Wersja 3.2: „Pola wojny” – PS4 & X

Wkrótce pojawi się kolejny, całkiem dobrze rozbudowany patch do konsolowej wersji WoTa 😉 Zapoznajcie się z jego zawartością.

Wersja 3.2: Aktualizacja „Pola wojny” przynosi mnóstwo ulepszeń do gry, funkcje, o które posili gracze, nieco poprawek i – co najważniejsze – nowe pola bitew! Wyjedźcie swoimi zwiadowczymi czołgami i poznajcie niezbadane wcześniej tereny!

Nowe pola bitew


ARDENY

Ardeny to odizolowana, zniszczona miejscowość znajdująca się nieopodal ośnieżonego skraju lasu. Centrum miasta wzorowane jest na historycznym Bastogne i można tam też znaleźć zamarzniętą rzekę. Zostaniecie w lesie czy wjedziecie do miasta?

ardennes_1f ardennes_2f

RUINBERG – ZIMA

W World of Tanks bitwom nie ma końca! Ruinberg może i jest zasypany śniegiem, ale to nie wystarczy, aby zatrzymać czołg. Bez względu na to, czy będziecie przemierzać zmarznięte pola, czy pokryte lodem ulice miasta, ciarki na plecach są gwarantowane!

ruinbergwinter_1f ruinbergwinter_2f

PRZESMYK SKORPIONA

Jest to nieco mniejsza lokacja (1 km na 1 km) w okupowanej przez Niemcy północnej Afryce. Mapę tę dzieli na dwa masywny kanion, a szczyty górskie i wąwozy ukrywają wioskę oraz lotnisko. Oaza pamięta lepsze czasy i to pole bitwy jest teraz dostępne dla wszystkich czołgistów!

Aktualizacje map


  • Dębina – można teraz przejechać przez centralną wodną cześć mapy, jest na niej również osłona przed ogniem, co umożliwia nowe rozwiązania taktyczne!
  • Bagno – ulepszenia w rozkładzie listowia i terenu.
  • Linia Zygfryda (oraz wariant „Wojna!”) – nowy rozkład mapy da flankującym graczom więcej możliwości do strzałów z daleka oraz przebicia się przez linie wroga!

Dodatkowe funkcje


ŁĄCZNIE CZTERY OPERACJE

Możecie mieć teraz trzy (3) aktywne operacje oraz jedną operację Wzmocnienia w tym samym czasie! Przedtem można było mieć aktywne tylko dwie operacje i operację Wzmocnienia. Zostało to zmienione na prośbę graczy.

STOPNIE ZAŁOGI

Skróty nazw stopni załóg są teraz odzwierciedlone w głównym panelu garażu – będzie łatwiej monitorować ich postępy na polu bitwy.

ULEPSZONY EKRAN OCZEKIWANIA NA BITWĘ

update3-2_battlequeueinfo_2

Lepiej wiedzieć coś niż nic. Będziecie teraz widzieć znacznie więcej informacji na temat danej kolejki:

1) Czas, który upłynął od wejścia do kolejki.

2) Liczba graczy w Waszym przedziale doboru drużyny.

3) Liczba wszystkich graczy w kolejkach do bitew.

4) Liczba wszystkich graczy zapisanych do bitew danych poziomów.

5) Liczba graczy w Waszym przedziale doboru drużyny podzielona pod względem klas pojazdów.

6) Wasza klasa pojazdu.

7) Wasz poziom pojazdu.

8) Nazwa Waszego pojazdu.

9) Ikona trybu gry, do którego jesteście zapisani.

Lista zmian


Rozmiar plików do pobrania –

Xbox One: ~4,6 GB / Xbox 360: ~1,5 GB
PlayStation 4: ~13,5 GB

Listy zmian dla poszczególnych platform:

NOWE ELEMENTY

  • Ulepszona ekranu bitewnego – wyświetlane są istotne informacje dotyczące pojazdów w danym przedziale poziomów.
  • Możecie teraz aktywować trzy (3) operacje i jedną (1) operację wzmocnienia.
  • Nowe ostrzeżenie przy próbie wejścia do bitwy pojazdem z małą ilością amunicji.
  • Oglądający mogą teraz zacząć obok pojazdu gracza.
  • Oglądający widzą teraz materiały eksploatacyjne dostępne i użyte na oglądanym pojeździe.
  • Naciśnięcie przycisku „Ukryj/Pokaż całą mapę” przełącza między kwadratową i okrągłą minimapą.
  • Przyciski LB/RB, L1/R1 służą teraz poruszania się między stronami w ustawieniach pokoju treningowego.
  • Skróty rang załóg i ich liczniki zostały dodane do imion załogantów.

