Prosto z Supertestu: T-50-2 – zmiana parametrów technicznych
Tym razem zmiany w charakterystykach technicznych radzieckiego T-50-2.
Czołg T-50 został opracowany przez biuro konstrukcyjne zakładów im. Kirowa. Projekt okazał się trudny w produkcji. Cechami charakterystycznymi pojazdu były ukształtowanie pancerza (podobne do tego z T-34) i chłodnica w kształcie podkowy.
T-50-2. Wstępne parametry:
Tier: LT-6, ZSRR
Wytrzymałość: 580
Moc silnika: 480 KM 550 KM
Waga: 16 t
Maksymalne obciążenie: 18 t
Moc na tonę: 30 KM / t 34,38 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65 / -23 km / h
Prędkość obrotu: 38 °/s 45 °/s
Prędkość obrotu wieży: 50,1 °/s
Opór gruntu: 0,863 / 0,959 / 1,822
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 37 / 37 / 37
Pancerz wieży: 52 / 52 / 52
Działo: 57 mm ZiS-4
Uszkodzenia: 85 / 85 / 95
Penetracja: 118 / 165 / 29
Szybkostrzelność: 20,857
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 772,9
Czas przeładowania: 2,877 s
Rozrzut na 100 m: 0,403
Czas celowania: 1,92 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +25 °
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 3,836;
- w trakcie obrotu wieży: 0,077;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,115;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,115;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 3,68;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 7,48;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu:
4,375,18.
Wartość Kamuflażu:
- kamuflaż czołgu nieruchomego: 26,6 %;
- kamuflaż czołgu w ruchu: 26,6 %;
- kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 7,08 %;
- kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 7,08%.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy, Ładowniczy.
Ź: WoT Express
Jedyne co bym zmienił – czas przeładowania na 2,2
Moc ma fajną – niech dadzę Max Speed do 80 i będzie git 😀
I tak nic to nie zmieni. Mapy są obecnie tak tunelowe, że wykorzystanie takiej prędkości ma sens tylko na samym początku (by zająć krzak do pasywa) i samym końcu (gdy przeciwników jest mniej i rzeczywiście będzie można poszaleć). Działo też jakoś rewelacyjnie nie wygląda ze względu na to, że większość bitew i tak będzie toczył z 7 i 8 tierami. Pod szkolenie załogi na top tierowy light – też nie za bardzo. Jedynie ta kozacka moc na tonę da jakąś minimalną przewagę przy podjeżdżaniu pod górki, bo na prostej będzie mniej więcej posuwać się jak inne lighty. Pojazd imho przeciętny (w żadnym wypadku OP), do zabawy jak każdy light tego tieru… Nabywców zapewne znajdzie sporo z tego względu, że sporo graczy ma do niego sentyment. Ale nie oczekiwałbym tu cudów (bilans po sprzedaży pewnie będzie jak z KW-2 (R)).
Nie że mam coś przeciwko ale dlaczego to jest kolejna radziecka maszynka premium
i do tego dostaje buffa bo był za mało op lol
ruska gra, ruskie zasady 😛
NIE OBRAŻAJ BIAŁORUSINÓW ! Ta gra jest stworzona przez Białorusinów, nie przez rusków !
Białoruś jest pod tak silnym wpływem Rosji, że wrzucam ich do jednego worka :p
A ile masz ruskich premek lightow w grze? Podaj wsyzyskie. Nie liczę tylko niskich tierow
ale to jest niski tier
To jest średni tier. Niskie to masz lolki 1-4 gdzie siedzą nowicjusze i fail rerolle nabijający staty na tych pierwszych.