Ulepszony system doboru już prawie gotowy!

Prosto z portalu WoT 😉


Po sporej liczbie testów, zarówno otwartych, jak i zamkniętych, oraz po wyjątkowy udanym teście otwartym w regionie europejskim, jesteśmy gotowi do globalnego startu nowego systemu MM. 3 kwietnia 2019 będziecie mogli przekonać się, jak nowy system doboru pozytywnie wpływa na jakość bitew i sprawia, że w World of Tanks gra się jeszcze lepiej!

Nowy mechanizm doboru: Co się zmieni?

Omówmy pokrótce, jak ulepszony system doboru będzie teraz zestawiał bitwy. Naszymi głównymi celami są:

  • Zmniejszenie liczby bitew z pojazdami na poziomie o dwa wyższym (szczególnie dla pojazdów poziomów VI i VIII) oraz rozprowadzić je na bitwy z czołgami tego samego lub o jeden niższego poziomu
  • Sprawienie, by bitwy były ciekawsze dla pojazdów premium z preferencyjnym doborem. Teraz gracze, którzy mają takie pojazdy w swoich garażach, będą rzadziej zestawiani z pojazdami z poziomów o jeden wyżej i częściej z przeciwnikami tego samego poziomu lub o jeden niższego.

Te cele osiągniemy, dodając szablony dynamiczne, które mogą szybciej dostosowywać się do rozbudowującej się kolejki, zarówno dla dwu-, jak i trzy-poziomowych bitew. Oto wstępna lista szablonów dynamicznych, które wprowadzimy:

  • 7-8, 6-9, 5-10 oraz 4-11 dla bitew dwupoziomowych,
  • 4-5-6 i 4-4-7 dla bitew trzypoziomowych

Systemy 3-5-7 oraz 5-10 są również możliwe, ale napotkacie je rzadziej – na przykład, jeśli przydarzy się niestandardowa struktura kolejki. Może to mieć miejsce, gdy w kolejce jest zbyt dużo tych samych pojazdów lub tej samej klasy. Na przykład, jeśli są jakieś misje bojowe specjalnie dla niszczycieli czołgów, a niszczyciele czołgów stanowią większość wszystkich pojazdów w kolejce.

Co się stanie z czasem oczekiwania?

Tak jak pisaliśmy poprzednio, czas oczekiwania dla osób grających w pojedynkę może się nieznacznie wydłużyć i będzie zależał od aktualnej sytuacji w kolejce. Czas oczekiwania dla plutonów może się wydłużyć nieco bardziej, ale zadowolenie z każdej bitwy również powinno być większe. Najprawdopodobniej nie zauważycie znaczących różnic w czasie oczekiwania w porównaniu z poprzednią wersją systemu doboru.

Jesteśmy pewni, że nowe dynamiczne szablony zapewnią Wam więcej rozrywki w bitwach. Ruszcie do bitwy i podzielcie się swoją opinią, to bardzo ważne dla dalszego rozwoju systemu doboru!

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

31 komentarzy

  1. gustlik pisze:

    Ja tez nie rozumiem ty popier…cow ,ktorzy mysla ze jak nie daja rady na nizszych tierach to zrobia za free exp x tier i beda wymiatac a potem efektem kondoma raz trafia albo czesto 0 i sa tylko powodem do wkur… reszty druzyny

  2. bres pisze:

    Niestety dopoki nie wyeliminuje sie slabych graczy ,ktorzy probuja grac na top tierach nic sie nie zmieni.Problem w tym ze WG kocha slabych bo oni kupuja gold ,freeexp, prem tanki w nadzieji ze ten oto czolg lub top tier da im w koncu przewage ,Efekt jest taki ,ze gracze z wn8 grubo ponizej 1000 graja na x tier a dziury w statach druzyny lata sie dobrymi graczami na nizszych tierach 8-9.Rozwiazaniem moglobu byc stworzenie na randomach lig cos podobnego do rank batls gdzie ci slabsi musieliby zaczac grac kreatywnie zeby isc w gore.

