PS4 & X – wersja 3.0

Wersja 3.0: Śruby i nakrętki! Tak! Coś wielkiego, prawda? Powiedzmy, że tak. Oprócz nowych pojazdów, zmienionych map i usprawnionych funkcji pojawi się też kilka elementów, którymi będą się mogli pobawić deweloperzy Wargaming.

Przykładowo: będą to nowe opcje filtrowania statystyk w grze, możliwość dostosowania treningu drużynowego, usprawnienia związane z esportem i wiele innych funkcji! Nasi szaleni naukowcy będą pilnie pracować w laboratorium, dzięki czemu zobaczycie fantastyczne nowości w nadchodzących aktualizacjach. Ale na razie przyjrzyjcie się najnowszym dodatkom!

German Spähpanzer I C nadchodzi

3-0_sppzic_1branded

Aufklärungspanzer Panther zostanie zastąpiony czołgiem lekkim wysokiego poziomu, który potrafi dużo więcej niż tylko zwiad! Spähpanzer I C nie jest może najbardziej mobilnym czołgiem w grze, ale nadrabia to niebezpiecznym uzbrojeniem: jednostrzałowym działem kal. 90 mm o dużej prędkości wylotowej i jego odpowiednikiem z mechanizmem ładującym! Czołgiści obeznani z ELC AMX (hybrydą czołgu lekkiego i niszczyciela czołgów) będą się czuć jak w domu za sterami Sp.Pz.I C.

Wybierzcie się na przejażdżkę tym „lekkim niszczycielem czołgów” i powiedzcie nam, które działo bardziej przypadło Wam do gustu!

SZCZEGÓŁY

  • Dotychczasowi właściciele czołgu Aufklärungspanzer Panther otrzymają w zamian czołg Spähpanzer 1 C.
  • Wszystkie PD i zestawy odblokowane w czołgu Aufkl. Panther zostaną przeniesione do czołgu Sp.Pz.I C.
  • Wszystkie ozdoby (kamuflaże, emblematy, napisy) zostaną przeniesione.
  • Gracze otrzymają rekompensatę w srebrze za sprzęt eksploatacyjny, wyposażenie i amunicję.
  • Miejsce w garażu nie zostanie utracone po zamianie na Sp.Pz. I C.
  • Załoga zostanie przeniesiona do nowego czołgu

Przetasowanie amerykańskich pojazdów niskich poziomów


Wprowadzimy pewne zmiany dotyczące pojazdów niskich poziomów na amerykańskim drzewie technologicznym, od dodania nowych maszyn po zrównoważenie i zmianę klas pojazdów.

  • T18 i T82, dwa niszczyciele znane ze swoich potężnych haubic, zostaną zrównoważone i dołączą do gałęzi artylerii poziomu III i IV.
  • W zastępstwie za T18 i T82 na gałęzi niszczycieli czołgów pojawią się T3 HMC i T56 GMC.
  • Pożegnamy się z artylerią T57 (nie pytajcie dlaczego; plotka głosi, że T57 Heavy chce mieć wyłączność na nazwę). Zastąpi ją T1 HMC.
  • Po wymianie nowe pojazdy pojawią się w tych samych miejscach w garażu.
  • Zostaną do nich także przeniesione załogi.

3-0_t18hmc_1branded

T18 HMC

3-0_t82hmc_1branded

T82 HMC

SZCZEGÓŁY

  • Posiadacze T18 otrzymają T3 HMC.
  • Posiadacze T82 otrzymają T56 GMC.
  • Posiadacze T57 otrzymają T1 HMC.
  • Osiągnięte postępy w badaniach i PD czołgu zostaną przeniesione na nowy pojazd.
  • Wszystkie ozdoby (kamuflaże, emblematy, napisy) na pojazdach T18, T82 i T57 zostaną przeniesione na pojazdy, które je zastąpią.
  • Gracze otrzymają rekompensatę w srebrze za sprzęt eksploatacyjny, wyposażenie i amunicję.

3-0_t3hmc_1branded

T3 HMC

3-0_t56gmc_1branded

T56 GMC

Zaktualizowane mapy


Wprowadzimy aktualizacje na sześciu mapach: Autostrada, Prochorowka, Karelia, Święta dolina, Piaszczysta rzekaWestfield!

Po kliknięciu w slider można przeglądać zdjęcia w dużym rozmiarze 🙂

Nowe osiągnięcia na konsoli Xbox i trofea na systemie PS4


  • Mięśniak (tylko w trybie PvP): Przyznawane za zadanie największej liczby uszkodzeń w zwycięskiej drużynie podczas drużynowego wyniszczenia i przetrwanie bitwy.
  • Pokaż pieniądze: Przyznawane za zdobycie co najmniej 100 000 sztuk srebra (przed uwzględnieniem Operacji) w jednej bitwie i przetrwanie.
  • Wzorowa służba: Przyznawane za promocję załogi do co najmniej 10 stopnia.
  • Weteran za kółkiem (tylko w trybie PvP): Przyznawane za zniszczenie co najmniej trzech pojazdów przeciwnika w jednej bitwie i przetrwanie jej w pojeździe z załogą co najmniej 8 stopnia.

TYLKO NA KONSOLI XBOX

  • Po szczeblach kariery: Przyznawane za promocję załogi do co najmniej 3 stopnia.
  • Nad szeregowcami: Przyznawane za promocję załogi do co najmniej 6 stopnia.

TYLKO NA SYSTEMIE PS4

  • Za Jej Wysokość (tylko w trybie PvP): Przyznawane za zniszczenie czterech pojazdów przeciwnika w jednej bitwie pojazdem brytyjskim.
  • Nie w MOIM domu! (tylko w trybie PvP): Przyznawane za zniszczenie dwóch przeciwników przejmujących bazę.

Sortowanie i filtrowanie parametrów w grze

u3-0_statfilters

Wprowadziliśmy funkcję, której domagało się wielu graczy: teraz możecie filtrować parametry na karcie parametrów w grze.

Po wyświetleniu karty parametrów zobaczycie w jej górnej części nowe filtry, dzięki którym będziecie mogli sortować parametry pojazdów na różne sposoby. Jeśli przewiniecie ekran w dół, aby zaznaczyć pojedyncze pojazdy, filtry zostaną automatycznie ukryte. Aby je znowu odkryć, należy przewinąć ekran do góry i nacisnąć jeszcze raz przycisk „do góry”.

Lista zmian w aktualizacji


Rozmiar plików do pobrania –

Xbox One: ~7,1 GB / Xbox 360: ~1,5 GB
PlayStation 4: ~5,6 GB (system wyświetli informacje o rozmiarze równym ~22 GB, ale pobrane zostaną tylko wymagane pliki)

Poniżej można wyświetlić szczegółowe listy zmian dla każdej z platform:

NOWE ELEMENTY

  • Dostosowanie bitew treningowych: Dodaliśmy nowe, zaawansowane opcje do bitew treningowych. Gracze będą mogli ograniczyć dostęp do pokoju treningowego pod kątem klasy, map, trybu gry i poziomów. Będzie można także zmieniać nazwy pokojów oraz tworzyć je jako „publiczne” lub „prywatne”.
  • Filtry parametrów w grze: Przy pierwszym wyświetleniu karty parametrów narodowości będą posortowane domyślnie po otwarciu opcji filtra. Jeśli gracz przewinie ekran w dół, aby zaznaczyć pojedyncze pojazdy, filtry zostaną automatycznie ukryte. Aby je znowu odkryć, należy przewinąć ekran do góry i nacisnąć jeszcze raz przycisk „do góry”.
  • HUD w trybie widza: Nowy tryb widza dostępny w rozgrywkach rywalizacyjnych umożliwia wyznaczenie widza dla jednego gracza z każdej drużyny uczestniczącej w treningu drużynowym. Widzowie mają dostęp do kilku funkcji, takich jak obracanie się wokół czołgu i swobodna kamera.
  • Ponad 90 czołgów w jakości HD i SD! Stworzyliśmy modele SD niektórych czołgów, co jest nowością na konsolach

Zaktualizowane mapy

  • Autostrada: wprowadzono zmiany dostępne tylko na konsolach – dodano więcej osłon na otwartej przestrzeni
  • Prochorowka: niewielkie zmiany w zrównoważeniu
  • Karelia: nowe obszary dostępne dla graczy
  • Piaszczysta rzeka: gracze mogą teraz z łatwością przejechać wyschniętym korytem centralnej rzeki
  • Westfield: zmniejszono nachylenie stoków i zmieniono ścieżki, by ułatwić poruszanie się po nich
  • Święta dolina: zmniejszono głębokość doliny oraz dodano nowe ścieżki i osłony górskie Zmieniono północno-zachodni róg mapy, aby zrównoważyć przewagę północnej bazy

Pojazdy

USA

  • T18 zostanie zmieniony na artylerię III poziomu T18 HMC
  • T82 zostanie zmieniony na artylerię IV poziomu T82 HMC
  • T1 HMC (artyleria II poziomu w zastępstwie T57)
  • T3 HMC (niszczyciel czołgów II poziomu w zastępstwie T18)
  • T56 GMC (niszczyciel czołgów III poziomu w zastępstwie T82)

Niemcy

  • Spähpanzer I C (czołg lekki VII poziomu w zastępstwie czołgu Aufklärungspanzer Panther)

WAŻNE ZMIANY

  • Zmiany dotyczące rekompensat w złocie i srebrze: Poczynając od wersji 3.0 gracze będą otrzymywać rekompensaty w postaci odpowiedniej sumy srebra zamiast złota, jeżeli zdobędą pojazd premium, który już znajduje się w ich garażu (wicej informacji dotyczących wersji na Xbox / PS4). Dodatkowo zakup dostępu do konta premium przekraczający limit 391 dni będzie zwracany w postaci srebra, a nie złota.
  • „Orle oko”: atut działa poprawnie w przypadku artylerii obserwującej wykrytych przeciwników
  • Zmieniono oprawę graficzną na ekranie tytułowym i w programie startowym
  • Fiordy (bitwa standardowa): nieznacznie zrównoważono punkty startowe
  • Cichy Brzeg (szturm): przesunięto punkty startowe napastników i zmniejszono liczbę grup z trzech do dwóch w celu zrównoważenia
  • Cichy Brzeg (bitwa standardowa): zmieniono położenie bazy drugiej drużyny w celu zrównoważenia
  • Północny zachód (bitwa standardowa): zmieniono położenie bazy pierwszej drużyny. Przesunięto nieznacznie bazę w trybie spotkaniowym i rozproszono nieco punkty startowe w trybie drużynowego wyniszczenia
  • Malinowka (szturm): w obu wersjach wykorzystywany jest „deszczowy” wariant szturmu, ponieważ zapewnia najlepsze rozmieszczenie punktów startowych i baz
  • Zatoka rybacka (tryb spotkaniowy): przeniesiono bazę w celu zrównoważenia. Przeniesiono punkty startowe pierwszej drużyny w celu zrównoważenia.
  • Wyspa na Pacyfiku: dodano skały, aby zredukować widoczność
  • Przełęcz: dodano skały, aby zredukować widoczność
  • Północny zachód: nieznacznie przesunięto bazę w trybie spotkaniowym
  • Północny zachód: rozproszono nieco punkty startowe w trybie drużynowego wyniszczenia
  • Tundra: przesunięto bazę w trybie szturmowym i dodano nowe punkty startowe
  • Bagno: przesunięto punkty startowe
  • Ensk – wojna! (bitwa standardowa): przesunięto bazę drugiej drużyny i punkty startowe

DODATKOWE ZMIANY

  • Na życzenie graczy zmniejszono głośność syreny ogłaszającej przejmowanie bazy
  • Zamieniono czołgi treningowe \(^o^)/ – (strzelnica: ISU-122S, trening jazdy: AMX CDC, bitwa symulowana: IS-2 (radziecki)
  • Usunięto zaciemnienie z elementów interfejsu użytkownika, które nie są wybrane
  • Zmieniono kolor kamuflażu za wydarzenie Łowcy nagród z czerwonego na złoty
  • Menu kołowe rozkazów wyświetla się 36% szybciej, aby zniwelować problemy ze sterowaniem czołgami
  • Podczas korzystania z przycisków sterujących jazdą można wybierać komendy w menu kołowym za pomocą pada kierunkowego, spustów lub przycisków na wierzchniej stronie kontrolera
  • Zaktualizowano informacje o zwrocie srebra w sytuacji, gdy gracze otrzymają pojazd premium, który już znajduje się w ich garażu
  • Zaktualizowano informacje o zwrocie srebra w sytuacji, gdy gracze otrzymają czas dostępu do konta premium, mimo że osiągnęli już jego limit (391 dni)
  • Poprawiono koreańskie tłumaczenie
  • Komunikat głosowy załogi o przejmowaniu bazy będzie odtwarzany, gdy czołgista znajdzie się w odległości 480 m od bazy

