Lista zmian wersji 1.5
przez Bin4r ·
Tym razem kompletna lista zmian nadchodzącej aktualizacji:
Główne zmiany
1. Konto premium WoT
Wprowadzamy nowy typ konta premium (konto premium WoT/KP WoT).
Ten typ konta premium działa tylko w WoT. Konto premium WoT zapewnia bonusy do doświadczenia, doświadczenia załogi i kredytów oraz dostęp do nowych funkcjonalności:
- Zasoby rezerwowe — Zasoby rezerwowe umożliwiają otrzymanie dodatkowych 750 000 kredytów tygodniowo. Dodatkowe 10% bonusu do kredytów zarabianych w bitwach trafi do specjalnego skarbca. Co 7 dni skarbiec zostanie otwarty, a wszystkie kredyty z niego zostaną automatycznie przeniesione na Wasze konto.
- Premia plutonowa — Jeśli przynajmniej jeden gracz w plutonie ma KP WoT, ten gracz otrzyma +15% do kredytów za każdą bitwę. Członkowie plutonu, którzy nie mają KP WoT, otrzymają +10% do kredytów.
- Zarządzany bonus do PD — Dzięki kontu premium WoT gracze będą mogli zastosować mnożnik x3 i zwiększyć doświadczenie uzyskane w swojej ostatniej zwycięskiej bitwie. Ten mnożnik x3 można zastosować do wyników bitwy pięć razy dziennie.
- Misje premium — Posiadacze konta premium WoT będą mieli możliwość ukończenia łańcucha 3 prostych misji dziennych.
- Wszyscy posiadacze KP WoT będą mieli o jedno miejsce więcej na wykluczanie map, więc będą mogli wykluczyć łącznie 2 mapy. Tak długo, jak długo konto premium WoT jest aktywne, gracz nie będzie walczył na dwóch wykluczonych mapach w bitwach losowych (tylko dla bitew standardowych).
Szczegóły wprowadzenia konta premium WoT
Wszyscy gracze otrzymają tę samą liczbę dni standardowego konta premium w postaci konta premium World of Tanks w dniu wprowadzenia aktualizacji.
Obie wersje konta premium będą istniały obok siebie, ale konto premium WoT będzie aktywne w kliencie gry. Standardowe konto premium może być aktywne tylko po upłynięciu konta premium WoT.
Powiązane zmiany w kliencie gry
- Dostosowano interfejs konta gracza. Teraz kliknięcie nazwy gracza w garażu wyświetla interfejs statusu konta, w którym gracz będzie mógł zobaczyć swój aktualny status konta premium i przejść do interfejsu opcji nowego konta premium WoT. Ten interfejs pozwala również na zarządzanie rezerwami osobistymi.
- Dodano wyjaśnienia i opisy do wszystkich nowych funkcjonalności konta premium WoT orach narzędzi do zarządzania nimi.
- Premia plutonowa konta premium WoT jest teraz dodawana do istniejącego bonusu dla gry w plutonie.
- W sklepie gracze mogą kupić tylko konto premium WoT.
- Standardowego konta premium nie można już kupić ani otrzymać w kliencie gry. Standardowe konto premium zostanie zastąpione przez konto premium WoT we wszystkich aspektach gry, wliczając: misje, wydarzenia, misje osobiste itp.
2. Wielkie bitwy dla pojazdów VIII poziomu
- Wprowadzenie do Wielkich bitew pojazdów VIII poziomu zostaje opóźnione, gdyż potrzeba więcej czasu na testy.
3. Wykluczone mapy
- Gracze mogą wykluczać jedną lub dwie mapy z listy map dla bitew losowych.
- Konto standardowe pozwala na wykluczenie jednej mapy, a konto premium WoT pozwala na wykluczenie dwóch map.
- Wykluczanie map działa tylko dla pojazdów IV i wyższych poziomów.
- Prosimy zauważyć, że mapy można wykluczyć tylko w trybie bitew losowych (tylko dla bitew standardowych). Przykładowo, gracz wykluczył mapę Linia Zygfryda, ale będzie nadal walczyć na tej mapie w natarciach i bitwach spotkaniowych, jeśli odpowiednie opcje są włączone w ustawieniach.
