Wersja 1.7.1: Zmiany w mapach
Jak już wspominaliśmy wcześniej, na kilku mapach dokonano pewnych zmian w balansie, m.in. przesunięto punkty pojawiania się obu drużyn w trybie Bitwy spotkaniowej (obejmuje to mapy Himmelsdorf, Ensk, Lakeville, Prochorowka, Kopalnie, Stepy, Linia Zygfryda i Ruinberg). Poniżej znajdziecie porównania minimapek.
Ponadto mapa Urwisko została dodana do trybu Bitwy spotkaniowej.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Może zamiast upiększać i balansować stare mapy, można by wprowadzić tak ze 1-2 nowe. To nie jest dużo w zamian za to ile ludzie hajsu bulą na tą grę.
wiesz ile trwa zrobienie 1 dobrej mapy? nie? to sie nie wychylaj
A ty wiesz ile czasu potrzeba na mieszanie w kółko i w kółko w starych mapach gdzie czas można przeznaczyć na nowe? Nie? To się nie wychylaj…
No ile? Dla małego studia pewnie długo, ale dla takiego molocha zarabiającego miliony? Nie rozśmieszaj mnie chyba, że WG płaci Ci za komentarz i robienie dobrego PR?
ja to bym wprowadził teraz po tych dwóch lufach z urojenia teleporty z 2 lub 3 żeby się z jednej strony na kolejną przenosić bo bitwy stanowczo za długo trwają 😉 albo możliwość zakupu za 1000 zł na 15 bitew takie wyposażenie myślę że pięknie by schodziły jak świeże bułeczki 🙂 pasowałoby jeszcze tylko nazwę zmienić bo te tanks już nie bardzo pasuje 😀
były projekty, plany i szkice czołgów dwulufowych 🙂 więc to co opowiadasz to tylko głupie wymysły
Jedyny istniejący projekt to ST-II.
Reszta to tak jak… Jakby to wyglądało gdyby…
Grunt to dobre zrozumienie sarkazmu xD
Był też projekt latającego czołgu. W twoim toku rozumowania jak coś istniało na serwetce to musi być realizowane i rzeczywiste, tak?
nie projekt tylko prototyp który działał i to z powodzeniem
noo, działał tak dobrze, że poza tym 1 prototypem żadne inne czołgi 2-lufowe nie powstały a cały projekt poleciał do kosza
Przynajmniej z tymi wszystkimi newsami wiadomościami jak to oni ulepszają tą gre mam przednią zabawe boki zrywać bo już w granie to już wręcz odwrotnie , w weekendy to czysta przyjemność 1 2 bitwy i mówisz basta XD
ja bym proponował żeby takie mausy od razu respiło w jeziorku będą miały spokój 😀
Nie wiem co ćpają w tym lokalu gdzie te wszystkie pomysły się rodzą ale ten towar jest moooocny ! 😀 kto wpadłna taki resp dla mapy lakeville no niech jeszcze respi przy samej wodzie molohy się ucieszą 😀
Lakeville kompletnie skopane, przecież taki Maus zostanie wyspotowany i zginie zanim się gdziekolwiek zdąży ruszyć….
Bo mapy sa robione pod bialoruskie czolgi co ich obchodza wolne pojazdy skoro sowieci takich nie maja
Przecież ma teraz bliżej do miasta więc szybciej dojedzie bezpiecznie.
Czy tylko ja nie mogę grać ze znajomymi na CT?
no i kolejne etapy pogarszania
Uwielbiam grać w weekendy, 12 bitew i WR 25% przy średniej z miesiąca ponad 56%. A rozjazdy drużyn to za każdym razem wielka niespodzianka.
Super zabawa 😉
No to ja dziś totalnie warzywiłem jak na to co zwykle gram i 76% WR. Zapewne przyjdzie korekta i nie będzie tak jak dziś 😛
Zwykłe pier##lenie i usprawiedliwianie tego, że słabo grasz. Weekendowe noobki i randomy są tak samo w Twojej jak i przeciwnej drużynie, tak więc wychodzi to na zero. Chcesz lepszych wyników to zacznij do siebie.
step jest taki sam
Chyba jeszcze mapy Fjordy brakuje
Albo ja ślepy, albo nie widzę zmian na Stepach
Właśnie nie, w większości dobra zmiana. Kopalnie bardzo na plus, wreszcie północny spawn nie jest tak bardzo faworyzowany. Chyba jedynie zepsuli Lakeville, teraz instant spoty będą jeszcze częstsze.
Mylisz sie. Cap dolny (południowy) na kopalniach może o wiele łatwiej zająć hilla bo mają szybszą drogę a kto zajmie hilla ten wygrywa
Nie w tym trybie koleżko 😉 zawsze przy spotkaniowej góra była faworyzowana i to nie tylko moje zdanie.
Lajty i medy były respione na południowej drużynie na wysepce po lewej. Choćbyś się ze****ał to nigdy nie będziesz pierwszy na hillu startując równo, a po drugie drużyna północna miała od razu wsparcie z górki, a dolna dopiero dojeżdżała do hilla. Swoją drogą to zazwyczaj HTki z dolnej drużyny jechały na capa się nawalać więc nikogo z grubsza to nie interesowało. Najwyżej jakiś med mógł się przycampić przy krzaczku na plaży i walnąć jeden strzał przy dobrym celu na kogoś wjeżdżającego na hilla z drużyny północnej i tyle.
Ta zmiana w dużym stopniu balansuje mapkę.
Wreszcie zmienili respy na Kopalniach, przez co będzie można znów grać spotkaniówki. Trochę niepokoi mnie ta zmiana na Lakeville, gdzie wolne czołgi mogą mieć małe problemy w dobie kołowców. BTW. respy na Stepach też uległy zmianie? Bo obrazki są takie same.
RIP arty
No to bitwy będą teraz trwały 3 min a nie 5 min. XD