Dziś w Superteście: Rebalans pojazdów kołowych

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

62 komentarze

  1. Husarz4Ever pisze:

    No i git.Teraz jeszcze nerficzek dla Cziftejnów i eboli bo moje HE’ki ostatnio zadają mnie damaszku…

  2. Anonim pisze:

    Nerf kolowcow bo boty nie potrafia ich trafic i placze ze zbyt op ha ha ha ha

  3. Anonim pisze:

    poproszę rekompensate, w postaci mniej żałosnej siły ognia, jakieś 7 s reloadu i 280mm peny na goldzie dla EBR i możecie sobie nefrić

  4. zxc pisze:

    To jest i tak za mało na to dziadostwo na wysokich tierach. Brakuje dwóch podstawowych rzeczy – ograniczenie ilości tego dziadostwa w bitwie do max 2 na stronę (dziś 2 bitwy gdzie były tego 4 sztuki + w jednej jeszcze po dwa normalne lighty), plus wprowadzenie wreszcie zasady zapowiedzianej przez samo WG w jednym z QA – jeżeli jedna drużyna ma to gówno, to druga musi je mieć również – a nie tak jak teraz losuje zwykłego lighta, a po drugiej stronie kółka i weź człowieku spotuj, jak nie masz szansy zająć dobrej pozycji, bo musisz czekać czy twojej drużynie się uda wykończyć samochód F1.

    Te nerfy to dalej za mało ogólnie rzecz biorąc – niech zabiorą tym samochodzikom te pojebane HEki, które zjadają inne lighty jak chcą, a najlepiej nich je wywalą całkiem z gry, to nie jest kurde GTA ani CS – jeżeli WG idzie w taką stronę z rozwojem tej „taktycznej strzelanki” to ja podziękuje i grosza już nie dorzucę w to gówno.

    • Max pisze:

      Czy ktoś każe ci płacić za gre?Szkoda że WG usunęło „stary prolog” do gry ponieważ miałbyś okazję nauczenia się jakiegokolwiek strzelania z wyprzedzeniem…

  5. D_E_M_O_N___ pisze:

    Wrescie jakis postep z kolowcami od wprowadzenia dwie druzyny marnuja 3-5 min zeby uszkodzic to dziadostwo zazwyczaj z marnym skutkiem motocykle powinni dodac zeby z nimi konkurowac to jest rak Wota zepsuly cala rozgrywke czolgami co lubilem jakbym chcial grac w GTA nie gralbym w WOT

  6. karol pisze:

    zaraz wprowadza jakies super perki dla dla czolgów ( JAK WIEKSZY SPOT NAWET ZA KRZAKIEM I INNE ) i szlaK TRAFI REBALANS

  7. Frano pisze:

    WOT zabija tą grę takimi pojazdami i i wszystkimi rebalansami powodującymi, że gra ma trwać 3 max 5 min.

  8. Debilu pisze:

    Ziombel jakby koła miały zbierać damage to tak samo powinna wtedy zbierać gąsienica gdy sie w nia trafi mimo ze za nią nie ma pancerza. W koło wchodzi za 0 tylko wtedy gdy twój strzał jest ******* bo wycelowales za nisko i za kołem nie ma pancerza tylko ziemia

    • Koko pisze:

      Te ćwoki placzace… Ja strzelam w kadlub i za 0 tylopbyrafie w kolowca koedy akurat gnije obrócić wieżę i trafię mu w działo a 5akbyo zawsze z dmg trafiam po za kalafiorami ci niżej lecą ale na to wpływu nie ma się przy takiej losowosci. Ludzie celowac j8e potrafią a płaczą oj jak mi was żal… A wystarczy użyć mózgu

  9. Begos pisze:

    Jak osłabienie działa i mobilności rozumiem, tak zmniejszenie spora już trochę nie ponieważ TERAZ by mieć maksymalny zasięg trzeba mieć fiolet optykę, perki na zasię i najlepiej rację więc nie wiem skąd ta zmiana skoro kołowiec ma być spoterem

  10. Zagnansk1986 pisze:

    Nie dam złamanego grosza okupantom Polski Wschodnoej, dopóki nie znerfią porządnie tego łajna.

    • Hebius pisze:

      Dokładnie. Jedynie argument portfela może coś zdziałać. Jeśli chodzi o te kołowce, a w szczególności 9 i 10 tier to uważam, że w tej grze nie powinno być tak szybkich i zwrotnych czołgów. Maksymalnie powinny jeździć 70 km/h. Jeszcze większy rak niż artyleria, która jest jako tako przewidywalna. Ja już dawno podjąłem decyzję, że nie wydam złamanego grosza na tą grę dopóki wargaming nie usunie tego g… z tej gry. Odkąd dodali te samochodziki przyjemność z gry się pogorszyła.

      • Janek 23 pisze:

        WG jest jak Związek Radziecki – pomimo strat finansowych dalej będzie prowadził jedyna i słuszną politykę !!! Hahahah – pół roku już na nich nic nie wydałem i dalej będę się tego trzymał ! Podpisuje się pod postami wyżej !

    • Anonim pisze:

      Okupantom? XDDDDDDDDDDDDD

    • Glint pisze:

      Okupantom Polski wschodniej?
      Wszystko doskonale? Wziąłeś pigułkę?

  11. cancer pisze:

    A usuńcie to ścierwo z gry i po problemie. To nie NFS.

  12. Ebrlove pisze:

    Płaczcie dalej, szczególnie jak nie potraficie strzelać inaczej niż z auto aima. Premki nie znerfią i dalej będę masował wam tyłki op HE-kami.

  13. Anonim pisze:

    Wg znowu nie rozumie problemu! Problemem nie jest mobilność kołowców, ale to, że jak już się w nie trafi to wchodzi jeden strzał na 5! To gówno ma najlepszy efektywny pancerz w grze, ponieważ 2 /3 pojazdu tj. Koła całkowicie pochłania Dmg! Mało tego! Strzał w koła nigdy nie prowadzi do zatrzymania! I to jest problem! Niech se jadą 100 km/h ale niech w koła wchodzi z dmg i niech istnieje możliwość ich zatrzymania po rozwaleniu odp ilości hp podwozia/kół.

    • Moraw pisze:

      Jak ty chyba czytać nie umiesz…. jest wyraźnie pokazane ze przy dwóch trafieniach prędkość spada niemalże dwukrotnie wiec w czym problem.

    • Edek pisze:

      No to ja mam chyba mega pecha, bo jak ja gram EBRem, to albo nic nie wchodzi w koła, albo z 1-2 strzały na bitwę. I nie, nie jeżdżę 10m od przeciwników, trzymam dystans, kręcę się jak uciekam i staram się jechać jak najmniej przodem/tyłem do przeciwnika. A i tak wchodzi. A już w ogole się załamałem moim „szczęściem” do RNG jak na Autostradzie robiłem otwarcie laskiem koło miasta, po wykryciu zawrotka, lewo, prawo i z capa dostałem od lodówki z HE, jadąc na pełnej pi…dzie. Jedyny plus, że tylko za 850…
      Wydaje mi się, że wystarczyłoby na początku wprowadzić ograniczenie 1 EBR na bitwę i/lub zmniejsze dmg na strzał

      • z0nk pisze:

        Zamiast DMG na strzał to zmniejszyć penę na przegiętych samonaprowadzanych HE-kach. Bądź *********ć to samonaprowadzanie. Co do pecha.. tak samo autostrada, EBR jeżdżący przy naszym capie jak chce, poszło dobre ponad 20 strzałów (koło 1,5-2 minut) a dopiero drużyna zdjęła mu koła.. bez obrażeń..

    • Killer pisze:

      „niech istnieje możliwość ich zatrzymania po rozwaleniu odp ilości hp podwozia/kół.”
      Juz jest cos takiego w wocie gdy trafisz kolowca w kola skretne po jednym kole nie widac prawie roznicy ale po 2 czy 3 jego zwrotnosc spada drastycznie i juz nie zawroci w miejscu tylko wiekszy luk ma a to ze nie potrafisz strzelic w kolowca co sie wlecze jak gowno lub jedzie w lini prostej to juz nie zalezy od balansu gry tylko od twoich indywidualnych umiejetnosci

  14. glus1321 pisze:

