Lista zmian wersji 1.5.1
przez Bin4r · Opublikowane
Tym razem kompletna lista zmian nadchodzącej aktualizacji:
Główne zmiany:
1. Statystyki sesji
Dodano funkcjonalność statystyk sesji, które dają graczom możliwość monitorowania ich szczegółowych statystyk z bitew danego dnia. Będą one zbierane dla wszystkich bitew losowych z wyjątkiem Wielkich bitew. Statystyki sesji są automatycznie czyszczone raz dziennie i są wtedy zerowane wszystkie Wasze dzienne aktywności. Ale możecie też sami wyzerować aktualne statystyki i zacząć je gromadzić od nowa. Dane są zapisywane na serwerze, więc statystyki sesji będą dostępne we wszystkich klientach gry danego gracza.
Statystyki sesji będą dostępne w samym garażu po lewej stronie od przycisku Centrum powiadomień. Używając nowej funkcjonalności, gracze mogą:
- obejrzeć ogólne statystyki dochodów/wydatków obliczone na podstawie wyników rozegranych bitew,
- zobaczyć swoją skuteczność obliczoną na podstawie wyników bitew rozegranych w sesji (lub danego dnia),
- zobaczyć swoją skuteczność gry w różnych pojazdach w danej sesji,
- zobaczyć wpływ aktualnej sesji gry na wartość parametrów za cały czas (dynamikę Waszej gry),
- wyzerować aktualne statystyki i zacząć je gromadzić od nowa.
- Statystyki sesji dają graczom bezpośredni dostęp do sali chwały, w której możecie obejrzeć bardziej szczegółowe statystyki dzienne.
Ponadto jako część pracy w ramach statystyk sesji trochę dopracowaliśmy Salę chwały i dodaliśmy do niej:
- informację o parametrach za cały czas,
- wskaźniki wpływu aktualnych statystyk dziennych na parametry za cały czas.
2. Mapy
W aktualizacji 1.5.1 powróci mapa Charków, która będzie podlegać znacznym zmianom:
- Typ bitwy: Bitwa standardowa dla pojazdów poziomów IV-X
- Rozmiar mapy zwiększył się do 1000×1000 metrów
- Zmieniono lokalizację baz i obrócono mapę o 45 stopni, aby dać graczom miejsce na manewry taktyczne i pozwolić im wypróbować różne taktyki.
- Obszar miejski przeszedł pewne zmiany. Zachodni obszar obrzeży miasta całkowicie przebudowano, aby zapewnić więcej przyjemności z gry zwiadowcom, czołgom średnim oraz niszczycielom czołgów.
- Mapa została przystosowana do jakości HD.
3. Podręczniki dla załogi
Dodano podręczniki dla załogi (nowy przedmiot) w grze. Jest to nowy materiał eksploatacyjny, którego można użyć, aby dodać pewną ilość doświadczenia jednemu lub większej liczbie członków załogi.
Podręczniki dla załogi można uzyskać z nagród za służbę. Ponadto gracze będą mogli kupić Podręcznik szkoleniowy za kredyty (przez interfejs podręczników dla załogi).
Wszystkie otrzymane podręczniki dla załogi będą przechowywane w specjalnym dziale magazynu, gdzie można ich użyć lub je sprzedać. Liczba podręczników dla załogi każdego typu przechowywanych w magazynie nie jest ograniczona. Są cztery typy tych przedmiotów w grze:
- Książeczka szkoleniowa + 20 000 PD dla każdego członka załogi (w jednym pojeździe).
- Przewodnik szkoleniowy + 100 000 PD dla każdego członka załogi (w jednym pojeździe).
- Podręcznik szkoleniowy + 250 000 PD dla każdego członka załogi (w jednym pojeździe). Ten przedmiot w grze można kupić za 2 000 000 kredytów przez interfejs podręczników dla załogi.
- Osobisty podręcznik szkoleniowy +850 000 PD dla wybranego członka załogi.
Podręczniki dla załogi są podzielone według krajów. Ponadto podręczników dla załogi można użyć tylko, jeśli główna kwalifikacja wszystkich członków załogi wynosi 100%, a ich specjalizacja odpowiada pojazdowi, w którym znajduje się załoga.
Osobisty podręcznik szkoleniowy nie ma ograniczeń w użyciu.
Po ukazaniu się aktualizacji wszyscy gracze otrzymają po 11 książeczek szkoleniowych (jedną na kraj).
Podręczników dla załogi nie można użyć na członkach załogi, których poziom głównej kwalifikacji został zwiększony do 100% za pomocą wyposażenia lub materiałów eksploatacyjnych. Brana pod uwagę jest jedynie bazowa wartość poziomu głównej kwalifikacji (np., jeśli używacie ulepszonych racji bojowych, aby zwiększyć poziom głównej kwalifikacji do 105%, nie możecie użyć podręczników dla załogi, bo poziom bazowy głównej kwalifikacji wynosi tylko 95%).
4. Zaktualizowano film otwierający unitarkę
5. Naprawione błędy
- Naprawiono błąd powodujący, że ikonka apteczki migała wielokrotnie w czasie bitwy po ogłuszeniu pojazdu.
- Kiedy gracz zniszczył pojazd, przewracając go, ten pojazd nie liczył się do łącznej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
- Naprawiono wyświetlanie w bitwie kar i rekompensat, kiedy aktywne jest konto premium WoT.
- Poprawiono opis nagrody rocznej na stronie informacyjnej bitew rankingowych.
- Naprawiono błąd powodujący, że cienie pojazdów nie były wyświetlane pod pewnymi kątami.
- Teraz klawisz ESC poprawnie zamyka okienko z informacją o otrzymaniu nowego poziomu na Linii frontu.
- Naprawiono zachowanie kamery i niepoprawne wyświetlanie naklejek na niektórych pojazdach w oknie wyglądu zewnętrznego. Naprawiono niepoprawne wyświetlanie naklejki na prawym boku pojazdu T92 HMC.
- Naprawiono obszary, w których pojazdy mogły utknąć na mapie Klasztor.
- Naprawiono problemy z niepoprawnym umiejscowieniem napisów i emblematów na niektórych pojazdach podczas ruchu.
- Zsynchronizowano wyświetlanie naklejek terenu i ich właściwych kształtów (z serwera) na mapie Przełęcz.
- Naprawiono wyświetlanie stylów noworocznych na czołgu Centurion Mk. 5/1 RAAC.
- Naprawiono wyświetlanie klanowego wzoru kamuflażu na pojeździe Chieftain/T95.
6. Znane problemy
- Gracze mogą przekwalifikować członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
- Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
- Ikony typów pojazdów w rozszerzonych panelach pojazdów nie zmieniają swoich kolorów dynamicznie przy wyborze trybu alternatywnego zestawu kolorów bitwie.
- Wyłączone darmowe przekwalifikowanie załogi do pojazdów tego samego typu.
- Powiadomienie o zajęciu bazy jest wyświetlane przed zebraniem wymaganej liczby punktów zajęcia.
- Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
- Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli w warunkach misji jest podany wymagany typ pojazdu.
- Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
- Kiedy pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
- Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
- Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
- W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, kiedy na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
- Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
7. Zmiany charakterystyk technicznych
🇬🇧 Wielka Brytania
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- FV1066 Senlac – czołg lekki VIII poziomu
————————————————————-
🇩🇪 Niemcy
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- VK 75.01 (K) – czołg ciężki VIII poziomu
————————————————————-
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów:
Zmiany dla czołgów Panzer 58 Mutz/Panzer 58 FL/Panzer 58/Schwarzpanzer 58 (MT-8, Niemcy, premium):
- Zmieniono rozrzut na 100 m z 0,36 na 0,34 m
- Zmieniono zasięg widzenia z 380 na 390 m
- Zwiększono prędkość pocisku Pzgr 39/48 o 15%
- Zwiększono prędkość pocisku Pzgr 40/48 o 18%
- Zwiększono prędkość pocisku Sprgr 48 o 15%
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Sprgr 48 z 45 na 90 mm
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Pzgr 39/48 z 240 na 250
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Pzgr 40/48 z 240 na 250
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Sprgr 48 z 320 na 330
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 1300 na 1350 PW
————————————————————-
Indien-Panzer (MT-8, Niemcy, standardowy):
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia B-PS 102 o 8%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Indien-Panzer o 9%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia B-PS 102 o 8%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Indien-Panzer o 9%
- Zmieniono rozrzut działa 9 cm Kanone dla wieży Indien-Panzer z 0,34 na 0,32 m
- Zmieniono czas celowania działa 9 cm Kanone z 2,3 na 2,0 s
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Pzgr 39/48 dla działa 9 cm Kanone z 212 na 218 mm
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Sprgr 48 shell dla działa 9 cm Kanone z 45 na 90 mm
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Pzgr 39/48 dla działa 9 cm Kanone z 240 na 250
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Pzgr 40/48 dla działa 9 cm Kanone z 240 na 250
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Sprgr 48 dla działa 9 cm Kanone z 320 na 330
- Zmieniono moc silnika MTU MB 837 Ba 500 z 630 na 670 KM
————————————————————-
Leopard 1 (MT-10, Niemcy, standardowy):
- Zamieniono pociski APDS-T M392 na DM13 (pełnokalibrowe z rdzeniem na pełnokalibrowe z rdzeniem). Uszkodzenia: 420 Prędkość pocisku: 1480 m/s Wartość penetracji: 278 mm
- Zamieniono pociski HEP-T M393 na DM11 (OB na OB). Uszkodzenia: 510 Prędkość pocisku: 1173 m/s Wartość penetracji: 105 mm
- Zamieniono pociski HEAT-T T384E4 na DM23 (kumulacyjne na pełnokalibrowe z rdzeniem). Uszkodzenia: 420 Prędkość pocisku: 1613 m/s Wartość penetracji: 323 mm
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 28%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 28%
- Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 54 na 50 st./s
- Zmieniono rozrzut na 100 m z 0,3 na 0,29 m
- Zmieniono rozrzut podczas obrotu wieży o 12%
- Zmieniono czas przeładowania z 8,7 na 9,3 s
- Zmieniono czas celowania z 1,9 na 1,7 s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży z 36 na 40 st./s
- Zmieniono maksymalną prędkość z 65 na 70 km/godz.
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 1950 PW na 1850 PW
————————————————————-
Leopard Prototyp A (MT-9, Niemcy, standardowy):
- Zamieniono pociski APDS-T M392 dla działa 10,5 cm L7A1 na DM13 (pełnokalibrowe z rdzeniem na pełnokalibrowe z rdzeniem). Uszkodzenia: 420 Prędkość pocisku: 1380 m/s Wartość penetracji: 278 mm
- Zamieniono pociski HEP-T M393 dla działa 10,5 cm L7A1 na DM11 (OB na OB). Uszkodzenia: 510 Prędkość pocisku: 1173 m/s Wartość penetracji: 105 mm
- Zamieniono pociski HEAT-T T384E4 dla działa 10,5 cm L7A1 na DM23 (kumulacyjne na pełnokalibrowe z rdzeniem). Uszkodzenia: 420 Prędkość pocisku: 1613 m/s Wartość penetracji: 323 mm
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Leopard Prototyp A1 o 10%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Leopard Prototyp A2 o 11%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Leopard Prototyp A1 o 10%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Leopard Prototyp A2 o 11%
- Zmieniono prędkość obrotu kadłuba dla zawieszenia Leopard Prototyp A1 z 38 na 39 st./s
- Zmieniono prędkość obrotu kadłuba dla zawieszenia Leopard Prototyp A2 z 42 na 44 st./s
- Zmieniono rozrzut działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Porsche Standardpanzer z 0,32 na 0,31 m
- Zmieniono rozrzut działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Leopard Prototyp A2 z 0,36 na 0,34 m
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Porsche Standardpanzer o 29%
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Leopard Prototyp A2 o 50%
- Zmieniono prędkość przeładowania pocisku działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Porsche Standardpanzer z 10,3 na 10,6 s
- Zmieniono prędkość przeładowania pocisku działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Leopard Prototyp A2 z 13 na 12 s
- Zmieniono czas celowania działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Porsche Standardpanzer z 2,1 na 1,9 s
- Zmieniono czas celowania działa 10,5 cm L7A1 dla wieży Leopard Prototyp A2 z 2,9 na 2,5 s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży Leopard Prototyp A2 z 36 na 33 st./s
- Zmieniono prędkość obrotu wieży Porsche Standardpanzer z 37 na 35 st./s
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Pzgr 39/48 dla działa 9 cm Kanone z 212 na 218 mm
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Sprgr 48 shell dla działa 9 cm Kanone z 45 na 90 mm
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Pzgr 39/48 dla działa 9 cm Kanone z 240 na 250
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Pzgr 40/48 dla działa 9 cm Kanone z 240 na 250
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Sprgr 48 dla działa 9 cm Kanone z 320 na 330
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 23 na 20 km/godz.
