Konwój – garść informacji

– Ogólna koncepcja nowego trybu gry:
  • Lanchester Armoured Car może wejść tylko do trybu bitwy losowej,
  • Lanchester Armoured Car może trafić na mapę przeznaczoną dla trybu „Mark 1”,
  • Lanchester Armoured Car może grać plutonami, z kolei dynamiczne plutony – są zabronione,
  • Domyślnie pojazd Lanchester Armoured Car pokryty jest specjalnym kamuflażem, który odpowiada kamuflażowi drużyny, która towarzyszy czołgowi Mark 1 podczas bitwy. W drużynie przeciwnej kamuflaż ma inny pattern,
  • Pojazdu Lanchester Armoured Car nie można personalizować. Przycisk „Wygląd” został dezaktywowany,
  • W grze dodano unikalne emblematy (3) i napisy (4), które można nałożyć na dowolny czołg w grze (regularny i premium). Standardowo za kredyty i za złoto,
  • Na pojeździe Lanchester Armoured Car można zmienić załogę, dodać materiały eksploatacyjne i wyposażenie,
  • Lanchester Armoured Car – czterokołowy samochód opancerzony. Specjalnie dla niego, stworzono nowy fizyczny model ruchu,
  • Będą dwie drużyny po 7 graczy: tryb ataku i obrony. Drużyna atakująca musi chronić pojazd Mark 1, który jest kontrolowany przez bota. Jego celem – jest zdobycie wrogiej bazy,
  • Drużyna broniąca ma za zadanie przeszkodzić czołgowi Mark 1 w dotarciu do bazy. W tym celu należy wykorzystać materiały wybuchowe znalezione na mapie, by zatrzymać jego ruch. Każde „dowiezienie” bomby do czołgu Mark 1 powoduje jego zgęszenie i zadanie uszkodzeń,
  • Drużyna atakująca ma za zadanie towarzyszyć czołgowi Mark 1 aż do wrogiej bazy. Gdy Mark 1 jest uszkodzony – można go naprawić poprzez „dowiezienie” zestawu naprawczego znalezionego na mapie.
– Na mapie można znaleźć wiele bonusów, które z kolei mogą być wykorzystywane przez graczy:
  • karabin – przez jakiś czas zwiększa szybkostrzelność,
  • big gun – niszczy wroga jednym strzałem.
Jeśli stracimy wszystkie punkty wytrzymałości pojazdu, samochód opancerzony gracza eksploduje, a następnie zrespi się na nowo.
Specjalnie na potrzeby trybu stworzono dodatkowe elementy interfejsu użytkownika: centralny panel przedstawia przebytą drogę czołgu Mark 1, na mini-mapie oraz ekranie dodano elementy 3D przedstawiające pojawiające się bonusy, dodatkowy panel powiadomień, zmodyfikowany model panelu dla pojazdów kołowych.
 
– Możliwe warianty zakończenia bitwy:
  • Mark 1 nie dociera do bazy – koniec czasu,
  • Mark 1 zniszczony,
  • Mark 1 dociera do bazy.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
1 Komentarz
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments