Odpowiedzi dewelopera WoT:
– może by tak wprowadzić Havok dla poszczególnych obiektów i elementów otoczenia z możliwością wyłączenia go w kliencie? – zbyt trudne do realizacji,
– czołgi lekkie dzięki nowej fizyce są znacznie szybsze,
– na nerf gałęzi Czechosłowackiej jest jeszcze zbyt wcześnie, musimy zebrać więcej danych,
– w 9.14 poprawiono trochę dach wieży T29/T30/T34 – teraz 28mm będzie tylko na niewielkim obszarze,
– pojawił się pomysł stworzenia prezentów, tudzież gratulacji dla graczy, np. z okazji ich urodzin. Pojawia się jednak problem, ponieważ gracz może podać fałszywą datę,
– promocja konkurencji – bez komentarza (chodzi o Armored Warfare),
– rebalans artylerii – …,
– nie będzie nerfa penetracji dla pocisków premium,
– jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby dawać informacje o nowych gałęziach,
– będzie możliwość zmiany hangaru z poziomu klienta,
– zrezygnowano z innych rodzajów pocisków (przypuszczam, że chodziło o pociski dymne, ogłuszające etc.),
– trwają prace nad nowym silnikiem,
– żeby rozwiązać problem jeszcze większego opóźnienia żarówki należy zwiększyć częstotliwość odświeżania,
– nie będzie MM +/- 1. Gracze powinni uczyć się kunsztu z przeciwnikami silniejszymi od siebie,
– pociski premium wprowadzono dla graczy, którzy nie mają doświadczenia,
– deweloperzy postanowili nie wprowadzać bonusu z ramowania, ponieważ boty i ameby dostawałyby PD za nic. Lepiej zastanowić się nad innymi dopalaczami do doświadczenia,
– deweloperowi nie podoba się to, co zrobiono z 59-Patton oraz STA-2. 59 dałby inną wieżę Pattona, a na górze zamontowałby karabinek zamiast wizjera,
– plutony w grze mają niszczyć wszystko na swojej drodze,
– na razie nie chcemy nerfić pancerza T110E5,
– istnieje już w grze podobny system – jeśli strzelamy do czołgów wyższego tieru, to zdobywamy więcej doświadczenia,
– % botów od całkowitej liczby graczy zatrzymał się mniej więcej na tym samym poziomie, co za czasów bety,
– wprowadzenie DX12 z obecnym silnikiem jest technicznie niemożliwe,
– cytat: „bonusy za codzienne logowanie są potrzebne co najwyżej tanim, nieudanym projektom..” (to.. no.. zrozumieliście),
– absolutnie wszystkie mapy tworzone są według tego samego szablonu – czyli przysłowiowy podział ról (HT, LT, TD, etc.),
– nie będzie uniwersalnej klasy czołgów (MBT),
– w 9.14 zobaczycie skrzynię biegów i dźwięki.
„pociski premium wprowadzono dla graczy, którzy nie mają doświadczenia” – pomysł może i słuszny, jednak jak się ma to realu? Każdy może skorzystać z pocisków gold, więc należy coś tutaj zmienić, może podejście?
„deweloperowi nie podoba się to, co zrobiono z 59-Patton oraz STA-2. 59 dałby inną wieżę Pattona, a na górze zamontowałby karabinek zamiast wizjera” – znaczy to my, gracze zrobiliśmy te czołgi i dlatego developerowi się to nie podoba? albo złe tłumaczenie albo jakiś debil z WG tak to sformułował.
Wara od mojego Obj 704! Już zniszczyli 268 niech znerfią pociski albo wywalą goldowe z lodówki, FV 215(183) JgPz e100 i po sprawie.