Test publiczny 9.18 – mikrołata – nerf czołgów lekkich, brak arty w plutonach
Tak w skrócie, to znerfiono wszystkie czołgi lekkie oraz wprowadzono zakaz grania artylerią w plutonie.. 😉
W oparciu o Wasze opinie i dane zebrane podczas testu publicznego wersji 9.18 zdecydowaliśmy się na zmiany, które zostały wprowadzone dzisiaj w specjalnej łacie.
- Brak artylerii w plutonach. Wyraźnie informowaliście nas o przypadkach niedopasowania, w których pluton trzech dział samobieżnych znajdował się na szczycie listy, a drużyna miała do dyspozycji jako swoją główną siłę trzy pojazdy wsparcia dalekiego zasięgu. Inną frustrującą kwestią było skupianie się artylerii na pomocy swoim towarzyszom z plutonu i całkowite lekceważenie potrzeb reszty drużyny. Aby wyeliminować oba problemy, zdecydowaliśmy, że działa samobieżne nie będą mogły tworzyć plutonów normalnych i dynamicznych ani do nich dołączać. Usunięcie opcji gry w plutonie powinno poprawić współpracę w drużynie i pomóc mechanizmowi losującemu w tworzeniu zrównoważonych zespołów. Indywidualne misje bojowe zostały odpowiednio zaktualizowane – usunęliśmy plutony z ich warunków.
-
Poprawki równoważenia czołgów lekkich. Początkowe ustawienia za bardzo zwiększyły zasięg widzenia czołgów lekkich, co zatarło różnice między lekkimi i średnimi czołgami. Na początku miały one dostatecznie daleki zasięg widzenia, aby efektywnie przeprowadzać zwiad. Możliwe więc było zamontowanie dodatkowego sprzętu, wytrenowanie załogi, aby zwiększyć siłę rażenia, co w rezultacie stawiało je niemal na równi z czołgami średnimi. Poza byciem świetnymi zwiadowcami mogły one zadawać niemalże tyle samo uszkodzeń, co niektóre czołgi średnie. Wyrównaliśmy ich siłę rażenia, aby uwypuklić różnice między tymi klasami czołgów. Czołgi lekkie zachowały ich flagowe cechy takie jak mobilność, wysoką wartość kamuflażu i niższą wytrzymałość oraz nadal są lepsze w wykrywaniu wrogów niż czołgi średnie. Ich siła rażenia została zmniejszona i jest niższa niż czołgów średnich. Pozostaje ona dostateczna, aby używać jej w odwecie, ale nie jest na tyle wysoka, aby była priorytetem w bitwie. Ich zasięg widzenia również został zmniejszony i teraz trzeba zamontować Powłokę antyrefleksyjną lub Lornetę polową i wytrenować załogę, aby zwiększyć podstawowy zasięg widzenia.
Uwaga: Pełna lista zmian dostępna poniżej:
Spähpanzer Ru 251:
- Wydłużono czas przeładowania działa 90 mm Rheinmetall DM1 dla wieży Spähpanzer Ru 251 Drehturm 360° z 6 s do 7 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży Spähpanzer Ru 251 Drehturm 360° z 420 m do 410 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Spähpanzer SP I C:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży Spähpanzer SP I C PT II Rh.-Nr. WK-G2 z 400 m do 390 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Rheinmetall Panzerwagen:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży Rheinmetall Panzerwagen z 430 m do 420 m,
- Zwiększono penetrację pocisków HE dla działa 105 mm Kanone z 53 do 120 mm,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków APDS dla działa 105 mm Kanone z 390 na 360,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków HE dla działa 105 mm Kanone z 480 na 440,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków HEAT dla działa 105 mm Kanone z 390 na 360.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
HWK 12:
- Wydłużono czas przeładowania działa 90 mm Mecar N dla wieży HWK 12 z 7,9 s do 8,2 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 90 mm Necar N dla wieży HWK 12 verbessert z 7,15 do 7,7 s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
59-16:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży 131 z 360 m do 350 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży 131-1 z 380 m do 360 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
WZ-131:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży 132A z 380 m do 360 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży 132B z 390 m do 370 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
WZ-132:
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm 60-100TA dla wieży WZ-132 z 7,0 s do 7,8 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm 59-100TA dla wieży WZ-131-1 z 8,1 s do 8,5 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm 59-100TA dla wieży WZ-132 z 7,5 s do 8,2 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży WZ-131-1 z 380 m do 370 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży WZ-132 z 390 m do 380 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
WZ-132A:
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm 60-100TA dla wieży WZ-132A z 6,8 s do 7,7 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm 62-100TA dla wieży WZ-132A z 7,8 s do 9,2 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży WZ-132A z 420 m do 390 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
WZ-132-1:
- Wydłużono czas przeładowania działa 105 mm L7A3C dla wieży WZ-132-1 z 9,5 s do 10,7 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży WZ-132-1 z 425 m do 400 m,
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynie amunicji dla działa 105 mm L7A3C o 10 pocisków (z 42 do 32).
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
MT-25:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży MT-25 z 380 m do 360 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
LTTB:
- Wydłużono czas przeładowania działa 85 mm D-5T-85BMU dla wieży LTTB z 5,2 s do 5,5 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 85 mm D-10-85 dla wieży LTTB z 5,1 s do 5,4 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży LTTB z 390 m do 380 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T-54 ltwt.:
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm D-10TM mod. 1945 dla wieży T-54 ltwt. version z 6,8 s do 7,2 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm D-10TM dla wieży T-54 ltwt. version z 7,0 s do 7,5 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T-54 ltwt. version z 410 m do 390 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
LTG:
- Zwiększono rozrzut działa 85 mm D-5T-85BMU dla wieży LTG z 0,38 m do 0,4 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży LTG z 390 m do 360 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T-100 LT:
- Zwiększono rozrzut działa 100 mm T-100 dla wieży T-100 LT (Article 64992) z 0,44 m do 0,46 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T-100 LT (Article 64992) z 410 m do 390 m,
- Zmniejszono grubość pancerza górnej płyty z 100 mm do 90 mm,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków 3VBB dla działa 100 mm T-100 z 320 na 300,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków 3VBM dla działa 100 mm T-100 z 320 na 300,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków 3VOF dla działa 100 mm T-100 z 420 na 360,
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynie amunicji dla działa 100 mm T-100 o 9 pocisków (z 42 do 33).
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T-50:
- Wydłużono czas przeładowania działa 45 mm VT-43M dla wieży T-50 z 2,0 s do 2,3 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T-50 z 360 m do 350 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T49:
- Wydłużono czas przeładowania działa 90 mm Gun T132E3 dla wieży T49 z 6,3 s do 6,4 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 90 mm Gun T132E3 dla wieży XM551 test bed z 5,65 s do 6,0 s,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T49 z 410 m do 400 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży XM551 test bed z 420 m do 410 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T71:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T71 z 400 m do 390 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
XM551 Sheridan:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży AR/AAV XM551 Sheridan z 430 m do 420 m,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków APDS dla działa 105 mm Lightweight Gun z 390 na 360,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków HE dla działa 105 mm Lightweight Gun z 480 na 440,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków HEAT dla działa 105 mm Lightweight Gun z 390 na 360,
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynie amunicji dla działa 105 mm Lightweight Gun o 8 pocisków (z 40 do 32),
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynie amunicji dla działa 152 mm Gun-Launcher XM81 (conventional) o 5 pocisków (z 30 do 25).
