Wieści z Supertestu: Object 268 Version 4 – zmiana parametrów technicznych, cz. II

Objekt 268 wersja 4 jest czołgiem, o którym wiele się ostatnio mówi. Niektórzy wręcz zakochali się w tym niszczycielu (głównie jego posiadacze), jednakże są tacy, którzy zdążyli go już przeklinać, w szczególności, kiedy kolejny pocisk nie potrafi przebić jego pancerza. Każdy się zgodzi, że jest to czołg z dobrym pancerzem i mobilnością, czego rezultatem jest komfort posiadania go w prawie każdej bitwie. Prawdopodobnie jest on nazbyt komfortowy.

WG monitoruje statystyki czołgu od momentu wprowadzenia go do gry. Wielu graczom zajęło trochę czasu, by odkryć jego cechy, inni potrzebowali czasu, by się do niego dostosować. Po kilku miesiącach statystyki pojazdu się unormowały i jak niektórzy przewidywali, pojazd okazał się niezwykle efektywny w bitwie.

Dzisiaj uruchomiono drugi SuperTest dla Objekt 268 wersja 4 ze zmianami w jego parametrach. Zostanie odpowiednio zbalansowany.

To dopiero druga runda Supertestu, więc czołg ten może być jeszcze poddawany poprawkom, a jego parametry mogą ulec dalszym zmianom, zależnie od wyników testu, więc zainteresowanych prosimy o śledzenie tematu pojazdu.

Pamiętajcie, że charakterystyka tego pojazdu jest w tej chwili testowana i każdy z niżej wymienionych parametrów może ulec zmianie.

Object 268 4. Druga iteracja Supertestu:

  • Zmieniono czas celowania z 1,92 na 2,4 s (2,21 s przy 1 iteracji ST);
  • Zmniejszono moc silnika z 1 500 k.m. na 1 350 k.m.;
  • Moc na tonę z 20 do 18 KM / t;
  • Zmniejszono prędkość jazdy wstecz z 22 km/h na 20 km/h;
  • Zwiększono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba z 0,115 do 0,153 (0,144 przy 1 iteracji ST);
  • Zwiększono rozrzut podczas ruchu przy maks. prędkości z 6,33 do 7,67 (7,91 przy 1 iteracji ST);
  • Zwiększono rozrzut podczas obrotu kadłuba przy maks. prędkości z 2,65 do 3,38 (3,31 przy 1 iteracji ST);
  • Osłabiono pancerz.

Dodatkowo:

  • Zwiększono rozrzut podczas obrotu wieży z 0,096 do 0,115;
  • Zmniejszono wytrzymałość z 2 100 PW do 2 000 PW;
  • Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia z 23 °/s na 22 °/s;
  • Zmniejszono prędkość maksymalną z 55 km/godz. na 50 km/godz;
  • Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 31,3 na 29,2 °/s.

Prędkości obrotu wieży widoczne w Tank Inspectorze. Zmiany z pierwszej iteracji Supertestu dostępne pod tym linkiem.

Aktualna charakterystyka:

Zmiany w opancerzeniu:

Ź: WoT Express


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

70 komentarzy

  1. adamos napisał(a):

    Nigdy nie byłem za nerfami ale jak dla mnie ten czołg jest ostro przesadzony, mam go jak i wszystkie dychy. Prawda, frajda z gry jak go prowadzisz ale tylko dla Ciebie, pograłem tym opekiem i starczy, nerf jest potrzebny, koniec tego yolo żartu, będę miło wspominał

  2. Multi PL napisał(a):

    a jak pobrac supertest?

  3. hary76 napisał(a):

    Sry ale kupa śmiechu z tym czołgiem.Lepszy Dzik z przodu ,niż nie przebijany z tyłu w krzaku. Po drugie zobaczcie na czatach kto najbardziej beczy o Dzika.I co najzabawniejsze zobaczcie kto jak gra w bitwach tym czołgiem.Jak ja widzę kampiącego Dzika 🙂 Albo kolesia robiącego wuenke, zamiast pomóc w pierwszej lini aby wygrać bitwe ,to ogarnia mnie pusty śmiech.Wszystko jest na Randomach i Twierdzach .Nie wiem jaki był foch 155 ,za młody byłem jak go znerfili. 😉 Ale wg zrobiło świetny czołg do pchania pushem flanki,to przez płaczki go znerfią.Ja *******…….zajefajne nooby grają w tą grę.Teraz będziecie sobie pchać flanke crapem 705A.

  4. strv lepszy napisał(a):

    nwm dlaczego ale te ruskie td-ki podobaly mi sie tylko do szóstego tieru:( cala reszta cholernie opornie szla. Mialem pare dni temu pomysl zeby tym tenkiem for fun zagrać ale teraz to nie ma sensu

  5. Anonim napisał(a):

    Czyżby kolejny foch 155 ? 1 nerf rozumiem ale 2 to przesada , znając WG znerfią go jeszcze z 2 razy

  6. QUQU napisał(a):

    Jak przystalo na WorGejsow – glupiego robota i wyludzanie kasy. Wypuszcza opetanka, kindersy sie rzuca a zaraz potem nerfy. Debilizmy od debili dla debili. Bozi tylko dziekowac ze ja juz nie gram na tak wysokich tierach ….

  7. DNo napisał(a):

    Ludzie zapominają, że czolg ma tez boki i tył, a oni nic tylko o dolnej płycie gadają i piszą… Wasze czołgi mają też bieg wsteczny, nie trzeba walczyć ciągle z wrogiem od frontu… Za chwilę ten czołg będzie tak ponerfiony że przestanie być grywalny i odejdzie w zapomnienie. Dajcie tego td’ka kilku małpom i zaraz się okaże, że ten pojazd nie jest OP.

  8. tobi napisał(a):

    i na co ten nerf dziala jak ci wariat wyjedzie na ryj? dalej go nie przebijesz a on dalej bedzie robil sieke. kluczowy nerf teraz to predkosc obrotu i predkosc do tylu tak zeby na bliski dystans mozna bylo z tym dziadostwem walczyc. aha, bylbym zapomnial – trzeba tez znerfic pancerz boczny bo to kpina ze tak czesto to dinga od boku (lajty tez chca zyc).

  9. wsunujwczaj napisał(a):

    Każdy czołg jest tak dobry jak jego kierowca

  10. hm napisał(a):

    WoT jest na swój sposób zabawny. Gram od 6 lat i w kółko to samo. Żeby tylko wspomnieć: Foch155, WTE100, FV183 … cały czas ta sama historia. Mocny czołg, duży nerf, jeszcze większy nerf, badziew, którym nikt już nie gra.

    268v4 jest mocny, ale litości – a Super Conqueror to słaby jest, albo 907, albo Strv …
    Znajdźcie kawałek górki i SC robi 5k w trzy minuty. Dajcie większy krzaczek i Strv spaziuje pół drużyny przeciwnej itd.

    • solczar napisał(a):

      dokładnie kolego masz rację w 100%. wszyscy się czepili obj 268 4 że OP itd ale nikt nie widzi innych czołgów które także zasługują na nerfa.

      • Anonim napisał(a):

        zgadzam się jako posiadacz dzika to jest dramat wystarczy że załadujecie golda/objedziecie i już czołg prawie nie ma szans to nie jest op tylko gracze którzy nie mają pojęcia jak grać mają bul ****

  11. Kamyk napisał(a):

    Nerfią czołg tylko dla tego, że ludzie nie umieją wy-google-ać „tanks gg ob.264 4” i przestudiować czołg. Ryczą, że OP. A idź pan w ***** z nimi.

  12. alpha i omega napisał(a):

    ,,zmniejszono prędkość obrotu wieży” a to dzik ma wieżę xd? Albo czegoś niedowidzę xd

  13. Januszzzzz napisał(a):

    I tak bedzie OP bo to ruskie.

  14. MAJKOWHY napisał(a):

    bardzo dobrze że to nerfią ale i tak dalej bd bardzo dobre :/

  15. Truth_is_God napisał(a):

    Ten czołg to rosyjki psikus :). Same zalety. Mobilność meda. Pancerz większy od Type 5.

  16. Wafel napisał(a):

    Trzeba mu znerfić prędkość do 40 i prędkość do tyłu do 8-10, tą wielką dolną płytę trzeba znerfić żeby z golda przynajmniej wchodziło (290 efektywnego) ten czołg i tak będzie miał lepszy pancerz od jagody i będzie szybszy od niej.

    • Anonim napisał(a):

      Ta bez kitu.Nie mam problemu ze cos jest pancerne ale jest wolne ale jak cos jest pancerne,szybsze od niektorych medow i szybko sie obraca to juz jest problem.I tak teraz z 40 bedzie wyciagac co i tak jest moim zdaniem szybko a dolna plyta mi az tak nie przeszkadza bo ktos ogarniety ja schowa a pazie w tych czolgach czesto za bardzo potrafia uwierzyc w swoj pancerz.

