Aktualizacja 0.6.2 już we wtorek 7 marca – WoWs
W dniu 7 marca od godziny 6:00 do 8:00, będzie wprowadzana nowa łatka o numerze 0.6.2. Piękna Dasza przedstawi Wam co w niej znajdziecie, a w tekście poniżej znajdziecie dokładny opis wprowadzanych zmian. Z tych najważniejszych możemy wymienić między innymi: rozbicie linii rosyjskich niszczycieli, dwie nowe mapy, nazwy okrętów na mini mapce, czy też możliwość przełączanie utworów muzycznych (ctrl+F/D).
Lista zmian łatki 0.6.2:
Nowy radziecki niszczyciel
Nowy radziecki niszczyciel V poziomu, Ochotnik już prawie dotarł – niedługo w sprzedaży!
Odgałęzienie radzieckich niszczycieli
Aby ulepszyć rozgrywkę, wprowadziliśmy zmiany do radzieckich niszczycieli, które już są w grze, oraz dodaliśmy alternatywną gałąź.
Statystyki niszczycieli Kijów, Taszkient i Ogniewoj sprzed tej aktualizacji będą wyświetlane osobno. Po niej statystyki dotyczące tych okrętów będą liczone od nowa. W przypadku niszczyciela Udałoj pozostaną stare statystyki, ponieważ jego poziom nie uległ zmianie.
Układ alternatywnej gałęzi
Układ głównej gałęzi radzieckich niszczycieli jest następujący:
Poziom | Nazwa okrętu | Zmiany |
II | Storożewoj | Brak zmian. |
III | Derzki | Brak zmian. |
IV | Iziasław | Brak zmian. |
V | Podwojski | Jest to nowy okręt. |
VI | Gniewnyj | Został przeniesiony z V na VI poziom i jego charakterystyka została zmieniona. |
VII | Mińsk | Jest to nowy okręt. |
VIII | Kijów | Został przeniesiony z VII na VIII poziom i jego charakterystyka została zmieniona. |
IX | Taszkient | Został przeniesiony z VIII na IX poziom i jego charakterystyka została zmieniona. |
X | Chabarowsk | Brak zmian. |
Okręty wyższych poziomów głównej gałęzi bazują na koncepcji lidera flotylli niszczycieli.
Ta okręty mają lepszą obronę, ale są większe, co negatywnie wpływa na ich wykrywalność. W miejsce taktyk opierających się na skradaniu się, które zazwyczaj stosowane są przez niszczyciele, zachęcają one graczy do bardziej agresywnego stylu gry, który polega na ciągłym prowadzeniu ognia z maksymalnej odległości.
Aby uwypuklić nową koncepcję tej gałęzi, niszczyciele Taszkient i Chabarowsk otrzymają sprzęt Grupa naprawcza, który może zostać użyty w miejscu Wytwornicy dymu. Okręty ty będą mogły z powodzeniem brać udział w działaniach z innymi członkami drużyny, korzystając z dymu zapewnionego przez sojusznicze okręty i kontrując niszczyciele przeciwnika.
Gałąź alternatywna będzie dostępna od niszczyciela Mińsk.
Układ alternatywnej gałęzi
Układ alternatywnej gałęzi radzieckich niszczycieli jest następujący:
Poziom | Nazwa okrętu | Zmiany |
VIII | Ogniewoj | Został przeniesiony z VI na VIII poziom i jego charakterystyka została zmieniona. |
IX | Udałoj | Został przeniesiony do alternatywnej gałęzi i jego charakterystyka została zmieniona. |
X | Grozowoj | Jest to nowy okręt. |
Koncepcja alternatywnej gałęzi jest bliższa wielozadaniowym niszczycielom. Ta gałąź ma jednakże swoje wyjątkowe cechy.
Wyższy poziom wykrywalności okręty nadrabiają świetnymi możliwościami balistycznymi głównego uzbrojenia oraz niezłym uzbrojeniem torpedowym.
Niszczyciele Ogniewoj, Udałoj oraz Grozowoj są wyposażone w działa uniwersalne, a ta zaleta jest jeszcze bardziej widoczna dzięki możliwości zamontowania na nich Defensywnego ognia przeciwlotniczego w miejscu Doładowania silnika.
Zasady zamiany okrętów
Zasady ogólne
- Okręt, który ma zostać zamieniony, będzie dostępny dla gracza w podstawowej konfiguracji (w porcie, jeśli został zakupiony, lub zbadany, jeśli wcześniej był tylko zbadany).
- Okręt, który go zastąpił, zostanie dodany do konta gracza wraz z miejscem w porcie (jeśli zamieniony okręt został zakupiony) lub będzie on opracowany (jeśli zamieniony okręt został tylko zbadany).
- Zamiana modułów będzie polegała na dodaniu podobnych modułów dla nowego okrętu do konta gracza lub zostaną one zrekompensowane w kredytach i PD (dodanych do nowego okrętu).
- Specjalizacja dowódcy zastąpionego okrętu zostanie zmieniona na okręt odpowiedniego poziomu ze standardowej gałęzi. Do konta gracza zostanie też dodany dowódca nowego okrętu z bonusowymi PD dowódcy.
- Jeśli na okręcie był zamontowany stały kamuflaż, pozostanie on na nim, a do konta gracza zostanie dodany nowy stały kamuflaż dla nowego okrętu.
Zasady zamiany okrętów
Gniewnyj:
- Jeśli gracz zbadał okręt Gniewnyj (poziom V) przed aktualizacją, to okręt Podwojski (poziom V) z tą samą konfiguracją oraz Gniewnyj (poziom VI) z podstawową konfiguracją zostaną również zbadane po aktualizacji.
- Jeśli gracz posiadał okręt Gniewnyj (poziom V) przed aktualizacją, to wszystkie zamontowane ulepszenia, sygnały i flagi oraz sprzęt eksploatacyjny zostaną zdjęte i umieszczone w magazynie. Gniewnyj (poziom V) i wszystkie zamontowane moduły zostaną usunięte z konta gracza. Podwojski (poziom V) zostanie dodany do konta gracza wraz z miejscem w porcie. Gniewnyj (poziom VI) zostanie do konta gracza po aktualizacji.
Ogniewoj
- Jeśli gracz zbadał okręt Ogniewoj (poziom VI) przed aktualizacją, to okręt Gniewnyj (poziom VI) z tą samą konfiguracją oraz Gniewnyj (poziom VI) z podstawową konfiguracją zostaną również zbadane po aktualizacji.
- Jeśli gracz posiadał okręt Ogniewoj (poziom VI) przed aktualizacją, to wszystkie zamontowane ulepszenia, sygnały i flagi oraz sprzęt eksploatacyjny zostaną zdjęte i umieszczone w magazynie. Ogniewoj (poziom VI) i wszystkie zamontowane moduły zostaną usunięte z konta gracza. Gniewnyj (poziom VI) zostanie dodany do konta gracza wraz z miejscem w porcie. Ogniewoj (poziom VIII) zostanie do konta gracza po aktualizacji.
Kijów
- Jeśli gracz zbadał okręt Kijów (poziom VII) przed aktualizacją, to okręt Mińsk (poziom VII) z tą samą konfiguracją oraz Kijów (poziom VIII) z podstawową konfiguracją zostaną również zbadane po aktualizacji.
- Jeśli gracz posiadał okręt Kijów (poziom VII) przed aktualizacją, to wszystkie zamontowane ulepszenia, sygnały i flagi oraz sprzęt eksploatacyjny zostaną zdjęte i umieszczone w magazynie. Kijów (poziom VII) i wszystkie zamontowane moduły zostaną usunięte z konta gracza. Mińsk (poziom VII) zostanie dodany do konta gracza wraz z miejscem w porcie. Kijów (poziom VIII) zostanie do konta gracza po aktualizacji.
Taszkient
- Jeśli gracz zbadał okręt Taszkient (poziom VIII) przed aktualizacją, to okręt Kijów (poziom VII) z tą samą konfiguracją oraz Taszkient (poziom IX) z podstawową konfiguracją zostaną również zbadane po aktualizacji.
- Jeśli gracz posiadał okręt Taszkient (poziom VIII) przed aktualizacją, to wszystkie zamontowane ulepszenia, sygnały i flagi oraz sprzęt eksploatacyjny zostaną zdjęte i umieszczone w magazynie. Taszkient (poziom VIII) i wszystkie zamontowane moduły zostaną usunięte z konta gracza. Kijów (poziom VII) zostanie dodany do konta gracza wraz z miejscem w porcie. Taszkient (poziom IX) zostanie do konta gracza po aktualizacji.