Mapy

  • Nowość! Ruinberg – zima
  • Nowość! Przesmyk Skorpiona: Dostępna na Xbox w wariancie 1 km x 1 km.
  • Nowość! Ardeny: Zimowa mapa dostępna tylko na konsolach.
  • Dębina: Można przejechać przez centralną wodną cześć mapy, jest na niej również osłona przed ogniem, co umożliwia nowe rozwiązania taktyczne!
  • Bagno: Ulepszenia terenu.
  • Linia Zygfryda: Nowy układ pola.
  • Linia Zygfryda – Wojna!: Nowy układ pola.

WAŻNIEJSZE ZMIANY

  • Poprawiono funkcję podświetlania wrogów nieznajdujących się bezpośrednio w zasięgu wzroku.
  • Zatoka rybacka – War!: Takie same punkty startowe, jak w wersji standardowej tej mapy.
  • Westfield (standardowa): Po ostatniej aktualizacji grafiki punkty startowe zostały przeniesione z powrotem do wąwozu.
  • Ruinberg – Wojna!: Przeniesiono punkty startowe dla lepszego balansu rozgrywki dla wszystkich trybów.
  • Święta Dolina (zniszczenie drużynowe): Przeniesiono punkt startowy na wzgórze.
  • Cichy brzeg (szturm): Nowe ustawienie flag, baz i punktów startowych.
  • Południowe wybrzeże (wersja standardowa): Dopasowano punkty startowe dla obu drużyn ze względu na równoważenie.
  • Autostrada (wersja standardowa): Przesunięto punkt startowy drużyny 2 ze względu na równoważenie.
  • Autostrada (bitwa spotkaniowa): Przeniesiono flagi/bazy do nowych lokacji – obie drużyny zostały przeniesione.
  • Północny zachód (wersja standardowa): Przesunięto punkt startowy drużyny 2 ze względu na równoważenie.

DODATKOWE ZMIANY

  • Poligon: Trudność zmienia się wraz z wysokością poziomu wybranego czołgu.
  • Kolorowe obrazy tła dla trybów gry: (gra wieloosobowa i plutony: czerwony, trening drużynowy: zielony, poligon: niebieski).
  • Czat: Poziom głośności jest teraz wyższy poniżej połowy paska ustawień.
  • Dostosowano niebieski kolor obserwujących, aby lepiej pasował do koloru interfejsu.
  • Naprawiono niepoprawne dźwięki podwozia i dział niektórych pojazdów obecne od wersji 3.0.
  • Piaszczysta rzeka: Usunięto skały w sektorze B8.
  • Przesmyk Skorpiona: Dostosowano skały (aby zapewniały osłonę) w sektorze E7.
  • Zamieniono czołgi treningowe – (Trening prowadzenia pojazdu: M41B Brazilian Bulldog, Strzelnica: Kanonenjagdpanzer)

POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Lokalizacja rosyjska: Naprawiliśmy skrócone opcje treningu drużynowego.
  • Rosyjska i Koreańska wersja gry została ulepszona.
  • Poprawiono wydajność efektów śladów pozostawianych w otoczeniu.
  • Naprawiono problem, gdzie osiągnięcia i trofea „Mięśnie” i „Jednoosobowa armia” były zaliczane, nawet gdy nie spełniono wymagań.
  • Powiadomienie o Drużynowym pokoju treningowym nie nakłada się już z poprzednimi powiadomieniami.
  • Filtr statystyk poprawnie sortuje pojazdy według bitew.
  • Naprawiono problem z nazwami w Drużynowym pokoju treningowym, który pojawiał się po włączeniu i wyłączeniu pauzy.
  • Tryb obserwatora: Naprawiono niepoprawne informacje dotyczące pojazdów wyświetlane na wolnej kamerze, po otworzeniu i zamknięciu przeglądu mapy.
  • Nachodzenie interfejsu nie występuje już, gdy gracz, który nie jest założycielem, zostanie wyrzucony z Drużynowego pokoju treningowego, gdy znajduje się w ekranie opcji.

Ź: konsolowy portal WoT

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
3 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
crumpet

Artykul o prototypowym czechoslowackim lekkim pojazdem opancerzonym wyposazonym w dwa dziala bezodrzutowe. Glowna cecha czechoslowackich sil zbrojnych, i to poczawszy od pierwszych niezaleznych jednostek z okresu I wojny swiatowej, byla mobilnosc.

Plum197e

Ludzie na forum w zdecydowany sposób pokazują swoje niezadowolenie.

Plum197e

Ciekawe, na forum macierzystym USA (WoT na konsole produkowany jest w Chicago i Baltimore), więc.na.forum USA patch ten jest ogromnie krytykowany. Ta bezprecendsowa krytyka wzięła się stąd że nie są wprowadzane zmiany sugerowane przez graczy.