Lista zmian wersji 1.4

Tym razem kompletna lista zmian.

Serwery gry będą wyłączone 6 lutego w godzinach 2:30—09:00 CEST (UTC +2), abyśmy mogli sprawnie przeprowadzić aktualizację.

Główne zmiany

  • Zrównoważono misje z drugiej operacji w ramach kampanii Drugiego Frontu.
  • Dodano wsparcie dla renderowania współbieżnego poprawiające wydajność poprzez równomierne obciążenie wszystkich dostępnych rdzeni procesora.
  • Zoptymalizowano wydajność sklepu.

 

Zmiany dla pojazdów kołowych

  1. Zoptymalizowano wydajność fizyki ruchu.
  2. Dokonano pewnych zmian równowagi.

 

Zmiany w wyglądzie pojazdów

  • Dodano numery taktyczne, nowy typ zewnętrznych elementów (trzycyfrowe numery, które mogą być wprowadzone ręcznie, czcionka również może zostać wybrana ręcznie).
  • Dodano funkcjonalność przesuwania naklejek na wstępnie ustalonych miejscach na pojazdach premium z poziomu VIII.
  • Dodano nowy styl dla każdej narodowości w zakładce Style domyślne.

 

Zmiany w sklepie i magazynie

  • W magazynie dodano nową sekcję unikalnych stylów, które nie są kompatybilne z pojazdami gracza w garażu. W szczególności zawierać ona będzie style otrzymane w czasie operacji świątecznych, jeśli odpowiadające im pojazdy nie będą dostępne w garażu gracza.
  • Dodano liczniki na ikonach pakietów zawierających kilka przedmiotów: teraz gracze będą w stanie sprawdzić, ile np. apteczek pakiet zawiera.

 

Zmiany w mapach

Dokonano zmian w terenie na trudno dostępnych obszarach (nie przeznaczonych do gry) na następujących mapach.

Poprawiono problemy na następujących mapach:

  • Karelia
  • Dębina
  • Lakeville
  • Urwisko
  • Murowanka
  • El Haluf
  • Lotnisko
  • Stepy
  • Mińsk
  • Granica imperium
  • Klondike
  • Nebelburg
  • Klasztor

Wyłączono tryb bitwy „szturm” dla mapy „Granica imperium”.

Dodano mapę „Miasto duchów” w trybie bitew losowych (w tym szturm i bitwa spotkaniowa), jak również tryb atak/obrona w treningu drużynowym. Wprowadzono znaczne zmiany w mapie tak, by pasowała do trybów i typów bitew.Mapa będzie dostępna dla pojazdów poziomów IV – X.

 

Inne zmiany
  • Zaktualizowano wiadomości głosowe w bitwie dla dowódców w pojazdach japońskich (głos męski i żeński, jeśli jest wybrana opcja dowódcy).
  • US East (USE) zniknął z listy wyboru serwerów. (informacja przeznaczona tylko dla WoT NA).

 

Zmiany w charakterystykach technicznych pojazdów

🇬🇧 Wielka Brytania

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.pnghttp://wot-news.com/uploads/icons/small/uk-gb97_chimera.png Chimera (MT-8, Wielka Brytania, specjalny):

  • Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 17%.
  • Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 17%.
  • Zmniejszono rozrzut z 0,38 na 0,36 m
  • Zmieniono czas celowania z 2,7 na 2,5 s
  • Zmieniono zasięg widzenia z 360 na 380 m
  • Zwiększono prędkość pocisku AP Mk. 1 o 30%
  • Zwiększono prędkość pocisku APDS Mk. 1 o 20%
  • Zmieniono wskaźnik penetracji pocisku AP Mk. 1 z 202 na 218 mm
ZSRR

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.pnghttp://wot-news.com/uploads/icons/small/ussr-r157_object_279r.png Object 279 (e) (HT-10, ZSRR, specjalny):

  • Zmniejszono rozrzut z 0,38 na 0,36 m
  • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży o 25%
  • Zmieniono czas celowania z 2,5 na 2,3 s
  • Poprawiono opancerzenie kadłuba.
🇺🇸 U.S.

Oddano do testowania niszczyciel czołgów premium VIII poziomu TS-5 dla graczy-supertesterów.

🇫🇷 Francja

Dodano następujące pojazdy kołowe. Gałąź pojazdów rozpoczyna się od ELC AMX BIS.

  • Poziom VI: Panhard AMD 178B
  • Poziom VII: Hotchkiss EBR
  • Poziom VIII: Panhard AML Lynx 6×6
  • Poziom IX: Panhard EBR 90
  • Poziom X: Panhard EBR 105

Dodano następujący pojazd kołowy II poziomu: AM 39 Gendron-Somua

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

🇸🇪 Szwecja

Dodano Lansen C (do testowania przez graczy-supertesterów)

 

Naprawione usterki

  • Status elitarny jest nadawany pojazdom V poziomu, jeśli następujący po nich pojazd (poziom VI) zostanie zakupiony za żeton zdobyty na unitarce.
  • Pozycja gracza w Lidze jest teraz poprawnie wyświetlana w ekranie domowym bitew rankingowych.
  • Długie nazwy nagród w oknie szczegółowego opisu misji nie są już obcinane.
  • Gracze mogą teraz przyjmować zaproszenia do plutonu w wielkich bitwach, kiedy panele drużyn są całkowicie schowane.
  • Ilości zdobytego doświadczenia w wynikach bitew i w wiadomościach w centrum powiadomień zostały ujednolicone.
  • Naprawiono problem z zachowaniem się widoku trajektorii przy celowaniu wewnątrz obiektów i pod mostami.
  • Naprawiono problem uniemożliwiający graczom zastosowanie unikalnego kamuflażu do całego pojazdu.

