KanJPz 105 na randomach

Nowego niemieckiego niszczyciela czołgów Premium można już spotkać na randomie, tak więc pewnie niedługo trafi do sklepu premium. Pojazd kosztuje 10 650 złota, czyli około 150 zł.

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

Pierwsze prototypy Kanonenjagdpanzer wyprodukowano w 1960 roku w firmach Hanomag i Henschel dla RFN. Produkcja seryjna trwała do 1967 roku. Wyprodukowano łącznie 770 pojazdów dla Bundeswehry i 80 dla Belgijskich Sił Zbrojnych. W 1983 roku pojazd został uznany za przestarzały. Według inżynierów, niektóre pojazdy można było wyposażyć w działa 105 mm, ale pojazdy zamieniono na pojazdy obserwacyjne artylerii lub transportery kierowanych rakiet przeciwpancernych. Kanonenjagdpanzer (znany również jako JagdPanzer Kanone 90 mm) pozostał w służbie w oddziałach cywilnych do 1990 roku.

 Kanonenjagdpanzer 105. Charakterystyka pojazdu:

Tier: TD-8, Niemcy, premium
Wytrzymałość: 1 050
Moc silnika: 500 KM
Waga: 26 t
Maksymalne obciążenie: 29,5 t
Moc na tonę: 19,23 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 70 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 46 °/s
Opór gruntu: 0,671 / 0,767 / 1,918
Zasięg widzenia: 360 m
Zasięg sygnału: 750 m

Pancerz kadłuba: 30 / 30 / 8

Działo: 10,5 cm Bordkanone L7

Uszkodzenia: 390 / 390 / 480
Penetracja: 268 / 330 / 53   ( APCR  / HEAT / OB )
Szybkość lotu pocisku: 1 478 m/s
Szybkostrzelność: 5,214
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 033,6
Czas przeładowania: 11,507 s
Rozrzut na 100 m: 0,307
Czas celowania: 1,73 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +15 °
Odchylenie poziome działa: 15 / 15 °

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

31 komentarzy

  1. Maraskin pisze:

    Staty bardzo fajne. Ciekawe jak z camo? Bo to najważniejsze. Jeden spot i koniec.

  2. Kamyk pisze:

    Uwaga uwaga. Jako właściciel czołgu KanJpz90mm ogłaszam, że KanJpz105mm będzie praktycznie gorszy – minimalnie ALE gorszy. To, że dostanę ten czołg za free – spoko. Czy czołg na podwoziu czołgu niebieckiego RU jest dobry? Tak ORAZ Nie. To w końcu jaki jest? Powiem tak. To jest jak z dobrym seksem. Albo ona powie ci „To już koniec?” albo zacznie cie drapać namiętnie po plecach. A jak to przekłada się na World of Tanks? No tam nie mam mojej dziewczyny która fantazjuje ale jest nasz czołg tego tematu czyli Mój ulubiony TD – KanJpz. Podzielę to na dwie części.
    Pierwsza to będzie dotyczyła to jak wygląda rozgrywka na randomce. No nie za fajnie. Stare mapy nie były za fajne a tym bardziej po patchu 1.0. Prócz malinówki czy prochorówki to na innych mapach jest niegrywalny. Ludzie i tak się chowają po zakamarkach skracając jak to tylko możliwe dystans – nie jesteś skorzystać z kamuflaża praktycznie lepszego nawet od ELC Even-a i podobny do E25 [Lepsze Kamo przed strzałem i minimalnie gorszy po strzale]. Bolączką jest również Wychył działa na boki – jest po prostu wąski. Chcesz się przykampić na siatce? Nie ma opcji. Ten czołg to czyste ADHD. Jeśli nie masz w sobie duszy kombinatora [częste rotowanie] to ten czołg nie jest dla ciebie. Czy ten TD. może bić się ze Szwedami o miano najbardziej wypasionego TD? Zależy! Czołg ma swoje bolączki. Pozwolę sobie zacytować WG które opisywało ten czołg:
    —————————-
    „Niszczyciel Kanonenjagdpanzer to pojazd trudny do opanowania, ale dający dużą frajdę podczas jazdy. Rozgrywka tym niszczycielem jest trudniejsza niż w przypadku E 25, po części ze względu na jego rozmiary i wyższy poziom, ale też dlatego, że musicie polegać na swoich sojusznikach i mieć świadomość rozwoju sytuacji mapie.”
    —————————–
    I tu pies pogrzebany bo jak wiecie na randomkach jest plebiscyt na zwierzęta i boty. Czołg który musi mieć SPOT i „COŚ” co zatrzyma Leming train to normalnie nim nie pograć [Zwróćcie uwagę, że użyłem „i” jako koniunkcji bo oba warunki muszą zaistnieć]. Jest BARDZO sytuacyjny i nie dość, że musi mu dopasować mapa to musi ci dopasować graczy którzy zechcą współpracować a o takich to ze świecą szukać o ile w ogóle można znaleźć. Werdykt jest taki. Z plutonem 7/10 a bez plutonu grając sam 4/10. Czołg o możliwościach szybkiej rotacji i korzystania z kosmicznego kamuflażu z którego i tak nie skorzystacie ze względu na tempo rozgrywki który jest astronomicznie szybki ostatnimi czasach.

    Druga część to SH [Twierdza]. Praktycznie nie pogracie. Na nich również tempo rozgrywek i schemat grania na krótkie dystanse go dyskwalifikują. W dzisiejszych standardach jakimi jest Buldog41.90 czy Progetto to taki czołg nie ma racji bytu. Zdarza mi się pograć czasem ale z graczami na niższym poziomie gdzie biorą mozolne i dziwne czołgi pokroju VK100.01, KV-4, ISU, Ferdynandy i inne krapy które są wolne i się mocno świecą. Gdy nie ma mobilnych czołgów to wyciągi są czystą fantazja.

    WG uważa, że wprowadzając czołg 105 zamiast 90 jest buff-em to zastanawiam się czy w ogóle grają w tą grę i czy grali kiedykolwiek tym czołgiem czy też innymi TD. Czy on będzie miał to działo… , nie wiem… , dodadzą większą mobilność która i tak jest kosmiczna, maskowanie które jest przegięte czy też celność. To nie ma znaczenia. Tego typu czołg nie nadają się na obecne mapy [Za wyjątkiem Malinówki i Prochorówki].

    Czy czołg polecam do grania dla Casualowego Gracza? Stanowczo NIE! Wymaga on bardzo dużego doświadczenia. Dużą wiedzę na temat każdej mapy oraz Umiejętność koronkowej analizy mapy oraz jej bieżącej rozgrywki. W sumie to samo pisze WG w poście poświęcony temu cacku. Potraktujcie KanJpz105 jako ciekawostkę niż jako czołg do regularnego grania.

    • Tokomotookod pisze:

      Moim zdaniem brakowało mu większej prędkości cofania. Nie wiedzieć czemu WG trzyma się wartości 20-15 km/h dla 90% czołgów, choć w rzeczywistości wyciągały niektóre więcej. Czołg bardzo sytuacyjny jak UDES, ale z większą alfą powinno się łatwiej osiągać lepsze winiki.

      • Kamyk pisze:

        To stary nawyk WG. Ograniczanie wstecznego zaczęło już w momencie pierwszego patch-a w którym był pierwszy nerf dla GRILE15. To były czasy gdzie wyświetlony czołg pojawiał się po kilku sekundach – było to winą serwerów. W tym czasie GRILE15 tak szybko jechał do tyłu, że mógł śmiało oddać strzał nawet z czubka góry by bez zadrapania ukryć się za pagórkiem. W tedy leciały wszędzie nerfy do wstecznego.

  3. Andrzej pisze:

    Kolejne opakowanie tej samej armaty z Centuriona / Pattona / Charioteera / Leoparda. Naciąganie ludzi.

    • Anonim pisze:

      Działo 105 mm o zbliżonych parametrach i na tym tierze jest dostępne tylko dla Charioteer’a i AMX’a. Kanonen wpasuje się pomiędzy tych dwóch: przez brak pancerza i bezwieżowość. I oba TDki premium nie dorastają do pięt drzewkowego TDka (zwłaszcza po zwiększeniu depresji do -10 stopni).

      Swoją drogą skończyłem też maraton na Caernarvron’a AX nie płacąc WG ani grosza. Troszkę ponołlajfiłem wieczorkami w weekendy, ale mimo wszystko świetnie się bawiłem i uważam, że warto było.

    • Kamyk pisze:

      Trochę słaby argument. A co jeśli powiem w twoim stylu:

      „No JAK TO? Przecież Ob907 nie jest OP bo ob.140, T-62A, K-91 oraz T-22 to opakowania tej samej armaty… ”

      aaaa no tak. Jaki ja głupi. Przecież jest jeszcze taki atut jak:
      -Moc do Masy
      -Kształt
      -Wartość nominalna pancerza
      -Nachylenie pancerza
      -Przyrządy celownicze
      -Maskowanie
      itd.

      No ale w końcu te same lufy w kolejnych „Opakowaniach”. Dodatkowo minimum wyobraźni dodaje, że kształt wieży oraz wnętrze czołgu wpływało na to JAK skuteczny był czołg – czy załoga miała dużo miejsca na swobodne przeładowanie i funkcjonowanie. World of Tanks nie bierze pewnie pod uwagę lub nie ma tego jak sprawdzić ale snuje domysły tworząc „Balans”. Nie bez powodu np. K-91 ma najlepszą lufę wśród rosyjskich medów a niby ten sam Kaliber. Na patrzcie państwo 🙂

  4. Krfawy pisze:

    Zamienię jagode 88 na to jak tylko będzie taka opcja. W czasach gdy pociski premium były za złoto jagoda była genialna, teraz wszyscy ładują apcr lub heat i nadbudowka nie ma pancerza

  5. PupkaWG pisze:

    A może nowe mapy?
    Praca nad balansem?
    Naprawa chatu?
    Analiza przyczyn bitew kończących się 15-1? (czasami to normalne, ale jak się ma 3 takie pod rząd to zaczyna się człowiek zastanawiać o co biega…)

    W tej grze jest więcej do zrobienia niż nowa premka 8 tieru, która będą rozjeżdżać 10 na które będzie w 80% bitew rzucana, a do tego TD czyli jeszcze więcej kampy…

    • Zodjak pisze:

      WG nie ma czasu na takie głupoty. Kogo interesują w/w problemy Ludzie odchodzą wiec trzeba kobzy jakos napelniac a nie głupotami się zajmować. Dlatego podarowałem sobie WOT-a do czasu jak ruskie zwierzątka zmadrzeja i zajmą się prawdziwymi problemami tej gry czity, boty i w/w przez ciebie.

    • Siema. Kto PL? pisze:

      3? Miałem dziś 5 gwałtów. Boli dupsko. I głowa, bo to niepojęte.

  6. Crazy meble with autism pisze:

    Penetracja ok gorzej z dpm’em co wiąże się z długim czasem przeładowania. Celność 0.3

  7. kierowniklimana pisze:

    jak ktoś to ma z działem 90mm to 105-ke dostanie za free ?

  8. KapiX pisze:

    Nie za dużo tej penetracji ???

  9. Daneboj pisze:

    3 pazdziernika w sklepie premium

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.