tym porcie znajdą się trzy różne miejsca, w których pojawiać będą się okręty. W zależności od rozmiarów i typu okręty będą się pojawiać w różnych miejscach.
Dodaliśmy możliwość dostosowania dynamicznego oświetlenia w opcjach graficznych (dostępne ustawienia: wyłączone, niskie, wysokie).
Inne zmiany w interfejsie
W wersji 0.6.4 zwiększyliśmy miejsce przeznaczone na wyświetlanie nazw graczy – w ekranie statystyk (przycisk Tab) o 6–7 znaków, a w ekranie statystyk pobitewnych o 4–5 znaków. Ponadto dodaliśmy dwie nowe opcje okna: okno bez ramki oraz zmaksymalizowane okno bez ramki.
Dodaliśmy też pożyteczną funkcję interfejsu dla graczy szukających odpowiedniego klanu oraz dla tych, którzy już do takiego dołączyli. Dodaliśmy menu kontekstowe do zakładki klanów oraz system wiadomości dotyczący aktywności klanu. Menu można otworzyć w sekcji klanów przez kliknięcie prawym przyciskiem myszy na nazwie gracza lub klanu. Do zakładki dodaliśmy również dźwięki: Muzyka w porcie i powiadomienia podczas interakcji z interfejsem zostały dodane zarówno dla graczy klanów, podczas otwierania zakładki klanu w porcie, jak i dla zakładek nieklanowych, podczas przechodzenia do strony klanów z menu konta.
Zmiany w wyglądzie zewnętrznym okrętów
Poprawiliśmy wygląd następujących okrętów X poziomu: Gearing, Des Moines, Montana, Midway, Zao, Yamato, Hakuryu, Shimakaze, Moskwa, Hindenburg oraz Minotaur.
Inne zmiany
Wraz z wprowadzeniem tej wersji oficjalnie wstrzymujemy wsparcie dla systemu Windows XP i Vista. Klient gry nie uruchomi się na tych systemach operacyjnych. Decyzja ta wynika tego, że powyższe systemy operacyjne stały się przestarzałe, a firma Microsoft zaprzestała ich wspierania. Pozwoli nam to zoptymalizować klienta gry, aby uczynić go wygodniejszym w obsłudze i przyśpieszyć jego działanie na nowszych systemach operacyjnych, a także wdrożyć w przyszłości nowe technologie graficzne.
Wasze opinie są jednym z najważniejszych powodów, dla których ulepszamy grę. Nadal chcemy ją poprawiać i dlatego osobiste oferty mogą teraz zawierać zaproszenia do wzięcia udziału w ankiecie. Będziemy wdzięczni, jeśli podzielicie się z nami swoimi opiniami.
W czwartek jest 13 kwietnia………….