Pojazdy VIII poziomu mogą teraz brać udział w Wielkiej bitwie!
przez Bin4r · Opublikowane
Prosto z portalu WoT 😉
Mamy dobre wieści dla wszystkich, którym podobają się bitwy na wielką skalę! Właśnie dodaliśmy możliwość uczestniczenia w Wielkiej bitwie pojazdom VIII poziomu, ramię w ramię z pojazdami poziomu X. To świetna okazja do podniesienia swoich umiejętności, zdobycia epickich medali i gry na dużych mapach z różnorodnym krajobrazem. Weźcie udział w bohaterskich potyczkach, zdobywajcie jeszcze więcej doświadczenia i kredytów oraz pokażcie przeciwnikom, że jesteście najlepsi na polu bitwy!
Oto krótkie przypomnienie podstawowych właściwości Wielkich bitew:
- Kiedy: od 29 maja dla poziomu VIII i cały czas dla poziomu X!
- Tryb: bitwy losowe (Wielkie bitwy są dostępne obok trybów standardowego, spotkaniowego i natarcia)
- Drużyny: do 30 graczy po każdej stronie
- Pojazdy: tylko poziomów VIII i X. Wszystkie bitwy są jednopoziomowe (maszyny VIII poziomu grają wyłącznie przeciwko przeciwnikom na VIII poziomie, a pojazdy X poziomu stają przeciwko pojazdom X poziomu)
- Mapy: Klondike, Nebelburg oraz Zaplecze
- Ograniczenia: limit 4 dział samobieżnych na drużynę
- Cele: zdobyć bazę przeciwnika lub zniszczyć wszystkie jego pojazdy
Aby trafić do Wielkiej bitwy, należy zaznaczyć pole pokazane poniżej w ustawieniach klienta gry.
Aby ułatwić Wam odniesienie sukcesu na polu bitwy, przygotowaliśmy krótkie przypomnienie dla wszystkich trzech map, na których rozgrywane są Wielkie bitwy. Te wskazówki dotyczące rozgrywki pomogą Wam wybrać odpowiednią taktykę i dobrze wykorzystać teren.
Klondike
Zimowa mapa, która przenosi Was w atmosferę pokrytych śniegiem gór Kanady i Alaski. Bitwy w tej lokalizacji mają miejsce na:
- moście w centrum mapy,
- kopalni na północnym zachodzie,
- wyspie na południowym wschodzie.
Dzięki wielu budynkom i sporej liczbie kryjówek na tej mapie, większość pojazdów będzie się tutaj czuła jak w domu.
Most (obszar centralny)
Ta strefa jest miejscem walki pozycyjnej. Tutaj czołgi ciężkie mogą odpierać ataki drużyny przeciwnej, a szybkie czołgi średnie będą starać się przełamać obronę przeciwnika lub go oskrzydlić. Znajdziecie tutaj również mnóstwo kryjówek dla dział samobieżnych i niszczycieli czołgów, pozwalających na prowadzenie ognia pozostając ukrytym.
Kopalnia (północny zachód)
Kluczową cechą tego obszaru jest obfitość wąskich przesmyków pomiędzy budynkami. Czołgi ciężkie będą w stanie je przejść, ale średnie i lekkie będą zmuszone poszukać możliwości ataku z flanki. Niszczyciele czołgów i działa samobieżne mogą zająć pozycje obronne na wzniesieniu wzdłuż krawędzi mapy, by wspierać swoją drużynę, potencjalnie będąc w stanie zadać spore straty pojazdom przeciwnika.
Wyspa (południowy wschód)
W tej strefie pojazdy ciężkie prowadzą natarcie, a czołgi średnie w pełni rozwijają swój potencjał. Dzięki różnorodności kryjówek i nierównościom terenu czołgi średnie mogą walczyć ramię w ramię z czołgami ciężkimi na pierwszej linii. Niszczyciele czołgów poczują się jak u siebie w drugiej linii, gdzie będą w stanie wspierać swoją drużynę, uniemożliwiając przełamania na tym kierunku.
Nebelburg
Mapa letnia oferująca szeroki wachlarz krajobrazów. Można ją podzielić na trzy główne obszary:
- zamek w centrum,
- miasto z wieżami wartowniczymi na wzgórzu na północnym zachodzie,
- wyżynne równiny południowego wschodu.
Jak to bywa z większością map, utrata chociaż jednego z powyższych obszarów może prowadzić do porażki, więc Wasza drużyna powinna równomiernie rozdzielić siły, by przejąć kontrolę nad całym terenem.