- Map dla Wielkich bitew nie da się wykluczyć.
- Wykluczone mapy można ponownie zmienić po upłynięciu 4 godzin.
- Podczas gry w plutonie, priorytet mają mapy wykluczone przez dowódcę plutonu.
4. Personalizacja pojazdów
Teraz malowania można nanosić na pojazdy wszystkich poziomów.
5. Zmiany w mechanice ogłuszania
- Dodatkowy czas trwania ogłuszenia (zadawanego już ogłuszonym pojazdom) zmniejszono o połowę.
- Bardzo duża osłona przeciwodłamkowa dodatkowo skraca czas powtórnych ogłuszeń o 20%, a Duża osłona przeciwodłamkowa zmniejsza go o 10%.
- Minimalny czas ogłuszenia przez wszystkie działa samobieżne w grze zmniejszono o 5% maksymalnego czasu ogłuszenia.
- Uszkodzenia na krawędzi promienia rażenia zmieniono z 0,15 na 0,05 dla pocisków OB (dla dział samobieżnych i innych pojazdów strzelających pociskami OB). Powoduje to przeliczenie uszkodzeń wewnątrz promienia rażenia. Zmniejszają się uszkodzenia zadawane przez niebezpośrednie trafienia pociskami OB. Zmniejsza się również czas ogłuszenia. Te zmiany będą miały nieznaczny wpływ na bezpośrednie trafienia pociskami OB.
- Zmiany w charakterystykach technicznych niektórych dział samobieżnych.
6. Pojazdy za obligacje
Funkcjonalność pojazdów za obligacje została opóźniona i nie zostanie dodana w wersji 1.5. Będziemy pracować nad tą funkcjonalnością w przyszłych wersjach, więc wypatrujcie informacji o niej na portalu gry.
7. Zmiany charakterystyk technicznych
🇬🇧 Wielka Brytania
Conqueror Gun Carriage:
- Zmniejszono prędkość pocisków HE Mk. 18 o 9%
- Zmniejszono prędkość pocisków HE Mk. 19 o 9%
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
FV4005 Stage II:
- Zmieniono prędkość obrotu z 30 na 26 st./s
- Zmieniono rozrzut z 0,38 na 0,42 m
- Zmieniono czas celowania z 3 na 3,7 s
- Zmieniono maksymalną prędkość z 35 na 32 km/godz.
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 12 na 8 km/godz.
🇩🇪Niemcy
G.W. Panther:
- Zmieniono rozrzut działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 z 0,66 na 0,68 m
- Zwiększono rozrzut przy obrocie działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 o 4%
- Zmieniono rozrzut działa 15 cm s.F.H. 43 z 0,62 na 0,64 m
- Zwiększono rozrzut przy obrocie działa 15 cm s.F.H. 43 o 5%
- Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm s.F.H. 18 L/29.5 z 27,2 na 28,2 s
- Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm s.F.H. 43 z 26 na 27 s
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
Hummel:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
GW Tiger P:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
G.W. Tiger:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
G.W. E 100:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
ZSRR
Object 261:
- Zmieniono pojemność magazynu amunicji z 18 na 20 pocisków
————————————————————-
T-44-122:
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 18%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 18%
- Zmieniono rozrzut z 0,43 na 0,41 m
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży o 12%
- Zmieniono czas celowania z 3,4 na 3,0 s
- Zmieniono zasięg widzenia z 370 na 380 m
- Zmieniono prędkość obrotu wieży z 48 na 42 st./s
- Zmieniono kąt opuszczenia lufy z -4 na -5 stopni
————————————————————-
SU-14-2:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
S-51:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
SU-14-1:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
212A:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
🇺🇸 USA
Zmiany w charakterystykach technicznych:
M12:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
M40/M43:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
————————————————————-
M53/M55:
- Zmniejszono promień rażenia o 5%
🇸🇪 Szwecja
Dodano następujące pojazdy:
- UDES 16