- Zmieniono moc silnika MTU MB 837 Ba 500 z 630 na 670 KM
- Zmieniono moc silnika MTU MB 838 CaM 500 z 830 na 800 KM
————————————————————-
ZSRR
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- T-116 – czołg lekki III poziomu
————————————————————-
🇺🇸 USA
- Zamieniono M46 Patton KR na T92 w sklepie w grze.
————————————————————-
🇯🇵 Japonia
STA-1 (MT-8, Japonia, standardowy):
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia STA-1 o 11%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia STA-3 o 12%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia STA-1 o 11%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia STA-3 o 12%
- Zmieniono rozrzut działa 90 mm Gun Type 61 dla wieży STA-3 z 0,36 na 0,38 m
- Zmieniono prędkość przeładowania pocisku działa 90 mm Rifled Gun dla wieży STA-3 z 7,7 na 7,2 s
- Zmieniono prędkość przeładowania pocisku działa 90 mm Gun Type 61 dla wieży STA-3 z 7,5 na 6,5 s
- Zmieniono czas celowania działa 90 mm Gun Type 61 dla wieży STA-3 z 2,3 na 2,2 s
- Zwiększono prędkość pocisku M318A1 dla działa 90 mm Gun Type 61 o 18%
- Zmieniono moc silnika Mitsubishi 12HM20WT z 570 na 650 KM
————————————————————-
STA-2 (MT-8, Japonia, premium):
- Zwiększono prędkość pocisku M318A1 o 34%
- Zwiększono prędkość pocisku M71 o 16%
- Zwiększono prędkość pocisku Type 70 o 16%
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 20 na 23 km/godz.
- Zmieniono moc silnika z 570 na 650 KM
————————————————————-
Type 61 (MT-9, Japonia, standardowy):
- Poprawiono opancerzenie wieży i kadłuba czołgu Type 61
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia STA-4 o 19%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Type 61 o 29%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia STA-4 o 19%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Type 61 o 29%
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia STA-4 z 44 na 46 st./s
- Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia Type 61 z 48 na 50 st./s
- Zmieniono rozrzut działa 105 mm Rifled Gun dla wieży Type 61 z 0,36 na 0,38 m
- Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 105 mm Rifled Gun dla wieży Type 61 o 21%
- Zmieniono prędkość przeładowania pocisku działa 105 mm Rifled Gun dla wieży Type 61 z 10 na 8,2 s
- Zmieniono czas celowania działa 105 mm Rifled Gun dla wieży Type 61 z 2,3 na 2,1 s
- Zamieniono pociski L28A1 dla działa 105 mm Rifled Gun na M392XB (pełnokalibrowe z rdzeniem na PP) Uszkodzenia: 360 Wartość penetracji: 258 mm
- Zwiększono prędkość pocisku M318A1 dla działa 90 mm Gun Type 61 o 18%
- Zmniejszono prędkość pocisku Type 75 dla działa 105 mm Rifled Gun o 19%
- Zmniejszono prędkość pocisku M456 dla działa 105 mm Rifled Gun o 19%
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Type 75 dla działa 105 mm Rifled Gun z 480 na 440
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku M456 dla działa 105 mm Rifled Gun z 390 na 360
- Zmieniono pojemność magazynu amunicji działa 105 mm Rifled Gun dla wieży Type 61 z 32 na 50 pocisków
- Zmieniono maksymalną prędkość z 47,6 na 45 km/godz.
