Wersja 1.9.1: Pierwszy test publiczny już tu jest!
przez Bin4r ·
Witajcie Dowódcy!
Pierwszy test publiczny aktualizacji 1.9.1 oraz jej ekscytującej zawartości już na Was czeka. Będziecie mogli wypróbować innowacyjne mechaniki bitew rankingowych, które poznacie w sezonach 2020–2021, a także nowe typy wyposażenia z nagród, Optyka z nagród i Stabilizator pionowy z nagród, a także ulepszony interfejs i menu w Przepustce bitewnej. Będziecie też mogli przetestować nowe mechaniki personalizacji i malowniczą mapę Berlin, stworzoną dla bitew losowych. Przyjrzyjmy się im z bliska.
Bitwy rankingowe 2020–2021: przygotujcie się na zmiany!
Przygotujcie się na nowy wymiar rozrywki i wyzwań w trzech sezonach Bitew Rankingowych 2020–2021! Przyniosą one kilka zmian i nowych mechanik, które jeszcze bardziej wciągną Was w grę w tym konkurencyjnym trybie.
Wprowadzimy specjalne autonomiczne misje dzienne dla różnych ról pojazdów. Będą one dostępne zaraz po tym, jak zakwalifikujecie się do ligi. Te specjalne, dodawane każdego dnia misje wynagrodzą Was obligacjami i dziennymi bitwami bonusowymi.
Jak otrzymać dzienne bitwy bonusowe?
W tym celu należy wypełnić wspomniane powyżej specjalne dzienne misje. Będą one udostępniane każdego dnia w ligach, zależnie od liczby szewronów, jakie otrzymaliście za ukończenie kwalifikacji.
Czym są dzienne bitwy bonusowe?
Analogicznie do bitew bonusowych z poprzednich sezonów, podwajają one liczbę szewronów zdobytych podczas ich rozgrywania. Dzienne bitwy bonusowe są udostępniane automatycznie raz na dzień dla każdego pojazdu X poziomu. Jeśli nie otrzymaliście szewronu po bitwie, mechanika dziennych bitew bonusowych nie znajdzie zastosowania.
Dzienne bitwy bonusowe są podobne do „normalnych” bitew bonusowych, z dwoma ważnymi różnicami:
- Wykorzystywane są przed normalnymi bitwami bonusowymi.
- Nie można ich kontynuować następnego dnia.
Dołączcie do testów już teraz, wypróbujcie te nowe mechaniki i podzielcie się uwagami na forum. Wasza opinia gra ważną rolę dla naszej pracy nad nadchodzącymi sezonami bitew rankingowych!
Przepustka bitewna: nowe wyposażenie z nagród
Przez ostatnie kilka tygodni dokładnie analizowaliśmy Wasze postępy w Przepustce bitewnej, jednocześnie czytając Wasze pytania i sugestie. Obecnie pracujemy nad drugim sezonem tego długoterminowego wydarzenia i wprowadzamy nowe modyfikacje do interfejsu gry, aby sprawić, że będzie prostszy i łatwiejszy w użyciu dla graczy.
Wszystkie nagrody w Przepustce bitewnej z pierwszego testu publicznego służą przeprowadzaniu testów i zostaną zastąpione innymi nagrodami, z wyjątkiem dwóch nowych typów wyposażenia z nagród. Bądźcie pierwszymi, którzy wypróbują Optykę z nagród i Stabilizator pionowy z nagród; każde z nich dostępne będzie dla wszystkich dowódców. Podczas drugiego sezonu Przepustki bitewnej do puli nagród na serwerze zwykłym zostaną dodane trzy przedmioty, więc zostańcie z nami! Będziecie mogli wypróbować wszystkie zmiany i ulepszenia w przyszłych iteracjach testu publicznego.
Odkrywajcie Berlin w bitwach losowych!
Nowa mapa Berlin dla bitew losowych, uprzednio wypróbowana podczas supertestu aktualizacji 1.9.1 będzie dostępna we wszystkich testach publicznych.
Ta mapa o wymiarach 1050×1050 metrów przedstawia niemiecką stolicę w ostatnich momentach II wojny światowej i została odtworzona z historyczną dokładnością. Bez problemu odnajdziecie tam znane miejsca i będziecie nawet mogli odbyć wirtualną przejażdżkę po mieście.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Nowe mechaniki personalizacji
W aktualizacji 1.9.1 wprowadzimy nowe mechaniki personalizacji, które ogłosiliśmy przedtem w superteście. Teraz będą one dostępne dla wszystkich dowódców, zatem dołączcie do testów i sprawcie, że Wasze czołgi jeszcze bardziej wyróżnią się w bitwie.
Po pierwsze, dodamy progresywne spersonalizowane naklejki dla niemal wszystkich stylów. Będą one zmieniać wygląd w miarę Waszego postępu w wypełnianiu określonych celów (np. zdobycie danego bojowego osiągnięcia) w bitwach losowych, grając wybranymi czołgami.
W dodatku, dla wszystkich poziomów i nacji dostępne będą projekcyjne naklejki (w tym prostokątne, które mogą pokryć cały bok czołgu).
