9.22 – Patch Notes, zmiany w charakterystykach czołgów
Patchnotesy dla wersji 9.22. Przewidywana data wydania patcha to Luty.
Główne zmiany:
Dokończenie prac nad Matchmakerem.
- Ulepszenia będą dotyczyć głównie zmiany sposobu dobierania gracza do danego trybu gry. Innymi słowy, jeśli trafiłeś kilka razy pod rząd do bitwy standardowej to masz znacznie większe szanse by w następnej trafić do bitwy spotkaniowej itd.
Ulepszenia dotyczące zmian w wyglądzie pojazdów
- Na dole menu wyglądu pojawią się ikony dla przedmiotów (kamuflaży, emblematów, farb), które są obecnie nałożone na pojazd.
- Zwiększono obszar na który można kliknąć by nałożyć emblemat.
Zmiany w Bitwach rankingowych
Zmiany w nadchodzącym sezonie:
- Sezon będzie trwać przez 21 dni i nie będzie podzielony na Etapy;
- Liczba Stopni (Rang) wzrosła z 5 do 15;
- Warunki zdobycia szewronów zostały ponownie zmienione:
- Top 10 graczy z wygrywającego zespołu i najlepszy gracz z przegranego otrzymają po szewronie;
- Top 3 graczy z wygrywającego zespołu otrzyma dodatkowy szewron;
- Gracze z wygrywającego zespołu z miejsc 11-15 i przegrywającego z miejsc 2-5 nie tracą szewronu;
- Gracze z miejsc 6-15 w przegrywającym zespole tracą szewron.
- Dodano nową funkcjonalność – Ochronę Rangi (Stopnia). Niektóre ze stopni będą bezpieczne, co będzie miało swoje zalety (zapewne nie można spaść poniżej konkretnych Stopni, ale to tylko moje przemyślenia na podstawie innych gier MMO i ich trybów rankingowych – dop. Sziszu);
- Interfejs trybu rankingowego został przerobiony, by poprawnie wyświetlać informacje o 15 poziomach Stopni;
- Przerobiono też ekran nagród, w tym:
- Informacje o nagrodach przyznawanych za każdy Stopień;
- Informacje o nagrodach przyznawanych za zakończony Sezon.
- Zmieniono sposób wizualizacji zdobywania Stopni.
- Usunięto wyświetlanie Stopni na ekranie garażu (tzw. karuzeli).
- Zmieniono interfejs dotyczący progresu zdobywania Stopni; teraz zdobywane będą poziomy, i po zdobyciu maksymalnego Stopnia to właśnie liczba poziomów będzie wyświetlana.
Usprawnienia w trybie Twierdz
- Teraz dowódca przed bitwą może nadać dowolnemu graczowi (nawet Najemnikowi) możliwość używania rezerw dostępnych podczas bitwy (Ostrzał i Nalot).
W aktualizacji 9.22 pojawią się kolejne dwie nowe X’tki:
- Po czołgu ciężkim T-10;
- oraz po czołgu średnim Object 430 Version II.
W tym momencie pojazdy te będą zasłonięte w drzewku technologicznym, ale w niedalekiej przyszłości, gdy tylko pojawią się o nich informacje to zostaną one udostępnione.
Pojazdy
ZSRR
Dodano nowe radzieckie czołgi:
- IS-M;
- Object 430U (zamiast Objecta 430 na poziomie X);
- Object 268 Version 4 (zamiast Objecta 263 na poziomie X);
- Object 257 (poziom IX);
- Object 263 (poziom IX);
- Object 430 (poziom IX);
- Object 705 (poziom IX);
- Object 705A (poziom X).
Usunięte maszyny:
- Object 263 (poziom X);
- Object 430 (poziom X);
- SU-122-54 (poziom IX).