Udałoj
- Jeśli gracz zbadał okręt Udałoj (poziom IX) przed aktualizacją, to okręt Taszkient (poziom IX) z tą samą konfiguracją oraz Udałoj (poziom IX) z podstawową konfiguracją zostaną również zbadane po aktualizacji. Jeśli gracz zbadał działa 130 mm/55 B-2-U dla okrętu Udałoj (poziom IX), to 19 000 PD okrętu zostanie dodane do okrętu Taszkient (poziom IX).
- Jeśli gracz posiadał okręt Udałoj (poziom IX) przed aktualizacją, to wszystkie zamontowane ulepszenia, sygnały i flagi oraz sprzęt eksploatacyjny zostaną zdjęte i umieszczone w magazynie. Udałoj (poziom IX) i wszystkie zamontowane moduły zostaną usunięte z konta gracza. Taszkient (poziom IX) zostanie dodany do konta gracza wraz z miejscem w porcie. Udałoj (poziom IX) zostanie do konta gracza po aktualizacji. Jeśli gracz zbadał działa 130 mm/55 B-2-U dla okrętu Udałoj (poziom IX) w najwyższej konfiguracji, 1 800 000 kredytów zostanie dodane do konta gracza.
- Jeśli gracz zbadał lub posiada działa 130 mm/55 B-2-U dla okrętu Udałoj (poziom IX), to odpowiednia ilość PD okrętu lub kredytów zostanie dodana do okrętu Taszkient (poziom IX) lub do konta gracza. (Taszkient (poziom IX) nie będzie korzystał z działa 130 mm/55 B-2-U).
Kombinacje okrętów
- Jeśli gracz posiadał okręty Gniewnyj (poziom V) i Ogniewoj (poziom VI) przed aktualizacją, to 3 150 000 kredytów zostanie dodanych do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał okręty Kijów (poziom VII) i Taszkient (poziom VIII) przed aktualizacją, to 8 800 000 kredytów zostanie dodanych do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał okręty Taszkient (poziom VIII) i Udałoj (poziom IX) przed aktualizacją, to 13 200 000 kredytów zostanie dodanych do konta gracza.
Dowódcy
- Jeśli gracz posiadał dowódców wyszkolonych na okręcie Gniewnyj (poziom V) przed aktualizacją, to dowódcy zostaną przeszkoleni na okręt Podwojski (poziom V). Dodatkowo dowódca z 15 300 PD (6 punktami umiejętności) i wyszkolony na okręcie Gniewnyj (poziom VI) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał dowódców wyszkolonych na okręcie Ogniewoj (poziom VI) przed aktualizacją, to dowódcy zostaną przeszkoleni na okręt Gniewnyj (poziom VI). Dodatkowo dowódca z 40 900 PD (8 punktami umiejętności) i wyszkolony na okręcie Ogniewoj (poziom VIII) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał dowódców wyszkolonych na okręcie Kijów (poziom VII) przed aktualizacją, to dowódcy zostaną przeszkoleni na okręt Mińsk (poziom VII). Dodatkowo dowódca z 40 900 PD (8 punktami umiejętności) i wyszkolony na okręcie Kijów (poziom VIII) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał dowódców wyszkolonych na okręcie Taszkient (poziom VIII) przed aktualizacją, to dowódcy zostaną przeszkoleni na okręt Kijów (poziom VIII). Dodatkowo dowódca z 65 900 PD (9 punktami umiejętności) i wyszkolony na okręcie Kijów (poziom IX) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał dowódców wyszkolonych na okręcie Udałoj (poziom IX) przed aktualizacją, to dowódcy zostaną przeszkoleni na okręt Taszkient (poziom IX). Dodatkowo dowódca z 65 900 PD (9 punktami umiejętności) i wyszkolony na okręcie Udałoj (poziom IX) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiada dwóch dowódców przypisanych do okrętu, ze względu na plan ich zastępowania, jeden z nich zostanie przypisany do okrętu, a drugi zostanie wysłany do rezerwy i zostanie dodane miejsce w rezerwie.