- UDES 15/16
- UDES 14 Alt 5
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów:
Kranvagn:
- Zmieniono czas przeładowania z 33 na 21,5 s
- Zmniejszono czas przeładowania pomiędzy pociskami w magazynku o 9%
- Zmieniono liczbę pocisków w magazynku z 4 na 3
- Zmieniono prędkość obrotu wieży z 25 na 28 st./s
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku psgr m/51 z 400 na 440
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku sgr m/51 z 515 na 530
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/51 z 400 na 440
- Zmieniono pojemność magazynu amunicji z 40 na 48 pocisków
- Zmieniono moc silnika z 700 na 810 KM
————————————————————-
Emil II:
- Zmieniono czas przeładowania działa 10,5 cm TK 105-9 z 30 na 22 s
- Zmieniono czas przeładowania działa 12 cm akan L/40 z 40 na 25 s
- Zmniejszono czas przeładowania pomiędzy pociskami w magazynku działa 12 cm akan L/40 o 11%
- Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm TK 105-9 z 4 na 3
- Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 12 cm akan L/40 z 4 na 3
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku sgr m/51 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 420 na 460
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku psgr m/51 dla działa 12 cm akan L/40 z 400 na 440
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku the sgr m/51 dla działa 12 cm akan L/40 z 515 na 530
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/51 dla działa 12 cm akan L/40 z 400 na 440
- Zmieniono pojemność magazynu amunicji działa 10,5 cm TK 105-9 z 40 na 60 pocisków
- Zmieniono pojemność magazynu amunicji działa 12 cm akan L/40 z 40 na 48 pocisków
- Zmieniono moc silnika AV-1195 z 400 na 420 KM
- Zmieniono moc silnika AVS-1195 z 520 na 550 KM
————————————————————-
Emil I:
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Emil Alt 1 o 12%
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Emil Alt 2 o 4%
- Zwiększono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Emil Alt 1 o 12%
- Zwiększono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Emil Alt 2 o 4%
- Zmieniono prędkość obrotu dla zawieszenia Emil Alt 1 z 27 na 24 st./s
- Zmieniono prędkość obrotu dla zawieszenia Emil Alt 2 z 30 na 26 st./s
- Zmieniono czas przeładowania działa 10,5 cm lvkan m/42 z 37 na 22,7 s
- Zmieniono czas przeładowania działa 10,5 cm TK 105-9 z 34 na 27 s
- Zmieniono rozrzut działa 10,5 cm lvkan m/42 z 0,38 na 0,39 m
- Zmieniono czas celowania działa 10,5 cm lvkan m/42 z 3 na 3,2 s
- Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm lvkan m/42 z 4 na 3
- Zmieniono liczbę pocisków w magazynku działa 10,5 cm TK 105-9 z 4 na 3
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku slpprj m/52 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 320 na 360
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku sgr m/51 dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 420 na 460
- Zmieniono pojemność magazynu amunicji dla działa 10,5 cm lvkan m/42 z 52 na 57 pocisków
- Zmieniono pojemność magazynu amunicji dla działa 10,5 cm TK 105-9 z 52 na 57 pocisków
🇯🇵 Japonia
Type 5 Heavy:
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu zawieszenia o 11%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 20%
- Zmieniono prędkość obrotu z 17 na 22 st./s
- Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 249 na 257 mm
- Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP Kai dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 282 na 290 mm
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 75 na 192 mm
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1400 na 900
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1100 na 900
- Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 11 na 15 km/godz.
