Dzienniki tw贸rc贸w: 馃嚨馃嚤 polskie drzewko

Kilka najwa偶niejszych 鈥瀞maczk贸w鈥 wyci膮gni臋tych z najnowszych Dziennik贸w Deweloper贸w:

  • Na pierwszy poziom zostanie wrzucony czo艂g 4TP;

Po klikni臋ciu w zdj臋cie wyskakuje okienko z fotkami w du偶ym rozmiarze.

  • Na drugim poziomie mamy zapewne najs艂ynniejszy i najwi臋kszy polski czo艂g: 7TP;
  • Na trzecim poziomie mamy czo艂g 10TP;
  • Pod wzgl臋dem rozgrywki, poziomy od I do IV polskiej ga艂臋zi to szybkie i zwinne maszyny bez szczeg贸lnego pancerza, z do艣膰 typowym wyborem armat i kalibr贸w;
  • Czo艂g 艣redni V poziomu .K.S.U.S.T.. Wygl膮d modelu w grze r贸偶ni si臋 nieco od oryginalnych schemat贸w;

Po klikni臋ciu w zdj臋cie wyskakuje okienko z fotkami w du偶ym rozmiarze.

  • Od pi膮tego poziomu czo艂gi zaczynaj膮 nabiera膰 ju偶 indywidualnego charakteru, typowego dla ca艂ej ga艂臋zi. Maszyny nabieraj膮 masy, ale przy tym zachowuj膮 mobilno艣膰, manewrowo艣膰 i zdolno艣膰 do szybkiego przemieszczania si臋 po placu boju;
  • Kolejne poziomy wymaga艂y ju偶 od nas znacznie wi臋kszego nak艂adu pracy i bada艅, poniewa偶 czo艂gi, kt贸rych projekty mieli艣my, umie艣cili艣my na pocz膮tku ga艂臋zi. Topowe pojazdy to ju偶 rekonstrukcja na podstawie og贸lnych opis贸w i kronik, oparta o realne mo偶liwo艣ci 贸wczesnego polskiego przemys艂u zbrojeniowego;
  • W przedwojennej Polsce, 偶y艂 i pracowa艂 s艂awny konstruktor i in偶ynier Edward Habich. Istniej膮 informacje sugeruj膮ce, 偶e przed samym wybuchem wojny pracowa艂 te偶 nad czo艂giem 艣rednim. Nie wiemy jednak jak on mia艂 wygl膮da膰. Istniej膮 jednak doniesienia os贸b, kt贸re rozmawia艂y z in偶ynierem Habichem lub jego rodzin膮 i na podstawie tych dyskusji, by艂y w stanie zarysowa膰 mo偶liwy wygl膮d zewn臋trzny pojazdu. Na podstawie takich relacji, cz艂onkowie polskiej spo艂eczno艣ci byli w stanie stworzy膰 model 3D. Nad modelem entuzjast贸w musieli艣my jeszcze troch臋 popracowa膰, ale na tym fundamencie stworzyli艣my dwa czo艂gi Habicha. Czo艂g 艣redni na poziomie VI i czo艂g ci臋偶ki na poziomie VII;

  • Gdy zacz臋li艣my tworzy膰 topowe maszyny polskiej ga艂臋zi, to pojawi艂o si臋 pytanie: Jak maj膮 one wygl膮da膰? Postawi膰 na realizm czy ciekaw膮 rozgrywk臋? Na poziomie VIII czo艂g projektu Markowskiego. 殴r贸d艂a musieli艣my troch臋 dopracowa膰. Gdy tworzymy modele fikcyjnych pojazd贸w, zazwyczaj w艂a艣ciwie konstruujemy je od nowa. Mamy w zespole in偶yniera-projektanta, kt贸ry odtwarza modele na podstawie projektu i ustala po艂o偶enie modu艂贸w. Jego rozmiary zosta艂y nieznacznie zmniejszone;

Po klikni臋ciu w zdj臋cie wyskakuje okienko z fotkami w du偶ym rozmiarze.

  • Czo艂gi IX i X poziomu zosta艂y od podstaw stworzone na podstawie prac dyplomowych polskich in偶ynier贸w: Tadeusza Tyszkiewicza i Ryszarda Lewandowskiego. Musimy podkre艣li膰, 偶e nie znale藕li艣my 偶adnych oryginalnych szkic贸w. Podczas rekonstrukcji kierowali艣my si臋 radzieck膮 szko艂膮 budowy czo艂g贸w, poniewa偶 jako prototyp dla czo艂gu Tyszkiewicza, pos艂u偶y艂y takie czo艂gi jak: Object 777 i T-54. Podczas rekonstrukcji czo艂gu X poziomu, te偶 si臋gn臋li艣my po wiele historycznych detali, np. w konstrukcji dachu wykorzystali艣my elementy radzieckich czo艂g贸w: Object 268 i Object 272. Przy rekonstrukcji nosa i wie偶y si臋gn臋li艣my po radzieckie opracowania dotycz膮ce czo艂贸w o podobnych parametrach: to szturmowy czo艂g ci臋偶ki z bardzo grubym pancerzem i mocn膮 armat膮;
  • Polska X-tka gabarytami i wygl膮dem przypomina niekt贸re radzieckie pojazdy: to masywny, powolny, ale dobrze opancerzony czo艂g ci臋偶ki. Pod wzgl臋dem dynamiki plasuje si臋 gdzie艣 pomi臋dzy niemieckimi superci臋偶kimi, a radzieckimi szturmowymi pojazdami.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra b臋dzie bardziej taktyczna i przemy艣lana. Trudniejsza, ale mniej irytuj膮ca 鈥 a przez to bardziej satysfakcjonuj膮ca. Postawmy na miodno艣膰!

3 komentarze

  1. Kamyk pisze:

    Czo艂g VII jest skopany
    Tak wygl膮da przeskalowany projekt dok艂adnie z rysunku
    http://s2.ifotos.pl/img/2CPPpng_qeheppq.png

    Wie偶a u nich jaka艣 w og贸le w wysoko艣ci rozci膮gni臋ta i bok kad艂uba nie jest tak jak powinno by膰 … =_=

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany.