Proste w obsłudze czołgi VI poziomu, którymi warto się zainteresować

WG radzi 😉


Zapewne zauważyliście już, że wprowadziliśmy do World of Tanks samouczek dla zawansowanych, który jest dostępny po ukończeniu szkolenia. Nazwaliśmy go  odprawą. Jest to seria prostych misji, za które można otrzymać atrakcyjny prezent: żeton odblokowujący dowolny czołg VI poziomu. Jeśli jeszcze go nie wykorzystaliście, albo chcecie służyć poradą nowym rekrutom w naszym programie poleceń, przygotowaliśmy dla Was krótką i przydatną listę!

KV-85

KV-85 cechuje się przyzwoitym pancerzem i dobrą mobilnością. Jeśli wyposażycie go w działo kalibru 100 mm, będzie strzelać precyzyjniej i zadawać więcej uszkodzeń na minutę, ale armata kalibru 122 mm robi zdecydowanie większe wrażenie!

Dalsze pojazdy tej gałęzi zadają duże uszkodzenia jednym trafieniem, mają dobrze nachylony, wytrzymały pancerz, a także są stosunkowo mobilne. Na szczycie gałęzi, którą rozpoczyna ten pojazd, znajdziecie czołg IS-7, który łączy wszystkie wyżej wymienione cechy.

Kierunek gałęzi w drzewie technologicznym: KV-85ISIS-3Object 257IS-7


O-I

O-I jest tak wielki, że nie zmieścił się w naszej tabeli! Ten japoński czołg ciężki to niebezpieczny przeciwnik w World of Tanks, ponieważ wyposażony jest w wytrzymały pancerz i ma do wyboru potężne działa – armatę zadającą wiele uszkodzeń jednym trafieniem i cechującą się wysoką penetracją bądź haubicę wystrzeliwującą niebezpieczne  pociski odłamkowo-burzące.

Styl rozgrywki jest bardzo spójny dla całej wspomnianej gałęzi pojazdów, więc jeśli podoba Wam się ten czołg, będziecie zadowoleni aż do ostatniego pojazdu, Type 5 Heavy, który odznacza się ogromną liczbą PW .

Kierunek gałęzi w drzewie technologicznym: O-IO-NiO-HoType 4 HeavyType 5 Heavy


T-34-85

Dobre połączenie siły ognia, mobilności i odporności sprawia, że T-34-85 dobrze prowadzi się na polu bitwy, czym zaskarbił sobie sympatię wielu początkujących graczy!

Otwiera on sporo możliwości rozwoju, ale gorąco polecamy kierunek prowadzący do pojazdu Object 430U, który jest bardzo mocnym czołgiem średnim X poziomu, odznaczającym się wyjątkowo wytrzymałym pancerzem i wieżą, a także dużą liczbą uszkodzeń zadawanych jednym trafieniem!

Kierunek gałęzi w drzewie technologicznym: T-34-85T-43T-44Object 430Object 430U


40TP Habicha

40TP został zaklasyfikowany jako czołg średni, ale układ pancerza i mobilność tego pojazdu zachęcają raczej do stosowania strategii typowych dla cięższych pojazdów. Działo kalibru 90 mm poradzi sobie z wieloma napotkanymi przeciwnikami, ale tylko wtedy, gdy znajdujecie się blisko swojego celu.

Pojazd ten prowadzi do czołgów ciężkich mających  mocny pancerz i bardzo wytrzymałe wieże. Dzięki temu są idealne do stosowania taktyki z ukrywaniem kadłuba, tj. walki w taki sposób, aby przeciwnik widział jedynie Waszą wieżę, której pancerz najtrudniej przebić. Warto również wspomnieć, że czołgi te zadają bardzo dużą liczbę uszkodzeń jednym trafieniem.

Kierunek gałęzi w drzewie technologicznym: 40TP 45TP53TP50TP60TP


Jagdpanzer IV

Ten czołg jest dobrą opcją dla osób, które mają ochotę pełnić w grze funkcję snajpera. Głównymi zaletami niszczyciela Jagdpanzer IV jest zadziwiająco wysoki wskaźnik kamuflażu oraz potężna ilość uszkodzeń zadawanych jednym trafieniem za pośrednictwem armaty kalibru 8,8 cm.

Każdy następny pojazd stawia coraz mocniej na agresywną walkę na bliskim dystansie. Dlatego jeżeli nie spodoba się Wam bardziej defensywny styl rozgrywki, z ulgą przyjmiecie wiadomość, że dalsze pojazdy są bardziej wytrzymałe i pozwolą Wam przetrzymać więcej trafień. Na szczycie znajduje się  Jagdpanzer E 100 – ogromny niszczyciel czołgów, który roznosi przeciwników na strzępy jednym trafieniem.

