Nowa fizyka ruchu w drugiej iteracji supertestu

u6S4DKfun0oJak informują Nasi Rosyjscy koledzy, pojawiła się nowa fizyka w drugiej iteracji supertestu:

Cechy nowej fizyki:
– czołgi lekkie i średnie będą jeździły szybciej, ponieważ czołgi nie tracą szybkości i nie grzęzną (nie utykają) na nierównościach, torach, stokach czy innych elementach otoczenia,
– czołgi lekkie i średnie będą bardziej „skoczne” – wystarczy wykorzystać nierówności terenu i elementy różnych obiektów otoczenia do skoków. Trzeba jednak pamiętać o jednym: eksperymenty ze skokami mogą przyczynić się do przewrócenia czołgu na bok lub na wieżę,
– czołgi nie tracą szybkości przy skrętach jak to jest teraz,
– przy naciśniętych klawiszach (S + skręt + spacja) czołg w łatwy sposób będzie w stanie chować się za obiektami i gwałtownie zawracać, dzięki czemu szybko można uniknąć problemów w mieście,
– szybkie czołgi bez problemu zrobią zwrot o 180°. Wystarczy tylko zablokować gąsienicę: (W + skręt + spacja),
– szybkie czołgi są w stanie dostosować promień skrętu: W + skręt + puszczamy W + naciskamy W,
– jeżeli czołg jeździ po nierównościach i pokaże nieco pancerz NLD, czy też delikatny bok, to wówczas przy taranowaniu go potężniejszym i cięższym czołgiem – przeciwnik się przewróci,
– jeśli czołg sojusznika przewrócił się i bezradnie leży na wieży, wówczas jest szansa cięższym czołgiem przewrócić go z powrotem na gąsienice,
– jeżeli czołg ma miękkie zawieszenie i kołysze się przy starcie i zatrzymaniu to wówczas należy wykorzystać to chwianie, żeby strzelać powyżej lub poniżej zadanej depresji.

Poprawki wprowadzone po 1 iteracji:
1. Chwianie celownika. W celu usunięcia tej wady należy włączyć dynamiczną kamerę,
2. Usunięto możliwość „policyjnego zawrotu” dla artylerii i TD,
3. Naprawiono błąd, zza którego czołgi zbyt łatwo „najeżdżały” jeden na drugiego. Z modelu fizyki usunięto po prostu przedni skos, który mógł powodować analogiczny efekt,
4. Poprawiono uszkodzenia zadawane od taranowania. Jest on już bliższy finalnej wersji. Przy wyjściu fizyki niepowinien się on diametralnie zmienić,
5. Zwiększono siłę grawitacji, dzięki czemu można odczuć masę czołgu,
6. Teraz przewrócenie czołgu jest znacznie bardziej skomplikowane,
7. Czołgi przy zjeździe z góry znacznie przekraczają swoją maksymalną prędkość (nawet do 30%),
8. Usunięto ześlizgiwanie się czołgu. Za pierwszej wersji fizyki, czołg stojąc na stoku był wstanie samoczynnie się ześlizgiwać.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

1 Response

  1. misiuzeb pisze:

    Oby ta nowa fizyka nie była takim failem jak buff celności

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.