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 20 na 23 km/godz.
- Zmieniono moc silnika Mitsubishi 12HM20WT z 570 na 650 KM
- Zmieniono moc silnika Mitsubishi 12HM21WT z 604 na 750 KM
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą STA-4 z 1600 na 1720 PW
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą Type 61 z 1700 na 1750 PW
————————————————————-
STB-1 (MT-10, Japonia, standardowy):
- Poprawiono opancerzenie wieży i zmieniono model kolizji jarzma działa
- Dodano zawieszenie hydropneumatyczne
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 44%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 44%
- Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 52 na 55 st./s
- Zmieniono rozrzut na 100 m z 0,36 na 0,37 m
- Zmieniono czas przeładowania z 8 na 7,1 s
- Zmieniono czas celowania z 2,3 na 2,0 s
- Zmieniono zasięg widzenia z 410 na 400 m
- Zmieniono prędkość obrotu wieży z 42 na 46 st./s
- Zamieniono pociski L28A1 na M392XB (pełnokalibrowe z rdzeniem na PP) Uszkodzenia: 360 Prędkość pocisku: 1185 m/s Wartość penetracji: 258 mm
- Zmniejszono prędkość pocisku M456 o 19%
- Zmniejszono prędkość pocisku Type 75 o 19%
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku M456 z 390 na 360
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Type 75 z 480 na 440
- Zmieniono kąt podniesienia lufy z +13 na +9 st. (+15 st., kiedy zawieszenie hydropneumatyczne jest aktywne)
- Zmieniono kąt opuszczenia lufy z -10 na -6 st. (-12 st., kiedy zawieszenie hydropneumatyczne jest aktywne)
- Zmieniono maksymalną prędkość z 53 na 50 km/godz.
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 20 na 25 km/godz.
- Zmieniono moc silnika z 750 na 950 KM
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 1950 na 2000 PW
Czy też zauważyliście że czołgi premium mniej zarabiają czy tylko mi się wydaje? Bo naprawdę coś ciężej się zarabia.
Chyba robię coś źle bo książki nie dodały mi ani grama expa
trzeba przeczytać 😉
A u mnie takie coś się pojawia przy próbie uruchomienia gry…
[url[/img][/url]
W filmie lektor powiedział, że STA-2 ma zwiększony pancerz jarzma, ale na żadnych poprawkach nie jest to opisane. Więc jak w końcu z tym jest?
Wyświetla wam się wynik bitwy?
Aktualizacja pobrana,zainstalowana.Żadnych problemów.Z innej beczki.To wykluczanie map to ściema ze strony WG.Wykluczyłem „Paryż”,”Granice imperium”.O ile Paryż nie wchodzi,to Granice imperium nader często.
Kolego – wykluczenie działa tylko na zwykłych bitwach – nie obejmuje bitew spotkaniowych i obrony . Granica Imperium ma bitwe spotkaniową i w tym trybie będzie Ci sie pojawiać – chyba , że ……. wyłączysz w ustawieniach obronę i spotaniówkę .
Wykluczanie działa tylko dla bitew standardowych. W bitwach spotkaniowych i szturmach mapa się nie blokuje
Dzięki koledzy nie zwróciłem na to uwagi.Mam włączone wszystkie rodzaje bitew.
Zostaw tylko standardowe a będziesz zdrowszy 🙂
Ewentualnie wielkie bitwy beta jak lubisz 30 na 30 czołgów. Niestety tam są cztery gó….. mioty
Według statystyk serwera EU ilość czołgów ciężkich w bitwach klasuje się na przedostatnim miejscu, na ostatnim są arty. Ciekawi mnie kiedy je ilościowo arty wyprzedzą? Dużo graczy w średnim wieku grało ciężkimi i to ich najwięcej zrezygnowało z grania w Wota.