Kierunek gałęzi w drzewie technologicznym: Jg.Pz. IVJPantherFerdinandJagdtigerJg.Pz. E 100


VK 30.02 (M)

Ten pojazd jest prototypem legendarnej Pantery. Łączy w sobie przyzwoitą wytrzymałość, mobilność i niezawodność. Zadaje on mniej uszkodzeń jednym trafieniem niż większość pojazdów, ale doskonała celność i szybkostrzelność jego dział rekompensują tę wadę z nawiązką.

Główną zaletą pojazdów z tej gałęzi technologicznej są ich działa, które cechują się wysoką penetracją i wyśmienitą celnością. Począwszy od pojazdu E 50 zauważalny jest ogromny skok w opancerzeniu oraz liczbie uszkodzeń zadawanych jednym trafieniem. Najsilniejszym pojazdem z gałęzi pozostaje  E 50 Ausf. M z poziomu X.

Kierunek gałęzi w drzewie technologicznym: VK 30.02 (M)PantherPanther IIE 50E 50 Ausf. M


Te pojazdy mają jedną wspólną cechę – są na tyle mocne i niezawodne, że nie trzeba nimi grać bezbłędnie. I nie mówimy tutaj o jednym czy dwóch pojazdach z gałęzi. Ta zasada dotyczy większości z nich. Czołgi tej gałęzi są wytrzymałe i wyposażone w skuteczne działa, więc będziecie mogli bezproblemowo prowadzić wymianę ognia z przeciwnikami i nie martwić się błędami. Oczywiście to tylko nasze sugestie – wybór idealnego pojazdu pozostawiamy Wam.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

18 komentarzy

  1. Elmo36 pisze:

    To działa na starych kątach ? Jak to zrobić,gdzie to znaleźć ?

  2. Jaix pisze:

    O-I do nauki też nie jest taki dobry, bo nie uczy celowania, tylko walimy haekami jak popadnie.

  3. Ymyt pisze:

    T-34-85 jedyny ogarnięty czołg z tych wszystkich wymienionych, a jako że to gra P2W polecam najpierw zaopatrzyć się w konto premium na 30 dni no i przydałoby się zakupić jakiś czołg VIII tieru do zarabiania 🙂 No sorry ale bez wydawania kasy tak naprawdę ciężko ci będzie cokolwiek osiągnąć w tej grze już nie mówię tu o wbiciu X tieru bez konta premium oraz czołgu do zarabiania *premium* 😉
    Także jak jesteś nowy i nie szkoda ci czasu, zdrowia i pieniędzy to ta gra jest dla ciebie, a jeśli uważasz że WoT to gra F2P i bez konta premium i czołgu do zarabiania da się grać, to albo jesteś czerwonym gównem psującym innym grę w weekendy z 2-ma kumplami o takim samym poziomie umiejętności i stanu umysłowego, no sorry ale tak to właśnie wygada, tak wygląda ta gra…
    Dlatego od ponad roku już nie gram w te grę, zagrałem 6k bitew wbiłem 4 X i wywalone w te grę, teraz tylko od czasu do czasu śledzę co się w tej grze dzieje i powiem wam że to jest jeden wielki dramat, zmiany na mapach to jakiś żart, zaraz wprowadzą pojazdy kołowe, pozdrawiam śmierdzących arciarzy i stojące za krzakami TD-ki 🙂 Może na początku tego nikt nie odczuje ale z czasem jak i będzie więcej to będzie jeden wielki płacz o te czołgi że są OP bo są szybkie itp. 🙂
    Także z poważaniem JWOT!

    • iBlackLagoon pisze:

      idiota

    • beast from the east pisze:

      Zawsze mnie zastanawia opinia speców którzy nie grają od lat bo WoT jest BE. Gra jest dla wszystkich , i dla geniuszy strategii jak ty { 6k bitew to juz oznacza ze doglebnie poznales mechanike gry i jestes unicumem }, jak i dla graczy ktorzy graja serio for fun. Co mnie to interesuje czy ktos wydaje na ta gre czy nie… Jego sprawa. Poza tym lanie wody i przelewanie swoich zali na jakby nie bylo fanbojowskiej stronie jest dla mnie zalosne. Nie mam zamiaru prowadzic gownoburzy tutaj , ale sorki, meczy mnie czytanie takich wypocin ludzi ktorzy nie graja , ale wrzuca swoje 3 gramy madrosci

    • Anonim pisze:

      wydaje mi się że kolega poza KW-85/IS nie doszedł w drzewku. Stawiam na WN8 na poziomie 378 punktów.