      • Lukasz_111 napisał(a):

        Dlatego nie rozumiem po co WG ruszało Ob. 263 z X tieru. Był *********, jak schowałeś dolną płytę miałeś pancerz lepszy od większości HT, bardzo dobrą mobilność (prawie dwukrotnie szybszy obrót od 268-4) i cudowne działo – co 8,5s po jakieś 500-600 z dobrą penetracją i celnością. A teraz?! Wielkie oburzenie o wprowadzenie 268-4, bo za mocny, a za chwilę będzie płacz, „co zrobiliście z moim czołgiem, tym nie da się gać” itp. Zepsuli według mnie najprzyjemniejszego niszczyciela X tieru tylko po to, aby wywołać taką gówno-burzę. R.I.P. Ob. 263. MOgli przecież zrobić tak jak z FV215B, Fochem 155 i FV215B 183. Wszyscy byliby z tego zadowoleni, a nie tak jak teraz.

  17. kokoszka napisał(a):

    Ale ta gra jest spierdolona………

  18. robbob13 napisał(a):

    szkoda że nie napisał o ile osłabiono pancerz tzn ze furtka otwarta, dlaczego cała europa daje znowu sie nabrac na ruskie sztuczki? Czarne opetali nam rozum zróbmy swoja gre w której ruskie i czarne bedą do lania.

  19. Czołgiem napisał(a):

    Zwiększono rozrzut podczas obrotu wieży z 0,096 do 0,115;
    Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 31,3 na 29,2 °/s.

    Ten TD ma wieżę? :0

  20. Troll napisał(a):

    Po prostu już nie będziemy lecieć na pierwszą linię tylko kampa na tyłach, a z daleka to i nerf nie pomoże go przebijać 🙂 Dobry gracz i tak poradzi sobie, żeby dalej robić dobre wyniki

  21. Razor napisał(a):

    Nie ma to jak płakać że czołg za dobry. Wbijcie go sobie i nim grajcie jak taki OP jest

    • JA napisał(a):

      I wtedy już nie będzie OP ?

    • Anonim napisał(a):

      Nie kazdego kreci granie TD’kami.Sam mam zrobiona linie STRV tylko dla misji i dlatego ze byla znizka na nie.

      • JA napisał(a):

        I co to ma do rzeczy ?

        • jozek19 napisał(a):

          Nie można go porównywać z Strv. Nie stoisz w krzakach, tylko jedziesz na pierwszą linię i rozwalasz wszystko, co się pojawia, albo patrzysz, jak uciekają.

          • Płaczek napisał(a):

            Strv nie trzeba stać w krzakach. Jak jest odpowiednia mapka to można pocisnąć w miejscówkę, gdzie pokazać można tylko ten płot na przodzie kadłuba (ekran przeciwkumulacyjny). Z resztą ten czołg jest i tak dość sytuacyjny jeśli ktoś nastawia się tylko na kampę, a w reszcie przypadków trzeba liczyć na odpowiednią mapę, by móc się obronić przed takimi kalibrami jak Maus, czy Tajp 5 „Noob Friendly” Heavy. Na początku budził sensację, bo OP kamo, OP dpm, niezgorsza mobilność i celność, etc. Ale jakoś o nim wszyscy już zdążyli zapomnieć. Przez to własnie, że nie jest uniwersalny jak Yolowagen, czy większość przedstawicieli klasy czołgów średnich.

  22. Anonim napisał(a):

    I tak po tym nerfie będzie piekielnie dobry

  23. gepard8 napisał(a):

    z dobrego czołgu zrobić gówno bo walone pomidory narzekają ze trzeba strzelać w golda w to i celować WG jesteście**

    • grześ napisał(a):

      nie ma to jak bronić swojej op zabawki 😀 zabawne że mam 4k wn8 na dychach a też nie umiem tego przebijać :*

    • maciurewicz napisał(a):

      większego debila dzisiaj nie czytałem …

    • Anonim napisał(a):

      To traf w ten dalmierz albo lepiej w czajnik z odległości 200m.By to chociaż mobline nie było ale to ********** lepiej niz moj T62a.Porownaj to sobie do Jpz E100 albo do Badgera pancerze frontalnie jest ciezej przebic na goldzie ktore i tak na medzie (porownuje do medow bo tego mam najwiecej) to jest okolo 35% szansy wiec to juz nie jest zalezne ode mnie tylko od RNG.

      Jest roznica kiedy czolg jest dobry a kiedy jest przejebany.

    • Płaczek napisał(a):

      Czytając takich agentów cieszę się niezmiernie. I widać, że to przedstawiciel typowej pomidorowej masy. Innymi czołgami mu nie wychodzi to musi tłuc tym co jest OP w danej chwili. Tak przynajmniej swoje WN może podreperować i po zasileniu portfela Smalca – dowartościować się.

    • Ja napisał(a):

      Mało tego to coś ma jeszcze lepsze maskowanie niż grill 15

    • Maciej napisał(a):

      Odinstaluj grę, bo nie wiesz co gadasz

  24. Dexx napisał(a):

    Znerfic to!!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.