- Zmieniono kolejność badania dla dział 14 cm/50 3rd Year Type oraz 15 cm/45 41st Year Type
- Zmieniono koszt działa 14 cm/50 3rd Year Type z 330 000 na 332 000
- Zmieniono koszt działa 15 cm/45 41st Year Type z 332 000 na 330 000
- Zmieniono moc silnika z 1200 na 1370 KM
————————————————————-
Type 4 Heavy:
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 75 na 192 mm
- Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm/45 41st Year Type z 24,5 na 22 s
- Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP Kai dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 282 na 290 mm
- Zmieniono wartość penetracji pocisku 14 cm Capped Common Semi-AP dla działa 14 cm/50 3rd Year Type z 249 na 257 mm
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 Kai dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1400 na 900
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku Common Type 0 dla działa 15 cm/45 41st Year Type z 1100 na 900
- Zmieniono kolejność badania dla dział 14 cm/50 3rd Year Type oraz 15 cm/45 41st Year Type
- Zmieniono koszt działa 15 cm/45 41st Year Type z 332 000 na 330 000
- Zmieniono koszt działa 14 cm/50 3rd Year Type z 330 000 na 332 000
————————————————————-
O-I:
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku HE Type 96 dla działa 15 cm Howitzer Type 96 z 910 na 890
————————————————————-
O-Ho:
- Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm Howitzer Type 96 z 17 na 22 s
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku HE Type 96 dla działa 15 cm Howitzer Type 96 z 910 na 890
————————————————————-
O-Ni:
- Zmieniono czas przeładowania działa 15 cm Howitzer Type 96 z 23 na 24 s
- Zmieniono wartość uszkodzeń pocisku HE Type 96 dla działa 15 cm Howitzer Type 96 z 910 na 890
8. Znane problemy
- Gracze mogą przekwalifikować członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
- Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernie częstym klikaniem na minimapie.
- Ikony typów pojazdów w rozszerzonych panelach pojazdów nie zmieniają swoich kolorów dynamicznie przy wyborze trybu alternatywnego zestawu koloróww bitwie.
- Wyłączone darmowe przekwalifikowanie załogi do pojazdów tego samego typu.
- Kiedy gracz zniszczy pojazd, przewracając go, ten pojazd nie liczy się do łącznej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
- Powiadomienie o zajęciu bazy jest wyświetlane przed zebraniem wymaganej liczby punktów zajęcia.
- Kolejność zdarzeń dla otrzymanych uszkodzeń jest czasem przemieszana w dzienniku uszkodzeń.
- Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli w warunkach misji jest podany wymagany typ pojazdu.
- Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
- Kiedy pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest dźwięk odnoszonych uszkodzeń.
- Trzęsący się okrąg celownika w zbliżeniach 16x i 25x w trybie ostrzału w bitwach Linii frontu.
- Wydarzenia z końca bitwy nie są synchronizowane z tekstem wyniku bitwy.
- W pewnych przypadkach automatyczna naprawa/uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych po bitwie nie odbywa się, kiedy na koncie jest wystarczająco dużo kredytów.
- Znacznik działa pozostaje na dziale samobieżnym po przełączeniu w tryb artyleryjski, jeśli czerwona linia częściowo przecina pojazd.
9. Naprawione błędy
- Naprawiono problemy z kamerą trzęsącą się w trybie snajperskim przy przełączaniu pomiędzy trybami jazdy (dla szwedzkich niszczycieli czołgów).
- Po ukończeniu misji osobistej dotyczącej podpalenia pojazdu przeciwnika wskaźnik działa poprawnie.
- Naprawiono błąd powodujący, że wskaźnik czasu trwania ogłuszenia nie był wyświetlany po trafieniu przez Nalot.
- Wyniki bitwy dla bitwy na Linii frontu można wyświetlić po kliknięciu PPM.
- Naprawiono błąd powodujący, że ogłuszenie było omyłkowo zaliczane do misji osobistych wymagających uszkodzenia modułów wewnętrznych.
- Automatyczne celowanie dla pojazdów kołowych teraz blokuje się na celu znajdującym się za przezroczystym ogrodzeniem.
- Kiedy wykryty pojazd przeciwnika zostanie ogłuszony, przestanie być widoczny, a ogłuszony gracz użyje apteczki, wciąż pozostając niewidocznym, to po jego ponownym wykryciu jego przeciwnicy nie będą widzieli nad nim wyświetlanego wskaźnika ogłuszenia.