Stały kamuflaż
- Jeśli gracz zakupił stał kamuflaż na okręcie Gniewnyj (poziom V) przed ukazaniem się nowej aktualizacji, to ten kamuflaż zostanie usunięty z konta gracza, a w zamian zostaną do niego dodane stałe kamuflaże na okręty Gniewnyj (poziom VI) i Podwojski (poziom V).
- Jeśli gracz zakupił stał kamuflaż na okręcie Ogniewoj (poziom VI) przed ukazaniem się nowej aktualizacji, to ten kamuflaż zostanie usunięty z konta gracza, a w zamian zostaną do niego dodane stałe kamuflaże na okręty Ogniewoj (poziom VIII) i Gniewnyj (poziom VI).
- Jeśli gracz zakupił stał kamuflaż na okręcie Kijów (poziom VII) przed ukazaniem się nowej aktualizacji, to ten kamuflaż zostanie usunięty z konta gracza, a w zamian zostaną do niego dodane stałe kamuflaże na okręty Kijów (poziom VIII) i Mińsk (poziom VII).
- Jeśli gracz zakupił stał kamuflaż na okręcie Taszkient (poziom VIII) przed ukazaniem się nowej aktualizacji, to ten kamuflaż zostanie usunięty z konta gracza, a w zamian zostaną do niego dodane stałe kamuflaże na okręty Taszkient (poziom IX) i Kijów (poziom VIII). Jeśli gracz posiadał tylko jeden kamuflaż na okręcie Taszkient (poziom VIII), to otrzyma on odpowiadający mu kamuflaż dla okrętu Taszkient (poziom IX) i dodatkowy kamuflaż dla okrętu Kijów (poziom VIII). Jeśli gracz posiadał tylko jeden kamuflaż na okręcie Taszkient (poziom VIII), to otrzyma on odpowiadający mu kamuflaż dla okrętu Taszkient (poziom IX) i dodatkowy kamuflaż dla okrętu Kijów (poziom VIII).
Dla niszczyciela Gniewnyj (poziom VI) dostępny jest w tym momencie tylko jeden kamuflaż (Type 12). Zostanie on dodany do okrętu, jeśli powyższe warunki zostaną spełnione.
Stałe kamuflaże nie będą dodawana do konta gracza więcej niż raz.
Poprawki równoważenia
- Alabama ST: Liczba samolotów katapultowanych w podstawowej konfiguracji okrętu została zmniejszona z 4 do 3, aby była zgodna z jego historyczną charakterystyką.
- Fubuki: Szansa na pożar przy kadłubie (B) została dostosowana do zasad obowiązujących na okrętach VI poziomu.
- Zwiększono uszkodzenia pocisków HE-46 (wszystkie radzieckie niszczyciele V i wyższego poziomu, z wyjątkiem Gremiaszczego, który wcześniej zadawał już tymi pociskami 1900 uszkodzeń) i 130-mm HE A (Anshan) z 1600 do 1900. Pozwoli to radzieckim niszczycielom być bardziej efektywnym w starciach z innymi okrętami tego typu i stanowić większe zagrożenie dla krążowników.
- Indianapolis: zmniejszono czas przeładowania głównego uzbrojenia z 15 do 14,3 sekund. W głównych miejscach zwiększono opancerzenie boków okrętu nad cytadelą z 16 do 22 mm. To opancerzenie ochroni centralną cześć burty krążownika przed penetracją przez pociski odłamkowo-burzące kalibru 130 mm lub niższego (Umiejętność Zapalnik bezwładnościowy dla pocisków OB nie jest brana pod uwagę). Takie działa ustawione są na wszystkich niszczycielach (z wyjątkiem niemieckich niszczycieli VI i VIII poziomu z działami 150 mm), na krążowniku Atlanta i jako uzbrojenie dodatkowe wielu okrętów.
Interfejs
- Dodano opcję wyświetlania skróconych nazw okrętów na minimapie. Będziecie mogli włączyć ją w ustawieniach minimapy i będzie aktywna tylko, gdy alternatywny interfejs bitwy zostanie włączony.
- Na ekranie Bitw rankingowych będą teraz wyświetlane informacje dotyczące liczby bitew rozegranych w danym sezonie.
- W zakładce „Podsumowanie” dla filtra „Liczba bitew” i parametru „Wszystkie okręty” będzie teraz wyświetlana liczba bitew zamiast odsetka zwycięstw.
