­čçź­čçĚ Panhard EBR 75 – szczeg├│┼éy

Trzy nowe parametry techniczne, elementy interfejsu oraz porównanie z innymi czołgami lekkimi 8-go poziomu.

Nowe charakterystyki techniczne:

  • Maksymalny k─ůt skr─Ötu k├│┼é;
  • Prze┼é─ůczanie na tryb normalny (miejski);
  • Prze┼é─ůczanie na tryb szybki (zwiadowczy).

Ka┼╝dy pojazd b─Ödzie mie─ç dwa tryby jazdy, na razie nazwijmy je Normalnym i Szybkim:

  • Normalny tryb pozwoli lepiej manewrowa─ç, co przyda si─Ö w ciasnych zau┼ékach i na ulicach. Jest konieczno┼Ťci─ů na mapach miejskich! W tym trybie pojazdy b─Öd─ů osi─ůga─ç pr─Ödko┼Ťci od 65 do 70 km/godz.
  • Szybki tryb zwi─Ökszy pr─Ödko┼Ť─ç do ponad 100 km/godz. Ale przy takiej pr─Ödko┼Ťci b─Ödzie troch─Ö brakowa─ç kontroli, kt├│r─ů mieliby┼Ťcie normalnie.

Zadaniem pojazdów kołowych jest aktywny zwiad, co skutkuje gorszym zasięgiem widzenia na polu bitwy w porównaniu do lekko opancerzonych czołgów.

Ale ich zadaniem jest by─ç bli┼╝ej akcji, aby mog┼éy wype┼énia─ç swoje zadanie aktywnego zwiadu. Ta rola w rozgrywce wykorzystuje ich du┼╝─ů pr─Ödko┼Ť─ç i zwrotno┼Ť─ç oraz nisk─ů sylwetk─Ö.

Elementy Interfejsu

Por├│wnanie

Panhard EBR

┼╣: WoT Express


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b─Ödzie bardziej taktyczna i przemy┼Ťlana. Trudniejsza, ale mniej irytuj─ůca ÔÇô a przez to bardziej satysfakcjonuj─ůca. Postawmy na miodno┼Ť─ç!

30 komentarzy

  1. q pisze:

    za slabe kamo
    za slaby zasieg widzenia
    **** nie spoter

  2. Tomeeekk pisze:

    Dla mnie bomba niech poryta artyleria ma trudniej .

  3. olo pisze:

    Pojazdy ko┼éowe to kompletny debilizm. Ponad 100 km/h? Serio? Dajcie 200. Przy niekt├│rych mapach taki kole┼Ť wyspotuje ko┼äcow─ů lini─Ö w 15 sekund… Co tam bior─ů w tym WG?

    • Anonim pisze:

      Z 310 m spota to ty jedynie swoich zobaczysz.

      • Filip pisze:

        Przyspieszenie w 3 sekundy do 90 km/h to jaki┼Ť ┼╝art. Zreszt─ů w terenie na bezdro┼╝ach ko┼éa si─Ö sprawuj─ů gorzej ni┼╝ g─ůsienice nie wspomn─Ö o stromych podjazdach i pionowych przeszkodach jak nie wielkie g┼éazy, ale WG dalej dopracowuje now─ů bujn─ů fizyk─Ö ruchu. Jak medy mog─ů chamowa─ç na r─Öcznym a TD ju┼╝ nie…. Podwozia te same, dlaczego zasi─Ög widzenia nagle mniejszy o 20% bo co dalmierze ma przedwojenne. Zamiast bitew pancernych b─Ödzie science fictionÔÇÖ odrazu zmieni─ů tekstury na jakie┼Ť roboty

  4. cool_chucky pisze:

    Czy wiadome ju┼╝ jest w kt├│rym miejscu drzewka technologicznego pojawi si─Ö to „cudo”?

  5. XD pisze:

    Przesadzaj z t─ů mobilno┼Ťci─ů. W ko┼äcu to czo┼égi, a nie F1…

  6. Nie wiem pisze:

    Kiedy┼Ť nowo┼Ťci─ů by┼éy ”spottery” czyli M24, VK2801 i T-50-2 pi─ůtki kt├│re mia┼éy za zadanie wykrywa─ç przeciwnik├│w na X tierach.
    P├│┼║niej zrobiono LT X i o dziwo nie zepsu┼éy balansu w grze, mo┼╝e to dlatego ┼╝e bardzo s┼éabi gracze tym graj─ů. Wi─Öc w przypadku ko┼éowc├│w b─Ödzie tak samo.

