Developer Digest – Lords of War
Witamy w specjalnej edycji Developer Digest poświęconej trybowi Lords of War!
Dochody reputacji i kredytów w Lords of War są za niskie!
Powinny odpowiadać reputacji i kredytom, zdobywanym w bitwach PvP. Wszystkiemu będziemy mogli się gruntownie przyjrzeć, kiedy wyciągniemy trochę danych z 0 sezonu. Wynagrodzenie tak czy siak znacznie wzrośnie w przyszłym sezonie.
Czy prestiż to coś w rodzaju kolejnej waluty?
Pomyśl o prestiżu raczej w kategoriach doświadczenia, a nie waluty. Punkty prestiżu przekładają się bezpośrednio na Twój poziom prestiżu. Kiedy osiągasz dany poziom prestiżu, dostajesz za niego wynagrodzenie.
Czy jesteście zadowoleni z rozmiaru drużyny 5×5?
Rozmiar drużyny ciągle jeszcze dostrajamy. Chcemy, by możliwe były bitwy z ciekawymi kombinacjami i jednocześnie chcemy zapobiec temu, by wielkość drużyny była barierą na starcie (skoordynowanie i zebranie 8 graczy może być zbyt trudne).
Zasada „jednej mapy i jednego poziomu w strefie” sprawia, że gra jest nudna.
Pracujemy nad systemem i zasadą jednej mapy w strefie konfliktu.
Czy zamierzacie dopracować interfejs Lords of War?
Interfejs zostanie poddany przeróbce i będzie łatwiejszy do zrozumienia i nawigowania.
Drużyny batalionów nie powinny być ograniczone do 10 graczy, powinny raczej składać się ze wszystkich graczy batalionu!
W trybie rywalizacji zaplanowaliśmy dość mały rozmiar drużyn, aby bez problemu możliwe było zastępowanie. Dzięki temu drużyna jako komórka rywalizacji zachowuje swój sens. Nie chodzi o to, by móc organizować drużynę, która faktycznie jest wieloma różnymi drużynami, pod jedną nazwą.
Drużyny nie powinny tracić serii wygranych, kiedy zmieniają (dodają/usuwają) graczy, jeśli są oni zgłoszeni do drużyny.
Masz rację, trzeba to zmienić.
Jesteście pewni, że serie wygranych to dobre narzędzie do mierzenia jakości drużyny?
Serie wygranych to ciekawy sposób na mierzenie sukcesu drużyny. Pozwala uniknąć pułapek rankingu szachowego (elo), a drużynom przystąpić w trybie późniejszym do sezonu i mimo tego mieć szansę na wygraną. Powtarzam, że jest to 0 sezon i dopiero w oparciu i jego rezultaty będziemy mogli pomyśleć o alternatywnych metodach (wskaźnik wygranych, ranking itd.)
Dlaczego sformowane uprzednio drużyny łączy się z wolnymi strzelcami?
Sformowane uprzednio drużyny są łączone tylko wtedy z wolnymi strzelcami, kiedy nie są w stanie zebrać wszystkich swoich członków. Dzięki temu wolni strzelcy mogą zasmakować sformowanych uprzednio bitew, a drużyny owe mogą brać w nich udział nawet wtedy, kiedy nie skompletują drużyn.
Możesz wyjaśnić, jak działa matchmaking w trybie Lords of War?
Drużyny są dopasowywane pod względem serii wygranych. Matchmaker zaczyna od drużyn, które mają największe serie wygranych, potem kolej nadchodzi na gorsze drużyny i tak dalej aż do drużyn, które mają zero serii wygranych (po przegranej bitwie seria wygranych resetuje się do 0).
Czy muszę mieć pojazd każdej klasy, aby dołączyć do drużyny?
Nie potrzebujesz 1-2 pojazdu każdej klasy. To ograniczenie, dotyczące każdej drużyny. Oznacza to, że możesz mieć tylko 1-2 czołgi podstawowe, 1-2 niszczyciele czołgów itd. Aby wszystko było jasne – drużyna może mieć 2 czołgi lekkie, 2 czołgi podstawowe i 1 niszczyciel czołgów. Oznacza to dwie pozostałe klasy, których nie musisz dostarczyć.
Jak dostarczane są nagrody za Lords of War?
Obecnie nagrody przyznawane są na końcu sezonu. To faktycznie rzecz biorąc standard, spotykany w wielu innych grach. Obecnie pracujemy nad lepszym i bardziej zrozumiałym systemem.
Dlaczego musimy pobrać 30 GB danych, aby wejść na publiczny serwer testowy Lords of War?
Niestety, PTS każdej gry to zwykle odbicie live plus nowe treści..
Na dziś to tyle, do zobaczenia w następnym odcinku!