Patchnotes 9.13 – test publiczny
- Zastąpiono obecny silnik dźwiękowy FMOD na Wwise,
- Teraz gracze zawsze będą słyszeć pierwsze najważniejsze wydarzenie z gry,
- Całkowicie przerobione wszystkie dźwięki w grze,
- Każda bitwa składa się z nowych dźwięków rejestrowanych na kilku płaszczyznach,
- Zwiększona ogólny dystans, na którym ważne dźwięki są słyszalne. Teraz wszystkie odgłosy na odległość zasięgu widzenia pojazdu będą słyszalne przez gracza ( do 600 m), dostarczając więcej informacji i aranżując atmosferę bitewną,
- Dźwięki zostały przerobione w różnych trybach widoczności, w tym w trybie snajperskim,
- Całkowicie przerobione dźwięk silników pojazdów. Nowe dźwięki oparte są na autentycznych nagraniach pojazdów pancernych z II wojny światowej.
- Dźwięk silnika pojazdu zmienia się w zależności od jego manewrów,
- Całkowicie przerobione odgłosy strzałów dział, zarówno wewnątrz pojazdu jak i na zewnątrz. Jednak obecny system kalibrów został zachowany.
- Całkowicie przerobione dźwięki penetracji pojazdu. Teraz nie tylko można zidentyfikować kaliber pocisku, ale także określić jak wielkie szkody zostały spowodowane,
- W trybie snajperskim, gracze „ze słuchu” mogą wywnioskować, z której strony ich pojazd został trafiony.
Przerobione dźwięki lotu pocisków. Jest wyczuwalna różnica między kalibrami przelatujących pocisków,
- Przerobione odgłosy wybuchów pojazdów.
- Przerobione i ponownie wprowadzono specjalny dźwięk trafienia krytycznego pojazdu
- Wprowadzone powiadomienia dźwiękowe o zniszczeniu modułów wewnętrznych pojazdu,
Test publiczny nowej fizyki ruchu
- Zwiększona mobilność czołgów lekkich i średnich,
- Czołgi lekkie będą bardziej mobilne, ze względu na fakt, że nie będą one już wytracały prędkości na nierównościach (tory kolejowe, itp),
- Zwiększono obrót pojazdów,
- Będąc w ruchu, naciskając spację i przycisk kierunkowy można wykonać manewr hamowania sprzęgła (nie dostępne dla niszczycieli czołgów i artylerii),
- Możliwość kontroli promienia skrętu,
- Podczas skręcania, zwolnij przycisk kierunkowy do przodu, aby zmniejszyć promień skrętu. Naciśnij ponownie do przodu, aby odzyskać prędkość,
- Nowe możliwości ramowania,
- Teraz można przewrócić wrogi pojazd, spychając go ze stromego wzgórza,
- Kołysanie działa poprzez wykonywanie manewrów zostało wyłączone,