Ulepszone efekty środowiska, Urwisko i Kopalnie w HD
Trzeba przeboleć rosyjski komentarz. Poniżej krótka prezentacja map w jakości HD, nowej mechaniki, a także zmiany wizualne pojazdów zależne od terenu, przez który przejeżdżacie. Woda sprawia, że pojazd wygląda na mokry. Stopień zmiany wyglądu zależy od rozmiaru rozprysku przy wjeżdżaniu do wody. Fala i piana są takie, że można dostać orgazmu, Graficznego 😀
A JAKI JEST TEN KOD?
3:42 dziwnie to wygląda jak te zburzone elementy po chwili znikają 😀
I co z tego skoro gra dalej leci na silniku topowym na rok 2012 max. fps 127, krzaki – tekstury, drzewa też nie odbiegają od wykałaczek z teksturą, może te niuanse graficzne są jeszcze to wybaczenia lecz ta odległość renderingu jest powalająca – arma to to nie jest. Działa czołgów to też jest coś upierdliwego w grze, bo przez to że są przenikalne działa to trolle się cieszą i artylerię rozwalają. Oraz coś co jeszcze opiszę to optymalizacja, na gorszym sprzęcie niż mam teraz spokojnie grałem w farcry 3 na bardzo wysokim poziomie detali, co w WOT musiałem grać na niskich/średnich ustawieniach. Ogólnie gra fajna, ale też polecam pograć w coś innego no chyba że sprzęt nie pozwala. 😉
Fajnie się zapowiada 😛
Strasznie to wygląda bez vsynca.
Z zauważonych rzeczy, to:
Nadal czołg się nie brudzi i nie jest mokry po wyjechaniu z wody, tylko ciemnieje tekstura. Pojazd nie ocieka nawet jedną kroplą wody. Nadto stojąc w wodzie można zauważyć nadal wydobywający się dym z rury (mimo, że rury są pod wodą XD). Nadal Krzaki są tylko teksturą. Czołg po prostu przez nie przejeżdża – nie kładą się, nie uginają i wystrzał w żaden sposób na nie nie wpływa. Drzewa też nie reagują na wystrzały – jedynie trawa. Na niektóre elementy działają wybiórczo wybrane czynniki, np. działem przesuwają rozwaloną rzeźbę, natomiast działo nadal nie przeszkadza niezniszczalnym budynkom i jak dotychczas i wnika w jego konstrukcję. Tak samo drzewa – działo nie zaczepia o drzewo. Idę o zakład, że strzał stojąc w wodzie, także nie powoduje efektu podmuchu na jej lustrze (niestety tego nie zobaczyliśmy w tym filmie). Jedynie plusk powoduje sam strzał w wodę. Widzimy również, rzeźbę na skraju urwiska, przez którą przelatuje pocisk. Na filmie widzimy jeszcze, że niektóre murki się rozpadają, zaś niektóre znikają (spłaszczają się) jak dotychczas Wracając do podmuchu wystrzału, to z tego co widziałem, to sama bryła czołgu w niczym podmuchowi nie przeszkadza, tzn przy lufie skierowanej na wprost widzimy, że trawa przed czołgiem kładzie się tak samo jak za czołgiem, a przy lufie skręconej w prawo, trawa z lewej strony czołgu również się kładzie.
I tak lepsze to niz to co mamy teraz.
O dziale i jego przenikalności było już kiedyś mówione. Gdyby nie przenikało bardzo mocno obniżyło by grywalność a to nie symulator tylko gra akcji. Ponadto ponoć mocno obciążało by serwery.
gra wygląda teraz jak gry z ok 2012-2013 roku. Powinni od razu się postarać i upgradować grafikę do czasów współczesnych..
pytanko, czy w normalnym kliencie gry jest tryb jak w pokazanhy w trailerze, w którym mozemy w pojedynkę sobię spokojnie zwiedzać mapę? z tego co pamietam to jedynie była opcja prywatnego pokoju ale musiały być conajmniej 2 osoby w nim (po jednej na strone).
ale ty wiesz że oni mogą jednak trochę więcej.. 😉
od 9:50…. coz za zainteresowanie „szczegolami”
Autorze tekstu! „..trzeba przeboleć rosyjski komentarz..” po co więc interesujesz się grą białoruskiego studia, skoro masz taką niechęć do tamtego języka? Nie lepiej więc zmienić gry np. na coś amerykańskiego?
Spokojnie… pewnie chodzi tylko o to że ru jest mniej zrozumiały od ang.
Weź maść na ból **** amigo..
Dedu ostatnio zbierał na taką 😛