Zmieniono charakterystyki techniczne następujących pojazdów:
SU-101 (TD-8, ZSRR, standardowy). Zmiany:
- Zastąpiono działo 122 mm D-25S mod. 1944 r. na działko 122 mm D-25-SU-101 o następujących charakterystykach:
- Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -3 / +18,3;
- Rozrzut na 100 m: 0,44;
- Czas przeładowania: 11,1 s;
- Czas celowania: 2,5 s;
Charakterystyka amunicji dla wspomnianego działa:
- UBR-471: Uszkodzenia: 390; Penetracja: 210 mm;
- BR-471D: Uszkodzenia: 390; Penetracja: 248 mm;
- UOF-471: Uszkodzenia: 530; Penetracja: 64 mm;
- Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia SU-101 o 33%;
- Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia SU-102 o 37%;
- Zmniejszono rozrzut działa przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-101 o 33%;
- Zmniejszono rozrzut działa przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-102 o 37%;
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia SU-101 z 34 na 23 °/s;
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia SU-102 z 36 na 25 °/s;
- Zmieniono rozrzut działa 100 mm D-10S mod. 1944 r. z 0,35 m na 0,4 m;
- Zmieniono rozrzut działa 100 mm D-54S z 0,35 m na 0,39 m;
- Zmieniono rozrzut działa 122 mm M62-C2 z 0,37 m na 0,42 m;
- Zwiększono rozproszenie celownika działa 100 mm D-10S mod 1944 r. podczas ruchu działa o 25%;
- Zwiększono rozproszenie celownika działa 100 mm D-54S podczas ruchu działa o 25%;
- Zwiększono rozproszenie celownika działa 122 mm M62-C2 podczas ruchu działa o 25%;
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm D-10S mod. 1944 r z 6,2 s do 7,1 s;
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm D-54S z 6,7 s do 9,1 s;
- Wydłużono czas przeładowania działa 122 mm M62-C2 z 12 s do 12,6 s;
- Wydłużono czas celowania działa 100 mm D-10S mod. 1944 r. z 1,7 s do 2,3 s;
- Wydłużono czas celowania działa 100 mm D-54S z 2,1 s do 2,3 s;
- Skrócono czas celowania działa 122 mm M62-C2 z 3,1 s do 2,5 s;
- Zmieniono zasięg widzenia pojazdu z 380 m na 350 m;
- Zmieniono prędkość naprowadzania w poziomie z 45,9 na 27,1 °/sek;
- Wzmocniono pancerz kadłuba;
- Zmniejszono prędkość wylotową pocisku UOF-471 dla działa 122 mm M62-C2 o 10%;
- Zmniejszono prędkość wylotową pocisku BR-472 dla działa 122 mm M62-C2 o 10%;
- Zmniejszono prędkość wylotową pocisku BK-9 dla działa 122 mm M62-C2 o 8%;
- Zmieniono kąt pochylenia działa 100 mm D-10S mod. 1944 r. z -2,3 na -3°;
- Zmieniono kąt pochylenia działa 100 mm D-54S z -2,3 na -3°;
- Zmieniono kąt pochylenia działa 122 mm M62-C2 z -2,2 na -3°;
- Zmieniono zasięg wychyłu poziomego dział 100 mm D-10S mod. 1944 r. oraz 100 mm D-54S z -9,3 / 9,3° na -10 / 12°;
- Zmieniono zasięg wychyłu poziomego działa 122 mm M62-C2 z -7,3 / 7,3° na -10 / 12°;
- Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 16 do 18 km / h;
- Zmieniono pulę punktów wytrzymałości czołgu z 990 na 1 100 punktów.
