Piaskownica

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

15 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo

WG myśli jak by tu uprzykrzyć życie graczom, wiemy druga faza Piaskownicy i życie będzie jeszcze gorsze

12qt

Grałem na pierwszej piaskownicy, byłem bardzo zadowolony z zaproponowanych zmian. Najlepsze było zabronienie golda by można było testować wyniki 🙂 nagle okazało się że masa ludzi nie potrafi grać 🙂 Czołgi ciężkie odżyły, medy był ZMUSZONE by flankować (przykre dla wszystkich pajaców jeżdżących w pierwszej linii)

anonim

najlepiej niech arcie usuną pociski burzące a na normalnych niech dadzą tyle ile starcy na przebicie pojazdu z góry skrócą czas przeładunku i dadzą mniejsze obrażenia wtedy arciarze będą musieli czekać na odpowiednią chwilę by przebić ciężki czołg lub pancerne pojazdy w bok lub od góry a nie że ładuje pociski burzące i kogoś łanszotnie lub zniszczy mu moduły zdetrakuje i weźmie sporo hp

12qt

Ile masz bitew na arcie że wpadł Ci do głowy taki porąbany pomysł? 50? 100?

K4MP3R

Zazdroszczę WG tego beztroskiego podejścia do każdego problemu.
Mają setki pracowników a tempo mają takie jakby rebalansem zajmowała się jedna osoba.
Jedyne co ich może zmotywować to PIENIĄDZE, a dokładniej ich brak. Już teraz widać że przychody mają mniejsze bo co chwilę rzucają jakiś nowy OP premium tank, niestety coś im to łatanie dziury budżetowej nie wychodzi XD
Mam nadzieję, że wkrótce będą tak zdesperowani że zaczną słuchać sugestii graczy i coś się w tej grze zacznie zmieniać 🙂

12qt

Wiesz że kwestia balansu jest rzeczywiście skomplikowana? 🙂

K4MP3R

Wiesz jakoś im to nie przeszkadzało rebalansować pojazdy według własnego uznania i wprowadzać zmiany w grze które diametralnie zmieniały równowagę sił na polu bitwy (fizyka, zmiany na mapach, pociągnięcie arty do 10 tieru itd.). Tak namieszali że teraz potrzebny jest globalny rebalans. Zamiast wprowadzać małe zmiany ale systematycznie to czekają nie wiadomo na co, pewnie skończy się to jak z inskrypcjami i emblematami, czyli gracze się zdenerwują jak będzie za dużo zmian w jednym patch’u a WG odsunie rebalans na bliżej nieokreśloną przyszłość.

12qt

Odsuwają bo ******* społeczność zaczęła płakać słysząc wieści z Sandboxa. Mi tam się to podobało ale rozumiem że kwestia Globalnego Rebalansu wymaga długiego rozmyślenia, tak naprawdę to kwestia długich miesięcy zanim się wyciągnie odpowiednie wnioski.

Bri

I znowu się zacznie cyrk i panika żeby jakiś z „cudownych” sandboxowych pomysłów nie skaził live serwera. Mogliby udać że piaskownica nigdy nie istniała i naprawić szwankujące ogniwa zamiast wymieniać cały łańcuch na nowy – lecz chiński, plastikowy.

Yesteraday

Tylko że każdemu się wydaję że „a wystarczy wyj*bać arte i będzie dobrze”, albo „wywalić golda i dojdą wszyscy”, może, ale kto wie ile rzeczy się może przez to po drodze spieprzyć. Tutaj nie ma miejsca na takie ryzyko, ma działać więc, albo nie zmieniamy nic bo przecież teraz działa, albo zmieniamy wszystko po wcześniejszym upewnieniu się że faktycznie działa

12qt

Yesterday, gratuluję perspektywy 🙂 Większość graczy ma perspektywy wąskie jak arta widełki 🙂

Grzybek

zależy jaka arta np. S-51 to się zgodzę ale taki birch gun to inna sprawa

12qt

O to chodzi, nie można zrobić czegoś „ogólnego” tylko to ma być Globalny rebalans i do KAŻDEGO czołgu trzeba podejść oddzielnie.

Lewo_Oki

Niech robią co chcą byle by tego ogłuszenia od aty nie było.

Hunter_1313

popieram to było gorsze niż zejście po strzale arty od razu 🙂