    Art jeszcze znacie i będzie git

  15. Zadowolony pisze:

    Pitu pitu ,wg jak zwykle mydli oczy . Nic się nie zmieni były serwery testowe, grali tymi kolowcami i nie wierzę że nie było w tedy takich uwag. To ja się pytam po co i do czego służą te serwery testowe. Będą jaja z tym wyposażeniem później z załogą , zobaczycie że nie którzy gracze będą mocno zdziwieni

  16. Anonim pisze:

    Najlepszy nerf to wywalenie tego guana w ogóle z drzewka, a posiadaczom premki EBR zwrot golda/kasy. Jednym prostym trickiem WG zniszczyło jedną z podstawowych klas czołgów w grze. Co z tego, że ślepy – masz mobilność której żaden inny pojazd nie ma. Zapewne słabi gracze i różnej maści frustraci najbardziej cieszyli wafla, że będą sobie mogli śmigać po mapie i w wielu sytuacjach nie skończą jak zwykle – w garażu lub że pojadą sobie po tą ich znienawidzoną artylerię (zwykle ci sami, którym granie SPG po Ebolgę, czy Bobjecta 260 jakoś nie przeszkadzało).

  17. Anonim pisze:

    Moim zdaniem niech zostawią temu ebr’owi mobilność, w końcu z tego ma słynąć ten pojazd, ale niech znerfią to jego ************ działko które trafia wszystko, a przez op hehełki wyparł w walce wszystkie inne lighty.

    • Glint pisze:

      Mobilność jest totalnie oderwana od rzeczywistości.
      To co odróżnia kołowca od czołgu to prędkość maksymalna, zostawić mu prędkość ale uciąć rozpędzanie się i celność w ruchu, nadal będzie się odróżniać.

  18. Anonim pisze:

    Ja mam rozwiazanie problemu. Uszkodzenia zadawane kolowcom powinny byc mnozone razy dwa. Zamiast 420 Leopard walnie za 840 takiemu EBR 105 i po grze. HE za 1100 i po grze. I bez pancerza. Kazde trafienie zadaje uszkodzenia.

  19. Anonim pisze:

    Co za bzdura, czyli nadal po otrzymaniu trafienia w koło/a „samochodzik” nie otrzyma obrażeń. Czasem chce mi się wręcz śmiać. Zwłaszcza po trafieniu w bok EBRa (pewnie w koło) z działa czołgu 60TP (standardowy pocisk PP, skromne 152 mm) za zero uszkodzeń.

  20. Jjjj pisze:

    Dlaczego wciąż niszczenie kół w ebr nie nabija asysty? Przecież to jest tak jak zatrzymanie pojazdu za pomocą zniszczenia gąsienicy. Ciekawe czy też będzie łapał pestki za 0 tak jak teraz

  21. Dawid pisze:

    Powinni jeszcze dołożyć brak możliwości naprawy uszkodzonych kół podczas jazdy …

    To zmusi gracza do zatrzymania i poświęcenia paru sekund na naprawę .

    Pozdrawiam 😉

  22. Anonim pisze:

    strzaly za zero nie sa dlatego ze ebr ma magiczny armor tylko dlatego ze chujowo mierzysz

  23. Xxx pisze:

    bardzo fair zmiany dla 105… podoba mi się 😉

  24. Anonim pisze:

    Całkiem rozsądne nerfy dla 105, ale nie wiem czy 90 nie powinien bardziej oberwać po parametrach

  25. Iyo7 pisze:

    Na waszym miejscu zrobiłbem tak, że zmniejszyłbym tą prprędkość maxymalną do tych 93km/H, zwiększył rozrzut przy obrocie wierzył kilka setnych, zwiększył rozrzut w trakcie jazdy, zmniejszył uszkodzenia na strzał, dodał uszkodzenia po asyście po trafieniu w koło i ebry były by bardziej zbalansowane

  26. je*acwargaming pisze:

    Chujowo, ebry nie są wcale op, a teraz będą mega słabe, już teraz jak dostaniesz 2 strzały w koła to praktycznie nie żyjesz, bo nie skręcasz

  27. Anonim pisze:

    mało trafienie w koło powinno te paździerze spowalniać o 50% – a uszkodzenia drugiego koła powinno unieruchamiać do czasu naprawy pierwszego wtedy by się to trzymało kupy. Bo to co proponują to jest niewielki nerf.

  28. mateuszsnajper pisze:

    Dziękuję WG<3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.