- Jeśli okręt został zakupiony bez dowódcy, teraz będzie wyświetlana podpowiedź informująca gracza, że może przeszkolić dowódcę z innego okrętu z tego samego kraju lub zrekrutować nowego dowódcę później.
- Dodano możliwości przełączania utworów przy użyciu skrótów klawiszowych. Domyślnie będzie to [Ctrl+F] dla następnej ścieżki i [Ctrl+D] dla poprzedniej. Skróty klawiszowe mogą zostać zmienione w zakładce ustawień klawiszy.
- Dodano opcję wprowadzenia dowolnej liczby kredytów podczas wymiany dublonów na kredyty.
- Zmieniono ekran wczytywania mapy Wyspy Salomona.
Mapy i lokacje
Nowe mapy
Dodano dwie nowe mapy (Pierścień i Przystań).
Pierścień
Mapa dostępna jest dla poziomów IV–VI w bitwach standardowych i trybie dominacji. Zawiera grupę niewielkich tropikalnych wysp na Pacyfiku, wizualnie przypominających Hawaje. Wyspy znajdują się na granicy wpływów i leżą w obszarze zainteresowań aliantów i marynarki japońskiej. Kluczowym elementem lokacji jest przypominająca pierścień grupa wysp na środku. Mogą one zapewnić porządną osłonę… albo stać się groźną pułapką. Zdobycie pierścienia to ważne zadanie strategiczne, ponieważ kontrola nad tym obszarem zapewni Waszej drużynie przewagę nad zespołem przeciwnika.
Jeśli Wasi oponenci wcześniej zajmą to miejsce, skoncentrowany atak umożliwi Wam jego szybkie odbicie. Bierzcie jednak pod uwagę, że utrata kontroli nad wyspami uczyni Wasz zespół wrażliwym na ataki torpedowe ze środka mapy.
Oprócz tego mapa ma wystarczająco dużo otwartej przestrzeni, by umożliwić wymianę ognia na dalekim zasięgu.
Przystań
Mapa dostępna jest dla poziomów VII–X w bitwach standardowych i trybie dominacji.
Starcia w tej lokacji będą rozgrywać się w archipelagu małych, niezamieszkałych wysepek gdzieś na Atlantyku. Wyspy te znajdują się na obrzeżach Imperium Brytyjskiego. Ich krajobraz został ukształtowany przez trudne warunki atmosferyczne, co spowodowało, że miejsce to jest jałowe, lecz na swój sposób piękne.
Z punktu widzenia rozgrywki na tej mapie kluczowa jest skoordynowana współpraca. Trudno jest zająć kluczowe strefy, ale liczne osłonięte miejsca zapewniają nowe, interesujące możliwości osiągania zwycięstwa. Odbędą się na niej niespodziewane starcia i często będą one na bliskim dystansie, więc gracze będą musieli improwizować w zakresie taktyki. Mapa będzie szczególnie wymagająca dla pancerników, które będą musiały znaleźć dobre pozycje do skutecznego prowadzenia ognia.
Ulepszenia i poprawki
- Port Filipiny
- Gorący punkt
- Morze szczęścia
- Okinawa
- Zorza polarna
- Dwaj bracia
- Nowy Zmierzch
- Atlantyk
- Północ
- Sąsiedzi
- Droga wojownika
- Pułapka
- Rozbicie
- Trójząb
- Estuarium
- Lodowe wyspy
- Wyspy
Przeprojektowany port
- Port Hawaje został całkowicie przeprojektowany.
Zmiany w wyglądzie zewnętrznym okrętów
Dzięki specjalnej technologii poprawiliśmy wyświetlanie cienkich elementów w wielu przypadkach (głównie olinowania). Zmiana nie ma wpływu na płynność gry.
- Imperator Nikołaj I
- Arkansas Beta
- Iwaki Alpha
- Yūbari
- Ishizuchi
Ulepszenia okrętów
Podstawowe kadłuby zostały usunięte z Fuso, New Mexico i Colorado, aby były silniejsze we wczesnych etapach ich rozwoju.
Obowiązują następujące zasady ich zastąpienia:
- Kadłuby (A) zostały usunięte.
