Włoskie czołgi – Jak działa system automatycznego ładowania?

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

8 komentarzy

  1. 40k pisze:

    Delikatnie rzecz ujmując…yyy…średnio.
    ^^

  2. LeonAlone pisze:

    Ten system przeładowania bardzo przypomina Ready Rack z AW.

  3. doom7ord pisze:

    Nie będzie to popularna linia.

  4. FlamixKL pisze:

    ZA DŁUGOOOOO! Tą linię bede robił tylko dla Fiata 3k. 🙂 Ewentualnie P.44 Pantery. GLHF podczas grania tym.

  5. Papaj pisze:

    Jedyna zaletą jaką widać to to, że nigdy nie wiadomo kiedy jest przeladowsny. Ale IMHO będzie dostawać oklep jak się ludzie zorientują, że po wystrzeleniu 4 pestek, ładuje prawie 20 sekund JEDEN pocisk. Taka lorka, amx 50 100 czy somua będzie go zjadać na śniadanie, jak się wystrzela można śmiało wyjechać, wbić mu 4 pestki i w najgorszym razie odda jedna albo dwie, podczas gdy taki b-c może nieźle oddać, nawet 12t, że o t57 nie wspomnę. Gdyby chociaż alfa była jakaś potężna… Nie kupię tej idei

    • zxc pisze:

      Też tego jakoś nie widzę – za dużo kombinacji z tym systemem. Czasami to może uratować dupsko – zostajesz sam na sam z kimś i wykańczasz go magazynkiem, ale w trakcie normalnej walki jest to straszne ograniczenie, bo tak naprawdę nigdy nie wiesz co zaraz zrobi przeciwniki i czy chwilę wcześniej się nie wystrzelałeś, bo wydawało się to najlepsze wyjście. Czarno widzę włoską linię. Czołg z tym systemem ładowania będą bardzo sytuacyjne.

      Poza garstką osób, które wyczują jak tym grać będzie to linia z bardzo niskimi wskaźnikami zadanych uszkodzeń. Bot po prostu wypakuje wszystkie pestki z magazynku i da się zabić. Normalny gracz wystrzela kilka pocisków w trybie pojedynczych strzałów i przed śmiercią wypaskudzi wszystkie pestki, ale nie zmienia to faktu, że ostatecznie szału nie zrobi bo przeładowanie mu na to nie pozwoli.

      WG wypuści te czołgi i za chwilę będzie coś zmieniać w ich mechanice bo będą odstawać od innych.

      Może się mylę w tym zakresie, więc bez spiny proszę;) Zobaczymy jak będą się sprawdzać po wyjściu na normalny serwer. Na 100% będą wymagały użycia mózgownicy i wyczucia, żeby coś sensowego na nich ugrać. Dużo będzie też zależeć od ich mobilności i parametrów kamuflażu – bardzo często będzie się trzeba gdzieś zaszyć i uzupełnić pestki w magazynie, więc te dwa parametry się przydadzą.

      • Teravius pisze:

        Mnie się wydaje, że ten magazynek będzie użyteczny tylko awaryjnie, lub pod koniec bitwy. W normalnych warunkach będzie się go używać jako jednostrzałowca, z ewentualną dobitką w formie drugiego pocisku. Trzeci to będzie na dobicie ostatniego ziomka albo drugiej arty 😉

Pozostaw odpowiedź FlamixKL Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.