 

Znane problemy

  • Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernym klikaniem na minimapie.
  • Problem migających naklejek naniesionych na pojazdach utrzymuje się w niektórych konfiguracjach komputera.
  • Ikony typów pojazdów na panelach pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru, gdy wybrany w bitwie jest tryb dla daltonistów.
  • Niedostępne „darmowe” przeszkolenie załogi dla pojazdów tego samego typu.
  • Gdy gracz zniszczy pojazd przewracając go, nie zalicza się on do całkowitej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
  • Odznaka sygnalizująca zajęcie bazy może zostać wyświetlona przedwcześnie, nawet zanim zostanie zebrana wskazana liczba punktów.
  • Kolejność zdarzeń za otrzymane uszkodzenia jest czasem wymieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli wymagany typ pojazdu jest wymieniony w warunkach misji.
  • Gdy wykryty pojazd przeciwnika jest ogłuszony, przestaje być widoczny i gdy ogłuszony gracz wykorzystuje apteczkę, pozostając nadal niewykrytym, wskaźnik ogłuszenia jest nadal widoczny dla przeciwnika ponad pojazdem po ponownym wykryciu.
  • Gdy pojazd jest zniszczony, dziennik znika w przypadku, gdy gracz nie wybrał opcji „Pokaż w trybie pośmiertnym pojazd, który zniszczył Twój pojazd”.
  • Ilość otrzymanych uszkodzeń od strzału, który zniszczył pojazd gracza, nie jest wyświetlana w dzienniku.
  • Klienta gry nie można powiększyć do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Jeśli pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odtwarzany jest dźwięk odnoszenia uszkodzeń.
  • Wskaźnik penetracji jest wyświetlany na zielono, gdy przed nacelowanym pojazdem przeciwnika stoi inny zniszczony pojazd.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

43 komentarze

  1. rafi pisze:

    Jakiś śmiech na sali na 20 bitew kołowcem 8 poziomu jedną PIERWSZĄ miałem na 8 a teraz ciągle na 9 i na 10 !!!!!!!!! niezła aktualizacja !!!

  2. QPA pisze:

    A jeśli mam zagrane te 200 bitew i byłem ostatnio aktywny, to po resecie konta mogę zostać rekrutem? 😛

  3. Anonim pisze:

    Ponawieszałem dziś na WG psów ile wlezie, to dla równowagi dam im (ale i tak nie zasługują) pochwałkę.
    To nowo wprowadzone obsługiwanie wielu rdzeni sprawuje się u mnie wyśmienicie.
    Wysokie stabilne fpsy i gra działa tak jakby płynniej. Dźwięki gry też jakby wyraźniejsze, głębsze, bogatsze się wydają.

    Tutaj na plus. Tyle że to robota prawdziwych fachowców – programistów.

    Nie to co szemrani hochsztaplerzy z „marketingu”, którzy kończyli Wyższe Szkoły Marketingu I Zarządzania im. Josefa Goebbelsa na kierunku: „Propaganda i makaron na uszach”!!!

  4. herix123 pisze:

    Wg rozwalił system gry tymi kolowcami one wyprą LIGHT – y z gry i hevy tank znikną też z randomków bo nie będzie sensu grania tym bo takie cuś wyskoczy 15 razy obiedzie go i rozwalił zanim hevy się obruci Jestem zawiedziony tymi zmianami GW niszczyciel grę

  5. Pete pisze:

    Czy nie mieli dać tego 2 tiera AM 39 Gendron-Somua za darmo graczom z okazji wypuszczenia 1.4 ? Sprawdzałem i przynajmniej u mnie w garażu się on nie pojawił…

  6. Silverskate pisze:

    Czego jak odkupilem AMX ELC bis żeby expić kolowca i nie wpada mi exp bo pojazd jest elitarny. Co mam zrobic zebym mogl normalnie expic na kolowca?

  7. Pete pisze:

    Dostaliście tą premkę 2 tieru AM 39 Gendron-Somua ? U mnie w garażu go nie ma.

  8. Anonim pisze:

    Jest błąd w wersj 1,4… Gdy wchodzę w AMX ELC bis to nadal mogę zaznaczyć opcję włącz – Przyspieszone szkolenie załogi a ponad 6500 exp uzbierane na tym czołgu mogę nadal wymienić na wolne doświadczenie.

    Też tak macie?