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
M7:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży M47 z 380 m do 360 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
M24 Chaffee:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży M24 z 370 m do 360 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T21:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T21 z 390 m do 380 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T37:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T37 z 370 m do 360 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży T41 pilot number 1 z 385 m do 370 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
M41 Walker Bulldog:
- Wydłużono czas przeładowania działa 76 mm Gun M32 dla wieży M41 z 4,6 s do 5,3 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 76 mm Gun T91E5 dla wieży M41 z 38,0 s do 40,0 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 76 mm Gun M32 dla wieży M11A1 z 4,6 s do 5,3 s,
- Wydłużono czas przeładowania działa 76 mm Gun M32 late dla wieży M41A1 z 4,3 s do 5,0 s,
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynku działa 76 mm Gun T91E5 dla wieży M41 o 4 pociski (z 10 do 6),
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynku działa 76 mm Gun T91E5 dla wieży M41A1 o 4 pociski (z 10 do 6),
- Zwiększono ilość pocisków w magazynie amunicji dla działa 76 mm Gun T91E5 o 2 pociski (z 70 do 72).
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
AMX 12 t:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży AMX 12 t z 380 m do 360 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
AMX 13 75:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży FL 10 Type C z 390 m do 370 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
AMX 13 90:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży FL 10 Type D z 400 m do 380 m,
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynie amunicji dla działa 90 mm F3M o 8 pocisków (z 44 do 36).
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Bat.-Châtillon 12 t:
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży FL 10 Type C z 390 m do 380 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
AMX 13 105:
- Zwiększono rozrzut działa 105 mm D. 1504 dla wieży AMX 13 105 z 0,4 m do 0,42 m,
- Zmniejszono zasięg widzenia dla wieży AMX 13 105 z 415 m do 390 m,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków OCC-105 D. 1504 dla działa 105 mm D. 1504 z 390 na 360,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków OE-105-Mle. 60 D. 1504 dla działa 105 mm D. 1504 z 480 na 440,
- Zmieniono uszkodzenia pocisków OFL-105 D. 1504 dla działa 105 mm D. 1504 z 390 na 360,
- Zmniejszono ilość pocisków w magazynie amunicji dla działa 105 mm D. 1504 o 9 pocisków (z 33 do 24).
Cały czas mam nadzieję – w końcu to serwer testowy ciągle.
Jak na moje oko to cały kłopot wynika z tego że bieżące mapy są za małe w zestawieniu z nowymi LT X i zasięgiem widzenia ~430m (+camo+mobilność) jak sobie na początek WG wymyśliło. Nowe LT zmieniają mocno rozgrywkę także z powodu swojego DPM – w kontakcie z wolną częścią HT, TD robią miazgę w rękach ogarniętego misia.
Ale ten nerf to przegięcie w druga stronę. WZ-132 ma mieć 380m view – w porównaniu z Batem 400m (który i tak jest szybszy/lepiej przyspiesza/o DMG nie wspominam) to jaki to LT w bitwie z X-siątkami nadaje się do wyjścia do garażu.
Niech WG tego tak nie kończy – niech dalej szukają balansu. Proponuje przetestować zmniejszenie wszystkim poza LT (stan bieżący wartości w grze) view o 20m a LT X wyposażyć w działa nie będące rozrzutnikami gnoju ale za to z mniejszym DMG
LT powinny miec prędkość i view, a działo powinno być słabe ale powinno dać się wygrać, generalnie 1v1 LT vs HT to LT powinien wygrać ale 10v10 10LT vs 10HT to 10 HT powinno wygrać, pozatym logika nakazuje że lekkie bez pancerza maja byc szybkie (bc25t tez nie ma pancerza, moze go lekkim zrobić?) a HT czy MT wolniejsze
No to może zacznmniemy pisac do wg – zmianę można było zrobić jedną 2 arty na gre i wystarczy – innych LT nie chce
Najlepiej niech usuną w ogóle arty albo niech im chociaż odbiorą wszystkie pociski. Arty nie powinny mieć możliwości nie tylko zrzeszania się w plutony ale powinny móc strzelać tylko w swoich lub wcale. Niech usuną, tak na wszelki wypadek lufy z wyposażenia a dadzą możliwość zamontowania taranów. Ta gra staje się coraz bardziej chora, niestety.
A kiedy będzie nowy patch wprowadzony???
Moim zdaniem to jest ciągle za dużo tych zmian. Przez ciągle te zmiany ludzie odchodzą i itd. Te zmiany są beznadziejne i większość chyba jest przeciwny tym zmianom. Kilka osób odezwie się że potrzebne są zmiany a oni wprowadzają.
To moze lepiej od razu usuncie bulldoga z gry i oddajcie kredyty i free exp za zmarnowany czas, bo cały sens gry tym czolgiem to 10 pestek. Takim kupa dogiem to mozna grac ale na v tierze. Chamy z WG. Pewnie wypuszcza normalnego bulldoga premium niedlugo
Zobaczysz, że taka premka będzie!!
Według mnie to już lekka przesada…
Co tu się odpierdziela w tej grze omg
acha
Co za pseudointeligenci bez szkoły brali udział w tych testach. Jeżeli gimbaza się wypowiada, to ja mam w nosie taką grę, szkoda że tyle czasu straciłem na czołgi.
Szkoda, że grają w WoT dzieci, które nie potrafią nawet poprawnie się wypowiadać po polsku.
Jestem tego samego zdania wcześniej grało się lepiej a teraz z roku na rok odechciewa się grać w tego WOTA bo nie którzy nie mają pojęcia jak grać
M7 będzie miał 360m zasięgu widzenia, tyle ci obecnie brytyjski odpowiednik Crusader. Tyle, ze Crusadera nie dotknie nerf do czasu przeładowania i będzie tłukł nadal co 2,2s. Na M7 przeładowanie zwiększa z 2,1s do ponad 3s.
Co z zasięgiem widzenia takiego Dicker Maxa (premka TD niemiecka VI tier)? Przecież to ma 400m bazowego zasięgu widzenia…
Jeszcze nieraz będą zmieniali maksymalny zasięg widzenia lightów, żeby tylko nie nerfić premek.
No ale będą mieć problem z lightami premkami. Na chwilę obecną Mój Type 62 z VII tieru będzie miał 20 metrów więcej zasięgu widzenia niż jego odpowiednik z VII tieru z drzewka tj. WZ-131, i tyle samo zasięgu widzenia co WZ-132A z IX tieru, a dpm Wz-131 vs. Type 62 to 1668 vs. 2.047 (WZ-131 będzie jednak mocniejszy od Type 62 w innych parametrach niż zasięg widzenia i dpm).
Po prostu super zmiany. Taki AMX 13 75 dzisiaj jest kupoczołgiem a po tych nerfach to on może najwyżej sobie ginąć w 1 minucie bitwy…
A co z Bullem >: /
Bulldog laduje teraz 6 pociskow w 40sec? Toz to smieszne,50 sec wraz z wystrzeleniem bebna,150 dmg daje nam obledny wynik 900dpm 🙂
Mnie też denerwowały plutonki 3xfv304 i podobne ale usuwanie arty z plutonów mija się z celem gry.Czemu nie mogę wspierać kolegi w czołgu ciężkim? Jest to jawna dyskryminacja tego rodzaju czołgów. (Nie jestem arciarzem najwyżej doszedłem do sp51 z lini kv2 .Kocham tylko lighty i medy) Dla mnie WG wprowdza zbyt duże zmiany w ostatnim czasie , pewnie gracze i tak je zbojkotują.
czyli patton X tieru – med moze mieć 420m zasiegu widzenia abzowego, ale lajt juz nie?
T29 będzie lepiej swiecić niż chaffe czy t37
a RHM z lornetą w krzakach to juz wgl będzie mistrz spottingu …
Reasumując, nie będzie można grać artą w plutone … totalny bezsens – kolega gra lajtem on świeci i a ja mu bije . bo lemmingi na mapie jak jedzie lajt świecić to albo stoją i czekają na zbawienie albo jadą na drugą strone mapy…. Rozumiem że pluton arta + arta, ale arta + inny czołg na nie … NC
Jeśli chaffe, który będzie miec losowanie +2 będzie mieć 360m zasiegu widzeina + 10% z optyki ( 36m ) to da w sumie 390… ale zaraz zaraz,, cromwell też ma 360 + optyka … + pancerz i lepsza mobliność? fuck logic
co więcej … amx 50B ma wiećej zasiegu widzenia niż amx 13 105 ;D wiec, w przypadku francuzów spotowanie będzie lepsze na Ht-kach ;D
Cały czas trzeba jednak pamiętać, że przy spotowaniu liczy się nie tylko twój zasięg widzenia, ale też twoje camo. I tutaj lighty w ruchu są bez konkurencji.