- Poprzednie kadłuby (B) stały się kadłubami (A) i ich charakterystyka będzie następująca:
- PW, czas przestawienia steru i szansa na wybuch pożaru pozostały takie, jak w przypadku starego kadłuba (A).
- Inne charakterystyki odpowiadają tym ze starego kadłuba (B).
- Poprzednie kadłuby (C) stały się kadłubami (B) i ich charakterystyka pozostanie bez zmian.
- Gracze otrzymają doświadczenie okrętów dla odpowiednich okrętów i kredyty zgodnie z poniższymi zasadami.
Szczegóły
Fuso:
- Kadłub (A) Fuso zostanie usunięty i w jego miejsce zostanie zamontowany kadłub (B).
- Jeśli gracz zbadał kadłub (B) dla Fuso przed aktualizacją, kadłub (C) zostanie zbadany.
- Jeśli gracz zbadał kadłub (B) i (C) dla Fuso przed aktualizacją, do okrętu Fuso zostanie dodane 12 500 PD.
- Jeśli gracz posiadał kadłub (B) dla Fuso przed aktualizacją, kadłub (C) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał kadłub (B) i (C) dla Fuso przed aktualizacją, do konta gracza zostanie dodane 900 000 kredytów.
New Mexico
- Kadłub (A) New Mexico zostanie usunięty i w jego miejsce zostanie zamontowany kadłub (B).
- Jeśli gracz zbadał kadłub (B) dla New Mexico przed aktualizacją, kadłub (C) zostanie zbadany.
- Jeśli gracz zbadał kadłub (B) i (C) dla New Mexico przed aktualizacją, do okrętu New Mexico zostanie dodane 16 000 PD.
- Jeśli gracz posiadał kadłub (B) dla New Mexico przed aktualizacją, kadłub (C) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał kadłub (B) i (C) dla New Mexico przed aktualizacją, do konta gracza zostanie dodane 1 200 000 kredytów.
Colorado
- Kadłub (A) Colorado zostanie usunięty i w jego miejsce zostanie zamontowany kadłub (B).
- Jeśli gracz zbadał kadłub (B) dla Colorado przed aktualizacją, kadłub (C) zostanie zbadany.
- Jeśli gracz zbadał kadłub (B) i (C) dla Colorado przed aktualizacją, do okrętu Colorado zostanie dodane 25 000 PD.
- Jeśli gracz posiadał kadłub (B) dla Colorado przed aktualizacją, kadłub (C) zostanie dodany do konta gracza.
- Jeśli gracz posiadał kadłub (B) i (C) dla Colorado przed aktualizacją, do konta gracza zostanie dodane 1 900 000 kredytów.
Poprawki i mniejsze ulepszenia
Okręty
- Naprawiono mniejsze błędy wizualne, które były widoczne przy niskich i średnich ustawieniach grafiki na następujących okrętach:
- Taiho
- Shinonome
- Königsberg
- Hindenburg
- Prinz Eugen
- Admiral Graf Spee
- Mutsu
- Bandery państw zostały przeniesione z rufy na maszt na okrętach Weymouth, Königsberg, Nürnberg, Kaiser, Albany i wszystkich japońskich okrętach z wyjątkiem lotniskowców.
- Tirpitz i okręty ARPEGGIO: Poprawiono ustawienie samolotu na wyrzutni katapultowej.
- Wprowadzono nowy shader wyświetlający anteny radaru. Teraz będą lepiej wyglądały z dystansu.
- Danae: Naprawiono model zniszczonych tub torpedowych.
- Taiho: Naprawiono zmianę między poziomem detali.
- Großer Kurfürst, König, Bayern: Na wszystkich tych okrętach naprawiono problem z działaniem obrony przeciwtorpedowej – teraz zawsze działa poprawnie.
Logika gry
Naprawiono problem, który powodował, że uszkodzenia zadawane przez pożar lub zalanie były nadal naliczane po użyciu Grupy naprawczo-ratunkowej.
Naprawiono problem, który powodował, że bitwy rozegrane podczas zmiany daty w grze nie był zaliczane do postępów misji.
Misje bojowe
Gracze będą teraz mogli wyświetlać nagrody za poszczególne etapy misji bojowych.