  7. StllrWlf pisze:

    Granie arta straci sens jak bedziemy wyspotowani po 10sek gry

  8. Vroo pisze:

    Przy tej mobilno┼Ťci powinien mie─ç z 600 HP, a nie 990. No i rozrzut z 0,40.

  9. gosc pisze:

    Beda leciec na samobuja rozbijac camperiade TD i ginac

  10. PupkaWG pisze:

    Pojazdy ko┼éowe zmieni─ů t─ů gr─Ö, tak ┼╝e granie HT b─Ödzie mija┼éo si─Ö z celem. Ju┼╝ teraz to jest parodia je┼Ťli plansza jest otwarta. To nie jest WT. Nie chc─Ö tego! Potrzebujemy MAP a nie nowych pojazd├│w! Jet tyle rzeczy do zrobia, a oni tylko jak wiecej kasy wyci─ůgn─ů─ç.

  11. Maxus pisze:

    310m widzenia to przykry ┼╝art ze strony WG

    • Afrin pisze:

      A co ty by┼Ť chcia┼é przy takiej pr─Ödko┼Ťci? Jak by mia┼éy takie same parametry zasi─Ögu widzenia jak inne LTki to by normalne LTki straci┼é racje bytu w tej grze. Pomy┼Ťl zanim co┼Ť napiszesz.

      • Mike pisze:

        I co z tego, ┼╝e b─Ödziesz szybciej na miejsc├│wce skoro nic nie wyspotujesz? Chyba, ┼╝e w trybie kamikadze. Te 310 bazowego vr (tyle maj─ů scouty 2 i 3 tieru, np. AMX 38) to max 390 (optyka, wenta, bia, perki na zasi─Ög widzenia i ┼╝arcie) i tak np. to nie wystarczy na Prochor├│wce, po dojechaniu do ┼Ťrodkowego wybrzuszenia, do wykrycia HT jad─ůcych z bazy na hill. Przejedziesz na drug─ů stron─Ö? Ostrzela Ci─Ö wszystko, bo ju┼╝ dawno b─Ödziesz wykryty. Progetto mod. 46 (tier 8) max na zwyk┼éych modu┼éach i z dodatkami jak wy┼╝ej – 495 vr i jad─ůc nim wykryjesz Pankracego szybciej ni┼╝ on Ciebie (b─Öd─ůc w ruchu, czyli z gorszym camo, potrzebujesz na to jakie┼Ť 20 m mniej), a b─Ödziesz trafia─ç na medy 9 i 10 tieru oraz lighty, kt├│re lekko mog─ů mie─ç powy┼╝ej 500 vr (USA, Niemcy). Tak wiem – super pr─Ödko┼Ť─ç, kosmiczne przy┼Ťpieszenie, niska sylwetka tylko przeciwnik te┼╝ takie co┼Ť b─Ödzie posiada─ç. Mapy miejskie – b─Ödziesz czeka┼é a┼╝ pojawi si─Ö jaki┼Ť samotny przeciwnik ┼╝eby go raz trafi─ç, albo zginiesz chwalebnie na samym pocz─ůtku wykrywaj─ůc wi─Ökszo┼Ť─ç pojazd├│w wroga. Uwielbiam lighty/scouty/zwinne medy, ale tego po prostu nie widz─Ö, chyba ┼╝e b─Ödzie exp za drifty.

        • Afrin pisze:

          Ty chyba mnie ┼║le zrozumia┼ée┼Ť. Te┼╝ nie widz─Ö „ko┼é├│wek” w tej grze. Przynajmniej nie na tych mapach.
          Na mapach miejskich to ju┼╝ w og├│le b─Öd─ů zapewne odstrzeliwane do┼Ť─ç szybko.
          Otwarte mapy jedynie je ratuj─ů i przetrwanie jakim┼Ť cudem do late game.
          Co do zasi─Ögu widzenia. Uwa┼╝am jednak ┼╝e mapy s─ů za ma┼ée na pojazdy o takich szybko┼Ťciach. One si─Ö b─Öd─ů dusi─ç…
          Aczkolwiek troszk─Ö si─Ö obawiam i┼╝ jednak odbior─ů troszk─Ö sytuacji do spota normalnym LTk─ů.

  12. Kamyk pisze:

    Ten czo┼ég zamiast zasuwa─ç powy┼╝ej 100KM/h jak w rzeczywisto┼Ťci to ma max 85KM/h i dla tego to b─Ödzie kupa. :\

Dodaj komentarz

Tw├│j adres email nie zostanie opublikowany.