Biuletyn deweloperów 0.8.5
Czy jesteście w stanie przetrwać Postapokalipsę i utrzymać się przy życiu aż do samego końca walki pomiędzy czterema drużynami? Przetestujcie nową mechanikę penetracji pocisków, a także weźcie udział w Sprincie bitew rankingowych!
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są niepewne i odzwierciedlają stan gry w momencie jego publikacji. Zmiany i nowe funkcje mogą zostać ostatecznie całkowicie usunięte bądź wprowadzone w zupełnie innej formie. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w finalnej wersji gry po wejściu aktualizacji.
Dzika fala
Potęga niegdyś wielkich cywilizacji przeszła do historii, a wspaniałe miasta leżą w zgliszczach, zniszczone i zatopione. Te toksyczne morza należą wyłącznie do Was: dołączcie do walki i zostańcie najlepszymi bojownikami w walce o żetony paliwowe!
Bitwy będą rozgrywane w nietypowym formacie jak na World of Warships: cztery zespoły będą walczyć na tym samym polu bitwy. Małe rozmiary każdego z nich pozwolą Wam na samotną rozgrywkę bądź na grę w dywizjonie. Bądźcie ostrożni i nie podejmujcie nieprzemyślanego ryzyka, ponieważ tylko ostatnia drużyna, która przeżyje, wygra walkę.
„Brutalna walka” rozpoczyna się na obrzeżach zniszczonego miasta. Na początku Wasze okręty nie będą miały ładunków sprzętu eksploatacyjnego, ponieważ świat stoi na krawędzi zagłady, co oznacza, że każdy jest zmuszony do walki o ograniczone zasoby. Aktywujcie strefy, które zawierają premie oraz zbierajcie ładunki, aby uzupełnić swoje zapasy sprzętu eksploatacyjnego, lecz strzeżcie się, ponieważ wrogie drużyny stoją w gotowości i mogą Was zaskoczyć z każdej strony!
Wasi wrogowie to nie jedyne zagrożenie; musicie również uważać na pożogę, która stopniowo pochłania arenę. Każdy okręt, który pozostanie w obszarze pożogi, będzie stale tracił swoje PW.
W ramach Brutalnej walki specjalnie zmodyfikowaliśmy dziewięć niszczycieli, dzieląc je na trzy typy:
Ośmiornica
Okręty o niskiej wykrywalności, uzbrojone w potężne torpedy, aby zmiażdżyć każdego, kto stanie na ich drodze. Ich działa baterii głównej działają podobnie do tych dodatkowych i są sterowane przez sztuczną inteligencję, która pozostała nam po wielkich przodkach. Warto jednak wspomnieć, że główna bateria nie jest największym atutem Ośmiornic. X Z-52, X Shimakaze oraz X Daring służyły za prototypy tej klasy okrętów.
Murena
Możecie polegać na manewrowaniu! Okręty tej klasy idealnie przypasują fanom agresywnych potyczek na krótkim dystansie. Ich główną zaletą jest zwrotność i potężny napęd. Mocarne działa baterii głównej operowane są przez sztuczną inteligencję, natomiast torpedy zadają przeciętne uszkodzenia i są w gruncie rzeczy raczej wolne. Niszczyciele X Yueyang, X Gearing oraz X Kléber (francuski niszczyciel X poziomu, który aktualnie przechodzi testy i w niedalekiej przyszłości pojawi się w grze) służyły za prototypy klasy okrętów Murena.
Barrakuda
Przejmijcie kontrolę nad wyniszczającymi wiatrami! Spodziewajcie się wysokich prędkości, bezpośredniego sterowania działami baterii głównej, a także torped o średniej charakterystyce. Podczas projektowania tych okrętów, inżynierowie bacznie przyglądali się X Harugumo, X Grozovoi oraz X Chabarowsk.
Zbrojownia
Zasady Dzikiej fali są podobne do tych z poprzednich wydarzeń w grze: dostępny będzie jeden etap, na który składać się będą cztery dyrektywy, każda zawierająca dziesięć misji. Będziecie zdobywać żetony paliwowe, różne przedmioty w grze, a także nowe, jednorazowe kamuflaże za ukończenie specjalnych misji bojowych i dyrektyw w nowym trybie gry.
Żetony paliwowe to nowy tymczasowy zasób, który możecie zdobyć za rozgrywanie Brutalnych walk, przeznaczona specjalnie na wydarzenie Dzika fala. Możecie wymienić swoje żetony paliwowe w Zbrojowni na postapokaliptyczne kamuflaże, kredyty, konto premium, jak i również nagrodę specjalną – nowy okręt premium. Zapytacie – który? Pragniemy podtrzymać napięcie do ostatniej sekundy, a następnie podzielić się z Wami szczegółami na chwilę przed wprowadzeniem aktualizacji!