WG wydało aktualizacje i oczywiście same problemy z grą,zwiechy na całego,klatkowanie obrazu nie mówiąc o stałych problemach z serwerami ! Ja SIĘ PYTAM, KIEDY DO JASNEJ CHOLERY ZROBICIE COŚ DOBRZE ??? Ja nie wiem, czy stado baranów pracuje w tym WG na tej Białorusi DEBILE !!!
Przy okazji spier….lili zmowu MM. Chyba, że to przypadek, że dzisiaj 5/5 bitwe 8 na 10.
250k expa dla załogi to który perk wychodzi?
pierwszy perk kosztuje 210k XP, 2 perk 420k XP , 3 840k XP.
To jest kabaret, przypomnialo mi sie jak WG pisalo ze WOT bedzie mial wsparcie przez kolejne 10lat… przy takim rozwoju to nawet 20lat haha zeby zwykly rebalans czolgow trwal tyle czasu?! ja sie pytam w takim razie dlaczego Francuski AMX CDC nie dostal buffa skoro Niemieckie sredniaki maja caly komplet zbuffowanych czolgow, przeciez Mutz bez buffa jest lepszy od CDCka
@Bin4r
a co z buffem dla amx30b ?
Utknął na Superteście.
a co z buffem dla amx30b ?
No a co z pingiem? Nie naprawili…
To jest buff dla leo1? Poprawcie mu wartość kamuflażu i wystarczy a nie swieci się jak psu ja€ca.
Szczególnie, jeśli on ma być snajperem a jakiś udes med ma większe camo od niego…
Szkoda gadać, mam rozegranych około 1k bitew na leo1, kocham go i nienawidzę jednocześnie. O tym ile razy już klikałem „sprzedaj” nie wspomnę. Pancerz gorszy niż t34-85, camo porażka!!!! Snajper? To jakby murzyna ubrać na czarno i kazać mu walczyć na śniegu. WG zróbcie w końcu coś pożytecznego!!!!!
Hehe, leopard snajper, już to widzę. Z takim camo, gra w drugiej lub trzeciej lini, a ze większość graczy to umysłowe ameby to już widzę co będzie się działo czacie… „leo noob”, „ fu#£ing idiot leopard” „camper moron” itp nie mówiąc już o tym ze pewnie jakiś poirytowany Janusz będzie do nas strzelał. Dobrze ze gram 430U 🙂
Mieli zmieniać pięć X tierów, a zmienili tylko 2. Ciekawe kiedy następne pojazdy 😉
tak poza tematem jak widzicie w bitwie kolesia z nickiem zly_omen to strzelać do bota bo strzela do swoich
a gdzie buff dla cdc
WG uwaza ze sam jego wyglada jest OP i nie trzeba w nim nic ruszac…
Jakie piękne zmiany kiedyś trzeba było szkolić załogę w pocie i znoju bo przecież załoga była najważniejsza, a teraz można wyszkolenie kupić – pozostawię to bez komentarza bo jak mawiał klasyk „szkoda sobie strzępić ryja”.
Ja też nie lubię jak kupuję kiełbasę, a tydzień później jest na nią promocja lub nie daj boże jakiś event, na którym można by ją za darmo zjeść
a chytra baba czyha już za rogiem
Kurła kiedyś to były czasy, tera ni ma czasów
Kiedyś to się narzekaaaało
Wiadomo coś o „Czeskiej” premce VIII tieru Skodzie T 27???
Nope.
Mi udało się wylicytować np. Obj 907 za obligacje ale co z ludźmi co nie są w klanach mają z 25.000 tys obligacji i na co je zbierać jak nawet nie widać większego sensu zbierania tego ?
niech idom do klanu ?
z resztą co ma powiedzieć ktoś kto nie gra w wota? Jak ma nie grając zdobyć X cusz za niezprawiedlowszc
albo niech kretynki na moduly wydadza i przestana lamic na randomach
Zakładam, że klan pozwalający mi na zdobycie M60 wymagałby określonych X tierów, bardzo regularnej gry i ustabilizowania poziomu (Obecnie mam czołgi z 2300-2600WN8 oraz takie z 900-1000WN8)
A coś wiadomo nt. czołgów za obligacje ?
buff dla tigera 2? 😀