Lista zmian wersji 1.6
Główne zmiany
Zmiany w misjach osobistych
- Zrównoważono misje osobiste w operacji Object 279 (e).
- Dostosowano warunki 22 misji.
- Zmieniono 2 misje, ale zachowano postępy gracza w ich ramach (z konwersją 1 do 1).
- Zrównoważono wiele misji dla dział samobieżnych (w obu kampaniach).
- Zmieniono 12 misji dla dział samobieżnych w kampanii Długo oczekiwane wsparcie.
- Zmieniono 5 misji dla dział samobieżnych w kampanii Drugi front.
————————————————————-
Personalizacja pojazdu
- Dodano szczegółowe informacje o niektórych dostępnych stylach w kliencie gry.
- Dodano nowe czcionki dla numerów taktycznych.
- Zmieniono interfejs nanoszenia naklejek.
- Dodano nowe naklejki: kwadratowe i prostokątne.
Kwadratowe naklejki będą dostępne dla wszystkich pojazdów poziomów X i VIII.
Prostokątne naklejki będą dostępne dla pojazdów X poziomu i pojazdów premium VIII poziomu.
- Zmieniono miejsca dostępne do nanoszenia naklejek. Wszystkie uprzednio naniesione naklejki zostaną zdjęte i wysłane do działu Wygląd zewnętrzny -> Naklejki.
————————————————————-
Wyłączenie ognia/uszkodzeń od sojuszników
- Wyłączyliśmy uszkodzenia przez drużynę i zniszczenia przez ogień od sojuszników i taranowanie przez nich we wszystkich bitwach losowych (standardowej, spotkaniowej, natarciu i wielkiej bitwie).
- Zmieniono dźwięki i efekty bezpośrednich trafień przez sojuszników.
- Skorygowano system kar za zadawanie uszkodzeń sojusznikom i ogłuszanie ich.
- Zmieniono mechanikę interakcji między pociskami OB dział samobieżnych i działami pojazdów sojuszników
- Odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone do zasad gry i wejdą w życie po wprowadzeniu aktualizacji.
————————————————————-
Konto premium WoT
Zmieniono logikę dodawania zarządzanego bonusu do PD w ramach konta premium WoT. Teraz dodatkowe PD będą przyznawane załodze według takich samych zasad jak przy doświadczeniu bojowym:
- Jeśli przyspieszone szkolenie załogi jest wyłączone (lub nie jest dostępne) przed rozpoczęciem bitwy, część doświadczenia zostanie przyznana załodze, a reszta pojazdowi.
- Jeśli przyspieszone szkolenie załogi jest włączone, całe doświadczenie zostanie rozdysponowane pomiędzy członków załogi.
Zmieniono warunki, przy których można użyć bonusu (muszą być spełnione wszystkie poniższe warunki):
- Najnowsze zwycięstwo w wybranym pojeździe.
- Pojazd jest w garażu (nie jest sprzedany, okres jego wypożyczenia nie upłynął itd.)
- Załoga, która wygrała bitwę, jest w pojeździe.
- Aktualny stan opcji Przyspieszone szkolenie załogi jest taki sam jak przed rozpoczęciem bitwy.
————————————————————-
Mapy
- Dokonano pewnych zmian bilansujących w pozycji obserwacyjnej na mapie Malinowka: usunięto drzewa, które uniemożliwiały drużynie północnej wykrywanie pojazdów przeciwnika.
————————————————————-
Zmiany w pojazdach kołowych
- Zoptymalizowano działanie trybów silnika.
- Przy przełączaniu pomiędzy trybami pojazdy kołowe nie będą już tracić mocy silnika. Jest to szczególnie istotne przy przełączaniu z trybu podróżnego w tryb szybki. Teraz pojazdy kołowe nie będą spowalniać przed przyspieszeniem. Pojazdy kołowe będą po prostu nadal nabierać prędkości.
- Podczas przełączania pomiędzy trybami koła będą chowane i opuszczane w bardziej realistyczny sposób.
- Zoptymalizowano wydajność fizyki ruchu.
- Po zderzeniu z przeszkodą, w niektórych przypadkach będzie łatwiej odzyskać kontrolę nad ruchem pojazdu kołowego.
- Dodano możliwość przełączania pomiędzy trybami jazdy dla pojazdów kołowych podczas odliczania przed bitwą. To samo dotyczy szwedzkich niszczycieli czołgów.
————————————————————-
Zmiany w interfejsie
- Dodano możliwość usunięcia prędkościomierza pojazdów kołowych w ustawieniach klienta. Powtórzono oznaczenie trybu jazdy na panelu uszkodzeń.
- Dodano możliwość włączania/wyłączania wskaźnika automatycznego celowania dla wszystkich typów pojazdów (przez zakładkę konfiguracji celownika). Wskaźnik automatycznego celowania można włączyć/wyłączyć niezależnie od domyślnego i alternatywnego trybu celownika. Ta opcja jest dostępna dla wszystkich pojazdów, wliczając pojazdy kołowe.
————————————————————-
Wycofanie trybu bitew drużynowych
- Tryb bitew drużynowych został usunięty z listy dostępnych trybów.
————————————————————-
Zmiany w charakterystykach technicznych poniższych pojazdów
ZSRR
Dodano następujące pojazdy do testowania przez supertesterów:
- Object 777 Version II
————————————————————-
🇩🇪 Niemcy
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- E 75 TS;
- M48 RPz.
————————————————————-
🇺🇸 USA
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- T54E2;
- AE Phase I.
————————————————————-
🇬🇧 Wielka Brytania
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- A43 BP
Dodano gałąź możliwych do zbadania czołgów lekkich. Nowa gałąź czołgów lekkich będzie się rozpoczynać od czołgu VI poziomu Cromwell i zawierać następujące pojazdy:
- Poziom VII: GSR 3301 Setter (Setter)
- Poziom VIII: LHMTV
- Poziom IX: GSOR3301 AVR FS (GSOR)
- Poziom X: Manticore
————————————————————-
🇯🇵 Japonia
Zmieniono charakterystyki techniczne następujących pojazdów:
STB-1 (MT-10, Japonia, standardowy):
- Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 55 na 52 st./s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży z 46 na 50 st./s
- Zmieniono kąt podniesienia lufy z +9 na +15 st. (+21 st., kiedy zawieszenie hydropneumatyczne jest aktywne)
- Zmieniono kąt opuszczenia lufy z -6 na -8 st. (-14 st., kiedy zawieszenie hydropneumatyczne jest aktywne)
- Zmieniono minimalną prędkość włączania/wyłączania zawieszenia hydropneumatycznego z 15/24 na 30/30 km/godz.
————————————————————-
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Naprawiono błąd powodujący, że znacznik „Celuję w !” był wyświetlany na biało na terenie.
- Naprawiono błąd powodujący, że rezerwa osobista w magazynie była wyświetlana z tekstem „Aktywowano”.
- Naprawiono błąd powodujący, że nazwa i ikona pojazdu oferowanego do kupna w garażu spadały przez teren lub były przesuwane na bok.
- Dodano w magazynie informację, że nie można sprzedać podręczników dla załogi.
- Poprawiono opis doświadczenia za asystę (obrona bazy) w bitwach rankingowych.
- Statystyki bitew rankingowych teraz prawidłowo pokazują rekordowe wartości.
- Dodano informację o ogłuszeniu do tekstu podpowiedzi ze średnią asystą.
- Naprawiono błąd powodujący, że funkcjonalność wyłączenia czatu drużyny nie działała w trybie Linii frontu.
- Podczas przedłużania okresu wypożyczenia nie jest już dodawana załoga z wyszkoleniem 50%.
- Naprawiono błąd powodujący, że gracz nie otrzymywał stopnia w bitwie Linii frontu, jeśli jego pojazd został zniszczony, ale wymagane doświadczenie było zdobywane później (np. za asystę w uszkodzeniach).
- Naprawiono błąd powodujący, że w trybie Linii frontu po zniszczeniu pojazdu gracza w centrum mapy był wyświetlany efekt wybuchu.
- Dodano pojawiającą się wskazówkę dla przycisku statystyk sesji.
- Naprawiono błąd powodujący, że gracz był w pewnych przypadkach usuwany z czarnej listy.
- Teraz celowniki magnetycznego automatycznego celowania i standardowego celowania pasują do siebie.
————————————————————-
Znane problem
- Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
- Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernym klikaniem na minimapie.
- Ikony typów pojazdów na panelach pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru, gdy wybrany w bitwie jest tryb dla daltonistów.
- Powiadomienie o zajęciu bazy jest wyświetlane przed zebraniem odpowiedniej liczby punktów zajęcia bazy.
- Kolejność zdarzeń za otrzymane uszkodzenia jest czasem przetasowana w dzienniku uszkodzeń.
- Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli wymagany typ pojazdu jest wymieniony w warunkach misji.
- Klienta gry nie można powiększyć do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
- Jeśli pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odtwarzany jest dźwięk odnoszenia uszkodzeń.
- Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
- Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
- Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
- W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, kiedy na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
Niee Tylko nie Drużynówki 🙁 I Ja się pytam Dlaczego? Komu to przeszkadzało 😭😭😭Ehh….a Tak uwielbiałam w to grać 😭😭😭😭Fajnie się kłóciło z paroma takimi…..”krzyczącymi” hehe A teraz…..szkoda gadać co się z tą grą podziało……😭😭😭😭
„Wyłączyliśmy uszkodzenia przez drużynę i zniszczenia przez ogień od sojuszników” „Skorygowano system kar za zadawanie uszkodzeń sojusznikom i ogłuszanie ich”. Skoro wyłączono uszkodzenia i zniszczenia ogniem sojuszniczym, to co tu korygować?
Kiedys byly tylko 3 linie wtedy swietnie się gralo gra miała sens każdy miał rowne szanse nie było modow, dzieciarni na czitach. Grajac byles pewny w 100% ze przeciewnik jest czysty i może tylko polegac na swoich umiejętnościach gry. Gra z 2012 niczym się nie ima do tego co oni odwalili z ta gra do tego czasu. PAY TO WIN. Dziekuje za uwagę..
Ciekawe kiedy kołowce przekroczą 100km/h , to wejdzie do historii jako wielkie osiągnięcie WOT, potem już tylko zostanie przekroczenie bariery dźwięku w wersji 2,0 i WOT wejdzie z przytupem w XXI wiek
Kołowce są super, mój magazynek pierwszy na nie czeka. Wystarczy mieć dobre oko i wyczaić moment. 😀
Czyli dobrze rozumiem?Jeżeli sojusznik wjedzie na sojusznika to nie traci hp?Przecież w plutonie jak to sie wykorzysta to może się okazać op…
Dokładnie, na przykład na klifach czy na lodowcu można spaść z wysokości na sojusznika i żaden nie otrzyma uszkodzeń
Ha stfu na wargaming…
Minusy aktualizacji:
1.Wyłączenie ognia bratobojczego
2.buff dla kolowcow
3.można powiedzieć że danie arcie większą swobodę
4.usunięcie drużynowek
5.teraz więcej graczy będzie miało obj.279e i to oznacza więcej tego op czołgu na randomkach + zmniejszenie prestiżu tego czołgu
Narazie nie widzę już niczego na –
Napiszcie co wy sądzicie o tej aktualizacji…
Na plus BUFF dla stb1 na minus usunięcie bitew drużynowych
Stb1 takie mocne, że już kolejny buff 😀
dalej nie rozumiesz co znaczy stfu, prawda ?
Ehh… Gdzie ten wot z 2014 roku. Jak patrze teraz na te zmiany mam odruch wymiotny, zamiast checi zagrania bitwy. Przestalem grac juz prawie rok temu choc w miedzyczasie zdazaly sie bardzo krotkie epizody. I prosze nie odebrac tego posta jako placz. Po prostu mam wielki sentyment do tej gry (kiedys najlepszej gry o czolgach) ktory jest skustecznie zabijany. Przeciez te zmiany w zaden sposob nie sa racjonalne, probuja na sile sciagac nowych graczy, zamiast zatrzymac starych, to sie nie ma prawa udac, w dzisiejszych czasach rządzi moda na dana gre i to wlasnie jest jedyny czas w ktorym mozna wypracowa spolecznosc graczy i marke, wg po czesci to sie udalo jednak teraz to niszcza. Po tej grze nic nie zostanie za niedlugo, a szkoda bo zagralbym w starego wota…
Przestałeś to Nara a nie bruzdzisz
a ile to jest „za niedługo” 😀 ? miałeś też niedawno możliwość pogrania w wot classic czy jak to tam sie nazywało takze tego
Twórcy gry zapomnieli ze w zeczywistym świecie kolowce schodza na strzały i służą do ochrony Piechoty
No to w końcu usuwają te drużynówki czy nie ? Tylko to mnie trzyma dalej przy wocie bo randomów nie da się grać.. na YT nic o tym nie wspomnieli..
usuwają
Kolowce zabijają fun gry, czekam jeszcze tylko na poduszkowce i zmykam z tytułu
Nie zdziw się, nadchodzą spychacze to i nadejdą poduszkowce.
nadal znajdzie sie ktos slepy… byl taki hype na te kolowce, a teraz prawie ich nie widac? takie OP? sam zrobilem i dyszką szczególnie trudno się gra. przeladowanie STO LAT, 192 peny to jakies smiechy, a lipne heaty co nie moga wejść w bok prostopadle stojacego Is7 tez niezbyt pomocne. Z 8 mozna powalczyc, ale tera permamentnie 10 losuje wiec jest uj … spot ? przy takim viiew rangu ? t-100 duzo lepszy…
Ehhh nie ma to jak jeszcze bardziej podrasować już i tak irytujące kołowce
No i fajnie kolejny BUFF dla stb1