  3. Gamer pisze:

    Oni cały czas idą w stronę bitew z trzema tierami. Myślę że gdyby MM miał priorytet żeby robić bitwy jedno poziomowe w 50% przypadków dwupoziomowe w 30% i trzypoziomowe w 20% bitew to też byłoby ok. Linia frontu pokazała że kiedy same ósemki grają że sobą to jazdy pojazd tego poziomu sobie może radzic

  4. anonim pisze:

    No to sie okaże 🙂

  5. Kosa pisze:

    było 3-5-7 to teraz będzie przez 90% bitew będzie 4-5-6

    kolejna dobra zmiana wugie, oby tak dalej – droga na dno będzie jeszcze szybsza

  6. Anonim pisze:

    Mam nadzieje że trochę to polepszy rozgrywkę co do szablonów 4-11 i 4-4-7 to nie tędy droga.
    Dalej jednak uważam że wzięcie pod uwagę statystyk graczy o wiele bardziej zwiększyło by grywalność przy założeniu że użyte zostały by szablony 7-8, 6-9, 5-10.
    ps.ostatnio grałem w Armored warfare i gra była dużo łatwiejsza
    …aha taka ciekawostka graczy bardzo złych – kolor czarny i złych – kolor czerwony jest 55,5%

  7. stefan pisze:

    O ile zmiany szablonów dla MM+1 są spoko, to nie powinni nic ruszać przy szablonach MM+2, ponieważ tam jak cię wylosuje na dole to masz jeszcze chujowiej niż poprzednio :/

    • Anonim pisze:

      Tak ale dzięki tem jest większą szansa że wylosuje Cie na górze albo po środku. Więc gry 2 tiery w górę będą trudniejsze ale będą też mniej powszechne niż teraz.

      • ILoveGuns&Titties&Beers pisze:

        A to czy mniej powszechne to się jeszcze okażę…
        Przy ostatniej zmianie mm była ta sama gadka. Jak się skończyło to wszyscy wiemy, magiczna łatka tuż po wprowadzeniu nowego mm i wszystkie zapewnienia szlag trafił. Więc bym na twym miejscu się tak nie rozpędzał…

        • Anonim pisze:

          Ta jedynie co trzeba bylo zrobic to zablokowac przycisk „bitwa” kiedy jestes sam w plutonie a jak kogos dodasz to sie odblokowuje ale do takich patentow trzeba miec mozg.

        • kamil1999 pisze:

          przecież ten mm był już wprowadzony do testowania przez tydzień na serwerze eu1 i eu2 i mi osobiście się zarąbiście grało 8 tierem albo top tier albo na 6 rzadko co X tiery

  8. Anonim pisze:

    wybitnie upierdliwa menda zawsze masz coś do powiedzienia ,podejrzewam że nie jesteś lubiany ,lecz sie imbecylu

  9. Anonim pisze:

    ale z ciebie

  10. Anm pisze:

    Ja to rozumiem tak grajac tierami odVI do VIII nie trafisz na IX ani X tylko tiery IX i X beda losowane dwupoziomowo . Jesli zle to rozumiem to mnie poprawcie ale nie rozumiem placzu kolegi ktory mowi ze grajac IS 3 bedzie mial 4 TYPE4

  11. Stefan pisze:

    No tak popłakali się że często gra się z dwoma tierami wyżej a teraz zapomnijcie że wylosuje was na prawdziwej topce aby grać z przeciwnikami o dwa tiery niżej

    • WGsrugie pisze:

      Raz na 10 gier jesteś w topce, więc strata niezbyt dotkliwa, zobaczymy jak wyjdzie w praniu, tak czy owak „COŚ” robią i to już mały sukces.

    • Anonim pisze:

      Sram na granie na topce tak szczerze.Jak mnie rzuci to fajnie ale wole grac VIII z IX gdzie roznica miedzy czolgami nie jest jakas monstrualna i jakos moge je przebic.Najlepsza dla mnie opcja to zeby rzucalo jak najczesciej na te same tiery.

  12. BARRY_spocona_pacha pisze:

    Hmmmm, Grając M6 zamiast 3 defenderów lub IS-3 mogę mieć cztery w przeciwnej drużynie. To taki mały kamyczek do ogródka WG:)
    Grając IS-3 zamiast pięć typków4 mogę teraz mieć siedem typków naprzeciw mnie.
    Tak tylko wspominam żeby te wszystkie plusy nowego MM nie przesłoniły Wam minusów:)

  13. Anonim pisze:

    Dalej do nich nie dociera że chodzi o graczy. Jeśli myślenie i kreatywność dalej jest na takim samym poziomie u nich jak było to nawet MM+0 nic nie zmieni. Ale ch boty musiały wypłakać

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.