Centrum (zamek)
Ta strefa jest odpowiednia dla pojazdów wszystkich klas. Czołgi lekkie i średnie mogą ją zająć już na początku bitwy, podobnie jak niektóre wszechstronne czołgi ciężkie. Niszczyciele czołgów mogą zająć dogodne punkty na wzgórzach (na balkonach) w okolicy baz i wspierać ogniem sojuszników. Jeśli drużynie uda się opanować ten obszar, pozwoli jej to na kontrolowanie otoczenia zamku i obu baz.
Miasto z wieżami strażniczymi na wzgórzu (północny zachód)
Strefa miejska Nebelburga jest odpowiednia dla ciężko opancerzonych czołgów ciężkich i niszczycieli czołgów. Budynki pozwalają na strzelanie zza osłony i wykorzystanie wież, by odbijać pociski nieprzyjaciela, a labiryntowe uliczki umożliwiają ominięcie przeciwnika i zajście go ze skrzydła.
Główna bitwa o wzgórze rozwinie się pomiędzy czołgami średnimi wspieranymi przez działa samobieżne. Przełamawszy się na tym kierunku, czołgi średnie będą w stanie kontrolować całe miasto lub prowadzić ogień do pojazdów w okolicy zamku w centrum.
Wyżynne równiny (południowy wschód)
W tej części Nebelburga jest sporo wzniesień, więc jest to świetne miejsce do gry pojazdami z dobrymi kątami elewacji i wytrzymałymi wieżami. Czołgi z przeciętnymi kątami podniesienia i opuszczenia lufy mogą zająć obszar u stóp wzgórz, gdzie jest dość krzewów i kamieni, by się schować.
Po przejęciu tej pozycji będziecie w stanie ostrzeliwać czołgi przeciwnika w centrum i w obszarach wokół baz, jak również rozpocząć ofensywę na bazę przeciwnika.
Zaplecze
Kolejna rozbudowana mapa letnia, na której można stosować różne taktyki. Jest podzielona na trzy główne strefy:
- miasto z małą fabryką w centrum,
- wyschnięte koryto rzeki na zachodzie,
- las z wąwozem na wschodzie.
Na wszystkich tych obszarach znajdziecie dużo kryjówek różnego rodzaju (krzaków, kamieni itp.), co da Wam możliwość ukrycia swojej pozycji i oddawania celnych strzałów w kierunku przeciwnika.
Miasto (centrum)
To główny obszar potyczek. Właśnie tutaj czołgi ciężkie i szturmowe niszczyciele czołgów stają naprzeciw swoich oponentów. Budynki i inne rodzaje kryjówek pozwalają pojazdom efektywnie wykorzystywać swój pancerz. Duża liczba przejść w kierunku miasta pozwala czołgom średnim obu drużyn na przeprowadzanie ataków oskrzydlających, więc bądźcie czujni!
Zachód (wyschnięte koryto rzeki)
Ten kierunek charakteryzuje spora liczba wzniesień i nierówny teren. Jest odpowiedni dla czołgów lekkich zbierających informacje dla sojuszników oraz dla pojazdów z dobrymi kątami elewacji dział. Pozycje strzeleckie do gry snajperskiej na długim dystansie pozwolą pojazdom drugiej i trzeciej linii rozwinąć swój potencjał i działać jako wsparcie.
Wschód (wąwóz)
W obrębie wąwozu najlepiej dadzą sobie radę pojazdy z wytrzymałymi wieżami. Drzewa i krzewy porastające wąwóz pozwolą niszczycielom czołgów zarówno efektywnie wspierać sojuszników poniżej, jak i prowadzić ogień na długich dystansach.
Ź: Portal EU
Grał ktoś dziś wielką bitwę na 8 tierze???? bo ja cisne od 10 rano cały czas na ósemkach i ani razu nie miałem wielkiej bitwy, za to na 30 bitew 28 przegranych to to tak
Zobacz w ustawieniach czy masz zaznaczone Wielkie Bitwy dla VIII 😛
czy w tych bitwach będzie można robić misje z kampanii?
Raczej tak.
No to fajnie 🙂 Pogra się tym i tamtym … 🙂
Coś czuje, że o 18:00 w sklepie będzie gruba ryba 😎
A ten tryb liczy się do WN8?
PS. Chodzi mi o odpowiedź a nie o Twoją opinię nt. wuenki.
NOPE
Tragedia. Nie będzie tego co przecież najważniejsze w grze. STATY! Nie relaks. Nie zabawa ze znajomymi. WN8 rulez! hahaha
Haha no rules kappa
Wuen sruen psuje ta gre tak samo jak arta i kolowce. Powinni wylaczyc podglad na kolorki i cyferki w grze… Wtedy ludzie zamiast skupiac sie nad statami zaczeli by grac. Gralem jakis czas na xvm i go wywalilem, bo mi tylko przeszkadzal. Cos jest w tej ludzkiej psychice, ze widzac te smieszne dane bitwy sobie odpuszcza, bo ubzdural sobie, ze przegrana. Albo wyjezdza na pewniaka na pomidora myslac, ze go zmasakruje, a tu zonk, bo wcale nie jest tak latwo i to my stajemy sie ofiara… A tak? Do wszystkich podchodzi sie z jednakowym szacunkiem i zamiast na kolorki czlek patrzy na minimape… Bez xvm gra jest o wiele prostsza.
Zamiast skupiać się nad statami zaczęliby grać? To skąd fioletowy biorą się jego staty i wr na poziomie minimum 61%? Takie coś może napisać tylko bot któremu ciśnienie skacze jak widzi fioleta xD Naucz się grać, ja lubię więcej myśleć w grach skoro już na nie tracę czas…
XVM jest potrzebny. Wiele razy liczyłem na jakieś wsparcie czy wspólny atak, aż spostrzegłem, że mam obok siebie bota z WN8 =1 (sic!). I przeciwnie, kiedy widzisz, że szarżuje z Tobą czy na Ciebie jakiś fiolet, od razu wiesz, jakie masz szanse i czego się możesz spodziewać.
Poza tym przy patologii, jaka jest w tej chwili w bitwach, często już tylko WN8 daje jakąś satysfakcję z grania. Regularne przegrywanie 2 : 15 może zniechęcić każdego.
A czy ja gdzies napisalem o fioletach? Kolejny co ma problem z czytaniem ze zrozumieniem? Czy moze wlasne teorie stwarzasz… ? Jakbgrasz tak jak wyciagasz wnioski to smiem twierdzic, ze sam jestes wlasnie tym wszechobecnym botem. Jaki jest odsetek fioletowych/niebieskich graczy? Takich co nie sa resetami z 3k bitew nabitych na low tierach, ktorzy placza po bitwie, ze ich pomidor spaziowal… Bedzie w sumie 8% ogolu „prograczu”? Chodzi mi o typowego statystycznego gracza, ktory widzac losowanie zamiast grac to placze na czacie i jedzie sie topic, albo stoi ht pod czerwona w bazie bo ma „noob team”. Cos takiego pietnuje w xvm i jego wplywie na gre…
Tryb ten można wyłączyć i po sprawie. 😀 Nadal randomki i wułenosim nadal będzie się nabijał
Popieram Kolegę. Powinna byc mozliwosc wyboru tylko tego trybu dla 8 i 10. Dobra odskocznia dla ciągle wałkowanych map na randomkach… Czy chociazby jednej mapy na FL…
„To świetna okazja do podniesienia swoich umiejętności, zdobycia epickich medali i gry na dużych mapach z różnorodnym krajobrazem.” A ponadto do bycia mięsem armatnim dla dziesiątek.
Proponuje zamiast kolejnej bitwy odpalić kurs czytania ze zrozumieniem albo chociaż z uwagą.wyraznie piszą że bitwy będą jednopoziomowe
Jak już kolego GAmer kogoś pouczasz, to wpierw sprawdź swoją wypowiedź. „Napisali” a nie „piszą”.
Jakich dziesiątek dzbanie. To są bitwy na samych VIII tierach nie uraczysz X tieru … Mam wrażenie, że w tą gre grają same niedorozwoje umysłowe, które powinny się leczyć …
Gamer niestety ale co poniektórzy czytają tylko nagłówek i już znają całą treść artykułu
Anonimmm nie same, siebie w tym momencie też obrażasz 😛
Czytaj ze zrozumieniem….8 tiery walczą z 8 tierami, a X tiery przeciwko X
Bitwy są jednopoziomowe.
Wyraźnie pisze ze VIII tiery walczą między sobą bez dziesiątek ale wiem, czytanie ze zrozumieniem boli.
Nie 'pisze” a jest „napisane” o wielki ty nauczycielu
Przeczytałeś to chociaż.
Pojazdy: tylko poziomów VIII i X. Wszystkie bitwy są jednopoziomowe (maszyny VIII poziomu grają wyłącznie przeciwko przeciwnikom na VIII poziomie, a pojazdy X poziomu stają przeciwko pojazdom X poziomu)
a ponadto ameba z ciebie
Tak właśnie działają mózgi dzisiejszych iPodZombie.
Czytajac tego typu komentarze coraz bardziej utrzymuje sie w przekonaniu, ze powinny byc obowiazkowe testy na inteligencje we wszytskich grach online przy rejestracji konta i pozniej wyrywkowe kontrole delikwentow co system chcieli by oszukac. Gralo by sie wszystkim wtedy o wiele przyjemniej…
Fajnie jak premke rzuci. Więcej się zarobi.
Długo to będzie?
Na zawsze:) Po prostu rozszerzyli na 8 tier:)
PS. Chciałbym opcję by można było grac tylko wielkie bitwy:)