POPRAWKI

  • Poprawiono dźwięki uderzenia w obiekty drewniane
  • Poprawiono efekty dźwiękowe wystrzałów dział z mechanizmem ładującym
  • Poprawiono efekty dźwiękowe gąsienic podczas wjeżdżania do wody i wyjeżdżania z niej
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał korzystanie z czata głosowego, jeżeli czołgiści weszli do pokoju, kiedy jego właściciel wybierał pojazd.
  • Trening jazdy: poprawiono orientację punktów trasy
  • Czat głosowy działa na ekranie wyników bitwy, dzięki czemu można rozmawiać z członkami drużyny po bitwie
  • Poprawiono niemieckie tłumaczenie asysty w uszkodzeniach przez zerwanie gąsienicy, menu podstawowego samouczka i wstęgi wyświetlanej przy trafieniu celu z uszkodzoną gąsienicą
  • Poprawiono koreańskie tłumaczenia wielu elementów interfejsu garażu i wstęg
  • Poprawiono pozycję przycisków w interfejsie użytkownika podczas wyświetlania porad dla nowych graczy
  • Poprawiono polski tekst potwierdzenia wyświetlanego podczas badań nad komponentami czołgów Medium Mk. i Leichttraktor.
  • W wielu wersjach językowych poprawiono tekst potwierdzenia zakupu w sklepie
  • Poprawiono opis medalu Wsparcie
  • W wielu wersjach językowych poprawiono tłumaczenie pierwszego ekranu pomocy dotyczącego załóg
  • Poprawiono początkowy HUD w samouczkach
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po zniszczeniu pojazdu przez taranowanie odtwarzany był dźwięk rozruchu silnika
  • Operacje wzmacniające nie będą automatycznie włączane, jeżeli gracz otrzyma je w nagrodę za inną operację
  • Usunięto rzadki błąd, w wyniku którego świętowanie z okazji zakupu pojazdu trwało nawet po anulowaniu
  • Czołgiści przydzieleni do meczu PvP w ramach porad dla nowych graczy mogą wrócić do garażu po zniszczeniu pojazdu
  • Usunięto problem, który uniemożliwiał odblokowanie zestawu SU-100-60 po opracowaniu zestawu SU-85MBM
  • Poprawiono pozycję obrazków na niektórych ekranach ładowania
  • Ekran pomocy dotyczący filtrów w garażu zawiera informację, kiedy filtry są dostępne
  • Poprawiono ucięty tekst porad dotyczących wyświetlacza HUD artylerii na poligonie wojskowym
  • Poprawiono niemieckie tłumaczenie opisu poligonu wojskowego
  • Usunięto błąd, w wyniku którego świętowanie w sklepie nie było wyświetlane nowym czołgistom
  • W wielu wersjach językowych poprawiono ucięty komunikat o codziennym mnożniku za zwycięstwo
  • Usunięto wiele błędów rozmieszczenia elementów w interfejsie użytkownika
  • Poprawiono błyskanie powiadomień o nowych umiejętnościach załogi
  • Pojazdy oznaczone niedawno jako ulubione są poprawnie usuwane z listy podczas filtrowania

Pojazdy

  • WZ-131: Poprawiono efekt „backface culling” dla wieży
  • T-50-2: Poprawiono efekt „backface culling” dla zniszczonego pojazdu. Poprawiono wyświetlaną wartość zasięgu widzenia na 390
  • M5 Stuart: Poprawiono unoszącą się w powietrzu antenę.
  • M48A1: Poprawiono przenikanie tylnych ogniw gąsienicy przez kadłub
  • T-127: Poprawiono mnożnik dla efektu układania kamuflażu
  • Sherman Firefly: Poprawiono mnożnik dla efektu układania kamuflażu

Mapy

  • Autostrada: Poprawiono niewłaściwe ułożenie niektórych obiektów, co powodowało przenikanie
  • Arktyka Skorygowano rozmieszczenie niektórych rekwizytów
  • Ruinberg: Usunięto „wiszący w powietrzu” gruz i dodano obszary objęte fizyką gry, aby uniemożliwić pojazdom przejazd w niedozwolone obszary
  • Port: Poprawiono efekty gąsienic na żwirze
  • Wielki mur: Poprawiono efekty dźwiękowe otoczenia i niektórych możliwych do zniszczenia obiektów. Dodano obszary objęte fizyką gry na stoku góry, aby uniemożliwić przejazd w niedozwolone obszary
  • Ukryta wioska: Usunięto rozkruszoną skałę, która powodowała problemy w przypadku kolizji
  • Wyspa na Pacyfiku – wojna! Usunięto skaliste obiekty ze zbocza, aby zapobiec blokowaniu pojazdów
  • Fiordy: Poprawiono wiele błędów, skorygowano rekwizyty i zmieniono elementy dekoracyjne terenu

Ź: konsolowy portal WoT

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments