Festiwal WG 2019: Nowe pojazdy/ dwudziałowe czołgi
przez Bin4r · Opublikowane
Prosto z portalu WoT! 😉
W Mińsku na Białorusi—miejscu narodzin World of Tanks—Wargaming Fest: Dzień Czołgisty jest największym przyjaznym rodzinom festiwalem gier wideo w Europie, zrzeszającym fanów Wargaming z całego świat. Uczestnicy będą mogli cieszyć się różnorodnymi atrakcjami, odwiedzić strefę gier, obejrzeć koncert na żywo oraz poznać najświeższe nowinki o planach World of Tanks na przyszłość. Praca nad planami już wre i chcielibyśmy się nimi z Wami podzielić!
Festiwal czołgów 2020
Obecny WG Fest odbywa się pod znakiem Festiwalu czołgów. Staraliśmy się przygotować dla Was wiele niespodzianek, jak całą serię festiwalowych wydarzeń z nową mechaniką. Chcemy uczynić z Festiwalu czołgów wspaniałą i długotrwałą tradycję na lata, ponieważ przynosi on wszystkim wiele radości. W końcu w następnym roku będziemy świętować 10. rocznicę World of Tanks! To piękna okrągła liczba i milowe wydarzenie dla nas wszystkich.
Naturalnie, z tej okazji będziecie się mogli spodziewać nowych i ekscytujących atrakcji. Nie zawiedziemy Was; w następnym roku planujemy Festiwal czołgów 2020z nawet większa liczbą nagród i wydarzeń specjalnych. Uważnie wypatrujcie szczegółowych informacji na ten temat w miarę zbliżania się terminu festiwalu.
Offspring w Waszym garażu
W tegorocznym WG Fest: Gwiazdą Dnia Czołgisty jest The Offspring, legenda kalifornijskiego punk rocka. Nie możecie przyjechać na koncert? Nic nie szkodzi! Od 18 września zbudujemy wirtualną scenę w garażu w grze, gdzie zespół będzie grał swoje najpopularniejsze kawałki. Tego jeszcze nie było w World of Tanks!
A to nie wszystko. The Offspring mogą pozostać w Waszym garażu na stałe – wyczekujcie szczegółowych informacji na ten temat.
Mini gry
Jednak zwróćmy się ku teraźniejszości – przecież Festiwal czołgów nadal trwa! Wkrótce w kliencie gry będą dostępne dwie mini gry, opierające się na znajomej mechanice. Dostarczą Wam one jeszcze więcej zabawy, a przy okazji będziecie mogli dzięki nim wygrywać kupony, które pozwolą Wam skompletować festiwalową kolekcję. Mini grom poświęcimy osobny artykuł, więc bądźcie czujni!
Wielki Wyścig
Mamy świetne wieści dla tych, którzy czekali tak długo na powrót tego wydarzenia! Wielki Wyścig został znacznie odświeżony, co sprawi, że będzie on jeszcze bardziej ekscytujący niż ostatnim razem kiedy był dostępny, w 2014 roku.
Tym razem będziecie mogli wybierać spośród trzech czołgów, w tym legendarnego Chaffee z poprzedniej edycji. W ramach Wielkiego Wyścigu będziecie mogli wziąć udział w pięciostopniowych zawodach, które będą trwać 23 września do 6 października. Zapowiada się mnóstwo zabawy, więc dołączcie do drużyny i udowodnijcie, że możecie zawojować tor wyścigowy! Zapisy na wyścig zaczną się 18 września.
Nowe pojazdy/ dwudziałowe czołgi
Nieustannie poszukujemy nowych sposobów na rozwinięcie istniejących już drzew technologicznych w grze. Jeszcze nie mamy żadnego planu generalnego odnośnie wprowadzenia konkretnych maszyn, ale rozważamy kilka interesujących pomysłów. W końcu naszym celem zawsze było wprowadzanie nowych czołgów, które wniosłyby do gry świeży i unikatowy styl rozgrywki i ubarwiły Wasze codzienne bitewne doświadczenie.
Właśnie dlatego przedstawiamy dwudziałowe pojazdy,które wejdą do zamkniętych supertestów. Pojazdy te będą wyposażone w dwa działa, z których będą mogły strzelać jednocześnie i sekwencyjnie. Prace nad mechaniką tych nietypowych maszyn wrą, a rezultaty mogą ulec zmianie po przejściu testów. Miejcie oczy szeroko otwarte – nowy film z serii Dzienników Deweloperów zostanie opublikowany jutro, a z niego dowiecie się więcej o tych niezwykłych wojownikach.