Co więcej, udostępnimy też nowe adaptowalne style, które będą dostępne za złoto w kliencie gry od momentu wprowadzenia aktualizacji 1.9.1. Są to spersonifikowane style, które możecie modyfikować przez usuwanie lub dodawanie poszczególnych elementów.
Modyfikacje niskopoziomowych pojazdów
Po lekkiej modyfikacji niektórych charakterystyk niskopoziomowych pojazdów w aktualizacji 1.9 poprawiliśmy ich parametry bojowe w wersji 1.9.1, aby podnieść ich skuteczność na polu bitwy. Szczegółowy ich opis znajdziecie w liście zmian wprowadzonych w wersji 1.9.1.
Main Changes
Vehicle Customization
Added a new customization element: progressive decals. They change their appearance as the player progresses through certain objectives.
Added the functionality to edit some styles. Now players can:
- Add progressive decals that can be received for, and improved by, completing certain conditions
- Replace/hide elements that the new styles include
There will be projection decals (square and rectangular ones) for all tiers.
Now national emblems can be removed from adjustable styles. When creating your own style, actions with Emblems remain unchanged.
New Adjustable Style
Added a universal adjustable style for all nations. Players can select and replace camouflage, emblems, and fonts of tactical numbers.
Maps
Added the Berlin map. The Standard and Encounter Battles types are available. The map is available for playing in vehicles of Tiers IV-X.
Disabled the Encounter battle type for the Empire’s Border map.
Battle Pass
- Improved the functionality of selecting final rewards when the Improved Pass is available.
- Implemented handling of situations when a player does not have vehicles in their Garage that can be used to earn Progression Points for Battle Pass.
- Reworked the navigation on the Main Progression screen.
- Added new types of Bounty Equipment: Bounty Optics and Bounty Vertical Stabilizer. The equipment will be available in the next Battle Pass Season.
- Added the off-season screen for when the first Battle Pass season is completed.
Ranked Battles
- Implemented the mechanic of daily missions for different vehicle roles. Missions become available as soon as the player qualifies for a League.
- Vehicle roles are displayed in the Garage and in the filter of the vehicle panel.
- Added the functionality of Daily Bonus Battles.
Visual Effects
Added new interaction effects between vehicles and surface types such as „oil” and „fuel oil” (shell hits, effects under the tracks, etc.)
Changes to Vehicle Technical Characteristics
France
- Added the Lorraine 50 t
U. K.
Cavalier
- Changed the dispersion of the 75 mm Gun Mk. V in the А24 Vauxhall turret from 0.42 to 0.41 m
- Changed the dispersion of the 3.7-inch Howitzer in the А24 Vauxhall turret from 0.56 to 0.53 m
- Changed the reload time of the 75 mm Gun Mk. V in the А24 Vauxhall turret from 3.7 to 3.3 s
- Changed the reload time of the 3.7-inch Howitzer in the А24 Vauxhall turret from 8.2 to 7.5 s
- Changed the aiming time of the 3.7-inch Howitzer in the А24 Vauxhall turret from 2.6 to 2.3 s
- Changed the top speed from 40 to 46 km/h
- Changed the reverse speed from 16 to 18 km/h
- Changed the engine power of the Nuffield Liberty Mk. IVA engine from 410 to 450 h.p.
Crusader
- Decreased the dispersion during movement of the Crusader Mk. I suspension by 12%
- Decreased the dispersion during movement of the Crusader Mk. III suspension by 17%
- Decreased the dispersion on hull traverse of the Crusader Mk. I suspension by 12%
- Decreased the dispersion on hull traverse of the Crusader Mk. III suspension by 17%
- Changed the dispersion of the QF 6-pdr Gun Mk. V in the Crusader Mk. III turret from 0.41 to 0.37 m
- Changed the dispersion of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Crusader Mk. I turret from 0.55 to 0.49 m
- Changed the dispersion of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Crusader Mk. III turret from 0.55 to 0.49 m
- Decreased the dispersion on turret traverse of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Crusader Mk. I turret by 17%
- Decreased the dispersion of the QF 6-pdr Gun Mk. V in the Crusader Mk. III turret after firing a shot by 43%
- Decreased the dispersion of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Crusader Mk. I turret after firing a shot by 25%
- Decreased the dispersion of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Crusader Mk. III turret after firing a shot by 25%
- Changed the aiming time of the QF 6-pdr Gun Mk. V for the Crusader Mk. III turret from 2.3 to 2 s
- Changed the view range in the Crusader Mk. I turret from 340 to 360 m
- Changed the view range in the Crusader Mk. III turret from 360 to 370 m
- Changed the top speed from 50 to 58 km/h
Cruiser Mk. IV
- Changed the dispersion of the QF 40 mm Mk. VI Bofors in the Cruiser Mk. IVA turret from 0.41 to 0.43 m
- Changed the reload time of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun in the Cruiser Mk. IVA turret from 6 to 7 s
- Changed the penetration value for the SAP Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 63 to 86 mm
- Changed the penetration value for the APHV Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 101 to 112 mm
- Changed the damage value for the SAP Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 50 to 60 HP
- Changed the damage value for the HE Mk. 2T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 60 to 75 HP
- Changed the damage value for the APHV Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 50 to 60 HP
Covenanter
- Decreased the dispersion during movement of the Covenanter Mk. I suspension by 12%
- Decreased the dispersion during movement of the Covenanter Mk. III suspension by 12%
- Decreased the dispersion on hull traverse of the Covenanter Mk. I suspension by 12%
- Decreased the dispersion on hull traverse of the Covenanter Mk. III suspension by 12%
- Changed the dispersion of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Covenanter Mk. IV CS turret from 0.53 to 0.49 m
- Decreased the dispersion on turret traverse of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Covenanter Mk. IV CS turret by 17%
- Decreased the dispersion of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Covenanter Mk. IV CS turret after firing a shot by 25%
- Changed the reload time of the OQF 3-inch Howitzer Mk. I in the Covenanter Mk. IV CS turret from 4.3 to 4 s
- Changed the penetration value for the SAP Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 63 to 86 mm
- Changed the penetration value for the APHV Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 101 to 112 mm
- Changed the damage value for the SAP Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 50 to 60 HP
- Changed the damage value for the HE Mk. 2T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 60 to 75 HP
- Changed the damage value for the APHV Mk. 1T shell of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun from 50 to 60 HP
- Changed the top speed from 50 to 55 km/h
- Changed the reverse speed from 20 to 22 km/h
- Changed the engine power of the Meadows D.A.V. O.C. engine from 360 to 400 h.p.
U.S.S.R.
BT-7
- Decreased dispersion during movement of the BT-5 suspension by 9%
- Decreased dispersion during movement of the BT-7 suspension by 20%
- Decreased dispersion on hull traverse of the BT-5 suspension by 9%
- Decreased dispersion on hull traverse of the BT-7 suspension by 20%
- Changed the hull traverse speed of the BT-5 suspension from 50 to 48 deg/s
- Changed the hull traverse speed of the BT-7 suspension from 54 to 52 deg/s
- Changed the dispersion of the 45 mm 20K gun in the BT-7 mod. 1935 turret from 0.46 to 0.44 m
- Changed the dispersion of the 45 mm 20K gun in the BT-7 mod. 1937 turret from 0.45 to 0.42 m
- Decreased the dispersion of the 45 mm 20K gun in the BT-7 mod. 1935 turret after firing a shot by 33%
- Decreased the dispersion of the 45 mm 20K gun in the BT-7 mod. 1937 turret after firing a shot by 33%
- Changed the reload time of the 45 mm 20K gun in the BT-7 mod. 1935 turret from 2.3 to 2.1 s
- Changed the reload time of the 45 mm 20K gun in the BT-7 mod. 1937 turret from 2.1 to 1.9 s
- Changed the turret traverse speed of the BT-7 mod. 1935 turret from 36 to 38 deg/s
- Changed the turret traverse speed of the BT-7 mod. 1937 turret from 38 to 40 deg/s
A-20
- Changed dispersion of the 76 mm L-11 gun in the SP-3 turret from 0.46 to 0.43 m
- Changed dispersion of the 45 mm VT-42 gun in the SP-3 turret from 0.39 to 0.37 m
- Decreased the dispersion on turret traverse of the 45 mm VT-42 gun in the SP-3 turret by 20%
- Decreased the dispersion of the 45 mm VT-42 gun in the SP-3 turret after firing a shot by 43%
- Changed the reload time of the 76 mm L-11 gun in the SP-3 turret from 6 to 5 s
- Changed the reload time of the 45 mm VT-42 gun in the SP-3 turret from 2 to 1.9 s
- Changed the view range of the A-20 mod. 1938 turret from 340 to 350 m
- Changed the view range in the SP-3 turret from 350 to 360 m
- Changed the reverse speed from 20 to 23 km/h
KV-1S
- Changed dispersion of the 122 mm Howitzer S-41 in the KV-122 mod. 1944 turret from 0.52 to 0.48 m
- Decreased the dispersion for the 122 mm Howitzer S-41 in the KV-122 mod. 1944 turret after firing a shot by 25%
- Decreased the dispersion for the 85 mm S-31M gun in the KV-122 mod. 1944 turret after firing a shot by 25%
- Changed the turret traverse speed of the KV-122 mod. 1944 turret from 28 to 31 deg/s
- Changed the depression angle of the 85 mm S-31M gun in the KV-122 mod. 1944 turret from -3.5 to -5 deg
Ź: Portal EU
Lepiej niech wymyślą coś na szybkie bitwy bo się grać odechciewa
ja tam czekam na nowe zmianę czołgów za obligacje i Perłową Rzekę, która gdzieś się WG zapomniała…
nowe premki gdzie?
Masz w drodze na Berlin is2s oraz z tank rewards mało ci mało ci kurna? Nie kracz do świąt daleko.
mało. wińcyj premkuf kurła wińcyj
Ale spokojnie, beda nowe. Wymysla je, bez spiny
takie padło? ja chce kołowca 200 km/h skrecającego w miejscu o 180 stopni i walacego po 500. Trafiającego na 600 metrów w pełnej prędkości.