Rebalans artylerii VII poziomu wkrótce na Superteście
Proponowane zmiany dla artylerii 7-go poziomu.
Crusader 5.5-in. Sp. Wstępne parametry:
Tier: SPG-7
HP: 350
Maksymalna prędkość: 14 / -43,5 km / h
Obrót kadłuba: 32 °/s
Zasięg widzenia: 275 m
Pancerz kadłuba: 28 / 28 / 12
Obrażenia: 600
Penetracja: 35
Promień eksplozji: 9 m
Maksymalny czas ogłuszenia: 22 s
Czas przeładowania: 25.0 s
Celność na 100 m: 0.66
Czas celowania: 4.8 s
Lorraine 155 mle. 50. Wstępne parametry:
Tier: SPG-7
HP: 340
Maksymalna prędkość: 60 / -14 km / h
Obrót kadłuba: 30 °/s
Zasięg widzenia: 270 m
Pancerz kadłuba: 40 / 30 / 20
Obrażenia: 700
Penetracja: 39
Promień eksplozji: 10 m
Maksymalny czas ogłuszenia: 22 s
Czas przeładowania: 29.8 s
Celność na 100 m: 0.69
Czas celowania: 5.0 s
G.W. Panther. Wstępne parametry:
Tier: SPG-7
HP: 360
Maksymalna prędkość: 45 / -12 km / h
Obrót kadłuba: 26 °/s
Zasięg widzenia: 275 m
Pancerz kadłuba: 50 / 30 / 20
Obrażenia: 680
Penetracja: 39
Promień eksplozji: 9 m
Maksymalny czas ogłuszenia: 18 s
Czas przeładowania: 28.0 s
Celność na 100 m: 0.64
Czas celowania: 5.4 s
S-51. Wstępne parametry:
Tier: SPG-7
HP: 350
Maksymalna prędkość: 30 / -8 km / h
Obrót kadłuba: 20 °/s
Zasięg widzenia: 275 m
Pancerz kadłuba: 60 / 60 / 60
Obrażenia: 1050
Penetracja: 52
Promień eksplozji: 14,3 m
Maksymalny czas ogłuszenia: 28 s
Czas przeładowania: 49.0 s
Celność na 100 m: 0.81
Czas celowania: 6.1 s
SU-14-1. Wstępne parametry:
Tier: SPG-7
HP: 350
Maksymalna prędkość: 30 / -8 km / h
Obrót kadłuba: 16 °/s
Zasięg widzenia: 260 m
Pancerz kadłuba: 20 / 20 / 10
Obrażenia: 1050
Penetracja: 52
Promień eksplozji: 14,3 m
Maksymalny czas ogłuszenia: 28 s
Czas przeładowania: 49.5 s
Celność na 100 m: 0.8
Czas celowania: 6.2 s
M12. Wstępne parametry:
Tier: SPG-7
HP: 350
Maksymalna prędkość: 38,6 / -10 km / h
Obrót kadłuba: 20 °/s
Zasięg widzenia: 270 m
Pancerz kadłuba: 50 / 19 / 19
Obrażenia: 700
Penetracja: 39
Promień eksplozji: 10 m
Maksymalny czas ogłuszenia: 23 s
Czas przeładowania: 27.7 s
Celność na 100 m: 0.66
Czas celowania: 5.5 s
Ź: WoT VK
Mnie ciekawi co będzie z lefh który już teraz wali czołgom na swoim tierze po 100 dmg to ciekawe co bedzie po nerfie
Ja uważam że skoro czas ładowania jest ponad 2x dłuższy to arty radzieckie powinny zyskać dużą celność !!! To w pewnym stopniu zrekompensuje czas przeładunku
Bez sensu jest zabieranie pocisków AP z niektórych art tracą swoje wyróżniające się cechy np T92 Ob261 teraz jescze S51. S51 ma ładować 50sekund i bić po 1000 to smieszne
Właśnie to bardzo dobrze.
Kolego, przecież o to właśnie chodzi. Żeby uniknąć one-shootów od arty. To jak nie usuwać amunicji AP? 🙂
No teraz każda arta bedzie cie ogłuszać wiec pozdrawiam. Ale nie bedzie się opłacało grać takim t92 bo cgc bedzie lepszy