Piaskownica
Podczas następnej iteracji Piaskownicy planujemy przetestować przeprojektowaną mechanikę zadawania uszkodzeń przez pociski OB.. Obecnie testujemy system, w którym mechanika zadawania uszkodzeń będzie obliczona w sposób bardziej zbalansowany i przewidywalny, zarówno dla gracza atakującego jak i pojazdu otrzymującego obrażenia pociskami OB. Wszystkie zmiany z poprzedniej iteracji Piaskownicy zostaną zachowane. Więcej szczegółów na temat wszystkich zmian zostanie opublikowanych bliżej terminu rozpoczęcia Piaskownicy,
Nowa iteracja będzie dostępna jeszcze tej jesieni. Każdy może wziąć udział i ocenić modyfikacje, które wprowadzamy – wystarczy jedynie pobrać osobnego klienta gry Piaskownicy. Zmiany, które testujemy są bardzo ważne dla naszej gry, zatem jeszcze raz pragniemy zaprosić Was wszystkich do podzielenia się Waszą opinią na ich temat.
Halloween
W tym roku World of Tanks ponownie będzie świętować Halloween! Przygotujcie się na nowy ekscytujący tryb PvE, w którym będziecie zwalczać zło w nieprzyjaznym środowisku, które zmieniać się będzie przez całą bitwę.
Tym razem przeciwnicy AI będą przebieglejsi i bardziej nieprzewidywalni. Boty dostaną różne role na polu bitwy, będą wykazywać niezależne zachowania i różnorako na Was reagować. Przy konfrontacji, niektórzy przeciwnicy będą nieustannie za Wami podążać, a inni wręcz przeciwnie, będą starać się od Was oddalić, aby zwieść Was w jeszcze bardziej złowrogie okolice. Uważajcie także na wyjątkowo potężnego arcywroga – majestatycznego, ale też przesyconego złem.
W tym roku Ito Masahiro, dyrektor artystyczny pierwszych trzech gier z cyklu Silent Hill miał swój udział w pracach nad trybem Halloween. Jego twórczy wkład sprawi, że atmosfera i efekty wizualne w tym wydarzeniu pobiją wszystkie poprzednie edycje!
System anonimizujący
System anonimizujący to narzędzie pozwalające na ukrycie nazwy gracza w bitwie. Ogłosiliśmy jego wprowadzenie w zeszłorocznym WG Fest i okazał się bardzo ważny dla naszych graczy. Jego głównym zadaniem jest optymalna ochrona prywatności w grze; obecnie pracujemy nad rozwiązaniem koncentrującym się na z tej sferze.
Mamy kilka pomysłów na to, jak w World of Tanks powinien działać system anonimizujący, ale dla graczy najefektywniejszym rozwiązaniem będzie zachowanie anonimowości jedynie podczas bitew.
Jak to działa? W ustawieniach gry należy wybrać opcję anonimizacji i uruchomić tę funkcję. W efekcie w każdej bitwie użytkownikowi zostanie nadana losowa nazwa. Nie będzie to ciąg niepowiązanych znaków, ale słowo, które wygląda mniej więcej logicznie, co sprawi, iż inni gracze nie zorientują się, że zastosowano funkcję anonimizacji. Stanie się to dla nich jasne dopiero po skończonej walce, kiedy sprawdzać będą statystyki po bitwie.
System anonimizujący pozwoli wielu użytkownikom poczuć się bardziej komfortowo podczas gry. Zmniejszy on odczuwalną „presję społeczną” i sprawi, że będziecie mogli grać w swoją ulubioną grę w spokoju.
EnCore
Nieustannie ulepszamy Core, silnik graficzny dla World of Tanks. Uaktualniona wersja silnika Core obejmuje dwa ważne elementy:
- Wsparcie dla renderowania współbieżnego.
- Wsparcie dla subtelniejszych i bardziej realistycznych cieni na czołgach, dzięki technologii Ray Tracing, dotychczas dostępnej tylko dla produkcji kinowych i animacji.
Dzięki wprowadzeniu technologii Ray Tracing (RT)—opracowanej przez Wargaming we współpracy z Intel—możemy odtworzyć bohaterów naszych gier w jeszcze lepszej jakości: ich najdrobniejsze detale będą teraz rzucać super-realistyczny cień, kiedy opromieni je słońce. Ray Tracing pozwoli Wam zanurzyć się w atmosferę zaciętej bitwy pancernej jeszcze głębiej i sprawi, że gra stanie się jeszcze bardziej ekscytująca.
Statystyki sesji
Już podczas wprowadzenia statystyk sesji pracowaliśmy nad ich drugą iteracją i nareszcie możemy podzielić się z Wami naszymi planami.
Procent zwycięstw, liczba zniszczonych pojazdów, wskaźnik przeżywalności oraz wykryci przeciwnicy zostaną dodani do statystyk sesji, aby grało Wam się jeszcze lepiej.
Dodany zostanie także przycisk umożliwiający wybór opcji, aby skofigurować statystyki zależnie od Waszych potrzeb. Dzięki niemu będziecie mogli zmienić priorytetyzację parametrów ekonomicznych i wybrać dane, które chcecie ukryć. Będziecie mogli nawet wyświetlić/ ukryć wszystkie paramenty i nadal być na bieżąco ze średnią wartością doświadczenia zdobytego podczas danej sesji.
Zdecydowaliśmy się także dodać opcję wyłączenia resetu statystyk każdego dnia. Teraz to gracz będzie decydował, kiedy chce zacząć swoją sesję!
Nowa wersja statystyk sesji, która wejdzie w życie w następnym roku, zostanie zastosowana dla kilku trybów gry. Wasze statystyki będą dostępne w specjalnym menu, gdzie będziecie mogli śledzić swoją efektywność na przykład w trybie Linii frontu. Poziom, doświadczenie Linii frontu, uśrednione miejsce w rankingu na sesję, rezerwy osobiste, kredyty – będziecie mieli wgląd we wszystkie te informacje. Ta funkcja pozwoli Wam także na analizę Waszej efektywności w poszczególnych trybach, z uwzględnieniem:
- Uszkodzeń zadanych celom głównym
- Punktów zdobycia bazy
- Uszkodzeń od materiałów eksploatacyjnych
- Średniej zablokowanych uszkodzeń
- I wielu innych parametrów.
Planujemy też zamienić klasyfikację osobistą wyświetlana w sekcji osiągnięć na klasyfikację WTR (World of Tanks Rating).
W imieniu całego zespołu World of Tanks chcielibyśmy szczerze podziękować każdemu z Was za Wasze zaangażowanie. Bez Waszego nieustannego wsparcia, zainteresowania i pasji nie byłoby nas tutaj. Wasz wkład w rozwój gry jest bezcenny – cieszymy się, że możemy rozbudowywać World of Tanks razem z Wami.
Do zobaczenia na polu bitwy, Dowódcy!
Jak wprowadzicie ruskie pomidorskie OB-430 z dwoma działami to konto idzie na e-bay. Wymiotuje ruskimi czołgami juz serio. Zielone kupy pomidorskie z pod znaku gulagu, sierpa i mlota.
Ani słowa o Match Makingu i całych sesjach z 13-15% zwycięstw w których bitwy kończą się 3:15. Jest za to anonimizacja, żeby przypadkiem nie zorientować się, że trzeci raz z rzędu gramy w teamie z tym samym botem i żeby nie dodać sobie do ignorowanych przypadkiem, albo nie urazić osiołkowi uczuć na czacie. Guano. Równowaga w grze jest taka, że jeden dzień kręcę średnio po 3k wn8, żeby następnego tymi samymi maszynami nie móc 1k wyciągnąć, o teamach znikających w 2-4 minut nie wspomnę. Kolejny raz taka sinusoida. Rozumiem, że się w 24h oduczyłem grać zupełnie i to wszystko moja wina:)
Myślę że tak zwana „Presja Społeczna” odbija się głównie na graczach którzy albo nie oceniają gry na wyższych tierach albo robią że tak powiem niestosowne rzeczy jak qypychanie blokowanie i ogółem przykazanie gry innym. Także zastanowiłbym się nad taką mechanikął
Podejrzewam, że pozwoli to ukryć również kolor XVM’a, a to powinno zmniejszyć ilość sytuacji, w których arta fokusuje się na tobie, bo masz lepszy kolorek.
WG nie zajmie się lepiej balansem czołgów amunicji i map.
Ale WG woli dodawać do gry wyścigówki i nowy kamuflaż. Gra przypomina bardziej Need for Speed i Simsy niż grę o czołgach. Kiedyś jak jechałeś czołgiem ciężkim to czułeś ze pojazd ma 50 ton. Teraz zapierdzielasz po mapie jak byś siedział w bolidzie F1.
2 minuty gry i w zależności czy było 15:3 czy 3:15 z zadowoleniem lub z wku rwem wracasz do garażu swoim umalowanym na różowo ferrari
Kolejny który myśli że firma składa się z jednego wydziału odpowiedzialnego za wszystko xD
Czyli TL-1 LPC będzie udekorowany podobnie jak Strv 81 (Primo Victoria) mam nadzieje, że tym razem zrobią wybór bez udziwnień.
Przeciez kazdy kto bedzie mial zmienione imie to bedzie wiadomo ze jest to pomidor co sie wstydzi stat.
Albo dobry gracz, który chowa się przed artą.
Tysz prowda.
proponuje dodać więcej map. Albo wywalić stare i dodać całkiem nowe. Gra na pamięć jest męcząca i mało ciekawa. Start, jazda do swojej miejscowki i fragowanie. I od nowa, start, dojazd, fragowanie. Częściej zmieniajcie mapy. Dodajcie tryby noc, dzień, deszcz, mgła. Z jednej mapy wyciśniecie 4.
o totototo
Możecie wprowadzić nawet czołg z pięcioma dzialami,dopoki gra będzie ustawiona i gtak gracze będą odchodzić.
Dużo graczy odeszło po wprowadzeniu tego scierwa na kołach
Wmawiajcie sobie ustawiane bitwy. Bitwy są tak bardzo usrawione że ostatnio wr mi głównie rośnie. A bitwy 15:0 już dawno nie miałem albo podobnej
Wyścig z nową fizyką może być spoko 😀