Czego brakuje mi w WoWS?
Kochane Rykoszetki, Drodzy Rykoszeciarze!
Powiedzcie w komentarzach, czego Wam najbardziej brakowało, jako nowym graczom? Co zmienili byście, lub dodali, żeby ułatwić i uprzyjemnić poznawanie gry nowym graczom? Piszcie, czekamy!
MOŻLIWOŚĆ WYBORU NA LOTNI GRANIA NP. SAMYMI TB`S LUB DB`S PRZEZ CO REZYGNUJEMY Z INNYCH. BIORĘ SAMOLOTY TORPEDOWE WYMIATAM LICZBĘ. PRZYPUŚĆMY ZE HANGAR MIEŚCI MAX 100 SAMOLOTÓW BIORĘ 90 TBS I 10 SAMOLOTÓW SZTURMOWYCH . GRA NIE POTRZEBNIE NARZUCAM Z GÓRY SWOJE USTAWIENIA.
2 WPROWADZENIE UNIKALNYCH DOWÓDCÓW NA LOTNIE KTÓRE COŚ DADZĄ. NP WIĘKSZE USZKODZENIA TORPED LUB WIĘKSZA SZANSE NA PODPALENIE.
1. zlikwidować KARĘ za brak uczestnictwa w rozgrywce (niesportowe zachowanie) – jeżeli ktoś nie „popłynął” tkwi w miejscu to ma problem techniczny zewnętrzny, jak i wycofać absurd ktoś mnie uszkodzi w trakcie rozgrywki a i tak mam „potrącone”,
2. rozgrywki przy blasku księżyca – na światła,
3. ujednolicić skróty klawiszowe ( naprawka ),
4. zmniejszyć w rozgrywce z botami ich ilość max 3 szt,
5. wprowadzić realne „falowanie” okrętu podczas rozgrywki, więcej deszczu, śniegu, oślepiającego słońca,
6. wyżej premiować trafienia w „większego” jak i jego zatopienie,
7. OBOWIĄZKOWE ocenianie po rozgrywce ( min. dwie oceny musisz dodać ) i rozszerzenie pozycji do wyboru o „Kamper”,
8. dobieranie do rozgrywki wg wskaźników doświadczenia,
9. wprowadzić bitwy Trzech na Trzech na mniejszych mapach ( tego samego Tieru np: DDT5 vs DDT5, itd. ) NIE jako Klanowe, gdzie trzeba będzie grać bez „czajnikowania”
Mnie brakuje PvE tylko dla zwykłych graczy, klany powinny mieć zakaz grania w tryb PvE, bo po co im skoro są w klanie i mogą współpracować w trybie PvP
mnie brakuje większych bitew tak po 30 na stronę, realistycznej pogody, jakiś scenariuszy do wykonania podczas bitwy, więcej klas okrętów stawiacze min, fregaty itp, no i żeby w końcu zrobili realistyczną zabudowę na wyspach ( chodzi o jej rozmiar), bo na razie jak okręty przepływające koło wysp wyglądają jak modele w innej skali niż dekoracje
a co gdyby tak stworzyć tryb rozgrywki nocnej?
to by było dobre, oświetlanie przeciwnika flarami
dopiero zaczynam grać ale faktycznie brak dynamiki wody celowanie jest zbyt proste i nudne kołyszący się statek na falach dodałby realistyki
Po założeniu konta na wows w stoczni mam na starcie jakieś statki 4 i 6 tieru … bladego pojęcia nie mam czy to premki czy wypożyczone – odrębna kolorystka prem statków była by na miejscu . Gram już kilka lat we wot ale tu na starcie wszystko jest trochę zawiłe ( mało zrozumiały interfejs) . Uproszczenie Interfejsu drzewek , opcji modułów jak i innych dodatków była by bardziej czytelna dla początkującego. Być może kiepsko to ogarniam ponieważ przyzwyczajony jestem do Wota . Ogólnie za mało podpowiedzi dla nowego gracza przydałby się samouczek prowadzący cię za rękę po stoczni . Oczywiście Wows odpycha ze względów estetycznych naprawdę jest plastikowy a grafika przedpotopowa za mało Fizyki statek vs otoczenie . Warunki pogodowe pomijam ( zbyt duże obciążenie dla PC) .Tryb bitwy gracze vs boty fajna sprawa można poćwiczyć i pouczyć się gry taktycznej .To moje pierwsze spostrzeżenia po wejściu na WoWs . PS. Tryb walki pVe przydałby się na Wocie
Więcej fikcyjnych OP ruskich okrętów.
Wprowadzić ruskie lotniskowce, które (zdziwienie) też będą OP.
Gra była świetna gdzieś do wprowadzenia wersji 8.0.
Pierwszym problemem było wprowadzenie Stalingrad’u – na początku mieli go tylko najlepsi gracze ale z czasem zrobiło się go dużo za dużo. Czyli tradycyjny problem WG z balansem.
Rework lotniskowców to porażka. Skończyło się zmarginalizowaniem tej klasy i przy okazji eliminacją DD’ków bo teraz są od razu spotowane i giną. Teraz już tylko masochiści grają tą klasą – a była kiedyś jedną z fajniejszych do grania.
Okręty podwodne to porażka, ich nigdy nie powinno być w tej grze. Poza tym granie nimi jest strasznie nudne.
a gdzie w WOWSie masz okręty podwodne ??? Chyba gry pomyliłeś xD
na testowym były swego czasu zapisy na testy
https://worldofwarships.eu/pl/news/general-news/submarines-announcement/
Jak widać jest spora grupa osób które grają w obie gry i WG postanowiło ich kroić podwójnie za konta premium.
Rykoszet: pyta się ludzi jak pomóc nowym graczom
Wyjadacze WoWSa:
Dodać okręty podwodne
okręty podwodne będą w grze już były testowane najpierw jak wejdą do gry to tylko na osobny tryb potem na randomki ale o ile pamiętam mam być tylko jeden na team
Brakuje limitu na tworzenie „powercreepowych” plutonów, np. 3xLyon, 3xStalingrad, 3xShima. To nie jest gwarancja wygranej, ale nie jest fair, nawet pod względem czystego HP, jeżeli 3 Staliny mają z drugiej strony Zao, Minotaura i Des Moin. Wystarczyła by np. reguła tylko 1 statek danej klasy w plutonie.
Brakuje nagradzania za spota. To szczególnie rola DD, które i tak mają dość przerąbane przy wszechobecności CV i radarów. Agresywna gra DD nie opłaca się.
Brakuje reguły gwarantującej wyższy dmg dla wysokokalibrowych pocisków AP, np. powyżej 350mm na bardzo krótkich dystansach np. <5 km. To powoduje absurdy, że Smolensk otrzymuje śmieszne uszkodzenia dostając point blank 12 pocisków z GK bez cytadeli, chociaż "w realu" zmiotłaby go sama energia kinetyczna.
Brakuje uczciwego systemu przyznawania gwiazdek w rankedach. Można być botem albo totalnym kamperem, dostać 300 exp i gwiazdkę w zwycięskiej drużynie podczas gdy drugi pod względem expa w przegranej gwiazdkę traci nawet jak zrobi 1300 exp.
Mi brakuje pennetracji dla pocisków pp. Oraz wyższej fali na morzu. Gra jest płaska w dwóch płaszczyznach. Dwuwymiarową. Szkoda ze nie ma sztormu z prawdziwego zdarzenia z blyskawicami. No i denerwuje overpenetration dla niszczycieli. Powinni im zmniejszyć hp albo dać wyższe obrażenia, bo jak wytłumaczyć 3 trafienia z działa 380mm które zadają 3 tys obrażeń? A powinny spokojnie zatopić okręt.
Dynamiki rozgrywki oraz wypomnianych okrętów podwodnych. Również jestem za wprowadzeniem trybu obrony lub ataku na konwój statków transportowych to mogłoby być ciekawe.
Brakuje balansu. Co ja mam zrobic tirpitzem na 10 tierze lub lotniskiem 8 tierem na 10.. nawet doleciec nie moge do okretow by storpedowac…
Co masz zrobić Tirpitzem ?
Np. sprzedać dev strika Minotaurowi albo Zao
Ewentualnie zraszować Montanę, zasypać ją sekondarkami do 11 km a potem storpedować.
Tak, a w międzyczasie Montana nawala mnie w superstruktury 12 dzialami niszczac moje „sekandarki” i zanim dopłynę do niej na odległość torpedowania to jestem już kilem do góry
Arty, brakowało arty która ogłusza i nie daje grać całą bitwę.
Ale konto premium wspólne nadal można kupić. Wystarczy zrobić to przez sklep WOWP.
https://eu.wargaming.net/shop/wowp/premium/2055/
Takie niby wspólne, niby jest, niby nie ma.
Zakupiłem raz i nie ma sensu. Wiele rzeczy w wot nie działa bo jako konto premium gra uznaje tylko konto premium wot. Nie działa skarbiec który daje 750 tyś srebra i wiele innych rzeczy. Osobiście uważam, że nie warto
Jako nowemu graczowi brakuje mi:
Wytłumaczenia co się dzieje w bitwę (mam wrażenie że wszyscy kampią albo grają bardzo asekuracyjnie)
2 różnic między pociskami na niskich tierch (grałem do tier 5). Tierów wyższych można przebić wogule a tiery róne bądź niższe zawsze overpenatrowałem z ap podczas gdy z he czasami nawet trafiałem w cytadelę
wspłódzielenie kont
gdyby WG przywróciło współdzielenie kont, byłoby świetnie
Okręty podwodne. Tryb obrony/ataku na konwój statków transportowych. To tak na szybko.
Przede wszystkim brak okrętów podwodnych, które ciągle się opóźniają. Kolejna sprawa to myślę że powinno być więcej pve, inna regulacja kamery z dużym zoomem, widoczna załoga na okrętach, efekty prądów morskich, dużych sztormów, nocy czarnej jak **** nietoperza. Ogólnie – więcej immersji, gra jak dla mnie wygląda plastikowo. Gdzie woda spływająca po pokładzie? Powinien być też tryb automatyczny, albo planowania trasy- żeby było czuć że mamy załogę która wykonuje polecenia, a my się możemy skupić na planowaniu, celowaniu itd. ogólnie- nie przyciągnęło mnie na długo
Może nie jestem nowym graczem, ale brakuje mi współdzielenia konta premium z wot.