- Naprawiono błąd powodujący wstrząsy znacznika działa na nieregularnościach terenu.
- Naprawiono opis pojazdów-nagród w kliencie gry.
co za głupota Type 5 w rzeczywistości dysponował by działem , które każdym trafieniem niszczyłoby każdy czołg z tej gry , a oni mu jeszcze zmniejszają obrażenia , kompletny nonsens i kpina z realizmu.
Bo ta gra to nie symulator, nie ma być realna, ma się w nią dobrze grać
a jak długa będzie ta zniżka na Centuriony ?
A kiedy bitwy rankingowe?
zrobcie sobie teraz misje na arte 3000 dmg własnego + 2500 po ogluszeniu. arty nerfia ale misji nie zmienia na latwiejsze normalka przecież żeby myśleć trzeba mieć mózg żeby logicznie wszystko poukładać
tym bardziej zeby zrobic ta misje trzeba byc jedyna arta na team co nie jest realne jak ciagle sa 3… no i trzeba miec dtuzyne a nie pacany co strzelaja kalafiory. teraz zmniejszaja ogluszenie i skoro bylo ciezko to że niby bedzie latwiej? xD No debile debile jak to inaczej nazwać. Dzieki wg zostala mi tylko jedna glupia misja na arte
skończ ją za rozkazy…
„Naprawiono błąd powodujący wstrząsy znacznika działa na nieregularnościach terenu.”
Jestem ciekaw czy naprawdę ten wnerwiający błąd naprawili…
mnie cieszy nerf FV4005 Stage II ,Type 5 Heavy nic bardziej mnie nie irytowało niż grając conq na wierze on przebijał mnie gdziekolwiek strzelił… 🙂 :): ): ) 🙂
on cie nie przebijał bo jak by cie przebił do na strzał wyparowało by ci 1500hp, ale masz racje nic tak nie ******* jak lodówki i typki na goldowych haekach
Ale najbardziej wkurwiają patologiczne arty…
jeabac ***** i tyle ,mam wyjebane na tą aktualizacje miały być czołgi za obligacje a, wg stwiedziło po **** to dać pewnie dodadzą ze za hajs bedzie mozna kupic obligacje a kupno godzili pewnie bedzie wynosić 40 tys bo prawie nikt tyle nie ma
Odinstaluj i po problemie 😛
kiedy znowu będzie widoczne ile pd zostało do zbadania następnego pojazdu?bo jak na razie jest to wgl nie czytelne
Przecież jest widoczne pod statystykami czołgu w Badaniach
niby gdzie? Jest tylko ile masz nagromadzone i ile expa kosztuje następny
Ja tam widzę info ile jeszcze potrzebuję do zbadania.
Ehh, Lodówa do garażu, Type5 zobaczymy, Nowe Szwedy do sprawdzenia, czekam na zmiany X mediów Amx30 i Leo. Zmiany dlz Arty nie bolą, gram nimi bo lubię, ogłuszanie było przesadzone. Generalnie zmiany wg mnie w dobrą stronę. Czekam na obiecane zmiany w amunicji goldowej. Oby jak najszybciej. Pzdr Wszystkich.
teraz zmniejszcie wymagania do chilernych misji na arte bogowie wojny bo sa w tym momencie jeszcze trudniejsze
Kiedy wkońcu będzue to progetto do kupienia????
Przecież była informacja od WG, że spagetto bedzie dopiero w ŚBN i tylko w postaci jakiegoś pakietu po 400zł. Był już tyle razy, że szkoda na niego miejsca w sklepie. 😉
No altyleria dalej będzie denerwować ale przynajmniej nie będzie ogłuszenia 30 sekund i dla mnie każdy nerf dla arty to dobra decyzja. No pomimo tego będą jeszcze te nieszczęsne misje aby nią grać.
arty już teraz są niegrywalne, bo są niecelne i długo ładują, a te ćwierćmózgi z wugie jeszcze nie nerfią … brak słów
slaby bajt
Bardzo słaby.
Lodówka nie ma netu? 😊
Miało być nerfu. Ehh Huawei.