    • Gamer pisze:

      Konto premium daje dużo ale można bez niego funkcjonować. Ja jako gracz słaby 900 wn grając bez konta premium i bez zarabiaczki w 18 k bitew dorobiłem się już sześciu dych w tym takie z trudnych linii jak IS4 czy K91. Jedyne premie jakie miałem to te które można było zdobyć w grze

  4. Anonim pisze:

    Szóste tiery nie są do nauki gry w WoT.
    To jeden z najbardziej gufnianych poziomów w grze. Dawno temu można było polecić nowemu na szóstkach T-150, AT-8, T-34-85 i nie wiem co jeszcze. Teraz w obliczu tego, że z WoT zrobiono czołgowego CSa ADHD to ciężkie powolne czołgi nadają się jedynie do oglądania w garażu.
    A już szóstki to z całą pewnością. Może jedynie wszelkie odmiany „Rudego” nadają się od biedy dla nowego ale kumatego gracza.

    W tej chwili świeżaki powinny siedzieć jak najdłużej na piątkach., uczyć się gry i szkolić załogi Jest na tym poziomie cała menażeria ciekawych pojazdów średnich, ciężkie też jeszcze jako tako dają radę.
    Obecnie nowi powinni w ogóle odpuścić czołgi bezwieżowe. W obecnej mecie WoTa stały się one prawie że niegrywalne.

    Polecanie nowym do nauki granie na szóstkach to jakaś aberracja, która w zamyśle na bank (nomen omen) ma napędzić krótkoterminowych klientów wydających na gierkę prawdziwą kasę. W praktyce jednak przysłuży się to jedynie dalszemu spadkowi frekwencji na serwerach.
    Chciwość – wbrew pohukiwaniom i „naukom” różnych szemranych Greenbaumów – nie popłaca.

    • Mi pisze:

      5 ciężkie też są zwalone przez lefh. Trafisz na coś takiego kilka razy to od razu odechce się grać i szukasz dalej ciekawej gry – AW, WT

      • Anonim pisze:

        Dlatego obecnie gra się czołgami średnimi. Lekkie – nawet piątki – to już pojazdy dla graczy obytych z Wociszkiem.
        Na piątkach czołgów średnich do wyboru do koloru, „skolko ugodno” 😛
        Są najróżniejsze: z pancerzem, bez pancerza, z dobrymi armatami, ze słabszymi ale mogące spotować, są z haubicami zwanymi „trollami”, szybkie i zwrotne, szybkie ale niezwrotne, najróżniste.
        I wszystkie historyczne.
        Średnie piątki to obecnie najfajniejsze pojazdy do gry w WoT. No i srebra nigdy nie brakuje, więc konto premium nie jest potrzebne.
        Nawet LeFHa średnim tak nie przeszkadza 😛

      • Anonim pisze:

        W uzupełnieniu dodatkowe info dla nowych, którzy jednak chcieliby się zacząć uczyć gry czołgami lekkimi.
        Jest ich kilka na tierach IV i V.

        Czwórki to niemiecki Luchs uczący posługiwać się magazynkiem i godny uwagi jest też brytolski Covenanter, którym polski youtuber Hoholk44 wymiata i pokazuje na swoim kanale jak nim (i nie tylko nim) grać.
        Na V doskonały także niemiecki Leopard i naprawdę fajny radziecki T-50.

  5. zet pisze:

    a to jeszcze jest za nowe konto czyli Twój pierwszy czołg w grze 😉

  6. Lol pisze:

    Polecanie 122 do kw-85, albo opisywanie habicha jako posiadającego mocny pancerz 😂 Ci co piszą te artykuły z wota to chyba jakaś rodzina Petru

  7. . pisze:

    Poza OI który jest idiotoodporny i nawet bot potrafi zrobić tym pomarańczowe staty, i t-34-85 który jest dobrym medem do nauki (choć początkujący gracz może zbagatelizować expienie modułów i będzie grał stockowym byle szybciej
    na wyższe tiery) nierozumiem tego co twórcy chcą noobowi przekazać. 122 jako najlepsze działo dla KW-85? Wolne żarty. Gracz który ledwo co zaczął grę ma się interesować Polskim drzewkiem które wymaga sporo myślenia i techniki? Linia do e50m jako jedna z najlepszych na początek? Nawet zaawansowani gracze ją sobie odpuszczają bo jest irytująca i nie daje przydatnej dziesiątki … Jagdpanzer IV na start? Żeby być użytecznym niszczycielem czołgów w bitwie trzeba najpierw je ogarnąć, poznać miejscówki, zasady kampienia itd a rzucanie się na głęboką wodę przeciwko VIII tierom sprzyja tylko byciu węgielnym bankomatem dla WG, darmowym DMG dla przeciwnika i obiektem frustracji dla sojuszników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.