Mody, które zabijają tę grę

silelis

Pasjonata zabytkowych aut, nowoczesnych technologi, kosmosu i dinozaurów. Elektronik, programista hobbysta.

guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

13 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dan

Wszyscy gracze jakimkolwiek moda i powinni być zbanowani od razu, konto na stałe zablokowane, i tyle. Żadnej tolerancji dla tych rzeczy. Ciekawy jestem jak by się celowalo wam noobyimodziarze na powiększeniu x8 po prostu byście zasrancy dostawali w **** częściej.

Natalia

Hahaha, ale wiesz że powiększenie widoku snajperskiego można zmienić w ustawieniach bez modów? xD

w4rthund3r

autor artykułu nie ma pojecia czym sa mody a czym czity

Cziter

Witam. Używam wszystkich wyżej wymienionych modow, plus wiele innych. Mimo tego ze wywrocily one grę o 180 stopni i w jakimś tam stopniu pomagają, nie dadzą Wam wygranej. I to jest piękne w WOT. W tej grze liczy sie skill, bez niego żaden mod Wam nie pomoże. Pamiętajcie, ani mody, ani kolory xvm nie grają. To Wy macie pełna kontrole nad czołgiem i używając głowy jesteście w stanie pokonać każdego!

wolfshadow_pl

Skórki, “hitzony” pozwalają pomidorom nauczyć się gdzie celować. Nie widzę w tym nic złego. Czas przeładowania o ile dotyczy czołgu, który ostatnio nas trafił też nie jest złym modem. Pozostałe mody wymienione w artykule to “czity”. Pomagają w drużynie ale psują grę. Sam doświadczyłem sytuacji gdzie mogłem E-25 wygrać grę, gdyby nie mod na przewracane obiekty.

kornas11

Jak dla mnie to nieuczciwe strasznie gram bez modow i nigdy ich nie zamontuje i dlatego czuje sie lepszy od tych nieuczciwych chociaż często przegrywam

Miszcz2012

“a z drugiej eksponują twardą wierzę.”
Coś mi się wydaje,że wiara nie ma z tym nic wspólnego.

Fido

Hitzone może i tak ale czas przeładowania i drwal daje dużo przewagę.

Neoros

Uważam, że czas przeładowania można się nauczyć, jak z pancerzem, co wspomniał mój współklanowicz Zurugula (ODIUM Community). Dodatkowo grając bez cheaterskich modów możemy się nauczyć grać i przeciwko nim.
Jednakże żeby wymagać czystej gry od innych musimy najpierw zacząć od siebie. Niestety mod z drwalem jest bardzo powszechny.
Cieszę się, że nie tylko ja się wypowiedziałem o modach (mój artykuł na tej stronie), ale również inni wtrącają swoje 5 groszy. I zachęcam do dalszej dyskusji.

Neoros

Cieszę się, że nie tylko ja się wypowiedziałem w tej sprawie.
Cd. czasu przeładowania – można go znać na pamięć, analogicznie jak z pancerzem, co wyżej wspomniał mój współklanowicz Zurugula (Odium Community).
Uważam, że jeżeli nie będziemy stosować cheaterskich modów, to jesteśmy w stanie się nauczyć grać przeciwko takim. Co więcej ułatwi nam to również grę po patchu, kiedy od razu nie ma aktualnych modów.
Zachęcam do dalszej dyskusji w tym temacie.

Fido

Gorzej jak doświadczeni gracze korzystają z tych modów wtedy szanse nie są równie. Hitzone dla początkujących jeszcze ujdzie ale “aim bot” i cała reszta pokazująca gdzie się drzewka przewalają na mapie już niestety daje ogromną przewagę.

Zurugula

Tak, jak mod “drwala”, lasery, tracery (o których nie wspomniałeś, tak samo jak o “balonikach” czy oznaczaniu czołgów poza zasięgiem rysowania) czy pingi na minimapie są w stanie zniszczyć grę bardzo bardzo, tak uważam, że dla początkujących hitzony powinny na początku być jak najbardziej dozwolone. Sam po 30 tysiącach bitew daję radę w pojedynku z każdą maszyną, bo znam je już na pamięć, ale słabsi gracze mają z tym problem. Podobnie jest w przypadku czasu przeładowania. Grając ESL (obowiązkowo na czystym kliencie!) dokładnie informuję swoich graczy, który czołg ile ładuje. Kwestia liczenia i pilnego obserwowania (i słuchania) mapy + znajomość czasów przeładowań czołgów 🙂 Nie jestem pewien, czy to “nieuczciwa przewaga” w walce, czy raczej wyrównywanie szans i pomoc naukowa dla słabszych graczy 😉