Lista zmian wersji 1.7.1
Lista zmian aktualizacji 1.7.1.
Główne zmiany
Zestaw demontażowy
W grze pojawił się nowy rodzaj materiałów eksploatacyjnych (Zestaw demontażowy). Pozwala na demontaż jednej sztuki złożonego wyposażenia bez użycia złota. Ten materiał eksploatacyjny można zdobyć w każdej piątej (dużej) Nagrodzie za zasługi. Ulepszone wyposażenie nadal można demontować wyłącznie za obligacje.
————————————————————-
Mapy
- Zmieniono lokalizacje baz dla bitew spotkaniowych na mapach Ruinberg i Linia Zygfryda.
- Wprowadzono zmiany bilansujące, wpływające na lokalizację miejsc odrodzenia dla bitew spotkaniowych na mapach: Himmelsdorf, Ensk, Klify, Ruinberg, Linia Zygfryda, Murowanka, Stepy, Lakeville, Prochorowka oraz Kopalnia. Liczba możliwych punktów odrodzenia została zmniejszona z 30 do 15 na drużynę.
- BItwy spotkaniowe mogą teraz również toczyć się na mapie Urwisko.
————————————————————-
Inne zmiany
Na czas trwania wydarzenia „Starcie Drużyn” wyłączono w grze tryb Wielkiej bitwy.
————————————————————-
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów
🇫🇷 Francja
Dodano następujące pojazdy do testowania przez graczy supertestu:
- Char Futur 4
- Bat.-Châtillon Bourrasque
————————————————————-
ZSRR
Dodano podgałąź czołgów dwudziałowych, zawierającą następujące pojazdy:
- IS-2-II (poziom VIII)
- IS-3-II (poziom IX)
- ST-II (poziom X)
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- Object 752
————————————————————-
Znane problemy
- Gracze mogą przekwalifikować członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
- Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
- Ikony typów pojazdów w rozszerzonych panelach pojazdów nie zmieniają swoich kolorów dynamicznie przy wyborze trybu alternatywnego zestawu kolorów bitwie.
- Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
- Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
- Kiedy pojazd uderzy w ziemię nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
- Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
- Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
- Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
- W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, nawet jeśli na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
- Jeśli koszary są pełne, gracze nie mogą sprzedać pojazdu nawet z zaznaczoną opcją zwolnienia członków załogi.
- Niski poziom dźwięku zniszczenia pojazdu.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Pasek postępu naprawy gąsienicy wypełnia się przez zakończeniem naprawy, a pojazd może się znowu poruszać.
- Przy rozdzielczościach ekranu poniżej 1366×768, gdy włączona jest opcja ”Ukryj nazwę w bitwie” tekst przycisku „Stwórz pluton” w garażu wychodzi poza przycisk.
————————————————————-
Poprawki i ulepszenia
- Naprawiono problem, gdzie gracze z długimi nazwami nie widzieli w bitwie ikony włączonego systemu anonimizującego.
- Naprawiono problem braku dźwięku przeładowania w pojazdach dwudziałowych.
- Naprawiono problem nieprawidłowego przyznawania nagród za wypełnienie misji osobistych, których warunki są typu: Zrób łącznie X w Y bitwach.
- Naprawiono problem przejścia ze Statystyk sesji do Sali chwały.
- Naprawiono problem zawieszania się klienta gry po zakończeniu unitarki.
- Poprawiono opis stylów zdobywanych jako nagrody w bitwach rankingowych.
- Naprawiono problem związany z celowaniem pojazdów dwudziałowych w trybie Linia frontu.
- Zakładka „Wynik indywidualny” Wyników bitwy nie wyświetla już rzeczywistej nazwy gracza, jeśli jest włączony system anonimizujący.
- Dodano do raportu szczegółowego wyników bitwy informację o PD zdobytych dzięki zarządzanemu bonusowi do PD (dostępnemu w ramach konta premium WoT).
- Usunięto ze statystyk sesji informację o odznakach mistrzostwa, jeśli danych odznak nie ma.
- Ulepszono działanie ekranu wykluczonych map.
- Naprawiono niepoprawne zachowanie okręgu celowania serwera przy użyciu automatycznego celowania.
- Naprawiono problem drgającej kamery dla dział samobieżnych w widoku trajektorii.
- Naprawiono problem odznak nakładających się na nazwę gracza przy niskich rozdzielczościach ekranu.
- Zamknięto obszary nieprzeznaczone do rozgrywki (zburzone budynki) na mapach Ruinberg i Linia Zygfryda.
- Poprawiono wyświetlanie stylów 3D dla Object 261 i Kranvagn.
O nie tylko nie ”supertesterzy” przecież oni ledwo z czarnego kolorku wyszli
Ale beka z anonimizera xDDD
Nikt nie korzysta.
Naucz się czytać zanim coś napiszesz. Blokowanie działa na tier 4+
kiedy będzie aktualizacja 1.7.1 na eu ?
To można łatwiej wykonać to: Wyłączyć tryby bitw Spotkaniowej i Szturmu.
Czyli ponad minutowe opuszczanie bitwy dla niektórych kont zostaje, super…
to są po porostu H.. je,
Problem ten mam od 5 miesięcy!
nigdy nie miałem problemu z pingiem….kup sobie lepszy komputer albo neya zmień
Kobiety też pewnie nie miałeś. Wobec tego poradzisz kupić lepsza lalkę albo zmienić rękę???
Problemy z pingiem są powszechnie znane. Nie jeden z nas już to przeanalizował. Pakiety są gubione na kilku ostatnich przejściach przy serwerach. Częściej pakiety gubiły się do EU1 niż EU2, choć ostatnio jest odwrotnie. Przepustowość łacza czy komputer nie ma tu za wiele do gadania.
Ale taki myśli że ma znaczenie a potem zdziwienie że bitwy 15:2
Widac ze kolega chce wygladac na cwaniaczka le chyba nie wie ze ping (m/s) jest tylko i wylacznie od ostawcy internetu i servera. FPS jest od komputera. Typowy cwaniaczek chce wygladac na madrego Hahah.
Mam to samo. Ping w WoT na EU2 ok. 400ms, test na stronie internetowej 2ms.
Troche lepiej jest na EU1, ok. 150ms. Ale dalej niegrywalne.
Akurat prawda, wczoraj były lagi na serwerze mimo że było tylko 100k osób, zawsze miałem 40 ping w wot, a wczoraj było 100-110 niegrywalne jak dla mnie, sprawdzony ping przez stronę internetową i był 29(ping) także to nie wina mojego neta 80mb/s
Tylko 80 ? Mam 600 a pingi nadal sie zdarzaja.
Kolega miał problem z pingiem wieczne 100 do 999 a korzystał ze starego lapka. Mało osób zdaje sobie sprawę że dobry iternet to nie wszystko ponieważ słabe podzespoły naszej maszynki jak karta grafiki , pamięć ram nawet płyta główna skutecznie spowalniają komputer w stresie przez co spada komfort grania we wota (ping ,zawiechy itp) .Jeżeli masz starszy komputer lub lapek zacznij od zmiany go na nowszy albo uprade podzespołów . Przy dobrym kompie jak i internecie raczej wina leży (o ile to nie wina wota) w złej konfiguracji programów np antywirus , windows firewall lub ustawienia routera
Naprawiono problem ładowania się map mimio, że są zablokowane?
Banowanie map działa tylko na tryb bitwa standardowa.
można zablokować tylko tryb bitwy standardowej, spotkaniówki i szturmy pozostają aktywne
Na lokach jak zablokujesz kopalnie to i tak ją losuje nawet jak wszystko powyłączasz.
oczywiscie lagi jak byly, tak beda. btw ktos ma jakis pomysl? nie mam modow, gram caly czas jak gralem ale od jakos 3 tygodni tak mi ping skacze ze masakra…
Jedyna ciekawa rzecz to ten darmowy demontaż sprzętu, reszta mnie nie interesuje.
Kiedy Linia Frontu???
Po obsuwie z CW myślę że tak w kwietniu
Wiadomo coś o battle passie?
Jeszcze nie.
Raczej szybko będzie, pomysł pochwycony z Armored Warfare, jak połowa mechanik xd
Szkoda tylko że machniki kołowców nie pochwycili z AW. Tam jest to lepiej rozwiązane.
No szkoda :/
Zgadzam się -tam kołowiec był dobry ale mógł zejść do garażu jak każdy inny pojazd ( nie miał pancerza z gumy a celowanie miał fairplay )