Wersja 9.17.1: Niemieckie drzewo technologiczne
przez barula · Opublikowane
W czasie WG Fest obiecaliśmy, że postaramy się, aby zestaw dostępnych pojazdów był zawsze odpowiedni, świeży i ekscytujący. Rok 2017 zaczynamy od dostarczenia poprawki, która ma właśnie taki cel.
Zmiany zaczynamy w niemieckim drzewie technologicznym. Wzrost, jaki w nim nastąpił od czasu wydania gry, namieszał trochę w strukturze drzewa – dzisiaj pojazdy znajdujące się w jednej gałęzi, czyli w założeniu podobne pod względem stylu gry, często znacznie się od siebie różnią. W tej wersji naprostowujemy kilka rzeczy z pomocą ogólnych zmian równoważących i poprzez wprowadzenie zupełnie nowych czołgów. Przejdźmy teraz do pełnej listy zmian.
Czołgi ciężkie
Linia czołgów ciężkich wiodąca do Maus, którą znamy obecnie, to dosyć wyboista droga. Czołgi VK 45.02 (P) Ausf. A i VK 45.02 (P) Ausf. B. bardzo różnią się pod względem stylu gry od czołgu Maus z X poziomu. Po pierwsze, po dokładnym rozważeniu zdecydowaliśmy się zastąpić te dwa czołgi czołgami VK 100.01 (P) na VIII poziomie i Mäuschen na IX poziomie. Jeśli zbadaliście czołg Maus, te czołgi również zostaną uznane za zbadane przez Was. Jak przystało na czołgi ciężkie, te nowe pojazdy są powolne, ale za to dobrze opancerzone i potrafią mocno uderzyć. Po drugie, aby jeszcze bardziej wygładzić następstwo pojazdów w ramach tej gałęzi drzewa, poprawimy parametry bojowe czołgu Maus. Otrzyma on grubszy pancerz czołowy i boczny. Operowanie działem będzie łatwiejsze dzięki krótszemu czasowi przeładowania (zmniejszonemu z 14,9 do 12 s) i poprawionej stabilizacji działa – jednej z najlepszych w grze, co nie zaskakuje, jeśli weźmiemy pod uwagę wielkość i prędkość pojazdu.
Wysłuchaliśmy próśb, aby zachować czołg VK 72.01 (K) jako unikalną nagrodę dla członków klanów. Pozostanie on w tej postaci. Ulubieniec fanów, VK 45.02 (P) Ausf. B oraz jego poprzednik VK 45.02 (P) Ausf. A utworzą alternatywną gałąź kończącą się nowym czołgiem – Pz.Kpfw. VII.
Czołg Pz.Kpfw. VII, który będzie można zbadać z pojazdu VK 45.02 (P) Ausf. B, będzie wyposażony w działo 12.8 cm Kw.K. 46 L/61, co zapewni mu styl gry różniący się od stylu VK 72.01 (K). Ten ostatni otrzyma trochę udoskonaleń, w tym łatwiejsze operowanie działem, zwiększoną penetrację pocisków Pzgr. 42 (dla działa 15 cm Kw.K. L/38) i pojemność magazynu amunicji zwiększoną do 35 sztuk. Oprócz tego, czołgi VK 72.01 (K) i Pz.Kpfw. VII otrzymają znacznie grubszy przedni pancerz. Aby to zrównoważyć, zredukujemy ich prędkość maksymalną z 43 do 33 km/h.
Jeśli wolicie linę czołgu E 100, ona także otrzyma kilka udoskonaleń. W czołgu E 75 zostanie poprawiona stabilizacja działa, a w E 100 zwiększy się penetracja pocisków PP. Począwszy od wersji 9.17.1, będzie on mógł przebić pancerz grubości 246 mm działem kalibru 150 mm. Na koniec, na niższych poziomach, wieże czołgów Tiger (P) i Tiger I staną się odporniejsze na pociski przeciwnika dzięki grubszemu pancerzowi.
Czołgi średnie
Po analizie statystyk bojowych czołgów średnich środkowych poziomów, zdecydowaliśmy się trochę poprawić ich obsługę działa i zwiększyć mobilność. Jeśli chodzi o najwyższe poziomy, to czołgi IX poziomu E 50 i Leopard Prototyp A otrzymają znaczne usprawnienia.
- Duży rozmiar czołgu Leopard Prototyp A w połączeniu z jego słabym opuszczeniem działa często czynią z niego atrakcyjny cel. Aby ulepszyć jego zachowanie na nierównym terenie, opuszczenie jego działa będzie teraz wynosiło -8° (poprzednio -6°).
- Alternatywne działo dla E 50, czyli 8.8 L/100, zostanie mocno usprawnione – zwiększą się jego celność, szybkostrzelność i stabilizacja. Co więcej, od wersji 9.17.1, będzie je można zamontować także w czołgu Panther II.
Niszczyciele czołgów
Chociaż pojazd ten został oryginalnie zaprojektowany do przygotowywania zasadzek, Grille 15 ma styl gry bardzo przypominający czołgi średnie. Jego charakterystyki techniczne zostaną zmienione tak, aby bardziej dostosować go do walki z ukrycia – otrzyma słabszy silnik i pogorszy się obsługa jego działa. Zmniejszy się także jego maksymalna prędkość jazdy wstecz.
Pojazdy premium
Wersja 9.17.1 wprowadzi serię zmian usprawniających pozostające z tyłu czołgi Premium, aby zwiększyć przyjemność z walki nimi.
Na koniec, zwiększy się penetracja pocisków APCR dla działa 8.8 cm Kw.K. 36 L/56 we wszelkich pojazdach, które są w nie wyposażone.
Włożyliśmy sporo pracy w te zmiany i nie możemy się doczekać wprowadzenia ich w życie. Mamy nadzieję, że powiecie nam, jak się Wam spodobały!
A Leopard 1 jak był papierowy, tak będzie dalej.
na dickermaxie trochę się nagrało … aktualnie 80% drugiego perka 🙂 lubię nim grac bo jest niewidzialny, z dodatkowa mam tam osłoniętą optykę to sobie sam spotuje 🙂
A co z dicker maxem? Nikt ty dziadem nie gra. Za dużo osób wygrało go w maratonie? Nie dość ze dostał nerfa przez likwidację map i miejscowek, to w 70 %rzuca go na 8 tier.!
nikt tym nie gra bo służy jedynie do zbicia ewentualnej gwiazdki raz dziennie
Ja lubiłem grać St.Emilem i Dickerem też się fajnie gra.
DIcker jest fajny, jasne że nie na wszystkie mapy ale to nie jedyny przykład takiego czołgu. Tak czy siak jego alfa, depresja działa no i zasieg widzenia robi swoje (zwłaszcza z optyka, BiA i czekolada)