Jeśli wkręcicie się w postapokaliptyczne klimaty, z pewnością przypadną Wam do gustu stałe kamuflaże – pamiątki dla następujących niszczycieli X poziomu: Z-52, Shimakaze, Daring, Yueyang, Gearing, Grozovoi, Harugumo oraz Chabarowsk. Kamuflaże te można kupić za dublony.
Pamiętajcie, że nowa zawartość jest udostępniana na serwerze testu publicznego w odmienny sposób, niż ma to miejsce na serwerze zwykłym.
Bitwy sprintu rankingowego
Przygotujcie się na dwa nowe sezony bitew sprintu rankingowego rozgrywane w formacie 6 na 6 okrętami VII poziomu. 5. sezon bitew rozgrywany będzie w trybie Dominacji, 6. zaś – w trybie Epicentrum.
Podobnie jak poprzednio, dziesięć stopni zostało podzielonych na dwie ligi: druga liga składa się ze stopni 10.–6.; pierwsza liga – stopni 5.–1. Przygotujcie swoje okręty VII poziomu i walczcie ramię w ramię ze znajomymi w dywizjonach!
Ulepszenia mechaniki gry
Test publiczny zawierać będzie zaktualizowaną mechanikę uszkodzeń zadanych bąblowi torpedowemu, uzbrojeniu dodatkowemu, modułom wyrzutni torpedowych, a także całkowicie zniszczonym częściom okrętu.
Teraz gdy pocisk przebije moduł uzbrojenia dodatkowego, wyrzutni torpedowej lub kompletnie zniszczoną część okrętu, zadane uszkodzenia wynosić będą 10% wartości maksymalnych uszkodzeń pocisku. 100% tych uszkodzeń może zostać przywróconych przy pomocy Grupy naprawczej.
Zauważyliście kiedyś, że otrzymaliście baretkę „Penetracja” za trafienie bąbla torpedowego, lecz nie spowodowało to redukcji PW wrogiego okrętu? Doszło do tego ze względu na szczególną cechę ochrony pancernej bąbla torpedowego, stąd też wprowadzamy nową baretkę, aby nie mylić naszych graczy. Za przebicie bąbla torpedowego bez przebicia następnej warstwy pancerza, graczom będzie przyznawana specjalna baretka – dla pocisków, bomb oraz rakiet.
Inne zmiany
Wygląd znaczników informujących graczy o nowej zawartości lub wiadomościach został zaktualizowany. Teraz dla nowych przedmiotów kolekcji, insygniów, kampanii oraz wiadomości stosowana będzie nowa ikona z licznikiem. Zaktualizowaliśmy również wygląd powiadomień pokazywanych na banerach w Porcie.
W aktualizacji 0.8.5 wykorzystamy nową technologię dla minimapy, która pozwoli deweloperom szybciej i wydajniej wprowadzić ulepszenia do gry. Dokonano następujących zmian:
- Współrzędne kwadratów są teraz umieszczone wzdłuż lewej i górnej krawędzi minimapy.
- Opcja obrotu minimapy została przeniesiona do ustawień minimapy w bitwie.
- Znaczniki ostatniej znanej pozycji przeciwnika są teraz automatycznie włączone dla wszystkich graczy.
- Jedynie promień działania dalekozasięgowej obrony przeciwlotniczej jest wyświetlany na minimapie.
Po tych zmianach minimapa będzie wyświetlać tylko najważniejsze informacje, pozwalając graczom wykorzystać wyświetlane dane w wydajniejszy sposób, jednocześnie nie gubiąc się w gąszczu znaczników.
Dołączcie do testu publicznego i bądźcie jednymi z pierwszych, którzy sprawdzą nowy tryb bitwy! Zbierzcie wszystkie nagrody i podzielcie się z nami swoimi spostrzeżeniami!
Żródło: Portal WoWs
Dlaczego w sprincie jest możliwość dywizjonu a w rankedach nie ??? Przy obecnej formie rozdawania X tierowych okrętów , dywizjony nie bedą jakoś bardzo wpływały na rozgrywkę a jak wiadomo umili to grę.
Bo dywizion dobrych graczy na rankedach to jest prawie pol teamu ktory moglby ********** przechylic szale zwyciestwa.Nie mowiac o tym ze niektore klany by robily po 2 dywziony i wchodzilo do bitwy na 1,2,3 liczyac ze beda w tej samej druzynie.
Proponował bym w kolejnej aktualizacji dodać możliwość „MAGII” typu: wyskakujących podwodnych skał lub oswojonego Krakena, kamuflażu Predatora (przeźroczystość), magicznych torped samonaprowadzających reagujących na ciepło … dokąd zmierzasz WOWSIe ???
Wiesz ze to jest event a nie cos co zostaje na stale?