>Artyleria ma być skoordynowanym wsparciem dla drużyny
>usunięcie plutonów żeby zapobiec koordynacji.
WG logic
co nie znaczy ze ma byc pluton 3x lefh albo 3c fv3004 albo 3x B-C 155 58
Lepiej było by uciąć wszystkim czołgom zasięg spota o 50 i problem z głowy co to za sens jak tdki czy ciężkie świeca mocniej od lightów. W czasach aimbotow rola lighta gorszego w spocie od niejednego czołgu jest gówno warta gdzie dmg i tak jest niski. wartości camo tez gówno warte jak rhmma w krzakach wykrywa ciężki czołg prowadzony przez „hojnego” gracza.
Nie ma to jak myśleć i lightom zdjąć spota a pattonowi zostawić dalej 420, ciężkim tak jak fv215b na 410, e-100 na 400 metrów świeci.
WG serdeczny C… wam w dupę !!!!!!!!!!!!
Zmiany na plus, inaczej medy nie miały by prawa bytu. Najwięcej LT gra czerwonych, pomarańczowych i żółtych (nie używam XVM, ale po bitwie sprawdzam delikwentów) co pomyliły WoT-a z NFS. Tak samo nie rozumiem płaczu o ELC-ka który będzie miał najlepszą pene i DMG. Albo rozumiem, szczekali się ”face to face” z HT dzieci.
MT nie miałyby prawa bytu? Jaja sobie robisz? Wystarczy porównać sobie parametry. Każdy LT przegrywał 1 vs 1 z medem. W normalnych sytuacjach na CW w teamie jeździłoby max 5 LT.
Jaki teraz ma sens czołg lekki przeznaczony głównie do zwiadu? Jaki sens ma AMX 13 105 skoro Bat ma od niego większy firepower, większy zasięg widzenia i jedynie troszkę odstaje pod względem mobilności? Podobnie wygląda sytuacja z resztą LT.
Narzekasz na retardów, a jak myślisz kto będzie tym grał na normalnym serwerze skoro graczy ogarniętych jest ledwo kilka procent?
Jak balansować czołgi to z sensem i pomysłem, a nie robić z tego totalną kupę. Po takich zmianach spokojnie można wyrzucić do kosza całe to testowanie na Piaskownicy.
Po za tym WG ostatnio wprowadza dziwne maniery balansowania pojazdów na Test Serwie, na ostatnią chwilę przed ich wprowadzeniem. Co ciekawsze nie są to zmiany kosmetyczne.
Od czego w takim razie jest supertest??
Powiem tobie , trzymaj pysk. Nie wiesz co pucybuty z NFS (elyta) piszą na temat germann LT, lepszy od Leoparda 1, tak piszą.
Kretynizmem jest podawanie skrajnego przypadku. Leoś nie ma pancerza, i gra się nim często na camo, niemiecka X LT ma lepszą mobilność i i camo, więc stąd obawy o to, że jest lepszy, ale za to ma mniej HP i DMG. Zwyczajnie reasumując ich statystyki, to do CW bardziej będzie opłacało się wziąć niemiecką dychę LT zamiast leosia do jego roli. Użyj czasem własnego mózgu, a nie powtarzaj to co mówią inni bez żadnego pomyślunku. Zobacz, że lighty nie będą „lepsze” od medów w bliskich starciach i mają słabszy pancerz. Nerfiąc wszystkie LT w ten sposób nie będzie sensu nimi grać, ich jedyną zaletą będzie camo i mobilność, nawet nie zasięg widzenia, co jest absurdem. Już lepiej byłoby zbuffowanie leoparda np. jego działo, by był lepszym sniperem, a zostawienie LT takich jakie są. To sprawdzanie delikwentów to czysty kretynizm, bo wszystkich zapewne nie sprawdzasz, tylko przypadki które Cię zainteresują.
Fascynująca wypowiedź, mów dalej
tak tylko że taki MT nie prawa nic zrobić kiedyś jakiś zaje*any piździk w stylu T-100LT schowa się w krzaku i go wysnajpi w ciągu kilkunastu sekund a taki obj.140 nie ma nawet szans wykryć tego LT
O czym mówisz… Każdy med z optyką będzie w stanie wyświecić takiego lighta z około 400m po strzale. LT ma gorszy DPM, penetrację i tragiczną celność , wiec już widzę to snajpienie… Żeby lightem strzelać bez wykrycia trzeba by było grać cały czas na dystansie 400+ i ciągle przed medem uciekać, co przy obecnych mapach nie jest takie banalne. Każde natknięcie się na meda lightem to śmierć i z tym akurat nie ma dyskusji.
Ktosiek… obj. 140 to MED który ma taką pene, żę bez problemu HTeki od przodu klepie… a co zrobi z LT 10 poziomu? STRZAŁ+RAM i dowidzenia. a jeżeli nie będzie widział takiego LT a będzie od niego dostawał? ZASPAMUJE krzaka na ślepo bo pamiętaj… to że czołgu nie widzisz to jak strzelisz blinda nie oznacza, że nie trafisz.
Medy były, są i będą OP ale… lepiej nerfić LT ( mówię tu o wszystkich nie tylko o nowych) np. taki chaffy czy 59-16.. nie dość że działa słabe to teraz zasięg spota do D…. yhym.. M4 shaerman ma już nawet 370m… AAaaa sory przecież to med lel.
R.I.P RU251 I RHM PZW
Co to ma ku*wa mać być !
Jak dla mnie prawie wszystkie lighty w tej łacie straciły sens (prócz niemieckich). O ile zmniejszenie alfy, wydłużenie reload’u czy obniżenie ilości pocisków nie wpływa za bardzo na rolę świetlika, o tyle kastrowanie zasięgu widzenia nie jestem w stanie zrozumieć. Fakt, że początkowe 440 bazowego było wartościami nieco wysokimi jak na tą klasę, ale przy nerfieniu powinno się to zamknąć dla każdego lighta w przedziale od 400 do 420 vr. Jaki więc tu sens grania świetlikiem skoro w tej roli niezgorzej wypadają czołgi średnie? A może WG ma koncepcję lighta-dmg dealer’a? No zobaczymy co z tego finalnie wyjdzie 🙂
Lighta wysokiego X, poziomu oczywiście.
WSZYSTKIE LT lel 🙂
Przed zmianami napaliłem się na te „lajty” ale po tych zmianach to ja jednak podziękuję….
To teraz AMX 12t ma gorszy zasięg widzenia od czołgów ciężkich i wgl. cała reszta francuskich LT prawie jest ślepa i jeszcze nie rozumiem zmniejszenia ammo i jednocześnie obrażeń teraz LTki będą miały podobie trochę jak arty ,same nie wygrają.
No i ******* AMX 13 105 jeszcze bardziej
ale poco odbierać pociski czołgom jak zabraknie podczas bitwy to R.I.P jestem przeciwny bo będzie to samo co z sztuler emilem że braknie ci tych 2 lub 1 pestki do 10 kila albo na ostatniego przeciwnika
No tak bo poola to robisz w co trzeciej bitwie, prawda? Heh…
Wszystko za bardzo po ***** dostało :/
Bulldog za mocno po ***** dostał. Albo zmiejszamy ilość pestek w magazynku, albo zwiększamy reload, a nie to i to na raz…
Było wiadomo że nie wejdą w postaci z 1 iteracji, ale cmon. HWK naprawdę potrzebowało nerfa? Spic? Cóż, przynajmniej rakoplutony spadły…
Zabili Bulldoga na śmierć. 40s reload przy 6 pociskach. Dpm w okolicach 500 😉
no nawet brudny Harry bu się takiego magazynku wstydził xD