    • JasioF pisze:

      Jeszcze nie wiem, ale np. nadal tak jest dla T-10 (przez jakis czas nie miał on X tieru Ob.277), więc pewnie tutaj jest to samo.

  9. Anonim pisze:

    UWAGA!!!

    WG wyciulało graczy w sam otwór!!! Nie pierwszy raz. Ale teraz boleśnie.

    Nieprzydzielone do czołgów załogantki ze świątecznych operacji ZNIKNĘŁY.
    Nie ma ich.
    AMBA FATIMA, BYŁY I NI MA!!!

    Jebaaaać WG i kłamców Falathiego i tego nowego przydupasa Parima!!!

    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/695979-zalogantki-za-operacje-swiateczne-2019/page__pid__16537810#entry16537810
    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/695979-zalogantki-za-operacje-swiateczne-2019/page__pid__16557706#entry16557706

    • Anonim pisze:

      u mnie są, sprawdź w koszary/ rekruci

      • Klunkier pisze:

        Sprawdzałem. Nie ma.

      • Anonim pisze:

        U mnie nie zniknęły ale mam takie coś http://s5.ifotos.pl/img/majo-znik_qwwsrws.jpg

        Co mam zrobić? Przydzielić je Szybko do losowego czołgu czy czekać?

      • Klunkier pisze:

        Kuźwa!
        Dziewczyny wróciły. Sponiewierane i bez majtek na tyłkach. Ale poza tym całe i zdrowe!
        Nie wiem co pomogło – czy kilkukrotne wychodzenie z gry i ponowne logowanie, czy WG coś namieszało.
        Ale pojawił mi sie też taki komunikat jak w poście wyżej, że mam niezrekrutowanych członków załogi z ostrzeżeniem, że zostaną usunięci.
        Tylko spróbujcie mi usunąć, ćmoki z Paradyża!
        I tak przez was nerwy od rana w strzępach.

    • Emilox00 pisze:

      Były wysyłane wiadomości po prawej ze masz prezenty do odebrania i znikną po 1.4

      • Mat pisze:

        „Członkinie załogi można zdobyć tylko przez osiągnięcie wyższych poziomów Świątecznej atmosfery, a Szymon Klaus dostępny jest tylko w dużych pudełkach. Nie można ich nabyć w inny sposób. Możecie ich zrekrutować KIEDY CHCECIE; będą czekać w koszarach przez NIEOGRANICZONY CZAS…”, a teraz w garażu komunikat „Masz niezrekrutowanych członków załogi: 5. Zostaną usunięci !”, nawet chce mi załogantkę z misji osobistych usunąć 😉

  10. UjWGwupe pisze:

    Kolejna nic nie wnosząca aktualizacja, dobrze że jeszcze płacić za to nie każą.

  11. Janusz pisze:

    a celowanie na 60tp poprawili?

  12. De0x pisze:

    Jutro o ktorej czolgi za kampanie bedzie mozna odebrac ?

  13. Anonim pisze:

    Nie ma to jak poprawic obj 279 (e) niech dalej sieje postrach na 8 tierach, nie czekaj teraz będzie dodatkowo problematyczny dla X które będą się regularnie dingać

    • iBlackLagoon pisze:

      A ile ich jest że tak się go boisz?

      • Majkel pisze:

        A czy to ma znaczenie ile ich jest? Co to za argumentacja?

        • Had pisze:

          Ano ma znaczenie, bo ten czołg jest tak rzadki, jak wysokie IQ wśród graczy World ot Tanks. Nie trafiasz na niego często, więc to nie jest problem. Prawdę mówiąc od kiedy weszła możliwość zrobienia go, nie miałem z nim ani razu styczności. Tak, faktycznie poprawienie 279(e) jest tak wielkim problemem!! Huur duur.

          • Taktyczny Bekon pisze:

            Swojego czasu Ob.260 też był rzadko widywany na randomach, a obecnie mamy ich wylew. Przyjdzie też czas na 279, a wtedy to już będzie problem

    • Anonim pisze:

      To rozumiem że jak widzisz Type 5 albo Mausa na VIII, to jesteś zadowolony i widzisz darmowy damage?

    • Arni pisze:

      Czołg jest bardzo trudny do zdobycia więc powinien być trudny do przebicia, choć wprowadzone modyfikację są chyba ciut za duże (opancerzenie kadłuba-jakby nie było dotychczas wystarczające, no i ten rozrzut 25%?). Ja tam ogólnie nie narzekam, spotkałem go tylko raz jak jechałem 60TP i od razu go wysadziłem 😛

    • Anonim pisze:

      xD, sprawdziłeś przynajmniej gdzie mu ten pancerz poprawili? zapewne nie skoro piszesz że X będą się teraz dingać.
      10mm na dachu i 5mm na spodzie 🙂 W I E L K I E B U F F Y teraz będzie nieprzebijalny dla X O M G

  14. Lethoooo pisze:

    Co jest jak nie jest ;p

  15. Vastus_1 pisze:

    A Linia Frontu kiedy?

  16. Lethoooo pisze:

    A premka panhard ebr 75 (fl 10) nie wychodzi ;p

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.