Dźwięk
Wraz w wejściem aktualizacji 0.6.2 wszystkie dźwięki w grze będą zapisane jako pliki .pkg, co zmniejszy czas aktualizacji klienta gry i jego przywracania. Pliki audio będą pakowane przez komputer gracza i będzie wymagane sprawdzenie zgodności. Proces ich pakowania trwa od 3 do 5 minut w zależności od konfiguracji komputera.
Inne
- Naprawiono problem, który powodował, że flaga bitwy rankingowych 6 sezonu nie wyświetlała się w zakładce Profil w podsumowaniu.
- Naprawiono problem, który powodował, że interfejs portu był wyświetlany w ekranie statystyk bitew rankingowych, gdy wyświetlało się statystyki aktualnego sezonu.
- Naprawiono problem z interfejsem, gdy gracz otrzymywał kontener, będąc w ekranie otwierania kontenerów.
- Tekst potwierdzający zakup okrętu jest teraz wyświetlany poprawnie, gdy korzysta się z najniższej rozdzielczości ekranu.
- Przyciski w oknie ofert osobistych są teraz wyświetlanie poprawnie.
- Naprawiono problem, który powodował, że kosz zresetowania umiejętności nie pojawiał się przy przycisku Rozdziel, gdy gracz nie miał odpowiedniej ilości dublonów.
- Naprawiono możliwe problemy z atakiem szwadronów używając przycisku ALT (atak manualny), grając lotniskowcem.
- Naprawiono problem z przejściem do akt dowódcy przez menu kontekstowe.
- Naprawiono problem, który powodował, że status wypełnionej misji nie był aktualizowany w widoku kafli.
- Naprawiono problem, który powodował, że okno umiejętności dowódcy w porcie nie wyświetlało się na niskich ustawieniach graficznych.
- Naprawiono rzadki problem, który uniemożliwiał dołączenie do bitwy.
- Naprawiono problem, który powodował, że celownik torpedowy nie zmieniał koloru na zielony, gdy były one załadowane, gdy gracz niszczyciela aktywował umiejętność Przypływ adrenaliny, a PW okrętu wynosiły mniej niż 1000.
- Naprawiono problem z pamięcią przerażania serwera, która powodowała częstsze restarty serwera.
- Naprawiono problem dotyczący kilku rodzajów plików, które nie zostały rozpakowany za pomocą wowsunpack.
- Naprawiono problem z przyciskiem Obsługa, który nie wyświetlał się w przypadku okrętów, które potrzebowały obsługi, a gracz miał dostateczną liczbę kredytów na koncie.
- Naprawiono problem z oknem Umowy licencyjnej użytkownika końcowego (EULA), które nie zamykało się po naciśnięciu ESC lub X.
- Naprawiono problem, który powodował błąd autoryzacji, który wyświetlał się, gdy gracz próbował wpisać hasło na stare zapamiętane hasło.
- Naprawiono błędy w niemieckiej lokalizacji gry.
- Naprawiono problem, który sprawiał, że obraz w tle znikał, gdy pojawiało się menu startowe dywizjonu.
- Naprawiono problem, który powodował, że licznik czasu pożaru na pokładzie nie wyświetlał się poprawnie.
- Naprawiono problem, który powodował, że nie można było unieruchomić kamery na działach głównych (Ctrl+X), jeśli kamera gracza była poza brzegiem mapy.
- Naprawiono rzadki problem, który powodował, że licznik czasu wyświetlał zero, gdy oczekiwało się na wejście do gry.
- Naprawiono rzadki problem, który powodował zamykanie się klienta w bitwie, gdy nacisnęło się Alt+Tab.
- Naprawiono problem, który sprawiał, że klient gry się zamykał, gdy utraciło się połączenie z serwerem.
- Naprawiono problem, który powodował, że mnożnik x1,5 za pierwsze zwycięstwo dnia nie wyświetlał się na okrętach Arpeggio.
Nie możemy – tak zostało to napisane przez WG. Przykro mi :/
rany boskie czy ktoś to przeczytał przed zrobieniem [ctrl}+[p], [Ctrl]+[v]. Poprawcie to bo t informacje o zasadach zmiany okrętów są bardzo niejasne. Pozjadało wam wyraz „dodany” albo „nie dodany” przy Kijowie, Taszkiencie i Udałoju. Brak tych słów całkowicie zaciemnia informacje