SU-100M1 (TD-7, ZSRR, standardowy). Zmiany:
- Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia SU-100M1 o 30%;
- Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia SU-100M1 Bis o 33%;
- Zmniejszono rozrzut działa przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-100M1 o 30%;
- Zmniejszono rozrzut działa przy obrocie kadłuba dla zawieszenia SU-100M1 Bis o 33%;
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia SU-100M1 z 32 na 23 °/s;
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia SU-100M1 Bis z 34 na 25 °/s;
- Zmieniono rozrzut działa 100 mm D-10S mod. 1944 r. z 0,37 m na 0,42 m;
- Zmieniono rozrzut działa 100 mm LB-1C z 0,33 m na 0,41 m;
- Zwiększono rozproszenie celownika działa 100 mm D-10S mod 1944 r. podczas ruchu działa o 25%;
- Zwiększono rozproszenie celownika działa 100 mm LB-1C podczas ruchu działa o 25%;
- Skrócono czas przeładowania działa 100 mm D-10S mod. 1944 r. z 7,3 s do 7,1 s;
- Wydłużono czas przeładowania działa 100 mm LB-1C z 5,9 s do 7,1 s;
- Wydłużono czas celowania działa 100 mm D-10S mod. 1944 r. z 2,0 s do 2,3 s;
- Wydłużono czas celowania działa 100 mm LB-1C z 1,7 s do 2,3 s;
- Zmieniono zasięg widzenia pojazdu z 360 m na 350 m;
- Zmieniono prędkość naprowadzania w poziomie z 45,9 na 27,1 °/sek;
- Wzmocniono pancerz czołgu;
- Zmieniono współczynnik penetracji pancerza pocisku UBR-412P wystrzelonego z działa 100 mm LB-1C z 235 na 258 mm
- Zmieniono współczynnik penetracji pancerza pocisku UBR-412 wystrzelonego z działa 100 mm LB-1C z 183 na 212 mm;
- Zmieniono zasięg wychyłu poziomego działa 100 mm D-10S mod. 1944 r. z -8 / 8° na -12 / 12°;
- Zwiększono maksymalną prędkość z 50 do 54 km / h;
- Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 14 do 16 km / h;
- Zmieniono wytrzymałość czołgu z 830 PW na 850 PW.
Czołgi opracowane do jakości HD
Następujące pojazdy przerobiono do jakości HD:
- AMX 40 (francuski czołg lekki IV poziomu).
via WoT Express
Dokończenie prac nad Matchmakerem:
… jeśli trafiłeś kilka razy pod rząd do bitwy standardowej to masz znacznie większe szanse by w następnej trafić do bitwy spotkaniowej itd… to jest kpina.MM robi z VI tieru mięso armatnie dla VIII.A z VIII mięso dla X.Co mamy kupować konto premium i co każdą premkę typu maurebrechery by WG łaskawiej losowało??!!
usuniety 263 ze swojego X tieru bo nie pasowal do drzewka , a pasuje na IX?
juz lepiej by zrobili jakby z niego czolg specjalny zrobili
tak sobie popatrzyłem na zmiany w su-101 i się załamałem.Jestem pewnie jednym z niewielu ludzi co lubi ten pojazd.Jak każdy wie,ma on wiele problemów,ale ja jak gram ze znajomymi w plutonie,zawsze im mówię,ze dla mnie wystarczyło by dać mu lekki buff(np.celnosc niemieckiego działa,tak 0.3:)) i kurde uwielbiałbym ten pojazd jeszcze bardziej.Tymczasem co dostajemy,mega nerf,celnośc pogorszona,obrót pogorszony,to co mnie boli najbardziej to zmniejszony zasięg widzenia,wydłużono czas celowania,przeładowania w zamian,za trochę hp i 0.7 więcej obniżenia.Można będzie zapomnieć o podążaniu za medami z atakiem.Tragedia…,tak jak mało grało ludzi tym pojazdem wcześniej,tak teraz to chyba nikt nie będzie grał.A szkoda,bo był to czołg unikatowy i w sprawnych rękach robił robotę.
Dokończenie prac nad MM? MM jest upośledzony i to jest rzecz ktora zabija całą frajdę z gry. Oni zajmują się gówno wartymi zmianami które nic nie poprawiają zamiast wykonać proste kroki w celu poprawienia mm… Tutaj nawet od biedy wystarczyloby zwiększyć liczbę bitew jednopziomowych… żałosne.. grać się odechciewa
Widać, że WG ma pojęcie o tym jak obecnie działa mm i wie co jest komieczne do poprawnego działania.
Jak to usunięcie tych pojazdów ?
Usunięcie z ich pierwotnych miejsc. Tylko SU-122-54 zostanie usunięty
nieee
Spokojnie… za dwa miechy będzie 8 tierową premką 😂
Super zmiany, serio. Jedyny minus Obj 263, dlaczego, WG? 🙁 Finalizacja zmian w MM? Zaraz, a co ze zrąbanymi losowaniami 8. tierów?